home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:04:01 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
I dag kl. 00:36:53 warmon Blogkonkur... [24] Journeyman - Boys...
I går kl. 23:34:48 warmon Blogkonkur... #7 - Danish Viking War...
I går kl. 20:57:23 szukizek Blogkonkur... 6# Hjertet banker kun ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23305
  0 Brugere, 769 Gæster Online.

Indlæg: 1132772 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: queenofbangalore
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Baren
| | |-+  Kategori: Cykling
| | | |-+  Omloop Het Nieuwsblad 2011
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Omloop Het Nieuwsblad 2011  (Læst 9695 gange)
DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Omloop Het Nieuwsblad 2011
« : 26 Feb 2011, 11:42 »

Året Omloop Het Nieuwsblad kan følges fra kl 14.30 på tv2 sport, løbet hører nu til som en "lille" klassiker og netop ruten er blevet hårdere i år med flere og sværere brostens stykker.
Løbet skal desuden gennemføres uden radio kommunikation mellem rytterne og deres vogne.....Rabobank har allerede meddelt at de vil stille op med radio og UCI har bebudet at de så aflyser løbet.... WOW alt er som det plejer når UCI er indblandet...KAOS

Her er et link til en startliste

http://www.feltet.dk/nyheder/startliste_til_omloop_het_nieuwsblad/

Følgende ryttere bliver spændende at følge omend det kan være usikkert hvilken form de er i allerede så tidligt på sæsonen:

91 Lars Boom (Rabobank)
94 Sebastian Langeveld (Rabobank)

81 Filippo Pozzato (Katusha Team)
82 Leif Hoste (Katusha Team)

71 Lars Ytting Bak (HTC-Highroad)
73 Bernhard Eisel (HTC-Highroad)
75 Alex Rasmussen (HTC-Highroad)
78 Martin Velits (HTC-Highroad)

41 Philippe Gilber (Omega Pharma-Lotto)

31 Tom Boonen (Quickstep Cycling Team)
32 Sylvain Chavanel (Quickstep Cycling Team)
36 Gert Steegmans (Quickstep Cycling Team)
37 Niki Terpstra (Quickstep Cycling Team)

21 Stijn Devolder (Vacansoleil-DCM Pro Cycling Team)

1 Juan Antonio Flecha Giannoni (Sky Procycling)
4 Edvald Boasson Hagen (Sky Procycling)

11 Thor Hushovd (Team Garmin-Cervelo)
15 David Millar (Team Garmin-Cervelo)

Logged

YNWA

Messi1987
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Omloop Het Nieuwsblad 2011
« Svar #1: 26 Feb 2011, 12:07 »

Tror Edvald Boasson Hagen vinder, da han allerede har bevist at han er i god form.. Smiley
Logged

Vinokourov
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Omloop Het Nieuwsblad 2011
« Svar #2: 26 Feb 2011, 13:23 »

Vil du fremover oprette en tråd til hvert løb af samme eller højere status end Omloop Het Nieuwsblad på dette FM-forum? I så fald kommer der da gang i den. Wink

Nuvel: Hagen er favorit, men spørgsmålet er, om Flecha fra samme mandskab ikke også vil have et ord sagt.
Logged

Den stolte vinder af Tour-konkurrencen

Nibali
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Omloop Het Nieuwsblad 2011
« Svar #3: 26 Feb 2011, 13:44 »

Jeg tror personligt på Boonen. Han vidste tidligere på måneden at formen er derhenad, da han vandt et par flade etaper i Qatar, eller hvor det nu var. Gilbert bliver også spændende at følge, men hvad Millar laver i denne sammenhæng er jeg uforstående over for. Boonen er bare noget helt specielt, og foruden Cancellara er der vel ingen helt i hans klasse. En Burghardt kan måske også spille en rolle, ligeså med Maaskant.
Logged

