home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:54:06 Bubbles Blogkonkur... #2 - Danish Viking War...
I går kl. 22:06:29 warmon Blogkonkur... [3] Journeyman - Truppen
I går kl. 20:05:55 warmon Blogkonkur... Hjertet banker kun for...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
Antal Registrerede Brugere: 23299
  1 Bruger, 705 Gæster Online.

Indlæg: 1132704 over 31367 Emner
Nyeste Bruger: myracook
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  Drømmene gøres til virkelighed på Drømmenes Teater! [#7]
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 Udprint
Forfatter Emne: Drømmene gøres til virkelighed på Drømmenes Teater! [#7]  (Læst 11061 gange)
adam93
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Drømmene gøres til virkelighed på Drømmenes Teater! [#7]
« : 15 Dec 2008, 19:02 »




"Drømmene"
Målene var klare, Manchester United skulle fortsætte som det bedste hold i verden.
For at det skulle lykkes var der et par ting, som var helt klare - ungdomsafdeling, budget. Manchester ungdomsafdeling har fostret mange talenter op i gennem tiderne, men den nye årgang er talentløs, og det ser heller ikke for godt ud for de endnu yngre. Det skal jeg gøre bod på! Der vil stå nye trænere klar, når sæsonen begynder, og disse trænere skal ikke blot være diciplinerede, de skal også være talentfulde!
Drømmene er ikke kun fremtiden, men også nutiden. Jeg skal hive trofæer i land som aldrig før, jeg skal have skilt mig af med de brodne kar, jeg skal have unge, talentfulde fødder til at sætte deres spor i Drømmenes Teater.
De højst prioriterede trofæer er Premier League og Fa-Cuppen, men for at vinde dem, skal jeg have sat Chelsea, Liverpool, Arsenal og rivalerne fra the City på plads! Arsenals ungdomsafdeling ser frygtindgydende ud, men jeg lover jer; Manchester United vil sejre.


"gøres til virkelighed"
For at ovenstående drømme skal gøres det virkelighed, kræver det vilje, mod og ikke mindst talent. Talent for at styre et hold, talent for at finde de rigtige - og de forkerte - spillere, talent for taktik, talent for økonomi - ja, der kræves rigtig meget talent. Men det har vi her i Manchester United.
Jeg har kigget lidt på holdet, og der er enkelte positioner, hvor der helt sikkert vil komme nyt blod - her kan jeg især fremhæve højrebacken, og der vil sansynligvis også blive kastet penge efter en fremtidserstatning for Edwin.
Udover det har jeg to vidunderlige wonderkids i søgelyset, men om det bliver muligt at få dem, det er der ingen der pr dags dato ved. Men også nogle spillere skal væk, og det bliver hårdt at sige farvel til nogle der har været i klubben siden ungdomsafdelingen.


"på Drømmenes Teater!"
Old Trafford er hjemmebanen for de rødklædte mestre, og det er her, i Drømmenes Teater, det første møde med bestyrelsen skal finde sted. Jeg vil blive oplyst om budgetterne, og de vil sikkert også komme med input til nogle af spillerne.
Gill tog pænt i mod mig, og selvom nervøsiteten kunne spores, så var jeg klar til denne udfordring. Diskuttionerne gik længe om hvordan budgetterne, men det var mest af alt, fordi jeg synes de 92,5 mio var ALT for lidt. Heldigvis nyttede min gode overtalelsesevne, og jeg endte med et tilfredsstillende transferbudget på 227 mio.
Samtidig nævnte de, at de har en forventning om at holdet præstere øjeblikketligt, og de ser os som titelkandidater.
For at gøre det lidt nemmere for jer læsere vil jeg stille det pænt op:
  • Titelkandidater i Premier League
  • Semifinale i Champions League
  • Vinder af Super cup
  • Finale i FA-Cup
  • En respektabel indsats i Carling Cuppen
  • Respektabel indsats i Charity Shield

Målene er hårde, men jeg mener at med de rette nyindkøb, så er det muligt!







