home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:04:01 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
I dag kl. 00:36:53 warmon Blogkonkur... [24] Journeyman - Boys...
I går kl. 23:34:48 warmon Blogkonkur... #7 - Danish Viking War...
I går kl. 20:57:23 szukizek Blogkonkur... 6# Hjertet banker kun ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23304
  1 Bruger, 829 Gæster Online.

Indlæg: 1132772 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: kyliestewart025
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  Lukket! - Paris Saint Germain!
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Vil du læse med i min næste blog?
Ja, selvfølgelig vil jeg gøre det
- 5 (71,4%)
Nej, jeg vil ikke læse din næste blog!
- 1 (14,3%)
Jeg intresserer mig ikke for blogs!
- 1 (14,3%)
Antal Stemmer: 7

Sider: [1] 2 3 Udprint
Forfatter Emne: Lukket! - Paris Saint Germain!  (Læst 5974 gange)
Rooland
Manager
********

Offline Offline


 
Lukket! - Paris Saint Germain!
« : 16 Dec 2008, 12:15 »



Intro

Så prøver jeg med endnu en blog, selvom jeg aldrig har været den helt store blogger. Min seneste blog var i FM08 med Brøndby U18, men det blev simpelthen for nemt og derfor ville det blive kedeligt at høre om, så derfor stoppede jeg bloggen.
Jeg har denne gang valgt at skrive om et hold. hvor der er mere udfordring i. Klubben havde en meget dårlig sidste sæson, hvor næsten alting gik galt. Alligevel fik klubben en lille triumf til sidst i sæson, der rettede lidt op på den forfærdelige sæson. Første update vil være klar om lidt

Velkommen til en blog om genrejsning af en hovedstadsklub. Velkommen til en blog om Paris Saint-Germain.
« Seneste Redigering: 17 Dec 2008, 18:27 af Rooland » Logged

Rooland
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Paris Saint-Germain!
« Svar #1: 16 Dec 2008, 12:16 »

Indsholdsfortegnels e

0# Intro
1# Le Guen lover bedre tider
2# Forstærkninger til klubben
3# Overraskende sejr over mestrene
4# Endnu mere succes
5# PSG videre til gruppespillet



Truppen :

Målmænd :

1. Mickael Landreau
28. Gustavo Munuá

Forsvar :

22. Sylvain Armand
3. Mamadou Sakho
89. Martin Cáceres
15. Zoumana Camara
24. Grégory Bourrillon
17. Marco Motta
21. Julien Faubert

Midtbane :

27. Youssoune Sankharé
23. Jérémy Clément
4. Claude Makélélé
10. Stéphane Sességnon
20. Clément Chantôme
25. Jérôme Rothen
7. Ludovic Giuly
6. Fabrice Prancante

Angreb :

11. Eidur Gudjohnsen (Lejet)
13. André-Pierre Gignac
14. Mateja Kezman (lejet)
9. Guillame Hoarau



Transfers :

Sommer 08/09 :

Ind :


André-Pierre Gignac, 50 mio
Marco Motta, 33 mio
Julien Faubert, 95 mio
Gustavo Munua, 12 mio
Eidur Gudjohnsen, Lejet
Martin Cáceres, lejet

Ud :

Sammy Traoré, 7 mio til Grenoble
Ceará, 23 mio til Grenoble
Peguy Luyindula, 15 mio til FCK


Trofæer
:

-
« Seneste Redigering: 17 Dec 2008, 15:44 af Rooland » Logged

Coldice
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Paris Saint-Germain!
« Svar #2: 16 Dec 2008, 12:24 »

Denne glæder jeg mig til... Superpew lavede også en, men han fik problemer med computeren. Så venter spændt.
« Seneste Redigering: 16 Dec 2008, 12:27 af Coldice » Logged

Hvis du er til blogs, kunne du jo læse min:

Without Security!



