home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 19:52:49 Bubbles Blogkonkur... #7 - Danish Viking War...
I går kl. 21:34:53 Broen13 Blogkonkur... [20] Journeyman - Ende...
I går kl. 21:09:56 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
19 Maj 2024, 21:27 warmon Blogkonkur... 5# Hjertet banker kun ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23302
  3 Brugere, 822 Gæster Online.

Indlæg: 1132761 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: rozlily04
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Ballon d'Or
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 12 13 [14] 15 16 Udprint
Forfatter Emne: Ballon d'Or  (Læst 40551 gange)
Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Ballon d'Or
« Svar #195: 09 Jan 2012, 19:57 »

Det er for mig en gåde at Ramires ikke er på den top 100-liste. Jeg ved selvfølgelig godt, at man ikke kan lave en liste med 100 navne uden at folk vil være utilfredse over enten det ene eller det anden. Men Ramires er blomstret op i Chelsea i 2011 og efter et svært første halvår, har han for alvor vist klassen. En nøglespiller for Chelsea, der imo fortjener en plads på listen.

Man skulle da i hvert fald synes at han måske ville passe bedre på listen end Sochaux's Marvin Martin.
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Ballon d'Or
« Svar #196: 10 Jan 2012, 02:31 »

Det blev jo, ikke overraskende, Messi der kunne tage fra Zürich med den gyldne bold i baggagen - igen, igen, igen. Han er dermed den 4. spiller der har vundet Ballon d'Or 3 gange, og skriver sig ind i en ret eksklusiv klub, der udover ham består af Johan Cruyff, Michel Platini og Marco van Basten. At han som 24-årig har vundet Ballon d'Or 3 gange er vel meget sigende om mandens talent, der rækker langt udover min forståelse. Jeg kan slet ikke begribe hvordan man kan gøre de ting han gør på en fodboldbane. Når man ser det i fjernsynet ser det i sig selv utroligt ud, men først når man oplever det på tæt hold og i levende live, får man for alvor indtrykket af, hvor umenneskeligt hurtigt det går. Nu går der næppe mange dage før der så småt begynder at rulle en diskussion om, hvorvidt Messi er den bedste der nogensinde har spillet fodboldens spil. Lad mig på forhånd afgøre diskussionen - bare fordi jeg kan: Ja og nej. Ja, fordi man givetvis sagtens kan argumentere for at han er den bedste nogensinde. Nej, fordi det simpelthen er et spørgsmål der er umuligt at svare på, da der er et utal af variabler der bør og skal tages i betragtning. I stedet synes jeg blot at man kan konkludere at han er blandt de største og bedste nogensinde, og samtidig med det kan vi så føle os priviligerede over at få lov til at opleve to så fantastisk fodboldspillere som Lionel Messi og Cristiano Ronaldo på samme tid.

I øvrigt løb Neymar med Puskás-prisen, for det bedste mål, med sit mål mod Flamengo, hvilket jeg synes er utroligt ærgerligt. Bevares, det er da et fantastisk mål, men Wayne Rooney's saksespark mod City, synes jeg simpelthen er et af de flotteste og vildeste mål der nogensinde er blevet scoret. Udførelsen i sig selv er jo svær nok, men at målet så samtidig er mod de evige lokalrivaler, i en kamp hvor City ellers på forhånd havde regnet med at de endelig skulle bevise at de havde overhalet United, gør det bare helt unikt. Synd for Rooney, der dog fik et skulderklap af dimensioner, dels ved at være med på FIFPro's XI, dels ved at slutte som nummer 5 i Ballon d'Or afstemningen.
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

DonMambo
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Ballon d'Or
« Svar #197: 10 Jan 2012, 02:49 »

Dos Santos scoringen var også forrygende. Altid svært at bedømme det bedste - men når alt kommer til alt - havde jeg også stemt på Rooney.
Logged

FMHelper
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Ballon d'Or
« Svar #198: 29 Maj 2013, 12:19 »

Ved ikke om der blev lavet en ny, men ser folk nogen fra Bayern eller BvB som mulige? Jeg ville elske Bastian S hvis de vinder the treble. Viste sidste sæson at de har det rigtig svært uden ham. Han er playmakeren både i Bayern og landsholdet og en super undervuderet spiller.
Logged

Fresse94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Ballon d'Or
« Svar #199: 29 Maj 2013, 13:53 »

Ved ikke om der blev lavet en ny, men ser folk nogen fra Bayern eller BvB som mulige? Jeg ville elske Bastian S hvis de vinder the treble. Viste sidste sæson at de har det rigtig svært uden ham. Han er playmakeren både i Bayern og landsholdet og en super undervuderet spiller.
Ser ikke som sådan nogen mulige fra BM eller BVB. Det er nu mere en god holdindsats der har gjort at de er kommet så langt, hvor jeg vurderer, at de har flere spillere udenfor top 5. Men igen, hvis der er nogle spillere der skal vinde den fra et af de 2 hold, så må det være enten Lahm, Neuer, Schweinsteiger eller Lewandowski.
Logged