STATUS

Jeg har indtil videre opnået dette som manager for Manchester United

Sæson 2008/09
Charity Shield - 5-0v Portsmouth.
Euro Super Cup - 3-1 (efter forlænget)v Zenit
VM for klubhold


OVERSIGT OVER UPDATES
Intro+oversigt
Transfersæsonen+venskabskampe
Sept+Aug 2008
Okt+Nov 2008
Dec+Medio Jan+Historisk Rekord+Transfer
Medio Jan -> Slut Marts
Slutningen af 1. sæson





GLORY GLORY MAN UNITED
« Seneste Redigering: 17 Dec 2008, 19:56 af adam93 » Logged

Tjek min blog om LLM-holdet Catanzaro FC:

Catanzaro - en klub uden historie

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Drømmene gøres til virkelighed på Drømmenes Teater!
« Svar #1: 15 Dec 2008, 19:06 »

Super godt valg af hold. Jeg er kæmpe United fan!
Ved ikke hvor vild jeg er, med det lidt slørede topbanner. Men du skriver godt, så det udligner det.

Desuden, det staves respektabel, ikke respæktabel (:
Logged

adam93
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Drømmene gøres til virkelighed på Drømmenes Teater!
« Svar #2: 15 Dec 2008, 19:08 »

Super godt valg af hold. Jeg er kæmpe United fan!
Ved ikke hvor vild jeg er, med det lidt slørede topbanner. Men du skriver godt, så det udligner det.

Desuden, det staves respektabel, ikke respæktabel (:

Tak for rettelsen Smiley
Håber du vil følge..
Logged

Tjek min blog om LLM-holdet Catanzaro FC:

Catanzaro - en klub uden historie

adam93
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Drømmene gøres til virkelighed på Drømmenes Teater!
« Svar #3: 15 Dec 2008, 20:48 »



UPDATE 2 - TRANSFER+DE FØRSTE KAMPE





Transfersæsonen
Så er jeg endelig kommet i gang med karrieren, og inden jeg fortæller om kampene, vil jeg fortælle lidt om den spændende transfersæson.
Jeg har været på udkig efter en højreback, en wing samt en målmand. Jeg kan afsløre med det samme, at jeg fik disse tre købt, og lidt til.
På højrebacken var jeg hurtigt ude, og jeg startede med det samme forhandlingerne med Srna. Han vil være en perfekt spiller, som også kan spille højrewing. Et bud på 140 millioner var nok til Srna, men vi blev overhalet indenom af Tottenham, som var ude med den helt store pengepung, da der skulle snakkes løn. Kort efter at det faldt på plads, at Srna ikke blev United-spiller, så var jeg på udkig i Portsmouth, som var modstanderen i Charity Shield. Lassana Diarra, en spiller kan spille den defensive midt, men også højrebacken, blev sat under overvågning, og da spejderen mente at han var bedre en Gaz, så var det sikkert, Diarra skulle til United, nu var det bare et spørgsmål om hvad summen lød på. 135mio blev det, dog var der lidt klausuler, der gjorde at 40 af de 135mio blev betalt over 24 måneder.
Så gik jagten i gang på en målmand. Lloris, Akinfeev og Ansejo var de tre jeg selv havde i tankerne, med Lloris som favorit. Jeg sendte spejderne afsted, men da jeg fik den triste nyhed at Lloris ikke ønsker at skifte klub, blev fokus rettet på 19-årige Asenjo. Asenjo blev købt via frikøbsklausul, som var på 67,5 mio, hvilket jeg synes er meget lavt beløb, da han har et kæmpe potentiale.
Matias Fernandez fra Villarreal blev uden de store forhandlinger hentet til klubben for 45 mio, men med en betaling på 72 mio over 24 måneder, hvilket udgør en samlet udgift på 117 mio for Mati.
Derudover var jeg på et besøg i Frankrig, hvor jeg fik hentet to kæmpetalenter: Saivet og Sakho
Men sælges skulle der også. Jeg måtte af med tre spillere, men det var alle tre nogle spillere, som var til overs.
O'Shea gik for 85 mio til rivalerne fra City. Kuszczak blev solgt til Rannais for 35mio, og til sidst men ikke mindst tog Park til Napoli for 38,5 mio.


Venskabskampene
Venskabskampene gik som smurt, og ved kun at lukke 2 mål ind, er jeg godt tilfreds. Vi gik sejrerigt ud af dem alle, og værd at fremhæve er en 7-1 sejr over Motherwell.
Jeg var yderst tilfreds med de nyindkøbte, og specielt Diarra var helt suveræn. Af de andre spillere er det værd at fremhæve Anderson og Berbatov. De spillede suverænt, imens Berbatov bombede oppe foran, lavede Anderson assist på stribe.


