home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:04:01 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
I dag kl. 00:36:53 warmon Blogkonkur... [24] Journeyman - Boys...
I går kl. 23:34:48 warmon Blogkonkur... #7 - Danish Viking War...
I går kl. 20:57:23 szukizek Blogkonkur... 6# Hjertet banker kun ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23304
  0 Brugere, 675 Gæster Online.

Indlæg: 1132772 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: kyliestewart025
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  Robbo in the footsteps
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Robbo in the footsteps  (Læst 4258 gange)
SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Robbo in the footsteps
« : 03 Dec 2008, 20:37 »


08/07/2007
The return of Captain Marvel
X MANCHESTER UNITED

I dag blev dagen. Efter flere års fantastisk arbejde i Manchester United, trådte verdens bedste manager, Sir Alex Ferguson, af og gjorde plads til et nyt ansigt. Bestyrelsen lod til at have planlagt alt og kunne straks efter Fergusons afsked præsentere klubbens nye manager: Bryan Robson.

Bryan Robson var i klubben som spiller. Han ankom i 1981, og inden længe var han anfører. Anførerbindet var som klistret til ham derefter, og først da han i 1994 skiftede til Boro, måtte United finde sig en ny kaptajn. Der var noget at leve op til, for Captain Marvel havde gjort det forrygende.

Sir Alex Ferguson var bevæget efter hans farvel, men skotten, der altid vil være elsket på Old Trafford, var glad for ansættelsen af Robbo, som han havde på sit hold i otte år. Bryan Robson fortalte da også, at Fergie var forbilledet forud for hans karriere i United:

"Han har gjort et absolut fantastisk stykke arbejde i denne klub, og jeg vil arbejde lige så hårdt for bare at opnå lidt af samme succes, som han oplevede. Jeg vil, lige som Fergie, vise stor loyalitet over for denne klub, og jeg agter at blive så længe, som jeg kan bruges. Hvem ved, måske bliver det til mere end 21 år. Jeg vil ikke stå tilbage for det."
Logged

Yoggidk
Gæst
 
Sv: Robbo in the footsteps
« Svar #1: 03 Dec 2008, 20:42 »

Ej hvor er det flot, meget simpelt, og helt overskueligt... Dit banner er også helt suverænt, og dit billede, med en tofarvet kant, er også kanont... Det skriftlige er også på et kanont niveau, så glæder mig til nye updates, KIU!
Logged

AFC
Gæst
 
Sv: Robbo in the footsteps
« Svar #2: 03 Dec 2008, 20:44 »

Så kom der endelig en blog fra dig af, Sir Toby. Glæder mig meget til at læse med. Rigtig god og simpel intro her. KIU! Peace.
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Robbo in the footsteps
« Svar #3: 03 Dec 2008, 20:59 »


11/07/2007
Italiensk og fransk i kikkerten
X MANCHESTER UNITED

"Jeg har flere i kikkerten."

Sådan lød meldingen fra Uniteds nye øverstkommanderende, da han blev spurgt om kommende nye skikkelser på Old Trafford. Han ville dog ikke nævne nogle navne, men vi har via kilder nogle gæt - nogle måske bedre end andre - på, hvem der måske snart kan kalde sig Manchester United-spiller:

              ANTONIO DI NATALE
              KARIM BENZEMA
              GONZALO HIGUAÍN
              ALBERTO AQUILANI
              MICAH RICHARDS


Vi kender ikke til procentsandsynlighe den for, om disse spillere inden længe kan trække den røde trøje over hovedet, men vi regner stærkt med, at klubben snart kan præsentere nogle nye navne til den i forvejen meget stærkte trup, der blandt andet rummer navne som Patrice Evra, Cristiano Ronaldo og Wayne Rooney. Uniteds assisterende manager, Mike Phelan, garanterer også for mindst et nyt ansigt:

"Bryan og jeg er kommet frem til, at vi kræver mindst en ny spiller, inden vi kan stille os fuldstændig tilfreds med truppen og begynde at kunne arbejde holdet sammen. Sandsynligheden for en ny midtbanespiller er stor."
Logged

Krellz
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Robbo in the footsteps
« Svar #4: 03 Dec 2008, 21:10 »

Det lyder totalt spændende, glæder mig til at høre mere Wink!
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Robbo in the footsteps
« Svar #5: 04 Dec 2008, 15:34 »


13/07/2007
Italiensk midtbanekreativitet til United
X MANCHESTER UNITED

Mike Phelan påpegede, at sandsynligheden for en ny midtbanespiller var stor, og i dag kunne Manchester United såmænd præsentere midtbanemanden, Alberto Aquilani, som ny spiller. De forsvarende engelske mestre måtte angiveligt af med £16.250.000, før Aquilani kunne skrive under på papirene.

