home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 20:02:13 Broen13 Blogkonkur... #7 - Danish Viking War...
I går kl. 21:34:53 Broen13 Blogkonkur... [20] Journeyman - Ende...
I går kl. 21:09:56 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
19 Maj 2024, 21:27 warmon Blogkonkur... 5# Hjertet banker kun ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23302
  3 Brugere, 867 Gæster Online.

Indlæg: 1132762 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: rozlily04
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrence FM2008
| | | | |-+  Rothosen
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 9 Udprint
Forfatter Emne: Rothosen  (Læst 25388 gange)
vondracek
Gæst
 
Sv: Rothosen
« Svar #75: 08 Maj 2008, 20:49 »

Hey Nibali! Jeg har ikke været den mest synlige i blogkonkurrencens fora, da jeg helst ikke allerede  afsløre hvem min stemme går til. Må dog desværre indrømme, at du så tidligt som i dag er med i mine overvejelser, da dit layout først og fremmest er helt sublimt og det kan, efter min mening, ikke måles med særlig mange i konkurrencen - Specielt din 'Start elleveren' var jeg hel vild med. Jeg må erklærer mig enig med de andre og fortælle, at din skriftstørrelse måske er en anelse for stor. Dog øderlægger det overhovedet ikke din fantastiske blog, for du formulere dig stadig ganske fint. Du fremfører indholdet på en meget overbisende og meget velskrevet måde, hvilket er én af de andre grunden til, at du er min favorit. Apropos favoritter, så synes jeg ikke rigtig at vi har set meget fra dem der på forhånd var sat i spot light. Du har derimod fodret os med updates og selvom du ikke har fået den helt store respons endnu, som du selv erklæret dig lidt utilfreds med, så bare vent til de fleste har opgivet og du står tilbage. Dog kan du selvfølgelig give folk en masse, ergo, hvis du giver, så får du også. Dette er du selvfølgelig ikke tvunget til, men for at gøre opmærksom på dig selv og din blog, så gælder det om at være aktiv i de andres.

Ellers vil jeg gerne sige tillykke med pokaltrofæet og din andenplads i Bundesligaen! Olic har jo klaret det fantastisk, men det er jo standart procedurer for Kroatere Wink
- Ej spøg til side. Når du har fikset dit problem med screenshot mappen, vil du så eventuelt smide et screenshot op af ham?

Keep it up Nibali. Du er i mine øjne én af de helt store favoritter!
Logged

Nibali
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Rothosen
« Svar #76: 08 Maj 2008, 21:55 »

Har først opdaget din blog nu, og jeg må sige den er rigtig god. Godt skrevet, flot grafik, og flotte resultater. Der er dog en ting der irreterer mig, det er størrelsen på skriften, da den er alt for stor. Men ellers god blog. KIU Smiley

Jemen så siger jeg da mange tak!


vondracek:

Citat
Hey Nibali! Jeg har ikke været den mest synlige i blogkonkurrencens fora, da jeg helst ikke allerede  afsløre hvem min stemme går til. Må dog desværre indrømme, at du så tidligt som i dag er med i mine overvejelser, da dit layout først og fremmest er helt sublimt og det kan, efter min mening, ikke måles med særlig mange i konkurrencen - Specielt din 'Start elleveren' var jeg hel vild med.

Ville meget gerne kunne kalde mig "opfinderen" af denne, men som så meget andet: Alt magt til Cube! Jeg har lånt designet (eller jeg har selv bygget det hele fra bunden,) fra Cube, og så bare lavet det "HSV version".

Citat
Jeg må erklærer mig enig med de andre og fortælle, at din skriftstørrelse måske er en anelse for stor.

Nu er du den tredje der siger det, så det er taget til eftertanke. Hvad ville være passende? Jeg køre pt. med Tahoma, og så size 10, så skal den ned på 9 eller måske endda 8?

Citat
Dog øderlægger det overhovedet ikke din fantastiske blog, for du formulere dig stadig ganske fint. Du fremfører indholdet på en meget overbisende og meget velskrevet måde, hvilket er én af de andre grunden til, at du er min favorit. Apropos favoritter, så synes jeg ikke rigtig at vi har set meget fra dem der på forhånd var sat i spot light. Du har derimod fodret os med updates og selvom du ikke har fået den helt store respons endnu, som du selv erklæret dig lidt utilfreds med, så bare vent til de fleste har opgivet og du står tilbage. Dog kan du selvfølgelig give folk en masse, ergo, hvis du giver, så får du også. Dette er du selvfølgelig ikke tvunget til, men for at gøre opmærksom på dig selv og din blog, så gælder det om at være aktiv i de andres.