Kampene
Vi er nævnt først uanset spillested.
2-0v Charlton
7-1v Motherwell
2-0v Sheff Utd
2-0v Bury
3-1v Altrincham
3-0v Aberdeen
« Seneste Redigering: 16 Dec 2008, 13:35 af adam93 » Logged

Tjek min blog om LLM-holdet Catanzaro FC:

Catanzaro - en klub uden historie

adam93
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Drømmene gøres til virkelighed på Drømmenes Teater!
« Svar #4: 15 Dec 2008, 21:41 »




Drømmene starter!





Så er trofæerne tilbage på deres plads!

Så er de første kampe spillet, nærmere sagt så er vi noget til 1. oktober. 2 Finaler er spillet, 6 ligakampe også lidt cup-kampe. Jeg er tilfreds med resultaterne selvom vi har døjet med målscoringen, til gengæld har defensiven været helt i top!
Jeg har udvalgt nogle kampe, som jeg vil referere om, resten af kampene står nederst i et samlet overblik.

Charity Shield

Wembley stod klar til at tage i mod FA-Cup-vinderne, Portsmouth, og Ligavinderne Manchester United.
United stod uden Ronaldo, hvilket må siges at være et stort tab. Efter 17 minutter åbnede Rooney målfesten med et brøl af et langskud, 1-0. Kort efter blev der igen nogle interessante situationer, og på blot fem minutter udbyggede United føringen, til ikke blot 2-0, men også 3-0 - Igen var Rooney på spl, og han stod for 3-0-målet, imens vi fik hjælp fra David James, som lavede et vaskeægte drop ved 2-0-målet.
Det blev en ydmygelse af Portsmouth, og Tevez gjorde i 81. minut det endnu værre da han gjorde det til 4-0. Vidic dummede sig dog kort efter, og måtte gå i bad nogle minutter inden slut. Dette skulle dog ikke holde Nani tilbage, og han hamrede bolden op i hjørnet, dybt inde i overtiden og fuldførte ydmygelsen. 5-0, og det første trofæ var i hus.


Euro Super Cup
Sæsonens anden finale stod klar, og denne gang var Zenit udfordreren - dette skulle dog blive væsentligt mere besværligt end Charity Shield.
Zenit startede hårdt ud, og havde flere gode chancer, men uden at komme til de helt store. Vi tog mere og mere over, og havde flere stolpeskud, men ingen var tæt nok til at kunne fejre et mål. Ingen mål i ordinær tid, så der skulle forlænget til - og der kom til gengæld også mål i massevis! I 107. minut kunne Berbatov næsten løfte pokalen, da han efter fornemt spil, kunne bringe United foran 1-0. Blot 8. minutter senere havde Zenit-målmanden hentet bolden ud af nettet to gange. Målene blev scoret af Rooney og Vidic. Zenit får et trøstemål i 120+1.minut, men tættere kommer de ikke. 3-1, trofæ nummer to i hus.

Jeg har valgt at fremhæve disse to kampe.
I Champions League kom jeg i dødspuljen, og skulle mod: Zenit, Schalke og Galatasaray. Tre svære hold, og specielt 3. seedede Zenit syntes at være en trussel, da de gav hård modstand i Super-cuppen. Jeg startede også svagt ud, og tabte den første kamp 1-0 ude mod Zenit, men det var dog uden den langtidsskadede Rooney og Ronaldo - Rooney er først klar igen om fem måneder, da han fik overrevet en lægmuskel. Schalke var næste modstander i Champions League, og de blev sendt hjem fra deres mareridts teater, med et nederlag på 1-0, men hvor de ikke præsterede noget som helst.
I ligaen har vi alvorlige problemer med målscoren, hvor vi efter 4 kampe blot havde scoret to mål - men ikke lukket nogle ind. Vi har haft nogle fine resultater i ligaen, og har endnu ikke tabt, og vi kan fremhæve en 2-3-sejr på stamford bridge. Chelsea mødte vi også i ligacuppens 3. runde, og selvom det virkelig var en "skod" lodtrækning, så gik vi igen derfra med en sejr, denne gang på 1-2. Vi har trukket Portsmouth i 4. runde, hvor vi forventer en sejr.
Næste kamp er mod Arsenal, som pt ligger nummer et, med max point efter 6 kampe.

