home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 00:36:53 warmon Blogkonkur... [24] Journeyman - Boys...
I dag kl. 00:02:37 warmon Blogkonkur... The beautiful game
I går kl. 23:34:48 warmon Blogkonkur... #7 - Danish Viking War...
I går kl. 20:57:23 szukizek Blogkonkur... 6# Hjertet banker kun ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23303
  1 Bruger, 917 Gæster Online.

Indlæg: 1132771 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: leoperry087
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  Lukket! - Paris Saint Germain!
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Vil du læse med i min næste blog?
Ja, selvfølgelig vil jeg gøre det
- 5 (71,4%)
Nej, jeg vil ikke læse din næste blog!
- 1 (14,3%)
Jeg intresserer mig ikke for blogs!
- 1 (14,3%)
Antal Stemmer: 7

Sider: 1 [2] 3 Udprint
Forfatter Emne: Lukket! - Paris Saint Germain!  (Læst 5973 gange)
Suckins
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: 2# Paris Saint-Germain!
« Svar #15: 16 Dec 2008, 22:26 »

Dejligt layout. Flot banner, gode billeder i god kvalitet. Dit sprog passer godt ind i bloggen, da du for de vigtigste ting med, som også er det vigtigste  Opstemt

Flot start på bloggen Rooland.
Logged

former zoesuckins

Rooland
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 3# Overraskende sejr over mestrene - Paris Saint-Germain!
« Svar #16: 16 Dec 2008, 22:33 »



Overraskende sejr over mestrene

9.8.2008

Sæsonen skulle endelig skydes igang og Paul Le Guen fik den perfekte mulighed til at indfri sine løfter om nye bedre tider i klubben mod mægtige Lyon. Der blev givet debut til den nye angrebs duo Gignac - Kezman i kampen og sidstnævnte endte med at få en nøglerolle.

Der skulle kun gå 7 minutter før Mateja Kezman sentasionelt kunne bringe PSG foran, efter en fantastisk assist af Ludovic Giuly, som fik sat hele 3 mand af og sendt den ind til Kezman, som sikkert kunne banke bolden i mål.
PSG havde igennem hele første halvleg godt styr på Lyon, hvor især evigt unge Claude Makélélé var en dominerende faktor på midtbanen. Forsvaret spillede en fremragende første halvleg, hvor Lyon kun fik sendt 3 skud på mål, som Mickael Landreau nemt kunne nappe.
2 minutter før pausen sendte Zoumana Camara et hjørnespark ind til Gignac, som headede den perfekt videre til Kezman, der smukt kunne flugte den i mål og sikre PSG en 2-0 føring ved pausen

Efter en ordentligt skideballe var Lyon spillerne kommet forandret ud til 2. halvleg. Mestrene lagde et enormt pres på PSG og kom frem til flere kæmpe chancer. Mickael Landreau måtte diske op mere flere klasseredninger og holdt utroligt nok nullet, selvom flere forsvarskiks hos PSG burde have givet Lyon mindst 2-3 mål.

En fantastisk sejr til Paul Le Guens mandskab, som allerede fra dag 1 har lagt sig i front af Ligue 1.

Mateja Kezman kom med denne kommentar på pressemødet efter kampen : "Det var utroligt dejligt at starte i Frankrig med 2 mål mod mestrene og med sådan en fantastisk atmosfære på et helt fyldt stadion. Jeg kommer virkelig til at nyde at spille her."

Mateja Kezman er på en lejeaftale fra tyrkiske Fenerbache, men kan købes fri for ca. 20 mio.

PSG 2-0 Lyon

1-0 Mateja Kezman 7'
2-0 Mateja Kezman 45+3'

Kampens spiller : Mateja Kezman
Tilskuere : 48518
« Seneste Redigering: 17 Dec 2008, 11:10 af Rooland » Logged

Chakana
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 3# Sejr over Lyon - Paris Saint Germain!
« Svar #17: 17 Dec 2008, 10:29 »

God update, og dejligt med en sejr over det evige franske tophold, Lyon! Bare klø på, så vinder du Ligue 1 før eller siden. Smiley
Logged


Arsenal Football Club


Rooland
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 4# Endnu mere succes - Paris Saint Germain!
« Svar #18: 17 Dec 2008, 10:57 »