Brøndby IF <3

Chakana
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Paris Saint-Germain!
« Svar #3: 16 Dec 2008, 12:25 »

Spændende, og PSG er en klub der har mange muligheder med alle de spændende spillere. Jeg læser med garanti med, KIU!
Logged


Arsenal Football Club


adam93
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Paris Saint-Germain!
« Svar #4: 16 Dec 2008, 12:31 »

Spændende klubvalg! Smiley

HOLD PÅ SAKHO ! Peace
Logged

Tjek min blog om LLM-holdet Catanzaro FC:

Catanzaro - en klub uden historie

Rooland
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 1# Le Guen lover bedre tider - Paris Saint-Germain!
« Svar #5: 16 Dec 2008, 12:40 »



Le Guen lover bedre tider


15.7.08


Trods rygter om fyring fastslog Paris Saint-Germains bestyrelses formand, Charles Villeneuve i dag at klubben stoler på manager Paul Le Guen, trods seneste sæsons katastrofale placering, hvor klubben nær var endt i Ligue 2.
Le Guen var selvfølgelig glad for tillids erklæringen :" Jeg er fantastisk glad for at klubben giver mig en chance til. Den seneste sæson var en stor skuffelse og vi bliver nød til at arbejde endnu hårdere før vi kan slutte i toppen, hvor vi virkelig burde høre til".

Flere store profiler har forladt klubben. David N'Gog, Bernard Mendy og Didier Digard er skiftet til England for at prøve lykken i hendholdsvis Liverpool, Hull og Middlesbrough, Amara Diane er rejst til Qatar, mens klub legenden Pedro Pauleta har stoppet karrieren. Sidstnævnte bliver ifølge Le Guen meget svær at erstatte :"Vi kommer til at savne Pedro på holdet. Han var en front figur på holdet, samt et godt forbillede for de unge. Vi kommer til at bruge sommeren på at lede efter hans afløser og det kan ikke blive helt nemt.

Vagner Love, Demba Ba og Antonio Floro-Flores er de seneste navne der er nævn som en mulig afløser til Pauleta. PSG skulle desuden være intresseret i Petri Pasanen, Axel Witsel, Ivan Rakitic og det Brasilianske stortalent Marqiunhos.
« Seneste Redigering: 17 Dec 2008, 11:11 af Rooland » Logged

Chakana
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Paris Saint-Germain!
« Svar #6: 16 Dec 2008, 12:43 »

God update, og godt at du lige opsummere fra sidste sæson, og hvilke spillere der er taget væk osv.

Blive endelig ved på den måde! Thumbs Up
Logged


Arsenal Football Club


superpew
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Paris Saint-Germain!
« Svar #7: 16 Dec 2008, 12:46 »

Hej Rooland..

Jeg er glad for at se en PSG blog.. Min cpu gik ned som Coldice skrev for et par uger siden, og derfor gik bloggen i stå..

Er glad for der er en anden der har set PSG som et spændende blog-skrivnings hold Wink

KIU
Logged

Rooland
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Paris Saint-Germain!
« Svar #8: 16 Dec 2008, 13:17 »

Denne glæder jeg mig til... Superpew lavede også en, men han fik problemer med computeren. Så venter spændt.
Spændende, og PSG er en klub der har mange muligheder med alle de spændende spillere. Jeg læser med garanti med, KIU!
God update, og godt at du lige opsummere fra sidste sæson, og hvilke spillere der er taget væk osv.

Blive endelig ved på den måde! Thumbs Up
Spændende klubvalg! Smiley

HOLD PÅ SAKHO ! Peace
Hej Rooland..

Jeg er glad for at se en PSG blog.. Min cpu gik ned som Coldice skrev for et par uger siden, og derfor gik bloggen i stå..

Er glad for der er en anden der har set PSG som et spændende blog-skrivnings hold Wink

KIU

Mange tak for alle kommentarene  Thumbs Up Der gør det hele meget sjovere at lave  Thumbs Up
Logged

Matigol
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Paris Saint-Germain!
« Svar #9: 16 Dec 2008, 13:23 »

Rigtig god intro og dejligt klubvalg. Jeg vil følge med Wink
Logged

kie
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Paris Saint-Germain!
« Svar #10: 16 Dec 2008, 13:38 »

God blog, du har fået startede og godt klubvalg du har truffet..

