home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 20:18:47 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
I dag kl. 20:15:45 Bubbles Blogkonkur... #11 - Danish Viking Wa...
I går kl. 20:09:51 warmon Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
I går kl. 10:12:09 warmon Blogkonkur... 9# Hjertet banker kun ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23312
  2 Brugere, 608 Gæster Online.

Indlæg: 1132802 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: emiliaclarke
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  The Spiders er færdig :o(
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Vil du fortsat følge denne blog efter Davidsons sidste sæson?
Ja, helt klart
- 23 (60,5%)
Kun ind i mellem
- 4 (10,5%)
Nej, formentlig ikke
- 1 (2,6%)
Det kommende FM 09 vil være min prioritet!
- 1 (2,6%)
Vil hellere have du starter en ny blog i FM09!
- 9 (23,7%)
Antal Stemmer: 38

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 55 Udprint
Forfatter Emne: The Spiders er færdig :o(  (Læst 129870 gange)
7kfum
Gæst
 
Sv: The Spiders – Skotlands alderspræsident nu i 1.division
« Svar #30: 29 Jan 2007, 14:10 »

VI vil ahve en update nu! Vi kan ikke vente Smiley
Logged

Schram
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: The Spiders – Skotlands alderspræsident nu i 1.division
« Svar #31: 29 Jan 2007, 14:33 »

Syntes at 7kfum har fat i noget - ny update nu. Glem alt om job, kone og barn i nævnte rækkefølge:-)
Logged

7kfum
Gæst
 
Sv: The Spiders – Skotlands alderspræsident nu i 1.division
« Svar #32: 29 Jan 2007, 14:38 »

Du har kun skrevet 4 indlæg! Det er sygt når du har været her i så lang tid... (10 i loyalitet) !
Logged

rammy
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: The Spiders – Skotlands alderspræsident nu i 1.division
« Svar #33: 29 Jan 2007, 14:38 »

JA TAK  ! Opdatering NU Smiley
Logged

7kfum
Gæst
 
Sv: The Spiders – Skotlands alderspræsident nu i 1.division
« Svar #34: 29 Jan 2007, 14:42 »

Du er nød til det Erhardt du vil da ikke lade så mange fans vente... Wink
Logged

Erhardt
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: The Spiders – Skotlands alderspræsident nu i 1.division
« Svar #35: 29 Jan 2007, 22:16 »

Så er update'n her - rart at høre, at "holdets fans" følger udviklingen tæt, men jeg havde lige et vigtigt møde på arbejdet, så jeg kunne ikke lige smutte Forlegen

Efter en hård første sæson er det tid til Queen’s Park’s manager til at gøre status.

En af årsagerne til, at vi blev oppe i 1. division skyldes vores sidste skanse, nemlig vores 18-årige keeper, Ian Davidson. Flere klubben er konstant efter hans kvaliteter, og i forårssæsonen blev denne fokus ikke mindre, da han blev holdets første landsholdspiller. Den 2. februar 2009 debuterede han nemlig for det skotske U19-landshold mod Spanien og efterfølgende stod han i kampen mod Belgien. I en alder af 18 år har han indtil videre spillet 103 1.holdsholdkampe, hvilke må siges at være imponerende!
Succes i QP, fiasko for Danmark

Økonomien er efterhånden ved at være problematisk, da balance nu siger – 400k £, så derved er der ingen penge til køb af nye spillere. Trods denne økonomiske nedgang har jeg fået en ”væsentlig” forbedret kontrakt, da jeg er blevet tilbudt 190 £ om ugen frem for de 40 £. Et kontrakt tilbud, som jeg selvfølgelig accepterede.

Min karriere som U21-landstræner for de danske drenge har ikke været noget succes endnu. Kvalifikationen til EM glippede, da jeg kun formåede at spille uafgjort mod Albanien og Polen. Derudover har jeg spillet 3 træningskampe, hvor det bedste resultat blev uafgjort mod Japan. Jeg har til gengæld fundet nogle kæmpe talenter, men desværre er de efter 3 kampe forfremmet til A-landsholdet…

Med den elendige økonomi håbede jeg lidt på nogle unge talenter, men igen i år blev jeg skuffet  ticked off


Vi har her på avisen fulgt The Spiders tæt i deres oprustning på den kommende sæson, og det er nogle særledes populære herre som Mr. Nobody har hentet til klubben set i forhold til tidligere signing

McNamara er den sidste vigtige brik i Noboby's defensiv

I alt 3 væsentlige spillere er kommet til klubben og den ene har begejstret fans'ne mere end den anden. Den mest erfarne spiller her uden tvivl 35-årige Jackie McNamara som med bl.a. 10 sæsoner i Celtic og 9 landskampe for Skotland vil bidrage med ekstremt meget. McNamara's tilgang gør, at holdets nuværende Cap. Graham Alexander rykket op på den defensive midtbane - og dermed er defensiven komplet.