Oversigt over kampe
Vi er førstnævnt uanset spillested.
5-0v Portsmouth (N) - Charity Shield
1-0v Newcastle (H)
0-0v Manchester City (H)
3-1v Zenit (N) - Supercup
0-0v Portsmouth (U)
1-0v West Ham (U)
0-1v Zenit (U) - CL-gruppespil
2-0v Bolton (H)
3-2v Chelsea (U) - Carlingcup 3. runde
2-1v Chelsea (U)
1-0v Schalke (H) - CL-gruppespil


Stillingerne
4. runde af Carling-cuppen mod Portsmouth
Nr. 2 i CL-gruppespil
Nr. 5 i ligaen, á point med nummer 2.
« Seneste Redigering: 16 Dec 2008, 13:37 af adam93 » Logged

Tjek min blog om LLM-holdet Catanzaro FC:

Catanzaro - en klub uden historie

love fmmanager:)
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Drømmene gøres til virkelighed på Drømmenes Teater! [#3]
« Svar #5: 16 Dec 2008, 08:50 »

fed blog;)skal selv til at starte en blog om man utd;)så men god blog;)
Logged

adam93
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Drømmene gøres til virkelighed på Drømmenes Teater! [#3]
« Svar #6: 16 Dec 2008, 10:24 »

Tak Smiley Håber du vil følge den! Wink

Logged

Tjek min blog om LLM-holdet Catanzaro FC:

Catanzaro - en klub uden historie

adam93
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Drømmene gøres til virkelighed på Drømmenes Teater! [#3]
« Svar #7: 16 Dec 2008, 11:38 »





OKTOBER-NOVEMBER: UNITED vs ARSENAL






TITELKAMPEN

Efter de første kampe i Premier League, står det allerede klart, hvem der skal kæmpe om titlen! Arsenal havde maksimum point inden 1. oktober, hvilket var dybt imponerende, imens vi havde to uafgjorte, og resten sejre.
Nu skulle slaget slås, Drømmenes Teater ligger grund til et vaskeægte topopgør mellem The Gunners og Red Devils. Vi kunne stille fuld hold - altså på trods af Rooney der er langtidsskadet - og det kunne Arsenal også, så der var virkelig lagt op til drama.
Vi sætter os på kampen, hvilket var vores formål, og det gav hurtigt bonus - Ronaldo spiller på fremragende vis Anderson i dybden, og med en kølig driblen udenom Almunia, kunne Anderson løbe bolden i mål til en United-føring! Arsenal kom ikke med den samme gejst som United, og de kom aldrig ind i kampen. Det blev endda endnu værre at være fra Gunners i 34. minut, hvor Nani smækker et hjørnespark ind i panden på Vidic, 2-0. Resten af kampen blev kørt hjem, og selvom Adebayor havde et par store chancer til slut, men en storspillende Edwin Van der Sar, holdte buren rent. Kampen ender 2-0, og Arsenals forspring er nu formindsket betydeligt.
OKT-NOV: Kampene!

2-0v Arsenal (H)
1-0v Everton (U)
1-2v Galatasaray (U) - CL-gruppespil
1-0v Stoke (U)
3-2v Aston Villa (H)
0-0v Sunderland (U)
3-0v Galatasaray (H) - CL-gruppespil
2-0v Hull (H)
1-1 (5-4 straffe)v Portsmouth (U) - Carling-cup 4.runde
2-1v Blackbrun (U)
2-1v Wigan (U)
3-1v Zenit (H) - CL-gruppespil
3-0v Fulham (H)