Fantastisk måned for PSG

1.9.08



Efter triumfen mod Lyon var kravet en sejr mod Toulouse.
Det var også PSG's super serber Kezman, der igen kunne bringe sin klub foran efter en halv time.
20 min før slutfløjt fik danske Søren Larsen udlignet til 1-1, efter en kæmpe fejl af lejede Martin Cáceres.
Der skulle dog ikke gå lang tid før PSG var foran igen, da André Pierre-Gignac kunne score sit første mål for sin nye klub mod sin gamle klub.
Toulouse satte næsen op efter en udligning og begyndte at presse på, men Mickael Landreau så igen ud til at blive redningsmand for sin klub, indtil i dobbelt overtid.
Dommer Freddy Fautrel havde nemlig ladet kampen løbe i ekstra overtid og det fik Toulouse lidt heldigt udnyttet. Mohamed Fofana fik sendt bolden i nettet til 2-2 og Toulouse blev så reddet af dommeren.

Næste modstander var Le Mans som skulle slåes på hjemmebane. Efter en sløj første halvleg kunne Claude Makélélé endelig sætte lidt gang i kampen med hans første PSG scoring 5 min inde i 2. halvleg.
12 min senere kunne Eidur Gudjohnsen udbygge føringen og 10 min før tid kunne Clément Chantome lukke kampen og sikre PSG en solid sejr og en førstepladsen i ligaen igen.


August's sidste kamp skulle spilles mod Lille på udebane.
Eidur Gudjohnsen, som netop havde accepteret et skifte til Villarreal, efter sin lejeperiode i PSG, kunne en smule ufortjent sende sin klub på vinderkurs et kvarter før pausen og Stephane Sességnon kunne gøre det til 2-0 i overtiden. Lille havde alt spillet og PSG kom ikke frem til mange chancer, men dem der kom fik de dog scoret på
Lille's angrebsstjerne Nicolas Fauvergue fik pyntet lidt på resultatet ved at score til 2-0 20 minutter inde i 2. halvleg.
5 min før slutfløjt var indskiftede Guillhaume Hoarau på vej ned mod Lille målet, da Lille kaptajn Nicolas Plestan kommer i en glidende tackling med knopperne først direkte ind i Hoarau, som gik direkte i jorden. Hoarau brækkede benet og var dømt ude i 7 måneder. Plestan blev udvist og senere tildelt 3 karatæne ekstra karantæne dage. PSG holdt dog resultatet, men det blev en trist afslutning på en fantatisk måned.

En fantastisk måned for Paris Saint-Germain. hvor flere spillere har fået en rigtig god start i deres nye klubtrøje.




Toulouse 2-2 PSG
PSG 3-0 Le Mans
Lille 1-2 PSG





« Seneste Redigering: 17 Dec 2008, 11:42 af Rooland » Logged

Rooland
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 4# Endnu mere succes - Paris Saint Germain!
« Svar #19: 17 Dec 2008, 15:32 »

Er der nogen der vil ha en update?
Logged

Marchang
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 4# Endnu mere succes - Paris Saint Germain!
« Svar #20: 17 Dec 2008, 15:35 »


Ja TAK!
Logged

Maradona good; Pelé better; George Best

Green and Gold..

Rooland
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 4# Endnu mere succes - Paris Saint Germain!
« Svar #21: 17 Dec 2008, 15:40 »



PSG videre til gruppespillet
2.10.08

Metalist Kharkiv fra Ukraine skulle besejres, hvis PSG skule nå gruppespillet i UEFA Cuppen og det blev ikke en ligeså nem opgave som det lød.

Med topscoreren Kezman skadet havde PSG offensive problemer. Det var halvtynde afslutninger, der blev sendt afsted mod Metalist målet og det offensive spil fungerede slet ikke.
Først i 2. halvleg kunne Grégory Bourillon score PSGs første mål og dermed sikre en smal 1-0 sejr på Parc De Princes.
Grégory Bourrillon har indtil videre haft en god sæson, hvor han har været indkaldt til det Franske landshold 2 gange.

I returkampen var PSG igen i problemer. Dommeren hjalp dog gevaldigt til ved at tildele PSG hele 3 straffespark. Det første misbrugte Rothen, mens Gudjohnsen kunne score sikkert på det andet. 10 min før tid misbrugte Rothen endnu en straffespark. Metalist kom aldrig frem til de store chancer og kunne aldrig true PSG, som nu er videre til UEFA Cup gruppespillet.

