home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 01:07:31 warmon Blogkonkur... [1] xxxxxxxxx - Opsætn...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23298
  1 Bruger, 702 Gæster Online.

Indlæg: 1132693 over 31365 Emner
Nyeste Bruger: thinktwice35
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Spillersøgning og -erfaring
| | |-+  Deal - No Deal
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 55 56 [57] 58 59 ... 64 Udprint
Forfatter Emne: Deal - No Deal  (Læst 168144 gange)
Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Deal - No Deal
« Svar #840: 20 Jul 2014, 22:27 »

Han blev netop sat til salg efter eget ønske for 270 mio. og jeg har hele tiden haft et godt øje til ham, så jeg fik smidt et bud afsted på ham, og kom på mystisk vis til at slå de 7 andre bejlere til hans signatur. M

Jeg er dog nu efter at have kigget på mit hold kommet lidt i tvivl, for jeg har allerede 3 angribere hvoraf ingen af dem er over 23 endnu, hvilket vil sige jeg er godt dækket ind, og jeg vil desuden have svært ved at slippe nogle af dem jeg har da de er ungdomsspillere i klubben med undtagelse af min stjerneangriber.

Så skal jeg hente en fjerde mand ind, som i tyskland har leveret massere af mål? eller skal jeg holde fingrene væk?

Logged

Sirstaal
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Deal - No Deal
« Svar #841: 20 Jul 2014, 22:36 »

Han blev netop sat til salg efter eget ønske for 270 mio. og jeg har hele tiden haft et godt øje til ham, så jeg fik smidt et bud afsted på ham, og kom på mystisk vis til at slå de 7 andre bejlere til hans signatur. M

Jeg er dog nu efter at have kigget på mit hold kommet lidt i tvivl, for jeg har allerede 3 angribere hvoraf ingen af dem er over 23 endnu, hvilket vil sige jeg er godt dækket ind, og jeg vil desuden have svært ved at slippe nogle af dem jeg har da de er ungdomsspillere i klubben med undtagelse af min stjerneangriber.

Så skal jeg hente en fjerde mand ind, som i tyskland har leveret massere af mål? eller skal jeg holde fingrene væk?



Går ud fra du kun spiller med en enkelt angriber. Og vil en fjerde mand så nogensinde på spilletid? Og på mit hold, har jeg også ofte en kant der i nødstilfælde kan spille angriber. Så jeg vil i hvert fald mene af det er en mand for meget, på den position.
Logged

”Den, der opgiver at blive bedre, ophører med at være god”.

vikt0731
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Deal - No Deal
« Svar #842: 20 Jul 2014, 22:36 »

Personligt, havde jeg nok holdt fingrene fra mig - ingen grund til at købe unødvendigt.
Logged

Kaw89
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Deal - No Deal
« Svar #843: 22 Jul 2014, 11:38 »

Jeg er halvvejs i 2. sæson med Real Sociedad og er lige blevet færdig med januar transfervinduet. Her modtog jeg igen store tilbud på Carlos Vela, som er min helt store stjerne. Jeg afviste, men jeg er i tvivl om jeg skal sælge ham efter sæsonen hvis der igen kommer tilbud i den størrelsesorden. Hvis jeg kan få 250-300 mio dkk. for ham, er det så en deal?
Min eneste bekymring er at det er vanskeligt at finde en erstatning til venstre kanten hvor jeg bruger ham. Jeg har ikke nogen i klubben som kan tage over, kun en middelmådig erstatning som kan spille i de små kampe og i tilfælde af skader, men ham er der ikke noget udviklingspotential e i.

Kom gerne med forslag til erstatninger Smiley
Logged

ThogerJunker
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Deal - No Deal
« Svar #844: 22 Jul 2014, 18:22 »

Hey! er halvvejs i 1 sæson med Everton og har modtaget et bud på 175mio fra City på Leighton Baines.. skal jeg sælge ham til den pris eller kan jeg få mere for ham?? han er trods alt lige blevet 29 år.

