home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:57:08 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
I går kl. 19:25:04 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
I går kl. 12:34:09 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
I går kl. 11:47:30 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
Antal Registrerede Brugere: 23486
  0 Brugere, 962 Gæster Online.

Nyeste Bruger: shriramserenity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  Ét ultimativt mål
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] Udprint
Forfatter Emne: Ét ultimativt mål  (Læst 8885 gange)
USER
Lilleputspiller
*

Sv: Ét ultimativt mål
« Svar #15: 23 Dec 2010, 14:54 »

Igen, tak :-)

Guldbrand
Blogmester

« Svar #16: 23 Dec 2010, 14:55 »

Ganske lækker blog du har gang i her.. En meget speciel, men alligevel fængslende nok til at man vil se meget mere til dette. Glæder mig til at se hvordan du vil gøre Real Madrid til den altoverskyggende magt indenfor fodbolden, og se hvad du gør for at nå alle dine små mål, og resultatet af det arbejde du udføre..   Thumbs Up

USER
Lilleputspiller
*

« Svar #17: 23 Dec 2010, 15:06 »

Tak for rosen, Guldbrand.

Jeg har desuden fundet ud af at indsætte screenshots i update 2 af Morata og Sarabia, hvis det skulle have nogen interesse. Desuden har jeg i update 1 lavet en oversigt over updates for at give et større overblik.

Zachar
Reserveholdsspiller

« Svar #18: 23 Dec 2010, 15:21 »

Skønt klubvalg, er selv igang med et godt Real-save Smiley Ser frem til at følge denne blog når den kommer ordenligt igang...

USER
Lilleputspiller
*

Fastlæggelse af træning og taktik
« Svar #19: 23 Dec 2010, 15:26 »

Preseason er nu færdigspillet.

Trods skuffende resultater, vurderer jeg forsæsonen som en succes i forhold til målene hertil.

Således vandt jeg blot 5 ud af 8 kampe, og erfarede således 3 nederlag samt en uafgjort kamp. Rent spillemæssigt var der dog fremgang at spore samt en øget forståelse for spilsystemet.

Jeg har set på truppen og kommet frem til, at jeg har en meget ambitiøs og professionel trup, hvilket har en stor påvirkning på fremtiden.

Herved kan jeg fastlægge min træning. For alle førsteholdsspillere har jeg således opstillet træningsprogrammer, som baseres på:

• Spillerens færdigheder, svagheder som styrker: Hvad skal der udvikles og hvad skal fastholdes?
  • Spillerens personlighed: En type som Cristiano Ronaldo vil i forsæsonen træne nærmest uafbrudt, og vil over en hel sæson have en høj træningsmængde. Dette gælder således for størstedelen af truppen.
  • En generel træningsindstilling i forhold til det spilsystem, jeg vil indføre i klubben(dette vil jeg komme nærmere senere). Næsten alle spillere vil således træne en del angrebsspil samt andre ting, som er vigtige for spilsystemet og taktikken
  • I forsæsonen vil alle spillere træne hårdere end i den reelle sæson
  • Kampforberedelsen vil oftest være baseret på en bedre forståelse i truppen og for systemet, men vil ikke blive brugt ret meget

Jeg er desuden kommet frem til en foretrukken startopstilling og formation:

Eftersom målet for klubben er, at blive verdens bedste fodboldhold, skal holdet også spille det bedste fodbold.
Jeg har valgt en ambitiøs opstilling, hvis primære mål er:

• At have bolden så meget som muligt for at være tonegivende i alle kampe
  • Gennem variation og kvalitet til at kunne skrue tempoet op og ned efter behov at kunne skabe overtalsituationer i gennembrud
  • Et forsvar, der holder en høj linje og deltager aktivt i angrebsspillet. Backsene skal således være offensive og pålidelige i forhold til fløjen
  • En treakse på midtbanen, som består af: En bestemmende defensiv midtbanespiller, hvis hovedogpave er, at bryde modstandernes angreb - En toneangivende playmaker, der skal diktere tempoet i spillet - En flamboyant, angribende midtbanespiller, der skal skabe plads og have mulighed for at vende spillet
  • Et effektivt, sprudlende angreb, hvis forståelse indbyrdes er vigtig for det flydende spil

Taktikken vil såledesd være, at være det boldførende hold, der skal "skabe" kampene. Holdet før spilleren vil således gælde over hele linjen, og jeg vil forsøge at skabe et harmonisk kollektiv.

