home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:04:01 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
I dag kl. 00:36:53 warmon Blogkonkur... [24] Journeyman - Boys...
I går kl. 23:34:48 warmon Blogkonkur... #7 - Danish Viking War...
I går kl. 20:57:23 szukizek Blogkonkur... 6# Hjertet banker kun ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23305
  1 Bruger, 746 Gæster Online.

Indlæg: 1132772 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: queenofbangalore
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  The Wolves [#3]
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: The Wolves [#3]  (Læst 2446 gange)
adam93
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
The Wolves [#3]
« : 10 Dec 2008, 15:27 »




- Ukendt dansker er præsenteret på VW-Arena
Afløseren for Felix Margath er fundet, den femogtrediveårige danske manager chokerer mange eftersom han ikke har yderligere erfaring med managerjobs, det eneste der står på CV'et er assisterende manager i en lille dansk klub. Felix Margath sagde op efter et voldsomt skænderi med ledelsen, da han ikke mente at han havde de fornødne midler til at bevare klubbens flotte præstation i den netop afsluttede sæson.
Navnet på den unge dansker er: Adam Vinter.

"Hvad er din tilgang til spillet?"
- "Jeg vil spille en meget kontrolleret defensiv, hvor vi har nogle virkelig gode spillere i det centrale forsvar. Den defensive midtbane er besat af Josué, som er en af de mest rutinerede på vores unge hold."

"Er du tilfreds med spillertruppen, eller ser vi dig snart i gang på transfermarkedet?"
- "Spillertruppens defensiv er meget stærkt besat, som jeg også nævnte tidligere, men offensiven mangler meget! Vi har nogle yderst talentfulde fløje, men vores angribere er langt under standard. I vil se mig som en af de dominerende på transfermarkedet, alt efter hvad budget siger."

Således lød det fra Adam Vinter, og han udtaler som en sidebemærkning, at han er utrolig glad for at have overtaget det varme sæde i Wolfsburg, og han håber at få fansenes tillid hurtigt via gode resultater!.


« Seneste Redigering: 11 Dec 2008, 11:12 af adam93 » Logged

Tjek min blog om LLM-holdet Catanzaro FC:

Catanzaro - en klub uden historie

adam93
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: The Wolves [#1]
« Svar #1: 10 Dec 2008, 15:31 »

Oversigt

Update:
#01
#02
« Seneste Redigering: 10 Dec 2008, 16:07 af adam93 » Logged

Tjek min blog om LLM-holdet Catanzaro FC:

Catanzaro - en klub uden historie

Coldice
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: The Wolves [#1]
« Svar #2: 10 Dec 2008, 15:32 »

Lyder spændende, venter på den næste update... Peace
Logged

Hvis du er til blogs, kunne du jo læse min:

Without Security!



Brøndby IF <3

adam93
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: The Wolves [#1]
« Svar #3: 10 Dec 2008, 15:38 »

Godt at høre, den er lige på trapperne! Smiley
Logged

Tjek min blog om LLM-holdet Catanzaro FC:

Catanzaro - en klub uden historie

patrick J
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The Wolves [#1]
« Svar #4: 10 Dec 2008, 15:48 »

Det bliver rigtig spændende at høre mere... Opstemt
Logged

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

adam93
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: The Wolves [#1]
« Svar #5: 10 Dec 2008, 16:06 »



Mødet med bestyrelsen
Jeg kom for anden gang nogensinde, ind på det fantastiske stadion, VW-Arena. Jeg skulle mødes med bestyrelsen, som ville fremlægge mål, spillertrup og ikke mindst budgetterne.
Det var med blandede følelser at jeg trådte ind i lokalet, jeg havde forventninger om jeg ville få et stort transferbudget, da jeg synes at vores angriberkvalitet var lige til nedrykning! Dog var forsvaret eminent, og det kunne redde nedrykningen.
Vi fik snakket lidt frem og tilbage, og de fremlagde nogle mål, som jeg endda syntes var lige i underkanten - jeg havde en vision der hed Europærisk fodbold til næste sæson!

Mål


En respektabel placering i Bundesligaen
3. runde af den Tyske Pokalturnering
Gruppespil i Uefa Cuppen

Vores samtale havde indtil videre forløbet fint, men da budgetterne blev smidt på bordet, sank jeg lige en ekstra gang. Sølle 47 millioner i transferbudget. Heldigvis gjorde det store lønbudget, at jeg fik flyttet lidt penge fra løbbudget til transfer. 110 mio stod transferbudgettet nu på, og jeg var tilfreds - jeg havde mulighed for at lokke en kvalitetsangriber til klubben, og det var hvad jeg ville.



Offensive forstærkninger, defensive svækkelser
Så har jeg været rundt på transfermarkedet, og det er blevet til et enkelt indkøb, men hvilken et køb. Andrey Arshavin blev hentet til Wolfsburg fra Zenit for 110 millioner - et køb som fansene er ellevilde med. Andrey er lige nøjagtigt den type spiller, som vi søger, en hængende angriber, som holder på bolden, og derefter enten forsøger på langskud, eller spiller den i dybden til sin angrebskollega, som primært er Grafite.
Samtidig er der også blevet solgt tre spillere, men det var dog alle nogle spillere, som ikke have en plads i 1. holdstruppen. Jonathan Santana, Simon Jentszeh og Andre Lenz er navnene på de tre spillere, som forlader klubben pr 1. Juli. Vi har fået lejet en lovende ungdomsspiller ud, så han kan få lidt spilletid i den næstbedste række.