Mange tak. Måske har faroritterne, ikke være det mest dominerende, men syntes faktisk ikke der er nogle der har decideret skuffet, men Zulue har virkelig taget det sidste skridt op derimod! Han er topklasse, på alle fronter, lige fra det grafiske over det skriftlige og til resultaterne. Men ja, jeg er godt klar over at jeg med mine 400-500 indlæg skal gøre opmærksom på mig selv, da folk ikke kligger ind pga. navnet, som de gør på visse andre, hvilket folk også skal ha' lov til, og jeg gør da selv det samme, men er efterhånden kommet gemmen alle blogs. "Desværre", er jeg ikke typen der bare kommentere for at kommentere, hvilket nogle nok er uenige med mig i, men forsøger så vidt muligt at lade være. Jeg skriver i de topics eller blog's, som jeg har interesse i.

Citat
Ellers vil jeg gerne sige tillykke med pokaltrofæet og din andenplads i Bundesligaen! Olic har jo klaret det fantastisk, men det er jo standart procedurer for Kroatere Wink
- Ej spøg til side. Når du har fikset dit problem med screenshot mappen, vil du så eventuelt smide et screenshot op af ham?

Keep it up Nibali. Du er i mine øjne én af de helt store favoritter!

Mange tak. Du får snarest SS af Olic, da jeg godt kan tage SS og uploade dem, dog skal jeg ha' fundet billedet på ca. 1 sek., hvilket er ganske svært crazy. Men som sagt mange tak, ikke blot for lykønsningerne, men også for den gode, lange og konstruktive kommentar! Det betyder meget, især når det er fra en af de blog skriver der har skrevet en blog man har brugt som inspiration!
Logged

DYDERNE
- MIN FORTÆLLING OM HSV's KAMP MOD TOPPEN

vondracek
Gæst
 
Sv: Rothosen
« Svar #77: 08 Maj 2008, 22:22 »

Ville meget gerne kunne kalde mig "opfinderen" af denne, men som så meget andet: Alt magt til Cube! Jeg har lånt designet (eller jeg har selv bygget det hele fra bunden,) fra Cube, og så bare lavet det "HSV version".

Nu er du den tredje der siger det, så det er taget til eftertanke. Hvad ville være passende? Jeg køre pt. med Tahoma, og så size 10, så skal den ned på 9 eller måske endda 8?

Men som sagt mange tak, ikke blot for lykønsningerne, men også for den gode, lange og konstruktive kommentar! Det betyder meget, især når det er fra en af de blog skriver der har skrevet en blog man har brugt som inspiration!

Selvom Cube har brugt denne grafikstil før, så synes jeg da helt klart, at du skal have al kredit for det. Som du siger, så har du selv bygget det hele fra bunden af og jeg vil tro, at det er ret svært at lave så fantastiske pieces of graphics. Og jeg tror, at en Verdana størrelse ni vil passe rigtig godt ind. Måske vil dine updates blive en lille smule kortere, men så kan du eventuelt også gøre dine billeder mindre og måske klemme ét til ind. Af en eller anden underlig grund, så føler jeg også, at hver linje er linket sammen med HSV. Det hele handler om dit indhold og som læser kan jeg godt se, hvis du fx kun skriver for at skrive, hvilket vi har set et par eksempler på herinde. Du er dog meget passioneret og jeg tror, at du kommer rigtig langt, hvis du forstætter disse gode takter. Og ja det er helt forståeligt, at du kun kommenterer emner du selv har lyst til, men at blande sig i debatter og lægge et godt ord ind er en vigtig ting for personens blog, da det er den der gør at vi får skabt en masse relationer herinde. Har du det, jamen så vil flere og flere være mere nysgerrig i dit stuff. I sidste ende, så gælder det jo også om, at få folks opmærksomhed, så du med større chance kan slutte måneden med et trofæ. Det glæder mig forresten også, at du har fundet inspiration i en af mine blogge!

« Seneste Redigering: 08 Maj 2008, 22:28 af vondracek » Logged

Nibali
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Rothosen
« Svar #78: 08 Maj 2008, 23:15 »



For en ægte fan, er transfer vinduet næsten lige så godt som juleaften. Det er nu der er mulighed for at hente

forstærkninger, det ser HSV ud til at skulle bruge hvis man i næste sæson skal true Bayern München, der i år gennem banket alt modstand i liga’en.


Hele året rundt, går rygterne; ”Skifter han væk?”, ”er han for dyr?” ”Ham kunne vi da godt bruge!” osv. Men nu er der ikke tid til rygter mere, nu skal der handles. Transfer vinduet er åbent, og allerede på første dagen kom to ny til HSV

Pitroipa Jonathan
Den 22 årige fløj fra Bukino Faso, er kommet til på en fri transfer fra Freiburg. Jonathan spiller som sagt fløje, og man skal nok mest regne med ham som back-up.

