home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23338
  0 Brugere, 526 Gæster Online.

Indlæg: 1132851 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: alliewillson
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  Rossoneri il Diavolo!
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 Udprint
Forfatter Emne: Rossoneri il Diavolo!  (Læst 26610 gange)
AFC
Gæst
 
Sv: Rossoneri il Diavolo!
« Svar #105: 06 Dec 2008, 16:09 »


Ronaldinho solgt
31.9.09

Brasilianeren Ronaldinho, bedre kendt som Ronaldo de Assis Moreira. Den 29 årige fænomenale spiller er nok blevet betegnet mest for sine fabelagtige finesser han kan med en bold. Nu er han ikke længere en del af AC Milan, når datoen rammer 1.1.2010, pga han har skiftet til Real Madrid for en sum af 350mio.


Salget af Ronaldinho havde jo selvfølgelig skabt lidt utilfredshed ved fansene, men det tog ikke så hårdt på Rijkaard, da hans tropper skulle tage imod Udinese ude. Netop Ronaldinho skaber lidt glæde tilbage med en scoring i det 1. minut.
I anden halvleg, måtte Amauri igen gå ud, efter som hans skade sikkert var blevet brudt op igen og det gav plads til Cardozo. Gignac udligner for Udinese lidt senere og det ender kampen, 1-1.

Så var der lagt i kakkelovnen til en rigtig topopgørs gyser. AC Milan som lå nummer 1, skulle tage imod AS Roma som lå på 2. pladsen. Der var helt udsolgt.
Ronaldinho sparker noget glædelse ind på stadionet, ved at sende et frispark ind i nettet efter 10 minutter. Senere gør han det samme på smukkeste vis. 2-0 ved pausen.

Efter pausen skulle to spillere komme i klammeri med hinanden. 2 landsmænd, Ambrosini og De Rossi skulle på et hjørnespark stå og skubbe hinanden. Det udviklede sig til slåseri og dommeren måtte stoppe det ved hjælp af spillerne. Begge spillere blev så udvist, og til sidst kunne Robinho så afslutte kampen med et mål i overtiden. Milan vinder 3-0.

Så var det Champions League gruppekampene det gjaldt. Milan skulle lægge græs til en kamp mod M. Haifa.
Der var lagt op til en massiv udtværing til Haifa. Apropos udtværing, så kan man vidst ikke sætte en streg over det, for Gattuso prikker bolden i kassen i det 15. minut. Senere gør han det samme, bare blot 1 minut efter. Så skulle Milan få straffe og Kaka udnytter det til 3-0 som det ender ved pausen.

Haifa havde slet intet at byde med, så Kaka scorer endnu en gang i det 60. minut på et hovedstød som blev videresnittet fra Ambrosini. I overtiden kan den lille Pato lukke og slukke til resultatet 5-0.
Logged

motZ
Gæst
 
Sv: Rossoneri il Diavolo!
« Svar #106: 06 Dec 2008, 16:14 »

Synes på en måde at det var godt, du kom af med Ronaldinho, da han jo også snart er ved at være oppe i årene og så er det jo også en god slat penge du fik for ham.

Btw. gode resultater, og som sagt før er flot på næsten alle punkter.

KIU.
Logged

AFC
Gæst
 
Sv: Rossoneri il Diavolo!
« Svar #107: 06 Dec 2008, 16:16 »

Ja det var det vel. Han skulle vel også væk på et tidspunkt.
Kan du forklare lidt nærmere på hvilke punkter der ikke er flot?

For du skriver ''og som sagt før er flot på næsten alle punkter.''

Og kan du ikke sige hvad der er flot og ikke er flot så?
Logged

motZ
Gæst
 
Sv: Rossoneri il Diavolo!
« Svar #108: 06 Dec 2008, 16:19 »

Det er sådan set ikke noget særligt.
Det er bare nogle få grammatiske fejl og sådan men det er ikke noget der ændrer på at det er en rigtig god blog.. Måske skulle jeg have forklaret det lidt bedre før så. Smiley
Logged

AFC
Gæst
 
Sv: Rossoneri il Diavolo!
« Svar #109: 06 Dec 2008, 16:22 »

Okay, men har også fået at vide førhen jeg roder mig lidt ud i noget tekst, som jeg nok sikkert ikke forstår. Det kan godt være jeg gør det, men det er også godt du siger det så!

Det er kun med til at gøre min blog bedre.

Igen mange tak!

Husk! Der er 4 updates tilbage idag Thumbs Up.
Logged

thomasmoll
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Rossoneri il Diavolo!
« Svar #110: 06 Dec 2008, 16:26 »

Har kun læst den sidste update, og det er altså ikke særligt godt skrevet.
Jeg er ked af det, men den er altså svær at læse.
Nogle af dine vendinger er formuleret meget underligt.
Det kan du gøre meget bedre Dasmessi.
Logged

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: Rossoneri il Diavolo!
« Svar #111: 06 Dec 2008, 16:27 »

Jeg vil godt komme med en lille kommentar, AFC/Dasmessi, da jeg synes du har forbedret dig i dine blogs.