CHAMPIONS LEAGUE SKUFFELSER
Jeg nævnte inden sæsonen, at det var en svær lodtrækning, men at Galatasaray ville være det letteste hold - Undskyld. Jeg har taget grueligt fejl, da vi mødte Galatasaray på udebane, var de virkelig godt forberedte, og vi kunne virkelig ikke komme i gennem deres 4-backkæde. Til gengæld var de superspillende offensivt, hvilket resulterede i, at vi måtte komme bagude 2-0 i første halvleg. Vi får reduceret, men det var ikke nok. 3 kampe, 3 point - skuffende! Vi lå pt kun til Uefacup, hvilket jo er helt katastrofalt. På Old Trafford mødte vi igen Gala, men denne gang var skuden vendt. Spillerne var virkelig opsat på at vise, at det var en fejl det der skete i Tyrkiet. Efter en imponerende indsats, går vi fra banen med en tremålssejr, og har nu overtaget 2. pladsen.
Zenit tabte vi også til i første kamp - igen på udebane - og da de gæstede Old Trafford, fik vi også noget at se til. 1 minut og 47 sekunder skulle der gå, før man kunne høre en nål falde til jorden på Old Trafford - Danny til 0-1. Berbatov var kort inden kampen blevet skadet, men heldigvis var Rooney blot kommet tilbage fra hans skade. Rooney kom dog ikke på måltavlen. Med Ronaldo i spidsen vendte vi skuden, og da han på blot to minutter for vendt 0-1 til 2-1, så det igen lyst ud. Vi får Zenit-spillerne under kontrol, og det bliver endnu bedre da Tevez efter 60 minutter sender bolden i nettet til slutresultatet 3-1.
Vi tog dermed 1. pladsen fra Zenit, men vi skal dog stadig have point hjemme mod Schalke for at gå videre.

Ude godt, hjemme bedst
Nederlagene i denne sæson er kommet på udebane, men så længe vi selv holder stand på Old Trafford, er jeg tryg.
Vi har tabt to udebanekampe i CL, men stadig ingen i ligaen - det var dog tæt på et nederlag i vores Carlingcup kamp mod Portsmouth, hvor vi udligner i overtiden, og efterfølgende vinder efter straffe, så vi nu er i kvartfinalen, hvor Liverpool skal gæste Old Trafford.
Old Trafford er indtil videre uovervindelig. 10 kampe har fundet sted på Drømmenes Teater, og det er blevet til 9 sejre, og blot en enkelt uafgjort.


Der er masser af kampe, som i kan glæde jer til i næste update. I december starter jeg ud med den afgørende cl-kamp mod Schalke. Derefter tager jeg i mod Liverpool i carlingcuppen, og lige efter den kamp kommer de igen til Old Trafford, denne gang i ligaen - altså to kampe mod Liverpool i træk. Til at slutte året på, er der det klassiske Manchester derby, mod 3. pladsen City.

STATUS

Kvartfinale af Carlingcuppen mod Liverpool
CL-gruppespil
2. plads i Premier League, tre point op til Arsenal.
« Seneste Redigering: 16 Dec 2008, 11:41 af adam93 » Logged

Tjek min blog om LLM-holdet Catanzaro FC:

Catanzaro - en klub uden historie

Virenque
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Drømmene gøres til virkelighed på Drømmenes Teater! [#4]
« Svar #8: 16 Dec 2008, 12:31 »

Park solgt for under 40 mio Shockeret Shockeret Shockeret

Og at kalde ham en overskudsspiller er dog den værste gang gylde jeg længe har hørt. De to andre er sgu heller ikke overskudsspillere. Gode undkøb men dårlige salg, når du kunne være kommet af med Nani og Christina Ronaldo i stedet :p
Logged

MAN UNITED!!!

"As satan was flyin' over Clayton for hell,
He turned over Bankton and was caught by the smell,
Quote he: I'm not sure in which country i roam,
But I'm sure by the smell that I'm not far from home"

adam93
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Drømmene gøres til virkelighed på Drømmenes Teater! [#4]
« Svar #9: 16 Dec 2008, 12:42 »

Park solgt for under 40 mio Shockeret Shockeret Shockeret

Og at kalde ham en overskudsspiller er dog den værste gang gylde jeg længe har hørt. De to andre er sgu heller ikke overskudsspillere. Gode undkøb men dårlige salg, når du kunne være kommet af med Nani og Christina Ronaldo i stedet :p

Kuszczak er en overskudsspiller jo. Ben er bedre, og købte Asenjo, som er bedre en både ham og Ben.
O'Shea havde jeg intet at bruge til.. Vidic, Evans, Rio, Diarra, Evra, Brown. Evt Fabio, Rafael og Sakho.. - Hvor skal John være?
Park, han er ikke god, og jeg havde Mati i søgelyset, så det blev lidt et hastesalg, ja - men fortryder bestemt ikke..
Logged

Tjek min blog om LLM-holdet Catanzaro FC:

Catanzaro - en klub uden historie

adam93
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Drømmene gøres til virkelighed på Drømmenes Teater! [#4]
« Svar #10: 16 Dec 2008, 15:50 »

Comments? Smiley

Trupgennemgang kommer snart..
Logged

Tjek min blog om LLM-holdet Catanzaro FC:

Catanzaro - en klub uden historie

kie
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Drømmene gøres til virkelighed på Drømmenes Teater! [#4]
« Svar #11: 16 Dec 2008, 15:53 »

God blog du har fået skrevet..