DYDERNE
- MIN FORTÆLLING OM HSV's KAMP MOD TOPPEN

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Omloop Het Nieuwsblad 2011
« Svar #4: 26 Feb 2011, 13:49 »

Vil du fremover oprette en tråd til hvert løb af samme eller højere status end Omloop Het Nieuwsblad på dette FM-forum? I så fald kommer der da gang i den. Wink

Nuvel: Hagen er favorit, men spørgsmålet er, om Flecha fra samme mandskab ikke også vil have et ord sagt.
Har nu ikke lagt en strategi for om der skal laves en tråd for hvert løb - men de løb jeg selv kan og skal se kunne jeg jeg godt tænke mig at sætte fokus på, Omloop Het Nieuwsblad er ikke et stort løb i vore del af verden....men for de Belgiske hold er det.

Mine favoritter er :

Sylvain Chavanel (Quickstep Cycling Team) eller Gert Steegmans (Quickstep Cycling Team) de stiller med et top team bag dem hvor jeg ikke tror Boonen er helt på toppen hvorfor det kan give næste lag noget at gå efter.

Personligt holder jeg med Boasson Hagen, men jeg er ikke sikker på at han har valgt det bedste hold i SKY.... jeg oplever ikke det havde styr på noget som helst sidste år.

De Belgiske løb er dejlige rå..oftest er det dårligt vej, kold og regnfuldt... deri ligger deres eksistens berettigelse..det er ikke en tøsedreng der vinder løbet  Cool

Logged

YNWA

Vinokourov
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Omloop Het Nieuwsblad 2011
« Svar #5: 26 Feb 2011, 13:50 »

Jeg tror personligt på Boonen. Han vidste tidligere på måneden at formen er derhenad, da han vandt et par flade etaper i Qatar, eller hvor det nu var. Gilbert bliver også spændende at følge, men hvad Millar laver i denne sammenhæng er jeg uforstående over for. Boonen er bare noget helt specielt, og foruden Cancellara er der vel ingen helt i hans klasse. En Burghardt kan måske også spille en rolle, ligeså med Maaskant.
De sidste mange år har Boonen intet kunnet i Omloop Het Nieuwsblad. Noget tyder på, at han lige skal i gang og føle brostene, før han kan præstere. Derudover har Boonen selv meldt ud, at Omloop Het Nieuwsblad 2011 ikke er af særlig høj prioritering. Man skal dog aldrig afvise ham, men jeg tror ikke, vi ser Boonen øverst på podiet senere i dag.


De Belgiske løb er dejlige rå..oftest er det dårligt vej, kold og regnfuldt... deri ligger deres eksistens berettigelse..det er ikke en tøsedreng der vinder løbet  Cool
Det plejer nu at være de hollandske løb, der har de dårligste veje. Peace
Logged

Den stolte vinder af Tour-konkurrencen

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Omloop Het Nieuwsblad 2011
« Svar #6: 26 Feb 2011, 13:51 »

Jeg tror personligt på Boonen. Han vidste tidligere på måneden at formen er derhenad, da han vandt et par flade etaper i Qatar, eller hvor det nu var. Gilbert bliver også spændende at følge, men hvad Millar laver i denne sammenhæng er jeg uforstående over for. Boonen er bare noget helt specielt, og foruden Cancellara er der vel ingen helt i hans klasse. En Burghardt kan måske også spille en rolle, ligeså med Maaskant.

Millar kan hvis han kommer afsted med en god gruppe være med i top 5, hvis Boonen er i god form så mener jeg han har det stærkeste hold bag sig.
Logged

YNWA

Nibali
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Omloop Het Nieuwsblad 2011
« Svar #7: 26 Feb 2011, 13:59 »

Med lige over 125 kilometer til mål, er otte mand i front med lige godt seks minutter til feltet. Blandt disse er Sébastien Chavanel og Caethoven, men ellers primært folk der ikke er værd at nævne.