Du skriver ganske stabilt, men det er ikke rigtig noget specielt, du mangler måske lidt de der fremragende sætninger, med flotte ordsprog og sværere ord, bare en gang imellem. Men på den anden side, er det rigtig godt, at du holder dig til det sikre. Der er nogle andre ting jeg også gene vil ind på i teksten. Det første er, at du måske godt kunne skrive i lidt længere sætninger. Jeg synes du mangler lidt flere lange sætninger, og det er svært at skrive en fremragende tekst, hvor der kun er korte sætninger, fordi der så ikke er plads til de flotte ord og ordsprog.

En anden ting er, at du måske godt kunne skrive lidt mere varieret. Du skriver meget "så", "som" og "skulle", og det kunne du måske godt gøre lidt mere varieret. Det virker måske som om du gerne vil hurtigt videre og fortælle, og derfor skriver "så", isetdet for at lave en lille "intro", til det du vil fortælle. Du skal ikke dropper og skrive "så", slet ikke, bare ikke for tit.

Grafikken er udemærket, men jeg synes helt klart det kunne være bedre. Drop rammer i andre farver end sort eller hvid, da de andre desværre ser dumme ud. I den seneste update, ville en sort ramme se så meget bedre ud, end den der skrigende røde. Jeg kan godt lide, at du bare har et topbanner, og ikke et spillerbillede ved siden af texten, det virker fint, synes jeg.

Med hensyn til dit spil, så var jeg, som du sikkert lagde mærke til, ikke skide glad for, at du bare lavede en ny manager, men det går sgu nok, champ. Lad os se hvad du kan klare med Milaneserne, og god vind.
Logged

AFC
Gæst
 
Sv: Rossoneri il Diavolo!
« Svar #112: 06 Dec 2008, 16:33 »

Har kun læst den sidste update, og det er altså ikke særligt godt skrevet.
Jeg er ked af det, men den er altså svær at læse.
Nogle af dine vendinger er formuleret meget underligt.
Det kan du gøre meget bedre Dasmessi.
Okay, det tager jeg til mig og vil forsøge at gøre bedre Thumbs Up. Mange tak.
Jeg vil godt komme med en lille kommentar, AFC/Dasmessi, da jeg synes du har forbedret dig i dine blogs.

Du skriver ganske stabilt, men det er ikke rigtig noget specielt, du mangler måske lidt de der fremragende sætninger, med flotte ordsprog og sværere ord, bare en gang imellem. Men på den anden side, er det rigtig godt, at du holder dig til det sikre. Der er nogle andre ting jeg også gene vil ind på i teksten. Det første er, at du måske godt kunne skrive i lidt længere sætninger. Jeg synes du mangler lidt flere lange sætninger, og det er svært at skrive en fremragende tekst, hvor der kun er korte sætninger, fordi der så ikke er plads til de flotte ord og ordsprog.

En anden ting er, at du måske godt kunne skrive lidt mere varieret. Du skriver meget "så", "som" og "skulle", og det kunne du måske godt gøre lidt mere varieret. Det virker måske som om du gerne vil hurtigt videre og fortælle, og derfor skriver "så", isetdet for at lave en lille "intro", til det du vil fortælle. Du skal ikke dropper og skrive "så", slet ikke, bare ikke for tit.

Grafikken er udemærket, men jeg synes helt klart det kunne være bedre. Drop rammer i andre farver end sort eller hvid, da de andre desværre ser dumme ud. I den seneste update, ville en sort ramme se så meget bedre ud, end den der skrigende røde. Jeg kan godt lide, at du bare har et topbanner, og ikke et spillerbillede ved siden af texten, det virker fint, synes jeg.

Med hensyn til dit spil, så var jeg, som du sikkert lagde mærke til, ikke skide glad for, at du bare lavede en ny manager, men det går sgu nok, champ. Lad os se hvad du kan klare med Milaneserne, og god vind.
Først og fremmest vil jeg sige utroligt mange tak for din lange kommentar her.

Jeg ved godt som jeg tidligere sagde, kan rode mig ud i noget tekst eller nogen ord jeg ikke forstår helt. Men det er fordi jeg vil prøve at vise det så godt jeg kan, og se om jeg kan mestre de ord der. Det viser det sig så, at det kan jeg åbenbart ikke. Jeg kan godt li og få lidt kritik, da det gør min blog bedre. Nu har jeg noget at gøre bedre og det vil jeg så sandligt! Thumbs Up

Grafisk er det Ronen og Benja og Cesc der har lavet det. Jeg bestemte selv rammerne, da jeg syntes det ville se pænest. Det kan jeg så høre fra dig af, at det gør det ikke. Jeg vil derfor så frem over prøve at sætte nogle andre rammer på Peace.