Håber at du kan føre dem tilbage hvor de høre til.. Smiley
Logged


3460-NicO
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: 1# Paris Saint-Germain!
« Svar #11: 16 Dec 2008, 13:55 »

God indledning , som stort set alle har skrevet et rigtigt godt klubvalg Wink

Hvor stort er deres budget ?
Logged

Rooland
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 2# Forstærkninger til klubben - Paris Saint-Germain!
« Svar #12: 16 Dec 2008, 20:02 »


Forstærkninger til PSG

01.08.2008

Paris Saint-Germain udtalte i starten af sæsonen, at man stadig har tillid manager Paul Le Guen, men at man samtidig forventede væsentligt forbedring af ligaplaceringen og præstationerne i den kommende sæson. Le Guen regnede også med at der skulle hentes en afløser til klublegenden Pauleta.


André-Pierre Gignac skal føre PSG til tops!


Hovedstadsklubben har som forventet brugt transfermarkedet flittigt til at hente spillere ind. Vagner Love og Alexander Kerzhakov blev nævn som Pauletas afløser, men i stedet blev det Toulouse franske angrebs komet André-Pierre Gignac, der skal afløse Pauleta. Gignac er blevet spået en stor fremtid på landsholdet og han kommer helt sikkert til at være en dominerende faktor på sit nye klubhold. Gignac menes at have kostet 50 mio.

Mange eksperter havde regnet med, at nu hvor Gignac var kommet til PSG, skulle han danne en sikker angrebsduo sammen med lejesvenden Mateja Kezman, men manager Le Guen har dog alligevel hentet endnu en klasse angriber.
Eidur Gudjohnsen har ikke været den store succes i Barcelona. siden skiftet fra Chelsea i 2006, hvor Barcelona måtte betale 90 mio for ham. Eto'o, Henry og Bojan har alle stået foran i kampen om den ene plads i angrebet, så Gudjohnsen besluttede at søge et andet sted hen og Barcelona var enig. Flere større klubber var intresseret i Islændingen, men han valgte at skifte til Paris, hvor han skal spille hele den kommende sæson på en lejeaftale. Han har taget den unge talentfulde Martin Cáceres med til Paris, som også skal spille 08/09 sæsonen på en lejeaftale.

Til sidst er Marco Motta hentet i Udinese for 33 mio, Julien Faubert hentet i West Ham for 95 mio og Gustavo Munúa hentet i Deportivo for 12 mio kr.



Eidur Gudjohsen blev et overraskende indkøb i PSG


Med så mange nye folk ind skulle der også sælges nogle af de spillere, der har udsigt til minimal spilletid.
Peguy Luyindula var med købet af Gignac og Gudjohnsen helt nede som nr. 5 i kampen om de 2 angrebspladser. Danske FC København var gennem hele Juli måned intresseret og de endte med at betale 15 mio for den franske angriber.
Sammy Traoré og Ceará havde heller udsigt til den helt store spilletid. Grenoble betalte i alt 30 mio for de 2 forsvarere.

Paul Le Guen er yderst tilfreds med sommerens indkøb og salg :"Vi har fået hentet 6 talentfulde spillere, der har forstærket holdet. Vi brugte ikke alt for penge og vi fik alle de rigtige spillere ind, så det har været en perfekt transfervindue."


Et muligt bud på startopstillingen til den kommende sæson kunne være :

Gignac - Kezman

Rothen - Sességnon - Makélélé - Giuly

Armand - Cáceres - Sakho - Faubert

Landreau
« Seneste Redigering: 17 Dec 2008, 11:13 af Rooland » Logged

Coldice
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: 2# Paris Saint-Germain!
« Svar #13: 16 Dec 2008, 20:07 »

Ser ud til at være en stærk startopstilling.
Logged

Hvis du er til blogs, kunne du jo læse min:

Without Security!



Brøndby IF <3

Rooland
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 2# Paris Saint-Germain!
« Svar #14: 16 Dec 2008, 22:04 »

Ser ud til at være en stærk startopstilling.

Ja, det ser sgu rimeligt godt ud og jeg forventer da også en top 3 placering med den Smiley

Er der slet ikke nogen der har nogle kommentarer? Er layoutet pænt? Er sproget passende? Er mine updates for lange/korte?
Logged

Sider: [1] 2 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010