home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:04:01 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
I dag kl. 00:36:53 warmon Blogkonkur... [24] Journeyman - Boys...
I går kl. 23:34:48 warmon Blogkonkur... #7 - Danish Viking War...
I går kl. 20:57:23 szukizek Blogkonkur... 6# Hjertet banker kun ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23305
  0 Brugere, 739 Gæster Online.

Indlæg: 1132772 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: queenofbangalore
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  The Reds Will Never Walk Alone - Et Liverpool Eventyr
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: The Reds Will Never Walk Alone - Et Liverpool Eventyr  (Læst 2692 gange)
Gøkke
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
The Reds Will Never Walk Alone - Et Liverpool Eventyr
« : 12 Dec 2008, 22:00 »

                                         


Den unge, endnu ukendte manager Gøkhan Kavak, 45,  blev i dag ansat i Liverpool FC, eftersom den nu tidligere manager Rafael Benitez hastede hjem til familien i Spanien af endnu ukendte årsager. I interviewet herunder afslører han, at han endnu ikke ved hvor aktive Liverpool vil være i sommerens transfermarked, men han vil hurtigst muligt gå igang. Interviewet kommer herunder i sin fulde længde:



Hr. Kavak, De er i dag blevet ansat i en af de traditionsrige klubber i England, hvad er Deres forventninger til fremtiden med Liverpool?

Ja, det er ikke helt gået op for mig endnu, det hele er gået så hurtigt - men ledelsen fortalte mig, uden at gå alt for meget i detaljer, at Rafa Benitez fik private problemer med familien i Spanien, som ville trække i langdrag, og derfor så begge parter som det bedste at opsige hans kontrakt.

Udover det, så forventer jeg som minimum at vi vil kvalificere os til Champions League igennem ligaen, samt at vi vil være med i titelkampen langt hen på sæsonen. Derudover vil jeg være tilfreds med en semifinale-plads i Champions League.

Jeg lover tilhængerne minimum et af de store trofæer i år!

De ligger pres på dem selv allerede fra starten. De er jo en forholdsvis ung manager og ny, kan De fortælle os lidt om Dem selv, for dem som ikke ved hvem De er?

Det kan jeg såmænd godt, jeg hedder Gøkhan Kavak og er 45 år, jeg har selv spillet fodbold, dog ikke proffesionelt. Jeg har trænet mindre divisionsklubber, men da Liverpool dukkede op var det ikke svært at sige ja, det er en drøm som er gået i opfyldelse for mig.

Pressen og fansene glæder sig til at se hvad De kan udrette med det spillermateriale De har til rådighed. Er De tilfreds med truppen som så, eller vil der kommer nogen investeringer i den nære fremtid?

Vi har verdensklasse spillere over hele linjen, Gerrard, Torres, anføreren for det argentinske landshold, vi har en europamester i Xabi Alosno, så jeg kan ikke klage, men selvfølgelig vil jeg kigge truppen nærmere igennem og forstærke de steder, hvor jeg mener vi kunne bruge et par nye spillere.

Har De helt konkret nogle spillere i kikkerten, eller skal De først til at sondere terrænet?

Eftersom det er kommet helt bag på mig, at Liverpool valgte mig som manager, har jeg slet ikke været ude at se på spillere, men jeg vil hurtigst muligt sammen med den sportslige ledelser kigge på mulige emner.
Logged

mortenbrenoe
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The Reds Will Never Walk Alone - Et Liverpool Eventyr
« Svar #1: 12 Dec 2008, 22:15 »

God Indledning Smiley Ikke så meget fis.. Jeg følger med Smiley

Go Lpool
Logged

You'll Never Walk Alone.

'/0\_/'|_|_ /\/3\/3|2 \\/4|_|< 4|_0/\/3

Gøkke
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: The Reds Will Never Walk Alone - Et Liverpool Eventyr
« Svar #2: 13 Dec 2008, 01:41 »

           

Der går rygter om i pressen, at Liverpool manager Gøkhan Kavak har disse tre spillere i kikkerten: fra venstre hhv. Axel Witsel(Standard Liege), Santi Cazorla(Villarreal) samt Stewart Downing(Middlesbrough).. Da Liverpool er godt besat på alle pladser på midtbanen, ventes et par spillere at ryge den anden vej, og her skulle både Benayoun, Pennant og det ellers nye indkøb Riera være på tale.
« Seneste Redigering: 13 Dec 2008, 02:11 af GQKKE » Logged

Gøkke
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: The Reds Will Never Walk Alone - Et Liverpool Eventyr
« Svar #3: 15 Dec 2008, 00:32 »

Den 26. juli fik hr. Kavak den første spiller ind ad døren til den nye sæson, men inden da havde hele 8 spillere forladt skuden som enten udlån eller salg.

