home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 01:07:31 warmon Blogkonkur... [1] xxxxxxxxx - Opsætn...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23298
  0 Brugere, 752 Gæster Online.

Indlæg: 1132693 over 31365 Emner
Nyeste Bruger: thinktwice35
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2016
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Salford City F.C.
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 Udprint
Forfatter Emne: Salford City F.C.  (Læst 23874 gange)
Toox00
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Salford City F.C.
« Svar #60: 27 Feb 2016, 18:24 »

Lækkert at se en til hopper med på Salford vognen!
Logged

Toox00
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Salford City F.C.
« Svar #61: 27 Feb 2016, 18:32 »



Salford City springer ind i 2016 med et kæmpe forspring i ligaen! Vi ligger på 1. pladsen, og 4 kampe bagud ift. 2. pladsen. I FA-Pokal er vi nået til 2. runde, hvor vi skal møde Margate fra Vanarama South, som jeg godt tror vi kan slå Wink Vi er dog meget skaderamte i øjeblikket, vores fire bedste spillere ligger pt. ude med skader på henholdsvis 8, 4, 1 og 1 måned(er). Jeg tror dog ikke, at dette afholder os fra at snuppe trofæet Wink
Logged

Seller95
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Salford City F.C.
« Svar #62: 27 Feb 2016, 19:39 »



Salford City springer ind i 2016 med et kæmpe forspring i ligaen! Vi ligger på 1. pladsen, og 4 kampe bagud ift. 2. pladsen. I FA-Pokal er vi nået til 2. runde, hvor vi skal møde Margate fra Vanarama South, som jeg godt tror vi kan slå Wink Vi er dog meget skaderamte i øjeblikket, vores fire bedste spillere ligger pt. ude med skader på henholdsvis 8, 4, 1 og 1 måned(er). Jeg tror dog ikke, at dette afholder os fra at snuppe trofæet Wink
Ser stærkt ud! Men husk. Sæsonerne er meget lange. Mine spillere har haft downperioder i alle sæsoner, hvor de virkelig har virket udkørte..
Hvordan står det til med økonomien hos dig? Kæmpe problem her, trods at jeg ikke henter spillere eller betaler dyre lønninger..

Jeg er lige begyndt i Salford, og det er et ret lækkert hold. Har også allerede vundet mit første trofæ, men aner ikke hvad det er  funny


Har dog kun spillet 2 kampe, så jeg vender tilbage når jeg har noget spændende at fortælle Opstemt
Fedt, fedt. Dejligt at se flere hoppe med på Salford vognen! Håber spillet fanger dig lige så meget som det har fanget mig.

Hold os endelig opdateret herinde!
Logged

Arsenal <3

Toox00
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Salford City F.C.
« Svar #63: 27 Feb 2016, 20:05 »

Ser stærkt ud! Men husk. Sæsonerne er meget lange. Mine spillere har haft downperioder i alle sæsoner, hvor de virkelig har virket udkørte..
Hvordan står det til med økonomien hos dig? Kæmpe problem her, trods at jeg ikke henter spillere eller betaler dyre lønninger..

Det er sjovt du siger det, fordi lige efter jeg havet lavet indlægget, blev 2 mere af mine spillere skadet, og jeg tabte 3 kampe i streg. Økonomien kører i underskud hvert måned, da vi er røget ud af alle Cups. Vi har et overskud på 1.1 mio, men det varer nok ikke længe, før vi skal have hjælp fra Lim Smiley
Logged

daugaard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Salford City F.C.
« Svar #64: 28 Feb 2016, 19:25 »

Jeg starter også op nu!
Logged


Seller95
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Salford City F.C.
« Svar #65: 28 Feb 2016, 19:27 »

Jeg starter også op nu!
Sådan! Håber du finder det lige så interessant og spændende som jeg gør.
Hold os opdateret!
Logged

Arsenal <3

daugaard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Salford City F.C.
« Svar #66: 28 Feb 2016, 19:30 »

Hvad taktik kører du/i med?
Logged


Seller95
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Salford City F.C.
« Svar #67: 28 Feb 2016, 19:32 »

Hvad taktik kører du/i med?
Jeg har kørt en klassisk 4-4-2. Første gang i mange år jeg har spillet med den taktik og så med succes!
Logged

Arsenal <3

Toox00
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Salford City F.C.
« Svar #68: 28 Feb 2016, 20:00 »

Hvad taktik kører du/i med?

En sten sikker 4-2-3-1 asymmetrisk med en defensiv midt Smiley Fungerer fremragende for mig
Logged

daugaard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Salford City F.C.
« Svar #69: 28 Feb 2016, 21:27 »

forhelvede.. har lige simuleret en hel sæson og håbet de rykkede op, der står de vandt deres tunering men de er ikke rykket op??
Logged


Seller95
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Salford City F.C.
« Svar #70: 29 Feb 2016, 10:13 »

forhelvede.. har lige simuleret en hel sæson og håbet de rykkede op, der står de vandt deres tunering men de er ikke rykket op??
Hvad dato har du simuleret frem til? Kunne godt virke til, at du ikke har simuleret op til, at de nye sæsoner planlægges og programsættes.

Mener det er omkring 24-25 Juni du skal frem til, før den nye sæson offentligøres, og holdende rykker op- og ned.  Smiley

Ellers så kan du downloade databasen med ligaudvidelsen på forsiden.
Logged

Arsenal <3

daugaard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Salford City F.C.
« Svar #71: 29 Feb 2016, 12:21 »

Simluerede til den 24. Smiley hvor skal den ligges ind?
Logged


Seller95
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Salford City F.C.
« Svar #72: 29 Feb 2016, 14:43 »

Simluerede til den 24. Smiley hvor skal den ligges ind?
Ligaudvidelsen skal ligges i Editor Data mappen.
Logged

Arsenal <3

Seller95
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Salford City F.C.
« Svar #73: 01 Mar 2016, 11:03 »

Har haft rigtig travlt med arbejde osv. her den sidste uges tid.. Og smutter på weekendferie fra fredag-mandag. Så jeg får ikke spillet så meget mere, desværre.

Jeg har dog lidt tid indtil da, og jeg regner med, at have spillet sæson 3 færdig i løbet af idag og så kommer jeg med en lille update derefter!
Logged

Arsenal <3

Toox00
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Salford City F.C.
« Svar #74: 01 Mar 2016, 18:54 »

Har haft rigtig travlt med arbejde osv. her den sidste uges tid.. Og smutter på weekendferie fra fredag-mandag. Så jeg får ikke spillet så meget mere, desværre.

Jeg har dog lidt tid indtil da, og jeg regner med, at have spillet sæson 3 færdig i løbet af idag og så kommer jeg med en lille update derefter!

Lyder trist, men stopper du helt med Salford? Eller forsætter du efter ferien?
Logged

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010