home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:04:01 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
I dag kl. 00:36:53 warmon Blogkonkur... [24] Journeyman - Boys...
I går kl. 23:34:48 warmon Blogkonkur... #7 - Danish Viking War...
I går kl. 20:57:23 szukizek Blogkonkur... 6# Hjertet banker kun ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23305
  1 Bruger, 879 Gæster Online.

Indlæg: 1132772 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: queenofbangalore
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2010
| | | |-+  Kategori: Omklædningsrummet FM2010
| | | | |-+  Dårlig moral
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Dårlig moral  (Læst 2891 gange)
Dane 16
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Dårlig moral
« : 22 Sep 2010, 20:06 »

Hej, i starten af 3. sæson lykkedes det mig, af en eller anden mærkelig grund, at få Jens Stryger Larsen til FC Fredericia, selvom det stadig kun hedder 1. Division, men jeg har bare et problem med ham, hans moral skifter mellem ringe og meget dårlig. Er det ikke muligt at få hans moral til at stige?
Logged

vmanstar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Dårlig moral
« Svar #1: 22 Sep 2010, 20:13 »

Hvis han spiller godt, ros ham i pressen, hvis han spiller ringe, kritisér ham i pressen. Ellers forlæng hans kontrakt, hvis han ellers er villig til det, og bare giv ham en masse spilletid og nogle sejre.
Logged

Dane 16
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Dårlig moral
« Svar #2: 22 Sep 2010, 20:19 »

Hjælper det at kritisere ham i pressen?
Logged

vmanstar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Dårlig moral
« Svar #3: 22 Sep 2010, 20:57 »

Hvis han ikke præstere, så ja.
Logged

Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Dårlig moral
« Svar #4: 22 Sep 2010, 20:59 »

Ja, for hvis man ikke også kritisere for noget dårligt kan han og de andre spillere gå hen og synes du ikke er hård nok.
Logged


Fernando
Gæst
 
Sv: Dårlig moral
« Svar #5: 22 Sep 2010, 21:01 »

Handler moralen ikke også lidt om, hvor mange kampe man vinder - Altså når det kører godt for holdet og man hiver resultaterne hjem så skulle moalen gerne stige skulle jeg mene! Thumbs Up
Logged

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Dårlig moral
« Svar #6: 22 Sep 2010, 21:07 »

Prøv at gå ind under "personlig" i hans spillerprofil, og se om der ikke står en årsag til hvorfor han har en dårlig moral..

Men jeg vil dog fraråde dig at gøre som vmanster siger... At kritisere en spiller med meget lav moral er som regel ikke en god ide.. Man skal kun kritisere en spiller hvis han over en periode har skuffet rent præstationsmæssigt, men det lyder ikke til at være tilfældet her.. ?

Det lyder mere til at han ahr svært ved at falde til i klubben, eller at du måske har sagt noget negativt omkring ham..?
Logged

Dane 16
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Dårlig moral
« Svar #7: 22 Sep 2010, 21:20 »

Prøv at gå ind under "personlig" i hans spillerprofil, og se om der ikke står en årsag til hvorfor han har en dårlig moral..

Men jeg vil dog fraråde dig at gøre som vmanster siger... At kritisere en spiller med meget lav moral er som regel ikke en god ide.. Man skal kun kritisere en spiller hvis han over en periode har skuffet rent præstationsmæssigt, men det lyder ikke til at være tilfældet her.. ?

Det lyder mere til at han ahr svært ved at falde til i klubben, eller at du måske har sagt noget negativt omkring ham..?

Det eneste der står inde i personlig er "Er glad for at spille for klubben" men det kan godt være han er gået helt ned på at jeg har tabt to rigtig dumme kampe, men jeg ligger stadig i toppen og der er spillet 10 kampe.
Logged

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Dårlig moral
« Svar #8: 22 Sep 2010, 21:23 »

Det eneste der står inde i personlig er "Er glad for at spille for klubben" men det kan godt være han er gået helt ned på at jeg har tabt to rigtig dumme kampe, men jeg ligger stadig i toppen og der er spillet 10 kampe.

To kampe burde ikke have så stor en indflydelse på hans moral.. Hvordan er moralen hos den resterende del af truppen? Og har du på det seneste udtalt dig negativt omkring ham, f.eks. da du skulle præsentere ham, eller i pressen?
Logged

Dane 16
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Dårlig moral
« Svar #9: 22 Sep 2010, 21:26 »

To kampe burde ikke have så stor en indflydelse på hans moral.. Hvordan er moralen hos den resterende del af truppen? Og har du på det seneste udtalt dig negativt omkring ham, f.eks. da du skulle præsentere ham, eller i pressen?

Det er kun ham og Anders K. Jacobsen der har ringe moral ellers ligger resten imellem god og super.
Mht præsentation, så har jeg ikke præsenteret en eneste af mine nytilkomne spillere, og pressemøder lader jeg assistenten om og så vidt jeg husker har der ikke været noget om ham.
Logged

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Dårlig moral
« Svar #10: 22 Sep 2010, 21:29 »

Hvad med spilletid, får han rigeligt af det?

Ellers kan jeg ikke umiddelbart se hvad der skulle være forklaringen på det..   Huh
Logged

Dane 16
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Dårlig moral
« Svar #11: 22 Sep 2010, 21:31 »

Hvad med spilletid, får han rigeligt af det?

Ellers kan jeg ikke umiddelbart se hvad der skulle være forklaringen på det..   Huh

I de første par kampe var han reserve for KMP på grund af den regel med tre spillere på bænken skal være under 21, men nu starter han inde.
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010