Oscar Ustari
Oscar Ustari. Vend jer til navnet, for han forsvinder ikke lige med det samme. Ustari er et kæmpe talent, og med
sine blot 22 år, er der længe til Ustari topper, dog er han allerede en klasse keeper. Ustari kommer fra nedrykkerne Getafe, og menes at have kostet i omegnen af 45.000.000,-, hvilket er en rigtig god pris for argentineren.

Rygter

Navn: Dani Alves
Nuv. Klub: Sevilla
Anslået værdi: 190.000.000,-
Sandsynlighed: Under middel
Note: Sevilla spillede under evne i sidste sæson, og sluttede på en skuffende 8. plads, og man skal derfor ikke spille Europa fodbold. Dette har angiveligt fået flere stjerne til at ytre ønske om at komme væk fra klubben.

Navn: Riccardo Montolivo
Nuv. Klub: Sevilla
Anslået værdi: 130.000.000,-
Sansynlighed: Høj
Note: Montolivo har en frikøbs klausul på 160.000.000,-, som HSV angiveligt har benyttet, og nu skal de personlige forhold bare på plads.


Navn: Adriano
Nuv. Klub: Inter
Anslået værdi: 90.000.000,-
Sandsynlighed: Under middel
Note: HSV og Inter skulle være blevet enige i flere omgange, men Adriano har fået stjernenykker, og er derfor ikke interesseret i HSV.

Navn: Klass-Jan Huntelaar
Nuv. Klub: Ajax Amsterdam
Anslået værdi: 70.000.000,-

Sandsynlighed: Middel
Note: HSV vil meget gerne sikre sig hollænderen, men han vil til en rigtig stor klub, ellers bliver han i Ajax.

Navn: Vicente
Nuv. Klub: Valencia
Anslået værdi: 90.000.000,-
Sandsynlighed: Under middel
Note: Selvom Vicente ikke spiller i Valencia, vil han ikke til HSV. Lønne, klubben, ligaen osv. problemerne er mange, og muligheden for at se Vicente i en HSV trøje er små.
« Seneste Redigering: 08 Maj 2008, 23:32 af Nibali » Logged

DYDERNE
- MIN FORTÆLLING OM HSV's KAMP MOD TOPPEN

Nibali
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Rothosen
« Svar #79: 08 Maj 2008, 23:17 »

Den seneste update blev lidt rodet, men "shit happens".

BTW. Det skal nævnes at jeg IKKE brugte Tahoma, men derimod veranda, st. 10, nu har jeg prøvet size 9, hvad siger i?
Logged

DYDERNE
- MIN FORTÆLLING OM HSV's KAMP MOD TOPPEN

Ben92
Gæst
 
Sv: Rothosen
« Svar #80: 08 Maj 2008, 23:19 »

Den seneste update blev lidt rodet, men "shit happens".

BTW. Det skal nævnes at jeg IKKE brugte Tahoma, men derimod veranda, st. 10, nu har jeg prøvet size 9, hvad siger i?
Synes stadig den er for stor.
Logged

Nibali
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Rothosen
« Svar #81: 08 Maj 2008, 23:32 »

Synes stadig den er for stor.

Nu har jeg prøvet med 8, er det bedre?
Logged

DYDERNE
- MIN FORTÆLLING OM HSV's KAMP MOD TOPPEN

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Rothosen
« Svar #82: 09 Maj 2008, 00:04 »

Jeg må indrømme, at jeg ikke kan se nogle fejl ved skrifttypen eller noget andet. Dette er virkelig en kongeblog, og bliver meget smigret over rosen. Det betyder super meget, tak.. Smiley
Logged

Nibali
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Rothosen
« Svar #83: 09 Maj 2008, 14:01 »

Jeg må indrømme, at jeg ikke kan se nogle fejl ved skrifttypen eller noget andet. Dette er virkelig en kongeblog, og bliver meget smigret over rosen. Det betyder super meget, tak.. Smiley

Jamen selv tak!
Logged

DYDERNE
- MIN FORTÆLLING OM HSV's KAMP MOD TOPPEN

Nibali
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Rothosen
« Svar #84: 09 Maj 2008, 16:18 »

Som lovet:

Ivica Olic
Logged

DYDERNE
- MIN FORTÆLLING OM HSV's KAMP MOD TOPPEN

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Rothosen
« Svar #85: 09 Maj 2008, 16:59 »

Dejlige indkøb og spændende rygter.. KIU
Logged

- Veni, vidi, vici -

Nibali
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Rothosen
« Svar #86: 09 Maj 2008, 18:20 »

Dejlige indkøb og spændende rygter.. KIU

Jo tak!
Logged

DYDERNE
- MIN FORTÆLLING OM HSV's KAMP MOD TOPPEN

Nibali
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Rothosen
« Svar #87: 09 Maj 2008, 19:22 »



Dengamle Garde tjekker ind


01-08-'08


Sami Hyppiä og Edgar Davids. De fleste af os vil nok kunne nikke genkendende til disse to navne, ja måske kan i endda huske minderne; Da Hyppiä styrede Liverpool’s forsvar med hård hånd, og en selv sikker stil. Eller da Edgar sørgede for at der blev ryddet op på Juventus defensive midtbane i næsten syv år.

