home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 22:18:34 Bubbles Blogkonkur... #1 - Danish Viking War...
I dag kl. 22:06:29 warmon Blogkonkur... [3] Journeyman - Truppen
I dag kl. 20:05:55 warmon Blogkonkur... Hjertet banker kun for...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
Antal Registrerede Brugere: 23299
  2 Brugere, 855 Gæster Online.

Indlæg: 1132703 over 31367 Emner
Nyeste Bruger: myracook
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  Rossoneri il Diavolo!
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 7 8 [9] Udprint
Forfatter Emne: Rossoneri il Diavolo!  (Læst 26157 gange)
AFC
Gæst
 
Sv: Rossoneri il Diavolo!
« Svar #120: 07 Dec 2008, 19:41 »

Mange tak skal du have Jimmy. Ja, man må sige resultaterne bare køres i sænk Thumbs Up.

I får update om lidt.
Logged

AFC
Gæst
 
Sv: Rossoneri il Diavolo!
« Svar #121: 07 Dec 2008, 20:02 »


Endnu en titel til Milan?
20.1.2010

Januar var kommet godt igang og i kalenderen kunne man krydse dato nummer 20 af. På den dato var der også pokalkvartfinale i Italien. AC Milan havde trukket Sampdoria og kampen skulle spilles på Luigi Ferraris.
Det var høje bolde og dybdeløb der satte sit præg i kampen, og man skulle først hen i det 64. minut før Elano skulle placere sin pande på bolden og score til resultatet 0-1, og dermed var AC Milan gået videre til Semifinalen hvor man havde trukket Inter. Første kamp skal spilles på Guiseppe Meazza.

AC Milan var gået videre i pokalturneringen og idag skulle man møde Napoli på hjemmebane. Napoli skulle sætte sine ben et svært sted, og det fik man også at se.
Den rutinerede højre back for AC Milan, Bonera skulle som den eneste score kampens enlige mål i det 64. minut, akkurat som Elano gjorde det i pokalturneringen for 3 dage siden.

Brecias var holdet som skulle stå på den modsatte side af AC Milans banehalvdel. AC Milan skulle have fornøjelsen at spille på udebane mod Brescia og kom bedst fra start. Cardozo åbner kampen med et mål til 0-1, mens Robinho gør det samme senere hen, og i pausen står der 0-2 på lystavlen.
I anden halvleg skulle 2 af Brescias spillere på den centrale midtbane skaffe sit et direkte rødt kort. Først røg Dalla Mano ud efter en hård takling, mens Paci røg ud pga. arm på bolden. Mere skete der ikke og Milan kan konstatere 3 point i tabellen.

San Siro lagde græs til en topkamp. AC Milan mod Juventus FC. Gæsterne som tabte sidst til AC Milan tidligere på sæsonen, havde en revanche til gode. Det skulle de ikke få. Tværtimod skulle danskeren Christian Poulsen få et rødt kort efter 2 advarsler i første halvleg, og Juventus måtte spille med 10 mand i de sidste 30 minutter. Det udnyttede ingen af holdene, så kampen ender tilfredstillende 0-0.



Logged

Pepe
Gæst
 
Sv: Rossoneri il Diavolo!
« Svar #122: 08 Dec 2008, 19:58 »

Slap nu af. Du har lavet én update uden at få en kommentar.
Denne blog har fået masser af kommentarer, så hvis det er det du er ude efter skal du da ikke brokke dig.
Klø på, så skal de nok komme!
Logged

Pepe
Gæst
 
Sv: Rossoneri il Diavolo!
« Svar #123: 08 Dec 2008, 20:03 »

Helt sikkert. Men lad være med at brokke dig, når du har lavet en update uden at få en kommentar.
Logged

motZ
Gæst
 
Sv: Rossoneri il Diavolo!
« Svar #124: 08 Dec 2008, 20:07 »

Gode resultater på det seneste, må man sige.
Rigtig flot skrevet igen. Grafikken er enkel og flot. Et flot tobbanner i hver update ser rigtig godt ud i denne blog.

KIU.
Logged

AFC
Gæst
 
Sv: Rossoneri il Diavolo!
« Svar #125: 08 Dec 2008, 20:10 »

Mange tak, Motz. Glad for du kan lid det. Resultaterne mangler der ikke i hvf.
Logged

Krellz
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Rossoneri il Diavolo!
« Svar #126: 14 Dec 2008, 18:23 »

Hehe, den her blog har godt nok været lidt sådan: Nu stopper jeg - nu begynder jeg igen - nu stopper jeg - nu begynder jeg igen... And So On.
Logged

motZ
Gæst
 
Sv: Rossoneri il Diavolo!
« Svar #127: 14 Dec 2008, 18:26 »

Tænker lidt det samme som Krellz men hvis du har lysten skal du selvfølgelig fortsætte bloggen. Det er da klart at ens lyst til at blogge er der nogle gange... Andre gange er den der ikke.. Bare klø på med den her blog, det kører jo. Wink
Logged

AFC
Gæst
 
Sv: Rossoneri il Diavolo!
« Svar #128: 15 Dec 2008, 13:47 »

Haha. Sikke dog som jeg kan gå rundt og sige at bloggen starter og sættes på pause utallige gange. Det slår mig nu, at da jeg sendte in bærbar til reparation i foregårs ville de slette alt på min com og geninstallere det hele. Altså nustille den. Under fabriksindstillinge r.

Derved sagde jeg så ja til det, og tænkte slet ikke på at mit AC Milan save her jo lå gemt i FM, og ikke havde lagt det over på en USB ting eller noget. Så jeg må desværre sige bloggen stopper her. De tidligere indlæg fjerner jeg så nu, med at den starter og pause osv.
Dette spil har været rigtig spændende og sjovt at spille på.

Derudover vil jeg gerne sige mange tusind tak til alle dem der læste med og gav kommentarer, og et kæmpe stort tak til de dygtige og flinke grafikere der hjalp med grafikken. Det sætter jeg stor pris på. Nu må vi se tiden an om jeg har skrevet mine sidste blogs, men det er en ting jeg tvivler meget på. Nu må vi se.


MANGE TAK!


OBS!: Hvis jeg lyver denne gang, giver jeg jer alle kage Opstemt
« Seneste Redigering: 15 Dec 2008, 13:49 af AFC » Logged

Sider: 1 ... 7 8 [9] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010