Hvad synes i gutter?
Logged

"Play for the name on the front of the shirt, and they will remember the name on the back"

Knuds3n
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Deal - No Deal
« Svar #845: 22 Jul 2014, 18:28 »

Jeg er halvvejs i 2. sæson med Real Sociedad og er lige blevet færdig med januar transfervinduet. Her modtog jeg igen store tilbud på Carlos Vela, som er min helt store stjerne. Jeg afviste, men jeg er i tvivl om jeg skal sælge ham efter sæsonen hvis der igen kommer tilbud i den størrelsesorden. Hvis jeg kan få 250-300 mio dkk. for ham, er det så en deal?
Min eneste bekymring er at det er vanskeligt at finde en erstatning til venstre kanten hvor jeg bruger ham. Jeg har ikke nogen i klubben som kan tage over, kun en middelmådig erstatning som kan spille i de små kampe og i tilfælde af skader, men ham er der ikke noget udviklingspotential e i.

Kom gerne med forslag til erstatninger Smiley

Synes helt sikkert at du skal sælge ham, hvis du kan få 250 mio. Så må du bare spejde lidt ekstra efter en habil erstatning Smiley
Logged

bryllen
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Deal - No Deal
« Svar #846: 22 Jul 2014, 23:04 »

Synes helt sikkert at du skal sælge ham, hvis du kan få 250 mio. Så må du bare spejde lidt ekstra efter en habil erstatning Smiley
så vidt jeg ved har Sociedad rugekasseklubber i Argentina Wink kan godt være det så kun er i mit save de har gjort det Smiley
Logged

OB
Manchester United
http://fmfreaks.dk/index.php?topic=40069.0 følg vores vej til toppen af hall of fame! Smiley

Boerre
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Deal - No Deal
« Svar #847: 25 Jul 2014, 18:18 »

Er i starten af første sæson med Brøndby og har fået budt 20 mil + 50% videre salg af Twente på Andrew Hjulsager. Det er vel deal?
Logged

r-mand
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Deal - No Deal
« Svar #848: 25 Jul 2014, 18:28 »

Er i starten af første sæson med Brøndby og har fået budt 20 mil + 50% videre salg af Twente på Andrew Hjulsager. Det er vel deal?

No deal.

Du plejer at kan få langt over det dobbelte, hvis han udvikler sig regelmæssigt efter en sæson eller to.
Har selv før fået et bud på 45 millioner fra et portugisisk hold.
Logged

Supra Societatem Nemo

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Deal - No Deal
« Svar #849: 25 Jul 2014, 21:07 »

Frederik Holst 45 mio plus 30% af næste transfer.
er Brøndby og er i starten af første sæson?
Logged

H A L A   M A D R I D!

Boerre
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Deal - No Deal
« Svar #850: 25 Jul 2014, 21:08 »

Frederik Holst 45 mio plus 30% af næste transfer.
er Brøndby og er i starten af første sæson?
Vil sige deal,
Logged

r-mand
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Deal - No Deal
« Svar #851: 25 Jul 2014, 21:10 »

Frederik Holst 45 mio plus 30% af næste transfer.
er Brøndby og er i starten af første sæson?

Enig, klart deal.
For 45 millioner kan du sagtens hente et bedre alternativ. Måske en Espen Ruud fra OB.
Logged

Supra Societatem Nemo

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Deal - No Deal
« Svar #852: 25 Jul 2014, 21:19 »

Enig, klart deal.
For 45 millioner kan du sagtens hente et bedre alternativ. Måske en Espen Ruud fra OB.

Tænkte jeg nemlig også. så afsted han går Smiley.
Logged

H A L A   M A D R I D!

manutdman
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Deal - No Deal
« Svar #853: 27 Jul 2014, 15:12 »

Køber: southampton (mig)
Spiller 1: Alex Mccarthy
Spiller 2: Jason steele

Hvem bliver bedst?
Logged

fraize
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Deal - No Deal
« Svar #854: 27 Jul 2014, 15:14 »

Køber: southampton (mig)
Spiller 1: Alex Mccarthy
Spiller 2: Jason steele

Hvem bliver bedst?

Ingen af dem bliver for alvor gode nok til at spille fast i en top 8 klub i England, så jeg ville hente en udenlandsk keeper, og så vente til der dukker en god regen op Smiley
Logged

Sider: 1 ... 55 56 [57] 58 59 ... 64 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010