Den anden 35-årige profil er Alan Thompson som har begået sig i den engelske Premier League - men har også erfaring fra Celtic, og dermed kender til det skotske miljø!

Sidste nævneværdige profil på Hampden Park er 19-årige Scott Collins. Gretna mente ikke, at han længere var brugbar, så derfor tvivlede Nobody ikke med at signe ham. Han ligner absolut en potentiel bomber!

Vi har fanget Nobody til et par kommentarer...

I har fået 3 nye spillere - hvordan ser du chancerne i år?

Med dette hold kan det kun gå bedre - ingen tvivl, så vi bliver i divisionen. Så må tiden vise, hvor langt det kan bære!

Bestyrelsen tror fortsat på at I får det svært og at det bliver en kamp mod nedrykning - er det forkert?

Det er rart, at bestyrelsen ikke sætter for høje krav - derved kan jeg kun overraske positivt  Smiley

Aberdeen er bookmarkernes favorit - hvordan ser du på situationen?

Aberdeen er ekstremt stærke, så det bliver interessant at møde dem - for derved kan vi måle vores niveau. Jeg ser frem med spænding til sæsonstarten!

Herefter sluttede interview'et. Vi kan dog meddele, at vi flugte Queen's Parks første opgør her til aften, og QP kom godt fra start med en 3-2 sejr hjemme mod oprykkerne fra Ross County. Kampens profil blev den nye angriber S. Collins med 2 mål
Logged

En gang FM - altid FM Smiley

Schram
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: The Spiders – Skotlands alderspræsident nu i 1.division
« Svar #36: 30 Jan 2007, 14:14 »

7kfum, jeg er nok mere en nyder end en yder, hvad angår FMfreaks.
Mr. Nobody du er da ved at have en stamme af ret gamle spillere på dit hold, håber du klare den sæsonen i 1.div.
Logged

7kfum
Gæst
 
Sv: The Spiders – Skotlands alderspræsident nu i 1.division
« Svar #37: 30 Jan 2007, 14:26 »

Uhh det ser rigtig godt ud hos Spiders!

THE SPIDERS!
Logged

Erhardt
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: The Spiders – Skotlands alderspræsident nu i 1.division
« Svar #38: 31 Jan 2007, 12:10 »


20 kampe spillet - The Spiders funkler

Tilgangen af Thompson, Mcnamara og Collins har løftet The Spiders til et helt andet niveau – end vi så dem sidste sæson i 1. division. Trods en udsigt til endnu en problemfyldt sæson har The Spiders taget deres chancer, mens deres modstanderes frustrationer i flere tilfælde har kostet dem røde kort. Den vigtigste af disse var uden tvivl udekampen mod Aberdeen, hvor Aberdeen sluttede med 9 mand, hvilke var årsagen til Spiders overraskende 2-0 sejr.

Men det er tæt i division, hvilke point-forskellen mellem nr. 1 og 6 bevidner:
1. Aberdeen      37 pts. (+18 målscore)
2. Queen’s Park   36 pts. (+17 målscore)
3. Ross County   33 pts. (+6 målscore)
4. Gretna      32 pts. (+9 målscore)
5. Livingston   30 pts. (+7 målscore)
6. Falkirk      30 pts. (-9 målscore)

Gamle veteraner og unge talenter
 
Kombinationen af en solid defensiv med gamle erfarne veteraner og en ung og sulten offensiv synes, at være nøglen til Spiders’ midlertidig succes. At veteraner ville styrke holdet, er der formentlig ingen der har tvivlet på, men at de unge har udviklet sig i sådan grad som de har – må udelukkende være Nobody’s fortjeneste. Spillere som Davidson, Shinnie og Stirling har været en del af holdet siden 3. division. De har nu, i en alder af blot 18-20 år allerede spillet over 100 kampe på ”topniveau”, hvilke har været tydeligt i denne sæson.
Efterårets profil: Shinnie

En af måderne det er kommet til udtryk på, er kåringen af efterårets profil (spilleren med højste av.rat.). Her løb Andrew Shinnie med titlen for næsen af en anden QP-spiller, nemlig Scott Collins. Titlen blev af Mr. Nobody belønnet med en 5-årige fuldtidskontrakt. Den første fuldtidskontrakt i klubben!!!