Glæder mig til at høre mere fra dig af.. Smiley
Logged


adam93
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Drømmene gøres til virkelighed på Drømmenes Teater! [#4]
« Svar #12: 16 Dec 2008, 15:55 »

God blog du har fået skrevet..

Glæder mig til at høre mere fra dig af.. Smiley

Tak for rosen! Smiley

Logged

Tjek min blog om LLM-holdet Catanzaro FC:

Catanzaro - en klub uden historie

adam93
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Drømmene gøres til virkelighed på Drømmenes Teater! [#4]
« Svar #13: 16 Dec 2008, 17:15 »

FLOT ADAM!!

Det er såen' en fed blog. Bare ærgeligt du vælger United, eftersom det er mit hade hold.. Græder

//Svartos FC/asj89

Haha Opstemt
Så du var mere begejstret over en af mine bloge med "neutrale" hold..? Opstemt:D
Logged

Tjek min blog om LLM-holdet Catanzaro FC:

Catanzaro - en klub uden historie

adam93
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Drømmene gøres til virkelighed på Drømmenes Teater! [#4]
« Svar #14: 16 Dec 2008, 18:48 »




GULDBARNET FORLÆNGER HISTORISK REKORD






10. Januar 2009
United har den seneste måneds tid sat en mindeværdig rekord, og den er lige blevet forlænget yderligere. 18 sejre i træk, det er helt vildt imponerende. Den tidligere rekord var på 12 kampe i træk, hvor man var gået sejrrigt fra.
Rekorden var dog tæt på, kun at blive på 17 kampe, da Portsmouth gæstede Old Trafford i dag. United var som altid spilstyrende, og kom til mange fornuftige chancer, men bolden havde store problemer med at komme det sidste stykke ind over stregen.. 0-0 stod det helt indtil 87. minut hvor guldfuglen Anderson fuldførte et fantastisk forarbejde fra Nani, hvor han dribler to mand på venstreflanken, hvorefter Anderson får en aflevering i dybden.

Siden sidst har Manchester United også været på avisoverskrifterne et par gange - ikke blot pga. den fantastiske rekord - men også pga. en par vigtige sejre.
Først blev Schalke besejret i CL-gruppefinalen, som sikrede os 1. pladsen i Gruppe E - som en sidebemærkning; har vi trukket Roma i næste runde. Derefter vandt vi begge opgør i Liverpool-kampene (Ligacup og i ligaen), og sidst men ikke mindst vandt vi via to 4-0-sejre VM for klubhold.

Vi er også nået til transfersæsonen, men det ligner ikke et aktivk vindue for os. Budgettet[ er banket temmelig meget i bund, og vi lakker ikke på noget position. Dog har vi allerede solgt Manucho for 45 mio DKK til Lille.


Kampe

3-1v Schalke (U) - Cl-gruppespil
3-1v West Brom (U)
4-0v Pachucha (N) - VM for klubhold
4-0v Osaka (N) - VM for klubholdfinale
2-1v Liverpool (H) - Carlingcuppen kvartfinale
3-2v Liverpool (H)
3-0v Manchester City (U)
1-0v Tottenham (U)
3-0v Hull (H) - FA-cup 3. runde
2-0v Wigan (H) - Carlingcuppen semifinale (første kamp)
1-0v Portsmouth (H)


Status-update
1/8-finalen i Champions League mod Roma
Semifinalen i Carlingcuppen mod Wigan (Første kamp endte 2-0)
4. Runde af FA-cuppen mod Burnley
2. plads i Premier League, 1 point efter Arsenal.
« Seneste Redigering: 16 Dec 2008, 19:11 af adam93 » Logged

Tjek min blog om LLM-holdet Catanzaro FC:

Catanzaro - en klub uden historie

Sider: [1] 2 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010