home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23288
  1 Bruger, 242 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: pedenmedroden
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2016
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Salford City F.C.
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 Udprint
Forfatter Emne: Salford City F.C.  (Læst 23626 gange)
Seller95
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Salford City F.C.
« Svar #75: 01 Mar 2016, 19:21 »

Lyder trist, men stopper du helt med Salford? Eller forsætter du efter ferien?
Jeg fortsætter selvfølgelig. Og får da sikkert også tid til at spille lidt mens jeg har lidt "ferie".
Super underholdende spil, snart det længste jeg nogensinde har spillet. Så selvfølgelig fortsætter jeg!
Logged

Arsenal <3

Toox00
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Salford City F.C.
« Svar #76: 01 Mar 2016, 21:41 »

Jeg fortsætter selvfølgelig. Og får da sikkert også tid til at spille lidt mens jeg har lidt "ferie".
Super underholdende spil, snart det længste jeg nogensinde har spillet. Så selvfølgelig fortsætter jeg!

Godt at høre! Så kan det være jeg kan indhente dig lidt, er først ved at være færdig med første sæson nu
Logged

Seller95
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Salford City F.C.
« Svar #77: 02 Mar 2016, 11:38 »

Godt at høre! Så kan det være jeg kan indhente dig lidt, er først ved at være færdig med første sæson nu

Kan godt være. Jeg mangler dog kun 8 kampe i 3. sæson. Og det ser helt vildt ud! Holdet er dog inde i en spillemæssig krise og der bliver virkelig kæmpet for alle point pt.

Logged

Arsenal <3

Seller95
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Salford City F.C.
« Svar #78: 02 Mar 2016, 13:55 »

Puha en elendig afslutning.. Så tæt på, at playoff pladserne også glippede!



Nu venter nogle altid nervepirrende playoff kampe.. Jeg tror desværre vores eventyr slutter for i år. Gateshead må være storfavorit til den sidste oprykningsplads. Kanon hold de har taget ligaen i betragtning.

EDIT: Heldigvis har jeg fået Tshimanga tilbage fra 2-3 måneders skade. 31 kampe 20 mål i ligaen. Den mand har været savnet!
Logged

Arsenal <3

Seller95
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Salford City F.C.
« Svar #79: 02 Mar 2016, 14:19 »

øv hvor noget lort...



Havde virkelig hjulpet på økonomien med oprykning.. Holdet er dog slet ikke til det.. Ingen gode spillere er interesserede. Det må være grundet det lave omdømme klubben render rundt med. Forhåbentlig det kan ændre sig til den kommende sæson..
Logged

Arsenal <3

Toox00
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Salford City F.C.
« Svar #80: 03 Mar 2016, 11:54 »

øv hvor noget lort...



Havde virkelig hjulpet på økonomien med oprykning.. Holdet er dog slet ikke til det.. Ingen gode spillere er interesserede. Det må være grundet det lave omdømme klubben render rundt med. Forhåbentlig det kan ændre sig til den kommende sæson..

Trist at se, så må Peter Lim snart til at træde i kræft!
Logged

Toox00
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Salford City F.C.
« Svar #81: 03 Mar 2016, 12:12 »


Salford holdet levede op til mine forventninger, trods de sidste kampe var ren overlevelse for at holde fast på 1. pladsen. Hele sæson optakten til Vanarama North kommer til at gå med fitness-træning, da vi tit er rigtig trætte efter kampene pga. et meget tæt pakke kampprogram, hvor der spilles ofte 2 kampe om ugen.


Økonomien er også begyndt at køre rigtig skævt her, og det er et rigtig dårligt tidspunkt at den gør det. Regner ikke med vi kan hente så mange forstærkninger ind til næste sæson, så jeg vil primært fokusere på at hente forstærkninger i forsvaret.
Logged

Seller95
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Salford City F.C.
« Svar #82: 03 Mar 2016, 12:17 »

Tillykke med oprykningen. Spændende om du kan tage turen direkte op ligesom jeg gjorde i sin tid.