I UEFA cup gruppen venter La Liga topholdet Valencia, Engelske Aston Villa, Young Boys fra Schweiz og Rapid Bukarest fra Rumænien.

PSG 1-0 Metalist

1-0 Grégory Bourillon 37'

Udvisninger : Papa Gueye 85' (Metalist)
Kampens spilller : Jerome Rothen
Tilskuertal : 20800

Metalist 0-1 PSG

0-0 Jerome Rothen 12' (Brændt str.)
0-1 Eidur Gudjohnsen 21' (Str.)
0-1 Ludovic Giuly 72' (Brændt str.)

Kampens spiller: Eidur Gudjohnsen
Tilskuertal : 15009

Logged

superpew
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 5# PSG videre til gruppespillet - Paris Saint Germain!
« Svar #22: 17 Dec 2008, 15:59 »

Ser sku godt ud Rooland.. KIU Opstemt

God signing med hensyn til Gudjohnsen Smiley
Logged

Rooland
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 6# Tidligt Exit i pokalturneringen - Paris Saint Germain!
« Svar #23: 17 Dec 2008, 17:12 »




Tidligt exit i pokalturneringen

24.9.2008

Et reservespækket PSG hold tabte i dag til Ligue 2 holdet Ajaccio og blev højst overraskende sendt ud af pokalturneringen.

PSG franske angrebstjerne Gignac åbnede målfesten efter 20 minutter. PSG begyndte at presse på for endnu en scoring, men det var Ajaccio der skulle score resten af målene.
Rémi Fournier udligner til 1-1 i 2. halvleg og så går det pludeslig stærkt. 2 min senere er Fournier igen på pletten og gør det til 2-1, mens Elie Dohin gør det til imponerede 3-1. En fantastisk præstation af Ligue 2 midterholdet.

PSG manager var tydeligt overrasket over dagens resultat : "Jeg havde slet ikke regnet med at vi skulle ud af pokalturneringer så tidligt. En imponerede præstation af Ajaccio. Stor ros til dem".

AC Ajaccio 3-1 PSG

0-1 André-Pierre Gignac 27'
1-1 Rémi Fournier 50'
2-1 Rémi Fournier 52'
3-1 Elie Dohin 57'

Kampens spiller
: Rémi Fournier
Tilskuertal : 4353
Logged

Rooland
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 6# Tidligt exit i pokalturneringen - Paris Saint Germain!
« Svar #24: 17 Dec 2008, 18:24 »

Jeg bliver desværre nød til at lukke bloggen, da jeg er kommet til at overskride mit PSG save. Jeg har ellers 6 updates klar, som jeg kan poste, men jeg syntes ikke det er noget værd at læse nu, når man alligevel ikke kan komme til at læse afslutningen på sæsonen.

Jeg vil rigtig gerne starte en ny blog, men der har ikke været været den store interesse for denne, så hvis jeg starter kan jeg så forvente nogle læsere?
Logged

Aabmads
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Lukket! - Paris Saint Germain!
« Svar #25: 17 Dec 2008, 18:36 »

jeg læste og vil gerne læse med hvis du laver en ny:D
Logged

Coldice
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Lukket! - Paris Saint Germain!
« Svar #26: 17 Dec 2008, 18:59 »

Jeg læste med her, men det kommer an på holdet du vælger, men regner nok også med at læse lidt med og se om den er af samme gode kvalitet. For så læser jeg selvfølgelig med.
« Seneste Redigering: 17 Dec 2008, 19:14 af Coldice » Logged

Hvis du er til blogs, kunne du jo læse min:

Without Security!



Brøndby IF <3

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Lukket! - Paris Saint Germain!
« Svar #27: 17 Dec 2008, 19:02 »

jeg havde ikke rigtig lagt mærke til den, men skal nok kigge med, hvis du starter en ny - og gerne i en lidt utraditionel liga Opstemt
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Chakana
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Lukket! - Paris Saint Germain!
« Svar #28: 17 Dec 2008, 19:10 »

Jeg skal da nok læse med hvis du starter en ny Rooland! Thumbs Up
Logged


Arsenal Football Club


FKL94
Gæst
 
Sv: Lukket! - Paris Saint Germain!
« Svar #29: 17 Dec 2008, 19:15 »

Øv den var lige så god Skuffet
Logged

Sider: 1 [2] 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010