Med hensyn til det der med at du sagde tidligere at du ikke brød dig om jeg skiftede og det. Til det har jeg bare det samme svar.
''Jeg følte det ville være for urealistisk med Favre i Milano, og valgte derfor Rijkaard da jeg syntes han passede bedre''.

Men alt i alt, vil jeg bare sige mange tusind tak for risen/rosen. Det er dejligt at få at vide. Tak Thumbs Up Thumbs Up.
Logged

Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Rossoneri il Diavolo!
« Svar #113: 06 Dec 2008, 19:39 »

Et par gode updates, igen.
Jeg er helt vild med topbanneret i den seneste update, og generalt bare dine bannere.
Opsætningen er dejlig enkel, og den går ligeledes rent hjem.
Skriftligt er du også sikker, dog med enkelte fejl i grammatikken. Det vælger jeg dog at overse, da ingen blogs jo kan være perfekte.

KIU.
Logged

AFC
Gæst
 
Sv: Rossoneri il Diavolo!
« Svar #114: 06 Dec 2008, 19:42 »

Et par gode updates, igen.
Jeg er helt vild med topbanneret i den seneste update, og generalt bare dine bannere.
Opsætningen er dejlig enkel, og den går ligeledes rent hjem.
Skriftligt er du også sikker, dog med enkelte fejl i grammatikken. Det vælger jeg dog at overse, da ingen blogs jo kan være perfekte.

KIU.
Mange tak. Er også selv stolt af grafikken. Lavede det selv Peace. Mange tak igen. Skriftligt ved jeg det godt selv, og jeg vil forsøge på at gøre det bedre.

Der kommer 2 updates om lidt Peace.
Logged

AFC
Gæst
 
Sv: Rossoneri il Diavolo!
« Svar #115: 06 Dec 2008, 20:05 »


Sejrene vælter derud af
7.11.09

AC Milan var kommet godt fra start i Champions League gruppen. Senest havde man slået M.Haifa med 5-0 og skulle tage imod Catania på San Siro en uge efter. Til trods for massivt Catania pres, lykkedes det dog Pato at score kampens enlige mål og AC Milan vinder 1-0.

Juventuss hjemby, Torino skulle spille imod AC Milan. Og det var en italiener der kom i fokus i den kamp. Gattuso scorer først det ene mål efter 20 minutters spil, mens han kort efter gør det samme og scorer til 0-2 som der står på lystavlen ved pausen.
Da spillerne kom tilbage på plænen skulle backen Bonera blot bruge 3 min af anden halvleg, før han kunne dykke Catania nedad i ligatabellen med et flot gennemspillet mål. Kampen ender 0-3.

Stadionet som lagde græs til aftenens kamp mellem Atletico Madrid og AC Milan, hed Vicente Calderon. Atletico og AC Milan som spiller i Champions League gruppe H, er nok de 2 hold der er beregnet til at gå videre. AC Milan førte gruppen med 1 point inden dagens kamp. Amauri starter det hele med en scoring på hovedet efter et lille kvarter. Landsmanden Gattuso gør det samme 2 minutter senere. Så skulle Brasilianeren Kaka lave selvmål på akavet vis og det står 1-2 ved pausen.
Supertalentet Sergio Aguero imponerede i anden halvleg. Først scorer han i det 51. minut, så 53. minut og ja også i 55. minut. Nu havde Atletico fået vendt det til 5-2. I overtiden gør Forlan det til 6-2, men Milan spillerne brokkede sig over målet og det fik Pablo til at blande sig på dummeste vis. Han svang en albue i hovedet på Amauri og fik dermed sin anden advarsel. Det nyttede ikke noget, for kampen ender 6-2 til Atletico.

Det store nederlag til Atletico skulle glemmes. Milan tog imod Genoa på hjemmebane. Genoa overraskede i starten af kampen med en hurtigt scoring, men det ville Elano ikke finde sig i så han sparkede kuglen i nettet til 1-1. 1-1 ender kampen også.
Logged

AFC
Gæst
 
Sv: Rossoneri il Diavolo!
« Svar #116: 06 Dec 2008, 20:41 »


Videre fra gruppen!
2.12.09

AC Milan var godt kørende for tiden og til hver kamp Milan skulle spille, forventede man altid at det ville ende med en Milan sejr. Pokalturneringen var skudt igang med 1. runde. AC Milan havde trukket Lecce på San Siro. Al snakken om, at Cardozo kun har nettet én gang skal til at afvises mener Cardozo, da han scorer kampens enlige mål i det 23. minut og Milan vinder 1-0. Dermed er Milan videre til kvartfinalen hvor man har trukket Sampdoria.