Spilleren der er tale om, er Axel Witsel fra Standard Liege, som kommer til klubben for 170 mio. kr og som har fået en kontrakt af 5 års varighed.
Derudover har Kavak hentet Stewart Downing fra Middlesbrough for 155 mio. kr., og det ventes at disse to spillere vil gå direkte i start elleveren hos Liverpool.

Af de mere prominente navne, som har forladt Liverpool til fordel for andre klubber er bl.a. den unge brasilianer Lucas, spanske Albert Riera samt irske Robbie Keane, som aldrig fik kemien til at gløde med den nye manager Kavak.

En fuld transfer historik kommer her:








Da sæsonen begyndte så Liverpool truppen således ud, min favorit opstilling inkl. skader og diverse:






Jeg er nu nået til slutningen af december, så jeg vil give jer et overblik over hvordan stillingen ser ud i Premier League:






Vinter transfervinduet åbner 1. januar, og jeg har tænkt mig at købe lidt ind, men da jeg kun har 28 mio. kr lige nu, regner jeg med at sælge Mascherano for minimum 200 mio kr, da mange klubber har været interesseret i ham i lang tid, og jeg har da også måtte afslå bud på ham på de 180 mio kr.




  • Derby #1

Liverpool 3 - 1 Arsenal

Målscorere: Fernando Torres(6. + 44.), Ryan Babel(45+2), Emmanuel Adebayor(50.)
Udvisninger: Kolo Touré(90+4)

Tilskuertal: 45327

  • Derby #2

Manchester United 0 - 1 Liverpool

Målscorere: Fernando Torres(44.)
Udvisninger: Ingen

Tilskuertal: 76200

  • Derby #3

Liverpool 3 - 1 Chelsea

Målscorere: Fernando Torres(42.), Deco(44.), Ryan Babel(45+1), Jamie Carragher(str. 76.)
Udvisninger: Ingen

Tilskuertal: 45334


Som I kan se har jeg vundet mod alle de tre andre store hold i PL, hvilket selvfølgelig er en væsentlig del af grunden til at jeg ligger som jeg gør i PL.
Jeg glæder mig også over at Torres har formået at score i hver af de 3 kampe, så det er helt perfekt, og hans makkerskab med Ryan Babel oppe foran er helt fortrinligt, Babel er bare blevet bedre og bedre jo længere sæsonen er skredet frem.




I FA-cuppen er jeg nået til 3. runde, hvor Ipswich står for skud, og de burde ikke være noget problem for mig hjemme på Anfield Road.

I Caring Cuppen skal jeg møde Sheffield United, første kamp er hjemme på Anfield også.

I Champions League er jeg nået til 1. knock-out runde, hvor Villarreal kom op af hatten. I en svær Gruppe C med Schalke, Marseille og Fiorentina formåede jeg at ende som nr. 2 efter Schalke 04 på 1. pladsen, som de fik i hus efter 0-0 mod mit hold på Anfield.
Det gør at jeg skal møde Villarreal på hjemmebane i 1. kamp, men jeg vil mene at mit hold er stærkt nok til at gå videre samlet.




Det var en lille update fra mig, endnu en update omkring transfers vil komme når datoen viser 1. februar i mit spil og vinter transfervinduet er lukket igen Smiley





« Seneste Redigering: 15 Dec 2008, 00:40 af GQKKE » Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The Reds Will Never Walk Alone - Et Liverpool Eventyr
« Svar #4: 15 Dec 2008, 01:21 »

IKKE SÆLG MASCH!

Ellers fornuftig blog om gudeholdet! Wink

(Hvad laver jeg dog oppe så sent?)
Logged

Gøkke
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: The Reds Will Never Walk Alone - Et Liverpool Eventyr
« Svar #5: 15 Dec 2008, 11:21 »

IKKE SÆLG MASCH!