Chokerende overraskelse
En dag i ugen snakkede jeg med ungdomscoach Eichkorn, om spillerne i vores U19-trup, og han bad mig komme til en træning i løbet af ugen. Han gav mig to navne som jeg skulle holde øje med, da han mente at de havde det største potentiale.
Næste dag til træning var jeg målløs. En 15-årig gut ved navn Andreas Stein rystede mig til det ypperste. At man i den alder, kan virke så rutineret og have sådan et overblik er for mig svært at forstå. Han lignede ummidelbart en der kunne overgå Zaccardos niveau med flere længder!



Logged

Tjek min blog om LLM-holdet Catanzaro FC:

Catanzaro - en klub uden historie

Guldbrand
Gæst
 
Sv: The Wolves [#2]
« Svar #6: 10 Dec 2008, 17:16 »

Fin blog idntil videre, og bestemt et spændende hold du har gang i.

Men har du ikke smadret din økonomi fuldstændig ved købet af Arshavin?  Kunne man evt. få et SS af din økonomi hvor man kan se dit lønbudget, og hvor meget du giver i løn på nuværende tidspunkt?
Logged

adam93
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: The Wolves [#2]
« Svar #7: 10 Dec 2008, 17:31 »

Fin blog idntil videre, og bestemt et spændende hold du har gang i.

Men har du ikke smadret din økonomi fuldstændig ved købet af Arshavin?  Kunne man evt. få et SS af din økonomi hvor man kan se dit lønbudget, og hvor meget du giver i løn på nuværende tidspunkt?

Jeg fik Arshavin for 110mio, som jeg også har skrevet.. Og jeg havde 110mio i transfer.. Jeg gav ham 295.000 i løn.. Så mit lønbudget siger 820k i overskud pr uge..

SS tages gerne hvis i vil?
Logged

Tjek min blog om LLM-holdet Catanzaro FC:

Catanzaro - en klub uden historie

Guldbrand
Gæst
 
Sv: The Wolves [#2]
« Svar #8: 10 Dec 2008, 17:39 »

Kunne stadig godt ønske mig et SS   Wink
Logged

adam93
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: The Wolves [#2]
« Svar #9: 10 Dec 2008, 17:44 »

Kunne stadig godt ønske mig et SS   Wink

Bare i orden Wink

Kommer i næste update som er senere i aften..
Logged

Tjek min blog om LLM-holdet Catanzaro FC:

Catanzaro - en klub uden historie

lautrup
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: The Wolves [#2]
« Svar #10: 10 Dec 2008, 19:35 »

Fed blog, følger jo selvfølgelig med nabo  Grin
Logged

/Thomas Hagelskjær
''At gøre sit bedste er en sejr, at gøre mindre er nederlag.''

Blog: Catanzaro - En klub uden historie

AndreasNord
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The Wolves [#2]
« Svar #11: 10 Dec 2008, 21:26 »

Rigtig god blog følger Thumbs Up
Dejligt forsvar du har der, du kan vel ikke lige smide et SS af opstilingen Wink
Logged

[quote=Mongolia FC]
De kommer fra FCM, ledelsen derovre er skudt, De fyrer træneren efter en overbevisende sejr over et dygtigt hold, de ansætter 14 årige nigerianske drenge der ikke engang må spille, og de køber en 35-årig voldsdømt målmand, det er talent! Opstemt

Taget fra vman

adam93
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: The Wolves [#2]
« Svar #12: 11 Dec 2008, 10:18 »



Venskabskampe

Alle venskabskampene er blevet spillet. Jeg har været tilfreds med resultaterne, men der er nogle spillere der har skuffet, heriblandt guldklumpen Andrey Arshavin. Holdet stiller pt er 4-4-2 diamant, med offensive wings, men defensive backs! De mest fremtrædne spillere har været Grafite og Misimovic.
Holdene har ikke været de bedste, men det er de som regel ikke i venskabskampe.

De første turneringskampe
Programmet er hårdt for de første par kampe. Først skal jeg en tur til Paderborn, som venter i 1. runde af cuppen. Derefter gæster Schalke 04 VW-Arena. Efter Schalke skal jeg til Allianz Arena, hvor Bayern står for skud. Stuttgart er næste hold vi skal møde, og de bliver forhåbentlig sendt hjem fra VW-Arena med et nederlag. Så kommer der en enkelt relativ nem kamp mod Bielfeld, men den er efterfulgt af en Werder Bremen kamp på VW-Arena.
Ja, en rigtig hårdt kampprogram, som gør det svært at få en god start, men lad os se på resultaterne.

Jeg gæstede Paragon Arena, hvor Paderborn stod klar til at få tæsk. Jeg skulle helt klart ud og dominere denne kamp, og forhåbentlig få et tidligt mål.
Vi dominerede kampem, men der var problemer med at få skabt chancer, derfor fik vi først målet efter et hjørnespark, hvor Ricardo Costa satte hovedet på. Scoringen faldt i overtiden af første halvleg. Nu skal vi ud og tro på vores solide defensiv, og forhåbentlig får vi et mål mere inden vi er for langt inde i kampen - den skal bare lukkes nu. I 52. minut kom scoringen så, Misimovic direkte på et 30-meter langt frispark! Så er kampen stort set hjemme, vi skal bare holde dem fra chancer. Og sådan skete det også, der var ikke de store chancer i resten af kampen, og vi kørte den sikkert og fortjent hjem, 2-0.

Det var en lille kort update.. Der kommer en større senere!
Logged

Tjek min blog om LLM-holdet Catanzaro FC:

Catanzaro - en klub uden historie

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010