Inter var modstanderen for AC Milan på Guiseppe Meazza. Det plejer altid at være flotte opgør mellem de to hold, men det var ikke til at se på banen i en kold december måned. Det lykkedes dog for Kaka at heade bolden inden pausen. Efter pausen skulle svenskeren Zlatan Ibrahimovic lave en fræk detalje uden om Milan forsvaret og så sende bolden i nettet til 1-1 med en halv time igen. Venstrebacken Chivu skulle blande sig ud i noget rod efter en voldsom takling på Robinho. Det udløste et rødt kort og Inter måtte slutte med 10 mand. Kampen ender 1-1.

Den sidste kamp i Champions League gruppen hvor AC Milan er indblandt, skulle spilles færdig. Det var Milan mod CSKA Moskva hjemme på San Siro. Første halvleg skulle ende 0-0, men i anden halvleg skete der for alvor noget. Først scorer reserven Clarence Seedorf på frispark med 20 minutter igen, men Vagner Love udligner i overtiden. Kampen ender 1-1 og AC Milan kan revanchere til Knockout Runden.

AC Milan havde slået Lecce én gang tidligere på sæsonen, men det var i pokalturneringen . Denne gang var det hjemme. Ronaldinho åbner det hele med en scoring efter 19 minutter, og han har nok spillet sin sidste kamp efter her, da han skifter til Real Madrid d. 1.1.2010. Kaladze sætter panden på bolden og scorer til 2-0 som det ender ved pausen.
I anden halvleg skulle Cardozo lukke og slukke kampen med 5 minutter igen, da han med en fræk fod om bag hæl scoring scorer et flot mål. Milan vinder 3-0.

Serie A var ved at nå sin første halvdel da Milan og Parma stødte sammen. AC Milan skulle spille en svær udekamp, men kom dog bedst fra start. Ronaldinnho viser det han er bedst til, nemlig at sende dødbolde ind i kassen.
0-1 ved pausen og i anden halvleg lugtede Parma en udligning. Det fik de så og det resultat skulle holde hen til de aller sidste minutter, da Emerson med et langskud lukker kampen med 1-2 til Milan.
Logged

AFC
Gæst
 
Sv: Rossoneri il Diavolo!
« Svar #117: 06 Dec 2008, 22:16 »


Total dominans i ligaen
6.1.2010

Transfervinduet var blevet åbnet og Ronaldinho havde rejst ned til det varme Spanien for at spille for Real Madrid. Ronaldinho spillede på højre kant og det gav stamplads til Elano. AC Milan skulle spille mod Atalanta hjemme på eget græs.
Det var Milan der kunne sætte sig mest på kampen, men kampen ender kedeligt 0-0.

Om salget af Ronaldinho er begyndt at sætte sig på spillerne vides ikke. Efter et skuffende resultat mod Atalanta med 0-0, skulle AC Milan rette sig op mod Siena hjemme.
Amauri bliver første målscorer efter 8 minutter og senere bliver han dobbelt målscorer til 2-0. Afløseren for Ronaldinho på højre kanten, udnytter et frispark, mens Pato scorer til 4-0 som det ender ved pausen.
I den anden halvdel af kampen, scorer Pato endnu en gang til 5-0, men lidt senere måtte han gå ud med krampe. Cardozo kom ind og han starter med at heade et hjørnespark ind i buret og kampen ender 6-0. Den største sejr til AC Milan nogensinde.

Bundproppen Cagliari skulle tage imod formstærke AC Milan der suværent toppede Serie A med 6 point ned til AS Roma på 2. pladsen. Milaneserne kommer dog skidt fra start og kommer bagud efter 41 minutters spil.
Føringen til Cagliari, var ikke Patos kop te. I anden halvleg udligner han nemlig med en scoring til 1-1 som bliver kampens resultat.

Logged

AFC
Gæst
 
Sv: Rossoneri il Diavolo!
« Svar #118: 06 Dec 2008, 23:45 »

Jeg har nu givet jer 4 updates ud af 5 som jeg lovede. Den sidste kommer en gang over midnat Peace.
EDIT: Beklager, men jeg holder ikke hvad jeg lovede i denne omgang. Er simpelthen for træt og skal ud bowle og til fødselsdag imorgen. Så i får først senere idag.
« Seneste Redigering: 07 Dec 2008, 00:22 af AFC » Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Rossoneri il Diavolo!
« Svar #119: 07 Dec 2008, 14:34 »

Det ser rigtig godt ud og jeg synes at du bliver bedre og bedre.. Resultaterne taler jo for sig selv - det lugter jo lidt af Guld i Milano.. KIU Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010