home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 00:36:53 warmon Blogkonkur... [24] Journeyman - Boys...
I dag kl. 00:02:37 warmon Blogkonkur... The beautiful game
I går kl. 23:34:48 warmon Blogkonkur... #7 - Danish Viking War...
I går kl. 20:57:23 szukizek Blogkonkur... 6# Hjertet banker kun ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23302
  0 Brugere, 881 Gæster Online.

Indlæg: 1132771 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: rozlily04
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  15# Landsholdsdebut - The Hammers (tidl. OB)
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 5 Udprint
Forfatter Emne: 15# Landsholdsdebut - The Hammers (tidl. OB)  (Læst 18550 gange)
Tuxtla
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 3# Transfers - Striwerne
« Svar #15: 30 Nov 2008, 08:44 »

Jeg går i gang med en update nu.
Logged

Krellz
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 3# Transfers - Striwerne
« Svar #16: 30 Nov 2008, 08:46 »

Lyder lækkert, gode indkøb. Men hvorfor dælen er Sørensen hentet? Synes ikke han ser god ud Peace! Har du ikke Nymann?
Logged

Tuxtla
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
4# For alvor i gang - Striwerne
« Svar #17: 30 Nov 2008, 08:50 »

Lyder lækkert, gode indkøb. Men hvorfor dælen er Sørensen hentet? Synes ikke han ser god ud Peace! Har du ikke Nymann?

Rigtigt så skulle han bruges på venstre midt, men så da jeg havde hentet ham, så huskede jeg at jeg havde Johan Absalonsen Wink
Logged

korzika
Gæst
 
Sv: 3# Transfers - Striwerne
« Svar #18: 30 Nov 2008, 08:56 »

Foornuftige køb!
Logged

Krellz
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 3# Transfers - Striwerne
« Svar #19: 30 Nov 2008, 09:11 »

Ja, og er glad for at du hentede Palermo-manden i stedet for evt. Gravesen Smiley.
Logged

Cesc
Gæst
 
Sv: 3# Transfers - Striwerne
« Svar #20: 30 Nov 2008, 09:16 »

Det ligner dine indkøb bare er lavet, fordi spillerne ikke kostede så meget, og fordi de i dine øjne er store spillere. Det ser ikke særlig gennemtænkt ud at du henter fire spillere, der i realiteten ikke styrker OB så meget igen. Jeg ville have hentet spillere til andre positioner, hvis jeg spillede med OB - det gør jeg dog ikke, så jeg må respektere at du har hentet anderledes end hvad jeg ville have gjort.

Guana-indkøbet forstår jeg slet ikke. Han er en god fodboldspiller, men hvad med Djemba Djemba, Esben Hansen, Henrik Hansen, Henrik Andreasen - synes det er fire fine spillere til den centrale midtbane, og at der er andre steder som kunne have mere brug for en kærlig hånd.

Sneijder er det indkøb jeg bedst kan lide. Han bliver vigtig for dig i fremtiden, og du kan helt sikkert sælge ham for et højt millionbeløb. Super Freddie er jo en eminent fodboldspiller, jeg har råbt lykkeligt af mange gange i hans tid i Arsenal. De to er de eneste af dine indkøb som jeg reelt kun kan se styrke dig.

Glæder mig til at læse videre. Regner med en top 2 placering!
Logged

Tuxtla
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 3# Transfers - Striwerne
« Svar #21: 30 Nov 2008, 09:18 »

Det er jeg ikke så glad for at høre, at du synes det, da jeg ikke har den store viden til dansk fodbold, så havde jeg valgt at styrke den centrale midtbane. Fordi jeg ikke syntes at Esben Hansen og Co. var gode nok, men det er bare min mening. Hver har sin egen mening.
Logged

Tuxtla
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
4# For alvor i gang - Striwerne
« Svar #22: 30 Nov 2008, 09:31 »



For alvor i gang





I Juli måned kommer man for alvor i gang i Danmark, i forhold til et par andre nationer bl.a. i England, Spanien og Italien. Men for nogle hold i de lande starter det tidligt.

Aron's rigtige generalprøve kom den 6. juli, hvor OB, skulle møde Celik i Euro Vase Cup runde 2. Der var lagt op til et godt opgør den søndag på Fionia Park. Men OB var stadig storfavoritter mod undersåtterne fra Bosnien-Herzegoniva. OB's spillere kom ind på banen, med selvtilliden i top, og de fik også sparket gang i kampen, da Djiby Fall scorer til 1-0 efter 24 minutter. Flere mål i 1. halvleg kom der ikke, men 2. halvleg blev målrig. 5 minutter efter at 2. halvleg var sparket i gang, så scorede Elvidin Jurisic selvmål. Nu førte OB 2-0 og der var mindre end halvdelen af kampen tilbage. I det 79. minut, så blev det Emmanuel Clotteys tur til at score, som OB har lånt fra Great Olympics. Nu stod den 3-0. 6 minutter inde i tillægstiden, så scorede Celik, men det var alt for sent, til at de havde en chance til at reducere.

Den næste kamp mod dem var så på deres hjemmebane, og der vandt OB endnu større, Djiby Fall blev igen ham der scorede det første mål, og det andet mål i denne kamp blev også et selvmål, ligesom i sidste. Men modsat af den anden, så blev tredje mål også et selvmål, det vil sige, at celik scorede to selvmål i træk. Efter 64 minutter kunne Eric Djemba-Djemba afgøre kampen. Men det hele var ikke forbi, de ville også score et mål, men igen blev det meget sent i kampen.