Ellers fornuftig blog om gudeholdet! Wink

(Hvad laver jeg dog oppe så sent?)

Et bud på 250 mio kr har været svært at afslå for mig desværre Skuffet
Logged

Manniche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The Reds Will Never Walk Alone - Et Liverpool Eventyr
« Svar #6: 15 Dec 2008, 11:24 »

Et bud på 250 mio kr har været svært at afslå for mig desværre Skuffet

Ja men hvis det er Maschreano (stav??) du  mener så skal du give hele 80% videre til en tredje part

Men ellers god start på bloggen  Thumbs Up
Logged

Liverpool
- You'll never walk alone <3

Self. Alt for verdens rigeste freak  Thumbs Up

FKL94
Gæst
 
Sv: The Reds Will Never Walk Alone - Et Liverpool Eventyr
« Svar #7: 15 Dec 2008, 11:51 »

80% er ALT for meget det er jo kun 50 mio. til dig. Behold ham!

God blog:)
Logged

JKJ
Gæst
 
Sv: The Reds Will Never Walk Alone - Et Liverpool Eventyr
« Svar #8: 15 Dec 2008, 12:26 »

Et bud på 250 mio kr har været svært at afslå for mig desværre Skuffet

Nu håber jeg dæleme ikke du har solgt da 80% af et salg vil gå til en 3. part!! Med andre ord, du får ikke en skid selv om det lyder vildt med de 250 mio!!
Logged

Coldice
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: The Reds Will Never Walk Alone - Et Liverpool Eventyr
« Svar #9: 15 Dec 2008, 12:43 »

Jeg vil nok kun have solgt Benayon af alle dine solgte spillere, men din placering vidner jo om et det går fint nok anyway...
Logged

Hvis du er til blogs, kunne du jo læse min:

Without Security!



Brøndby IF <3

KBK1990
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: The Reds Will Never Walk Alone - Et Liverpool Eventyr
« Svar #10: 15 Dec 2008, 16:24 »

Godt nok nogle flotte resultater. Hvilken taktik spiller du? Direkte og hurtigt spil eller hvad?
Logged

Mit hjerte bløder for The Reds fra Merseyside.

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The Reds Will Never Walk Alone - Et Liverpool Eventyr
« Svar #11: 15 Dec 2008, 16:42 »

Et bud på 250 mio kr har været svært at afslå for mig desværre Skuffet
Alt for lidt. Manden er spillets bedste def. midt!
Logged

Gøkke
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: The Reds Will Never Walk Alone - Et Liverpool Eventyr
« Svar #12: 15 Dec 2008, 19:22 »

Nu håber jeg dæleme ikke du har solgt da 80% af et salg vil gå til en 3. part!! Med andre ord, du får ikke en skid selv om det lyder vildt med de 250 mio!!

Jeg solgte ham desværre.. Jeg havde fuldstændig svedt ud at så meget af transfersummen gik til 3. part :/

Dog synes jeg min erstatning gør det bedre end Masch gjorde Smiley
Logged

Gøkke
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: The Reds Will Never Walk Alone - Et Liverpool Eventyr
« Svar #13: 15 Dec 2008, 19:27 »

Godt nok nogle flotte resultater. Hvilken taktik spiller du? Direkte og hurtigt spil eller hvad?

Jeg spiller med offensiv i "mentalitet", kreativ frihed "normal", men flyttet tilbage lige inden den skifter til "lidt", direkte afleveringer og hurtigt tempo samt godt med bredde, derudover på kontraangreb. For med disse indstillinger har jeg mod de små hold bolden meget, men mod de store hold får jeg ikke bolden så meget, men jeg får skabt en masse chancer, og mine offensive spillere er så gode, at jeg scorer rimelig tit.

Jeg skal nok komme op med et ss af tacs i næste update Smiley
Logged

KBK1990
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: The Reds Will Never Walk Alone - Et Liverpool Eventyr
« Svar #14: 17 Dec 2008, 18:45 »

Super, nogenlunde det samme jeg bruger - bort set fra jeg spiller knapt så offensivt på udebane.
Logged

Mit hjerte bløder for The Reds fra Merseyside.

Sider: [1] 2 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010