Sir Jeppe
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Ballon d'Or
« Svar #200: 29 Maj 2013, 14:24 »

Medmindre Messi brækker benet, får han den naturligvis igen... Jeg synes det er svært at argumentere imod, at han skal have den, for han er bare en klasse over alle andre - selvom det piner mig at sige det! Smiley
Logged

mathiasnh
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Ballon d'Or
« Svar #201: 29 Maj 2013, 14:37 »

For mig at se er det Cristiano Ronaldos sidste chance for at vinde den i år. Det er klart, at det ingen betydning har, men jeg ville elske at se ham vinde den en gang mere. Og så må Messi jo vinde den de næste mange år  Thumbs Up
Logged

Neal Caffrey!

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Ballon d'Or
« Svar #202: 29 Maj 2013, 14:42 »

Der er jo ingen tvivl om, at Messi med afstand er den bedste i verden, men dermed ikke sagt at han vinder. Der er lang lang tid tilbage af året endnu. Jeg har i mange år håbet på, at det var en anden spillertype, der blev hædret med sådan en pris, men det bliver det selvfølgelig nok ikke.
« Seneste Redigering: 29 Maj 2013, 14:47 af Jakob E » Logged

Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Ballon d'Or
« Svar #203: 29 Maj 2013, 14:43 »

Jeg kan godt lide tanken om, at det skulle være en Bayern-spiller efter dette fantastiske år, men omvendt så kan jeg ikke se hvem det skulle være. Bastian Schweinsteiger er en romantisk tanke og en fantastisk fodboldspiller, men jeg kan ikke se ham vinde, jeg kan ikke engang se ham i top 5. Thomas Müller, Phillip Lahm og Franck Ribery er også bud, men med mindre der sker noget helt vildt i år, så kan jeg ikke se andre muligheder end Cristiano Ronaldo og Lionel Messi, formentligt med sidstnævnte som vinder.  
Logged

Sir Jeppe
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Ballon d'Or
« Svar #204: 29 Maj 2013, 14:49 »

Hvis Messi spiller op til sit bedste, er der INGEN, der kan tage den fra ham. Det eneste der kan "ødelægge" det for ham, er skader og ham selv. Men af alle spillere i verden, er Messi nok den sidste der rammer et formdyk. Han har gjort som det har passet ham i 4-5 år, og han er ikke i nærheden af den alder, hvor det begynder at gå den anden vej.
Logged

mathiasnh
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Ballon d'Or
« Svar #205: 29 Maj 2013, 15:07 »

Jeg synes da INDTIL VIDERE i 2013, at Ronaldo har været mindst lige så god som Messi.  Smiley
Logged

Neal Caffrey!

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Ballon d'Or
« Svar #206: 29 Maj 2013, 15:21 »

Jeg synes da INDTIL VIDERE i 2013, at Ronaldo har været mindst lige så god som Messi.  Smiley
Er selv glødende Real fan, og vil give dig ret i at ronaldo har spillet rigtig godt i år, ligesom messi, det der så taler for at ronaldo skulle vinde over messi, skulle være at messi løb i en skade, som har gjort at han ikke har spillet op til sit siden PSG kampen Smiley
vil også mene de ligger meget tæt på hinanden, men grunden til messi vinder er fordi FIFA har nogle stykker der er tidligere spillere eller barca fan Smiley uheldigt for ronaldo Skuffet
Logged

H A L A   M A D R I D!

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Ballon d'Or
« Svar #207: 29 Maj 2013, 15:41 »

FIFA bestemmer ikke hvem der vinder. Det gør 483 anførere, landstrænere og udvalgte journalister.
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

patrick J
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Ballon d'Or
« Svar #208: 29 Maj 2013, 16:00 »

Diskussionen omkring Messi og Ronaldo stoppet aldrig, men der er jo ikke noget at gøre for Ronaldo... Messi vil altid vinde over Ronaldo, om så Ronaldo har været bedre end Messi ændrer det ikke noget! Messi er langt mere vellidt af en eller anden årsag.
Logged

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Ballon d'Or
« Svar #209: 29 Maj 2013, 16:02 »

FIFA bestemmer ikke hvem der vinder. Det gør 483 anførere, landstrænere og udvalgte journalister.

Hvad er det så FIFA bestemmer Smiley
sorry for ikke at have styr på mine facts Smiley
Logged

H A L A   M A D R I D!

Sider: 1 ... 12 13 [14] 15 16 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010