Den 24-årige midtbanespiller havde spillet i Roma i hele sin karriere inden skiftet og er tilmed også født i Rom. Han har hidtil medvirket i syv landskampe, men forhåbentlig kan han med noget fint spil i United øge det antal markant. På midtbanen skal han konkurrere med Fletcher, Hargreaves, Anderson, Scholes og Carrick, hvorfor Bryan Robson har et pænt antal at vælge imellem.

"Det var ikke let at forlade Rom, men det hjalp lidt på det, at det var Manchester United, der var næste destination. Jeg hungrer efter at imponere min nye manager og få en masse spilletid," fortalte spilleren, der er kendt for sine langskud samt gode teknik og flotte afleveringer.

Dermed ramte vi plet, da vi gættede på Aquilani som kommende United-spiller. Måske vil den nærmeste fremtid bringe flere.
Logged

AFC
Gæst
 
Sv: Robbo in the footsteps
« Svar #6: 04 Dec 2008, 15:35 »

Dejligt med Aquilani til klubben. Virkelig godt indkøb Toby. Han er en super spiller og han ryger vel i startopstillingen?

KeepUpTheGoodWork! Peace
Logged

Cesc
Gæst
 
Sv: Robbo in the footsteps
« Svar #7: 04 Dec 2008, 15:38 »

Lækker blog som vi kender det fra sig Toby, men jeg synes ikke om dit topbanner. Det ligner noget en middelblog, uden et flot layout kunne have, men I en klasse blog som din, synes jeg ikke det hører hjemme.

Du kan gøre det meget pænere, og få det til at passe bedre til layoutet. Samme farve ramme som dine billeder og sådan, det er et must mester.

Men lækkert indkøb - og billede af Aquilani, det er god kvalitet!
Logged

ydersog
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Robbo in the footsteps
« Svar #8: 04 Dec 2008, 15:41 »

Lækkert at se noget fra dig SirT!

I modsætning til Cesc, kan jeg godt li' topbanneret - dejligt simpelt Wink

KUTGW Thumbs Up
Logged

Cesc
Gæst
 
Sv: Robbo in the footsteps
« Svar #9: 04 Dec 2008, 15:42 »

Jeg synes skam og så det skal være simpelt, men det er ikke pænt det nuværende. Den røde boks er jeg slet ikke vild med, men billedet er helt klart fint.

Smiley
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Robbo in the footsteps
« Svar #10: 04 Dec 2008, 15:46 »

Jeg takker for bemærkningerne!

Jeg er lidt i tvivl om, hvad jeg gør med topbanneret. Spørgsmålet er, om jeg skifter hver gang eller beholder et. Havde dog ikke tænkt mig at bruge dette i lang tid. Men det er da fornemt, at du synes om det, .:YK:.

I er velkommen til at komme med bud til topbanner.
Logged

steeval
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Robbo in the footsteps
« Svar #11: 04 Dec 2008, 15:50 »

Dejlige små letlæselige opdateringer, der holder en dejligt opdateret og konstant interesseret.

Mht banneret kunne du sætte et langt helt rødt billede, hvis det er det du har lyst til..
Logged

Vi har sgu ikke behov for en kejser Grin

Vi skal bare bruge øl til dig, masser af godt humør og naturligvis LARS  Peace

Citat af: Shaft (Facebook)
Nogle gange burde jeg bruge hjernen.. Bare lidt..

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Robbo in the footsteps
« Svar #12: 04 Dec 2008, 16:11 »




Er der stemning for en af ovenstående?
Logged

Cesc
Gæst
 
Sv: Robbo in the footsteps
« Svar #13: 04 Dec 2008, 16:15 »

Det nederste er flottest synes jeg.

Det passer bedst til bloggen og er mere enkelt, smukt!
Logged

enged
Gæst
 
Sv: Robbo in the footsteps
« Svar #14: 04 Dec 2008, 16:21 »

Jeg synes bedst om den øverste Smiley

Den nederste er lidt kedelig synes jeg
Logged

Sider: [1] 2 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010