I forhold til valg af spillere til kampene, er det vigtigt for mig, at alle spillere føler sig som en del af truppen i forhold til, at truppen forbliver i sammenhørighed. Ovenstående er opstilling er ikke definitivt bestemmende, da form og andre faktorer ligeså spiller ind på, hvilke spillere, der spille hvilke kampe.

Således vil alle i truppen få spilletid i således Copa del Rey, Champions League og Liga BBVA, hvilket altså betyder at også Jerzy Dudek kan se frem til spilletid i spaniens bedste række.
« Seneste Redigering: 23 Dec 2010, 15:33 af USER » Logged

USER
Lilleputspiller
*

« Svar #20: 23 Dec 2010, 15:28 »

Nogle der ved, hvordan jeg kan få billedet til at vises i fuld størrelse?

Jyden
Gæst

« Svar #21: 23 Dec 2010, 15:30 »

Nogle der ved, hvordan jeg kan få billedet til at vises i fuld størrelse?
Kode:
[img ][/img]
lav mellemrum mellem img og ] som vist i koden Smiley

USER
Lilleputspiller
*

« Svar #22: 23 Dec 2010, 15:31 »

Kode:
[img ][/img]
lav mellemrum mellem img og ] som vist i koden Smiley

Igen, igen, tak Wink

slindj93
Reserveholdsspiller

« Svar #23: 23 Dec 2010, 16:26 »

Spændende læsning, især med det taktiske  Peace

Glæder mig til du kommer i gang med ligaen og se om du kan vælte Barcelona. Er selv Barca fan  Wink

FM12 Barcelona (kun egen avl spillere) efter 5 sæsoner:

Vinder af ligaen: 4
Vinder af pokalen: 3 (5 finaler)
Vinder af CHL: 2
Balance (økonomi): 4,48 mia.
Anslået klubværdi: 12,06 mia.
Klubrangliste: Nr. 2
Stadionkapacitet: 102.980
Egen avl status/spillere i alt i 1. holdstruppen: 23/26

NikolajH
Landsholdsspiller

« Svar #24: 23 Dec 2010, 16:35 »

Hey USER
Cool med en blog om RM, glæder mig til at se om du kan nå dit mål.
Kan du se du har lidt problem at sætte ting ind osv. Jeg skrev for lang lang lang tid siden en lille "guide" til hvordan nye på siden kan lære de allermest basale ting:
Jeg vil lige prøve, at gøre livet en hel del nemmere for alle jer, der har problemer med sidens store dybe hav af forskellige betegnelser. Det vil sige, at med min hjælp kan du for eksempel nu skifte skrifttype, størrelse og endda for dine “vise” ord til at rykke sig! Jeg har dog ikke taget alle sammen. De allermest basale er til stede, så du ikke behøves og fedte for meget rundt i det.

Skal vi starte med hvordan man linker forskellige hjemmesider ved hjælp af hyperlink? Hvis du ikke ved hvad det er, så læs her: Et hyperlink er det samme som et almindeligt link. Den eneste forskel er bare, at du i stedet for at skrive det lange link, kan du bare skrive HER Fx. Det eneste du skal er at skive er [.url=DITLINK]DINTEKST[/url.], selvfølgelig uden alle punktummerne. Her er det eksempel: Forsiden . Som du nok kan se kommer den ny hjemmeside op i et andet vindue. Hvis du vil blive i det samme vindue hedder formlen: [.iurl=DITLINK]DINTEKST[/url.] igen er det uden punktummer.

Nu til noget lidt andet. Du skal nemlig nu lære at sætte billeder ind. Det kan godt være en udfordring, at få det til at sidde helt perfekt. Derfor husk altid dette: Der hvor du skriver linket, er der hvor billedet starter. Nogle folk(eller jeg gjorde) troede at hvis man bare indsætter et billede, så er det der hvor ens tanker gerne vil have det. Det kræver at man uploader et billede på en hjemmeside, se eventuelt: Grafik guide Formlen ser således ud: [.Img]DITLINK[/img.] nu bliver billedet en bestemt størrelse. Hvis du gerne vil havde, at billedets størrelse er den samme som det du har skal du blot lave et mellemrum: [img ] . Håber du forstod det.