Så var der kun to kampe imellem OB og Uefa Cuppen, men Aston Villla stod imellem, dem skulle OB først vinde over, og det er en slags "Mission Impossible". Men OB prøvede, og fik et meget fornuftigt resultat på deres hjemmebane, efter 40 minutter, så får DJiby Fall scoret til 1-0 til OB, og glæden var virkelig stor. Men det varede ikke for evigt da John Carew reducerede 6 minutter senere til slutresultatet, et resultat som Aron er meget glad for. Den næste modstander som ventede var Randers FC i Sas Ligaen, vi skulle starte sas ligaen, med at spille mod Randers FC. OB var favoritter i denne kamp, og det viste de også at de var. Fordi de vandt sikkert 2-0, på Randers FC's stadion.

Nu blev det så tid til afgørelsens time, vi skulle op mod Aston Villa for anden gang, men jeg mente at vi havde en stor fordel i at, vi skulle spille på hjemmebane. Vi spillede meget godt i perioder i kampen, men på nogle tidspunkter, så fik de overtaget. Aston Villa startede bedst og scorede til 1-0 efter 30 minutter. 5 minutter senere så scorede Atle Roar Håland på et straffespark. Men i de sidste minutter af anden halvleg så for John Carew scoret til 2-1. Da der var 10 minutter igen, så fik OB scoret til 2-2. Men det var ikke nok for OB til at komme videre til Uefa cuppen, på grund af reglen om udebanemål. Derfor bliver det kun til Dansk fodbold til OB i år.
Nu blev det tid til at møde Vejle Boldklub, som vi også var favoritter, mod og vi vinder sikkert 3-0 på mål af Emmanuel Clottey, Freddie Ljungberg og Johan Absalonsen, men der var også en ulempe ved denne kamp, Roberto Guana blev skadet efter det 80. minut.
« Seneste Redigering: 30 Nov 2008, 09:40 af arongreve » Logged

Tuxtla
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 4# For alvor i gang - Striwerne
« Svar #23: 30 Nov 2008, 09:40 »

Mener du at jeg skal dele den op i afsnit i updaten eller at jeg skal dele den op i flere updates?

Jeg prøver at lave en kort update nu Smiley
« Seneste Redigering: 30 Nov 2008, 09:44 af arongreve » Logged

Dasmessi
Gæst
 
Sv: 4# For alvor i gang - Striwerne
« Svar #24: 30 Nov 2008, 09:45 »

Nej mener dele teksten op i afsnit. Det hele står i en lang spalte. Prøv at lav den i afsnit.
EDIT: Meget bedre
Logged

Tuxtla
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 4# For alvor i gang - Striwerne
« Svar #25: 30 Nov 2008, 09:56 »

Jeg prøver alligevel at lave en kortere update Wink
Logged

Krellz
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 4# For alvor i gang - Striwerne
« Svar #26: 30 Nov 2008, 10:11 »

SS af SAS-Ligaen Smiley? God update Smiley! Ærgeligt at Aston Villa ikke blev smadret xP!
Logged

Tuxtla
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 4# For alvor i gang - Striwerne
« Svar #27: 30 Nov 2008, 10:12 »

Jeg er nået så langt i sas ligaen, at jeg ikke kan give et ss, men jeg vil prøve at loade en backup fil, som blev lavet, og se hvor langt i sas ligaen, den er kommet der Smiley Men updaten kommer lige om lidt Opstemt
Logged

Tuxtla
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
5# Sas Ligaen - Striwerne
« Svar #28: 30 Nov 2008, 10:16 »



Sas Ligaen





Alt i sas ligaen, endte ikke med at være godt, for i den tredje kamp, da vi skulle møde FC Midtjylland, så gik alt galt. Afleveringerne gik galt, tacklingerne gik galt, og vi vidste ikke hvor målet stod. Men hvis man kigger på målscoren så kan man, se at der var en OB spiller, som vidste hvor
målet stod, og det var den norske Atle Roar Håland. Thomas Helveg og Esben Ruud, de vidste meget godt hvor vores mål var, fordi de scorede begge et selvmål. Derfor tabte vi 3-1 mod et velspillende FC Midtjylland hold, hvor vi scorede 3 af målene.
Men vi skulle ikke kun tabe for 5 dage efter, så skulle vi til Fionia Park og spille mod AGF, vi vinder kampen 2-1, på to mål af Djiby Fall. I den næste kamp scorede Djiby Fall også, han scorede nemlig til 2-1, som også blev resultatet på AC Horsens's hjemmebane. Chris Sørensen, scorede det andet mål i den kamp.

13 dage efter skulle vi en tur til Brøndby Stadion, hvor vi skulle møde Brøndby, som lå på en 4. plads, og OB lå på en 1. Det blev en kamp med ikke særlig mange afslutninger, begge hold fik 6 afslutninger hver. Men OB, var stadig bedre end Brøndby til at ramme målet, da vi ramte målet 3 gange i forhold til deres 2. Men det blev altså en kamp som vi vandt, vi vandt 1-0 da efter 77 minutter så scorede Johan Absalonsen til 1-0 på et hovedstød. Assisten blev lavet af 17 årige Rodney Sneijder.


Logged

korzika
Gæst
 
Sv: 5# Sas Ligaen - Striwerne
« Svar #29: 30 Nov 2008, 10:30 »

Det ser da godt ud!

Flot blog, kunne det være mugligt at se et ss. af Rodney Sneider? Smiley
Logged

Sider: 1 [2] 3 4 5 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010