Manfred kaltz udtalte dette om de tre skift, lige da det havde skrevet under: ”Om jeg er tilfreds med at sikre to af verdens historiens største fodbold spiller? Ja naturligvis er jeg det, godt nok er de alle godt op i alderen, faktisk mellem 33 og 35, men det er stadig topklasse spiller, som vil få de fleste HSV fans til at juble. Ingen af dem er
ment som stamspiller, men back-up spiller, og lære for de unge spiller, og på netop dette punkt har vi sikret os hvad der måske er den bedste lære måde noglesinde. Så ja, jeg er meget tilfreds, og det håber jeg da også truppen, fansene og de nybagte HSV’er er!”

Som sagt var der hentet en nu stjerne på den offensive midtbane, og ganske som rygterne sagde, blev det Italienske Montolivo. Riccardo Montolivo er navnet, og den treogtyve årige italerne er hentet i Sevilla, efter en mildest talt miserabel sæson. Blot syv kampe blev det til, og det mente den unge og talentfulde italieren, der kom til Sevilla fra Fiorentina inden starten på 07/08 sæsonen, for en sum på 135.000.000,-. Nu har HSV så udnyttet en klausul i Montolivo’s kontrakt, der gjorde han kunne skifte hvis der blev lagt 160.000.000,- på borderet, og det gjorde HSV så og så var det op til spilleren og HSV selv. Disse forhold blev ordnet i to omgange, og nu menes det at Montolivo tjener i kanten af 800.000,- hver uge, og for små 100.000,- for hver kamp.

Dermed er sommer-transfer-vinduet lukket i, og man har om ikke andet holdt på Kompany og Nigel de Jong endnu et halvt år. Liverpool, Inter, Roma. Ja budene på Kompany har været mange, men HSV har meldt en pris ud; ”215.000.000,- og vil lader Kompany gå, ikke behøver end ikke bude hvis ikke i byder den ønsket pris, for vi går i laver. Nogle siger man kan købe guld for dyrt, men man kan altså også selve sejre for billigt, og derfor er prisen som den er.”

Flere HSV spiller er gået ind i deres sidste år af kontrakten, og det rygtes at spiller som Olic, Rost og Sorin ikke vil forlænge, men det må tiden vise.
Af andre handler kan nævnes;
Agüero fra Atlético Madrid til ærke-rivalerne Real Madrid, for 365.000.000,-, Aaron Lennon har tilsluttet sig Bayerns lejr, efter et beløb på angiveligt 147.500.000,- er løbet fra Bayern München’s konto til Tottenham Hotspurs’. Lennon handlen er den næststørste, kun overgået af Montolivo, i Tyskland, i et ellers meget travlt tysk transfer vindue: Rafinha til Marseille, Kurányi til Lazio Marcell Jansen til Barcelona, og mange, mange flere. 

Her efter transfer-vinduet er lukket, har John Obi Mikel dog fået lov at skifte til Inter, denne transfer menes at have kostet italerne 425.000.000,-. Elano og Michael Johnson, begge fra Manchester city, er skiftet til henholdvis 355.000.000,-, og 420.000.000,-. Dertil kan det nævnes at Klass-Jan Huntelaar ’endelig’ kom væk fra Ajax, Huntelaar er taget til Villareal, i en transfer med en værdi af ca. 260.000.000,-.         
 





Logged

DYDERNE
- MIN FORTÆLLING OM HSV's KAMP MOD TOPPEN

Ben92
Gæst
 
Sv: Rothosen
« Svar #88: 09 Maj 2008, 19:30 »

God update, og fantasktisk køb af Montolivo. Jeg er dog lidt mere skeptisk over købene af Davids og Hyppia. Er de ikke for gamle?  Huh
Logged

Nibali
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Rothosen
« Svar #89: 09 Maj 2008, 20:59 »

God update, og fantasktisk køb af Montolivo. Jeg er dog lidt mere skeptisk over købene af Davids og Hyppia. Er de ikke for gamle?  Huh

Jo tak. Ja, Montolivo er super, dog var jeg meget i tvivl da jeg allerede har Sosnin, den mand er for cool i FM, og Riquelme. Mht. til Davids & Hyppiä, er der to grunde;
1. Jeg ville hylde de gamle legender
2. Måske bliver de gode trænere?
Logged

DYDERNE
- MIN FORTÆLLING OM HSV's KAMP MOD TOPPEN

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 9 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010