Som det ser ud nu så er dit billede placeret solidt ude venstre side. Så tænker du nok: Der skal den satme da ikke være. Løsningen er enkel! Først makere du  [.Img]DITLINK[/img.] så er der en knap oven over tekstboksen. Lige som du kender det fra normalt Word kan du vælge hvilken side dit flotte billede skal være i. Hvis du vil have det i højre side trykker du ganske enkelt på det ikon der hedder “højre orienteret.” Nu skulle formlen meget gerne se sådan ud: [.right][.Img]DITLINK[/img.][/right] Vupti, så er dit billede lige pludselige “fløjet” fra den ene side til den anden. Hvis du har en tekst der skal flyttes rundt gør man bare det præcis samme, [right.] der hvor teksten starter og [/right.] til slut.

Problemerne er dog ikke ovre endnu. For hvis du bare godkender dit billede nu, og du har masser tekst ved siden af sker der nok noget uventet. Et kæmpemæssigt hul vil pludselig komme. Ja, hov det var sgu nok ikke meningen? Da jeg startede her på siden følte jeg godt nok også, at det her var mærkeligt. Skal man så nu ind og redigere endnu mere? Og svaret er: Ja det skal man. Hold nu godt fast. [.float=DENSIDEDUVILHAVEBILLEDETI][.img ]DITLINK[/img.][/float.]. Sådan af det og tro mig, du er ikke den eneste der syntes det er besværligt. Men heldigvis er det enden på det slemmeste.(eller?)

Nu skal vi så have gjort noget “fancy” ved din tekst. Her er der bogstaveligt talk en stor bundløs sump af forskellige muligheder. Ja, jeg ved næsten ikke hvor jeg skal starte. Hvad med skriftstørrelse? Det er som sådan rimeligt enkelt. Først skriver du en tekst, og alt efter om du vi have skriften større eller mindre, så skriver du [.size=ØNSKETSTØRRELSEpt]DINTEKST[/size.]. Husk for guds skyld at skrive pt efter den ønsket størrelse, ellers virker det ikke.

Efter du har læst dette afsnit vil du forhåbentlig også kunne lave skriften tyk, skrå, for den til at glide hen over skærmen og selvfølgelig over og understrege. Så læs grundigt. Skal vi starte med det tykke? [.b]DINTEKST[/b.] ganske enkelt. Husk dog, at man må ikke skrive hele indlæg med “fed” skrift. Skal det være finere og mere formelt? Så tror jeg, at den skrå skrift vil være lige noget for dig. Formlen er lige så enkel som ovenstående: [i.]DINTEKST[/i.]. Ønsker du noget understeget, så bliver det nok ikke meget nemmere: DINTTEKST simpel as it can be. Skal en ting overstreges er det også meget nemt: [.s]DINTTEKST[/s.]. Er det så ikke tid til, at lave lidt fest i gaden? Nu skal teksten nemlig “rulle:

[.move]DINTEKST[/move.]

Flot ikke? Fælles for alle de ovenstående er, at man skal altid have, ligesom formlen siger, indkapslet teksten i betegnelserne.

Men vi er ikke helt færdige endnu. Teksten kan blive endnu vildere. Farver, farver og atter farver. Det er det sidste emne inden for tekst formatering. Farve navnene skal skrives på engelsk, så hvis du vil have lilla hedder det altså purple. Igen skal teksten indkapsles, formodentligt kommer det så til at se således ud: DINTEKST. Nu tror jeg du har alle de nødvendige remedier til, at lave en super flot tekst

Zachar
Reserveholdsspiller

« Svar #25: 26 Dec 2010, 12:22 »

Gået lidt i stå..?

USER
Lilleputspiller
*

« Svar #26: 27 Dec 2010, 17:40 »

Gået lidt i stå..?

Nej, bestemt ikke; Der har bare vaeret så meget juleraes, at det ikke har vaeret til at blogge.

Sider: 1 [2] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010