home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 13:45:17 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23298
  0 Brugere, 816 Gæster Online.

Indlæg: 1132689 over 31364 Emner
Nyeste Bruger: thinktwice35
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  Ét ultimativt mål
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Ét ultimativt mål  (Læst 8441 gange)
USER
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Ét ultimativt mål
« : 23 Dec 2010, 14:05 »

Alle klubber sætter sig nogle primære samt sekundære mål, der ses som en udmunding af det arbejde, og de filosofier, en klub driver.

Således vil ligeså enhver ambitiøs manager målrette sin klub mod det punkt, han mener, klubben kan magte. Den klub, jeg har valgt, har kun ét ultimativt mål: At blive verdens bedste fodboldhold

Mit valg af klub er således faldet på min hjerteklub Real Madrid, som jeg agter at gøre til en altoverskyggende magt indenfor fodboldens verden og derved med længder overgå rivalerne fra Barcelona og giganterne fra England.

Et sådant mål kan dog ikke fremtvinges med lallede filosofier og uklare koncepter. Derfor er måden at nå målet på altafgørende for succes. Måden er på denne vis de filosofier og koncepter, der gavner en given klub bedst muligt i forhold til klubbens position.
For Real Madrid er måden således klar: Udvikling mod noget vedvarende og forkastelse af naive principper

Fortsættes…


Updates

Sæson 2010/2011
« Seneste Redigering: 23 Dec 2010, 15:30 af USER » Logged

Jyden
Gæst
 
Sv: Ét ultimativt mål
« Svar #1: 23 Dec 2010, 14:15 »

Det lyder meget spændende, og jeg vil helt sikker følge med Opstemt
Logged

Hamza_BIF
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Ét ultimativt mål
« Svar #2: 23 Dec 2010, 14:17 »

Fremragende valg af hold Thumbs Up

Kigger forbi engang imellem...
Logged

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

Know112233
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Ét ultimativt mål
« Svar #3: 23 Dec 2010, 14:26 »

Rigtig god intro, dog et dårligt klubvalg. Men det er nok mest fordi jeg er Barcelona-dreng Smiley

Jeg vil dog følge med Smiley
Logged

USER
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Delmålene
« Svar #4: 23 Dec 2010, 14:28 »

Sæsonen 2010/2011 er først skridt mod den udvikling, Real Madrid står foran.

De givne delmål, som skal sikre udviklingen vil således være, at skabe en klub, der hele tiden er i fremgang og på kant af de andre klubber. Real Madrid skal således være en opinionsleder for de resterende fodboldklubber.
Først og fremmest vil jeg i Real Madrid indføre:

  • Udvikling af talentarbejdet i den lokale region, for at skabe et hold, der er førende indenfor udvikling af fodboldspillere
  • Ovenstående mål indebærer således, at der i hver sæson skal integreres de ungdomsspillere, som er talentfulde nok til at få en fremtid på førsteholdet
  • En harmonisk trup, hvor alle føler sig som en retmæssig del af truppen, og hvor socialt samvær er i højsædet
  • En klargøring af det spilsystem, der skal være bestemmende for alle Real Madrids hold, fra 3. - til 1. holdet.
  • En fælles forståelse og opdragelse, som skal skabe et fællesskab, der skal herske i klubben
  • At være på forkant teknologisk og have de bedste facaliteter og trænere, der skal sikre en vedvarende udvikling

Dette er knap så faktuelle mål, som skal ses som en generel indstilling til de koncepter og procedurer, som fremover skal regere i Kongeklubben.