De sidste mange år har Boonen intet kunnet i Omloop Het Nieuwsblad. Noget tyder på, at han lige skal i gang og føle brostene, før han kan præstere. Derudover har Boonen selv meldt ud, at Omloop Het Nieuwsblad 2011 ikke er af særlig høj prioritering. Man skal dog aldrig afvise ham, men jeg tror ikke, vi ser Boonen øverst på podiet senere i dag.

Det plejer nu at være de hollandske løb, der har de dårligste veje. Peace


Sandt, men som du selv siger skal man aldrig afskrive Boonen. I '09 vandt han Kuurne-Brussel-Kuurne, og i '07 var han med fremme i begge løb denne weekend. Jeg tror på Boonen, alene grundet hans evner, og fordi ruten er så hård som i år som den er.
Logged

DYDERNE
- MIN FORTÆLLING OM HSV's KAMP MOD TOPPEN

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Omloop Het Nieuwsblad 2011
« Svar #8: 26 Feb 2011, 14:11 »

Det bliver utrolig spændende at se. Jeg glæder mig. :-)

Jeg tror at Filippo Pozzato vinder, men det er bare et sats. Det er i hvert fald dejligt med noget cykling igen.
Logged

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Omloop Het Nieuwsblad 2011
« Svar #9: 26 Feb 2011, 14:28 »

Det bliver utrolig spændende at se. Jeg glæder mig. :-)

Jeg tror at Filippo Pozzato vinder, men det er bare et sats. Det er i hvert fald dejligt med noget cykling igen.


Enig med hensyn til det sidste... cykling er sgu sport nr.1 IMO desuden er det muligt at læse lektier samtidigt når man ser cykling på tv  Thumbs Up
Logged

YNWA

JosepGuardiola
Gæst
 
Sv: Omloop Het Nieuwsblad 2011
« Svar #10: 26 Feb 2011, 14:36 »


Personligt holder jeg med Boasson Hagen, men jeg er ikke sikker på at han har valgt det bedste hold i SKY.... jeg oplever ikke det havde styr på noget som helst sidste år.


Sky har til gengæld oppet sig en hel del i år. Faktisk har de i mine øjne været det stærkeste hold i de to første måneder.

Mht. Boonen: Jeg sætter gerne 1000 kroner på at han angriber på Taaienberg. Men jeg tror ikke på han vinder.

I øvrigt vinder Devolder eller Flecha. Wink
Logged

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Omloop Het Nieuwsblad 2011
« Svar #11: 26 Feb 2011, 14:50 »

 Opstemt det er ren poesi... se de lidende rytter våde, kolde og jeg kan garantere for at det terræn de kører i idag er hamrende hårdt - var dernede i sommeren 2009 og fik nogen ture i det terræn der køres i idag...kan anbefales  Thumbs Up
Logged

YNWA

Vinokourov
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Omloop Het Nieuwsblad 2011
« Svar #12: 26 Feb 2011, 15:22 »

Sky har til gengæld oppet sig en hel del i år. Faktisk har de i mine øjne været det stærkeste hold i de to første måneder.

Mht. Boonen: Jeg sætter gerne 1000 kroner på at han angriber på Taaienberg. Men jeg tror ikke på han vinder.

I øvrigt vinder Devolder eller Flecha. Wink
Han angreb vel nærmest FØR Boonenberg denne gang? Men du får nok ret senere så.
Logged

Den stolte vinder af Tour-konkurrencen

Messi1987
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Omloop Het Nieuwsblad 2011
« Svar #13: 26 Feb 2011, 16:13 »

Tror i Sebastian Langeveld holder hjem?
Logged

Vinokourov
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Omloop Het Nieuwsblad 2011
« Svar #14: 26 Feb 2011, 16:25 »

Tror i Sebastian Langeveld holder hjem?
Håber ikke. Har oddset på Flecha til odds 15. Smiley
Logged

Den stolte vinder af Tour-konkurrencen

Sider: [1] 2 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010