Derudover har The Spiders fået endnu en repræsentant på det skotske U19-landshold. Scott Collins har fortjent fået sig første kamp for dem – og denne tillid kvitterede han med et mål!

Det har ikke været muligt med et interview med Nobody, da han pt. arbejder med forårets plan, men vi har fået følgende kommentar i spørgsmålet omkring hele situationen: ”Det er helt fantastisk at se, at ens hårde arbejde bære frugt. Det betyder også en større tilskuertilgang og dermed rykker det en masse ting i en positiv retning. Forhåbentlig en retning, som hedder professionel fodbold i Queen’s Park”.

The Herald venter spændt på at kunne bringe den næste artikel!
Logged

En gang FM - altid FM Smiley

7kfum
Gæst
 
Sv: The Spiders – Skotlands alderspræsident nu i 1.division
« Svar #39: 31 Jan 2007, 12:29 »

Vi vil have update NU!
Logged

Erhardt
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: The Spiders – Skotlands alderspræsident nu i 1.division
« Svar #40: 31 Jan 2007, 12:43 »

Så, så rolig nu - jeg skal jo lige kæmpe mig igennem resten af sæson...og med forældregruppemøde i aften, VM-semifinale i morgen  Thumbs Up og bytur med drengene på fredag  Opstemt ...så kommer næste opdatering formentlig først søndag  Huh
Logged

En gang FM - altid FM Smiley

Kimu
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: The Spiders – Skotlands alderspræsident nu i 1.division
« Svar #41: 01 Feb 2007, 22:56 »

Hejsa Erhardt!

Det er sku en kanon blog det her!

Rigtig flot at du holdt dig oppe i 1 division efter et tæt nedrykningsdrama med Clyde, og til sæson 2 i 1. division er du rigtig stærk. Nogen gode veteraner du har hentet fra Celtic til lige at give det sidste så du kan blande dig toppen, og det ser jo ud til at oprykning pt. står mellem dig og Aberdeen. Jeg krydser i hverti fald finger for at næste gang vi får en update så er the Spiders tættere på den skotske premier league.
Logged

Erhardt
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: The Spiders – Skotlands alderspræsident nu i 1.division
« Svar #42: 02 Feb 2007, 08:37 »

Tak ska' du ha' Kimu!

Jeg er inde i en sindsyg slutkamp om 1. pladsen - jeg stod endda op ½ time før (04.45) i morges, bare for at spille yderligere 2 kampe inden jeg skulle på arbejde  crazy

Nå, men der mangler to kampe - intet er afgjort, men jeg ligger pt. 1'er - hårdt presset af Gretna..., så hold øje med blog'en i løbet af weekenden, hvor jeg vil bringe den næste artikel fra The Herald!
Logged

En gang FM - altid FM Smiley

rammy
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: The Spiders – Skotlands alderspræsident nu i 1.division
« Svar #43: 02 Feb 2007, 09:09 »

Tak ska' du ha' Kimu!

Jeg er inde i en sindsyg slutkamp om 1. pladsen - jeg stod endda op ½ time før (04.45) i morges, bare for at spille yderligere 2 kampe inden jeg skulle på arbejde  crazy

 funny - se DET er sgu commitment der vil noget Thumbs Up !
Logged

Kimu
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: The Spiders – Skotlands alderspræsident nu i 1.division
« Svar #44: 02 Feb 2007, 14:35 »

Tak ska' du ha' Kimu!

Jeg er inde i en sindsyg slutkamp om 1. pladsen - jeg stod endda op ½ time før (04.45) i morges, bare for at spille yderligere 2 kampe inden jeg skulle på arbejde  crazy

Nå, men der mangler to kampe - intet er afgjort, men jeg ligger pt. 1'er - hårdt presset af Gretna..., så hold øje med blog'en i løbet af weekenden, hvor jeg vil bringe den næste artikel fra The Herald!

Som rammy skriver så er det sku commitment det der, når man stå op en ½ time end normalt for lige at nå 2 kampe inden man skal på job. God stil Thumbs Up

Lyder som en rigtig spændende afslutning på sæsonen du har gang i Smiley Glæder mig til endnu et nyhedsbrev fra The Herald af i weekenden, når de sidste kampe er spillet.
Logged

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 55 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010