Mere håndfast er målene for sæsonen 2010/2011:
  • Pablo Sarabia og Alvaro Morata ses på nuværende tidspunkt som de eneste ungdomsspillere i Real Madrids system, som på længere sigt kan gøre sig gældende i førsteholdstruppen. Derfor skal begge spillere integreres i denne sæson primært via kampe i Champions League og Copa del Rey, men hvis alt udvikler sig efter hensigt, vil de også få talrige kampe i Liga BBVA
  • Udvidelse og udvikling af scoutingarbejde således at de 10 bedst talentudviklende fodboldlande bliver gransket ned til mindste detalje. Samtidigt skal der ydes støtte og skabes flere samarbejdsskaber med de lokale samt regionale klubber i Madrid-området for at styrke egen talentudvikling
  • På transfermarkedet skal Fernando Gago afhændes, mens Neymar og Paulo Henrique fra Brasilien ses som de eneste to spillere globalt, som er interessante for Real Madrid p.t. Det er planen, at disse to spillere skal følges nøje frem til januar 2011, hvorefter jeg sandsynligvis vil byde på de to spillere
  • Resultaterne på kort sigt er ikke de primære mål, men jeg sigter dog efter at kunne give Barcelona modstand i Liga BBVA samt nå semifinalen i Champions League. Copa del Rey er ikke af betydning
  • Ansættelse af personale, som er talentfulde nok til at være hos Real Madrid på lang sigt. Der søges specielt efter harmonisk personale, der er talentfulde indenfor deres fag

Fortsættes...

Sceenshots:

Pablo Sarabia
Alvaro Morata
« Seneste Redigering: 23 Dec 2010, 15:05 af USER » Logged

USER
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Preseason og træning
« Svar #5: 23 Dec 2010, 14:36 »

Forsænen op til en revolutionerende sæson for Real Madrid vil bestå af 8 kampe mod:

  • Real Madrid Castilla
  • Salt Lake
  • Beijing
  • Cavese
  • Triestina
  • Sassuolo
  • Lleida
  • Espanyol


Målene for forsæsonen vil være:
  • 1. At integrere de mange nye spillere, som er tilkommet i sommeren samt oprykkede Morata og Sarabia
  • 2. At øge kendskabet til Real Madrid globalt
  • 3. At indføre et ambitiøst spilsystem, som jeg senere vil klargøre nærmere
  • 4. At få et nærmere kendskab til holdets nuværende potentiale samt fastsætte træningen af spillerne
  • 5. At klargøre truppens sammensætning og personlighed

Fortsættes...
Logged

SkovGaards
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Ét ultimativt mål
« Svar #6: 23 Dec 2010, 14:38 »

Spændende..
Kan godt lide det du laver her. Smiley
Logged


USER
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Ét ultimativt mål
« Svar #7: 23 Dec 2010, 14:43 »

Tak for roserne.
Til læserne:
Bloggen vil ikke blive en specielt læsevenlig blog, men mere en måde at komme ud med min trang til at blogge om den færd, jeg har med mit hold. Det håber jeg I vil forstå.
Logged

USER
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Ét ultimativt mål
« Svar #8: 23 Dec 2010, 14:45 »

Er der desuden nogle der ved, hvordan man tager et screenshot i spillet? Når jeg prøver at tage et screenshot, tager min computer i stedet et screenshot af baggrunden bag spillet.
Logged

Know112233
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Ét ultimativt mål
« Svar #9: 23 Dec 2010, 14:45 »

Prt Scrn, den bruger jeg i hvert fald Smiley
Logged

USER
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Ét ultimativt mål
« Svar #10: 23 Dec 2010, 14:46 »

Prt Scrn, den bruger jeg i hvert fald Smiley
Ja, det plejer også at virke for mig, men når jeg trykker her, tager den et billede at baggrunden til spillet.
Logged

Jyden
Gæst
 
Sv: Ét ultimativt mål
« Svar #11: 23 Dec 2010, 14:47 »

alt gr + f9 Smiley
så skal du bare gå ind i dokumenter og ind under football manager 2011 også mappen der hedder screenshots
Logged

USER
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Ét ultimativt mål
« Svar #12: 23 Dec 2010, 14:48 »

alt gr + f9 Smiley
så skal du bare gå ind i dokumenter og ind under football manager 2011 også mappen der hedder screenshots
Tak for svaret.
Logged

USER
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Ét ultimativt mål
« Svar #13: 23 Dec 2010, 14:51 »

Nogle, som kan fortælle mig, hvordan jeg navngiver et hyperlink?
Logged

Jyden
Gæst
 
Sv: Ét ultimativt mål
« Svar #14: 23 Dec 2010, 14:53 »

Kode:
[url=LINK]NAVN[/url]
Logged

Sider: [1] 2 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010