Peter Lim er desværre nærrig.. Og jeg får ingenting foræret. Ingen forbedringer af faciliteter eller noget, desværre. Bliver en svær sæson igen. Tvivler på oprykning med holdet..
Jeg skiftet moderklub. Selvom det gjorde ondt at skifte mit elskede Portsmouth hold ud, så valgte jeg alligevel at gøre det til fordel for Aston Villa, da jeg regner med, at de har nogle bedre unge spillere jeg kan leje. Derudover flere penge. Også værd at tage med.
Logged

Arsenal <3

Toox00
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Salford City F.C.
« Svar #83: 03 Mar 2016, 12:29 »

Tillykke med oprykningen. Spændende om du kan tage turen direkte op ligesom jeg gjorde i sin tid.

Peter Lim er desværre nærrig.. Og jeg får ingenting foræret. Ingen forbedringer af faciliteter eller noget, desværre. Bliver en svær sæson igen. Tvivler på oprykning med holdet..
Jeg skiftet moderklub. Selvom det gjorde ondt at skifte mit elskede Portsmouth hold ud, så valgte jeg alligevel at gøre det til fordel for Aston Villa, da jeg regner med, at de har nogle bedre unge spillere jeg kan leje. Derudover flere penge. Også værd at tage med.

Har fået Yeovil som moderklub, de har dog heller ikke så gode ungdomsspilere, så håber på at jeg kan få en bedre klub. Jeg fik bestyrelsen til at gå med til at opgradere både ungdoms- og træningsfaciliteter, dsv. har de lige aflyst det midt i planlægning fordi klubben simpelhent ikke flere penge nu.

Jeg håber på oprykning, men det bliver en virkelig lang sæson pga. økonomien, så vi kan ikke hente forstærkninger..
Logged

Seller95
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Salford City F.C.
« Svar #84: 03 Mar 2016, 12:51 »

Jeg kan heller ikke rigtig hente nogle forstærkninger..
Ærgerligt, at Peter Lim ikke fik solgt klubben inden 2. sæson herinde, som ellers var tæt på at ske.. Kunne da have været, at den nye ville have smidt lidt i kassen nu Lim ikke gør..
Logged

Arsenal <3

Toox00
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Salford City F.C.
« Svar #85: 03 Mar 2016, 13:41 »

Hurtig update i mit spil:

Jeg ansøgte for sjovt stillingen som u-23 manager for Danmark, da de skal snart til OL. De har givet mig den, så ser frem til en lidt stor udfordring ved siden af Salford Smiley
Logged

Seller95
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Salford City F.C.
« Svar #86: 03 Mar 2016, 13:50 »

Hurtig update i mit spil:

Jeg ansøgte for sjovt stillingen som u-23 manager for Danmark, da de skal snart til OL. De har givet mig den, så ser frem til en lidt stor udfordring ved siden af Salford Smiley
Har du valgt en høj managererfaring?'

Valgte selv den laveste mulige. Har gennemført 2 trænerkurser, så har du National A-Licens.
Men grundet den økonomiske situation, vil klubben ikke tillade mig at tage den næste..
Logged

Arsenal <3

Toox00
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Salford City F.C.
« Svar #87: 03 Mar 2016, 14:03 »

Har du valgt en høj managererfaring?'

Valgte selv den laveste mulige. Har gennemført 2 trænerkurser, så har du National A-Licens.
Men grundet den økonomiske situation, vil klubben ikke tillade mig at tage den næste..

Øhh det ved jeg ikke, valgte bare min normale managerprofil, så det kan vel godt være
Logged

vikt1115
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Salford City F.C.
« Svar #88: 03 Mar 2016, 14:18 »

Når de spiller i en lavere division end Vanarama North, hvordan kan man så finde dem i FM
Logged

Toox00
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Salford City F.C.
« Svar #89: 03 Mar 2016, 14:22 »

Når de spiller i en lavere division end Vanarama North, hvordan kan man så finde dem i FM

Der er en database linket på første side her i tråden Smiley
Logged

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010