home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 21:34:53 Broen13 Blogkonkur... [20] Journeyman - Ende...
I går kl. 21:09:56 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
19 Maj 2024, 21:30 warmon Blogkonkur... #6 - Danish Viking War...
19 Maj 2024, 21:27 warmon Blogkonkur... 5# Hjertet banker kun ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23302
  1 Bruger, 928 Gæster Online.

Indlæg: 1132760 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: rozlily04
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Borussia Dortmund
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 Udprint
Forfatter Emne: Borussia Dortmund  (Læst 39227 gange)
ydersog
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Borussia Dortmund
« Svar #105: 02 Maj 2013, 21:49 »

hvordan bruger i andre mario gøtze jeg mener offensiv midtbane, fremskudt playmaker?Huh og support eller offensiv

Havde du ikke lige solgt Götze? Huh

Anywho .. Jeg bruger ham som offensiv midtbanespiller, support. 7.54 i snit over 5 sæsoner..
Logged

boeknaes
Gæst
 
Sv: Borussia Dortmund
« Svar #106: 02 Maj 2013, 22:10 »

hvordan bruger i andre mario gøtze jeg mener offensiv midtbane, fremskudt playmaker?Huh og support eller offensiv

Jeg bruger ham som fremskudt playmaker, support, hvor han gør det fremragende.
Logged

manutdman
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Borussia Dortmund
« Svar #107: 02 Maj 2013, 22:27 »

hmm okay tak begge 2 og min lille bror kom til slette mit game så lavet et nyt og solgte kun lewandowski men solgte ikke gøtze ville ikke Smiley jeg købte bare rodrigo og cornelius som erstatning for lewandowski Wink
min opstilling er: med stavefejl men i ved hvem jeg mener

weidenfeller
piszek hummels santana/okore schmelzer

gundogan sahin

kuba  gøtze   reus

rodrigo

jeg bruger kuba som offensiv wing. reus som offensiv indvendig angriber. og mario finder jeg ud af om det blive offensivmidtbanespi ller eller fremskudt playmaker. og rodrigo som skarpretter manden er bindegal
« Seneste Redigering: 02 Maj 2013, 22:30 af manutdman » Logged

Januzaj
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Borussia Dortmund
« Svar #108: 02 Maj 2013, 22:38 »

Hvorfor bruger du ikke Subotic?
Logged

Manchester United

manutdman
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Borussia Dortmund
« Svar #109: 02 Maj 2013, 23:12 »

Hvorfor bruger du ikke Subotic?
Ham
Solgte jeg og købte OKORE som erstatning og lejede en stor talent fra Roma:)
Logged

Sir Jeppe
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Borussia Dortmund
« Svar #110: 02 Maj 2013, 23:21 »

Ham
Solgte jeg og købte OKORE som erstatning og lejede en stor talent fra Roma:)

Der havde jeg nok foretrukket Subotic... crazy
Logged

manutdman
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Borussia Dortmund
« Svar #111: 02 Maj 2013, 23:29 »

Der havde jeg nok foretrukket Subotic... crazy
Jeg kan aldrig få ham til fungere han laver alt for mange dumme fejl bagved men er glad for OKORE og santana og især hummels:)
Har lige et spørgsmål hvis min offensiv er på denne måde
Kuba( offensiv wing.    Gøtze.     Reus(indvendig angriber offensiv

Rodrigo)skarpretter (og back up cornelius fremskudt angriber offensiv)
Har det nogen betydning for gøtze  om jeg stiller med rodrigo eller cornelius jeg tænker især på fx
Hvis rodrigo er inde skal gøtze være fremskudt playmaker support eller hvis cornelius starter skal gøtze være offensiv midtbane spiller support?
Tænker også på om en fremskudt playmaker passer bedre med en fremskudt angriber og en offensiv midtbanespiller passer bedre med en skarpretter
Jeg har ikk styr på det der?
« Seneste Redigering: 02 Maj 2013, 23:31 af manutdman » Logged

Sir Jeppe
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Borussia Dortmund
« Svar #112: 03 Maj 2013, 07:14 »

Götze er eminent som offensiv midtbanespiller angreb, så det ville jeg nok bruge han som uanset hvad Smiley
Logged

bundgaard89
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Borussia Dortmund
« Svar #113: 03 Maj 2013, 09:13 »


Meget flot!
Kunne man tilfældigvis få et SS af taktikken og holdinstruktionerne? Smiley


Tror jeg har gennemgået min formation og spillerroller lidt tidligere i tråden. Min holdinstruktoner tror jeg ikke kan bruges så meget, da jeg har rigtig mange personlige indstillinger  Smiley
Logged

bundgaard89
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Borussia Dortmund
« Svar #114: 03 Maj 2013, 09:20 »

hmm okay tak begge 2 og min lille bror kom til slette mit game så lavet et nyt og solgte kun lewandowski men solgte ikke gøtze ville ikke Smiley jeg købte bare rodrigo og cornelius som erstatning for lewandowski Wink
min opstilling er: med stavefejl men i ved hvem jeg mener

weidenfeller
piszek hummels santana/okore schmelzer

gundogan sahin

kuba  gøtze   reus

rodrigo

jeg bruger kuba som offensiv wing. reus som offensiv indvendig angriber. og mario finder jeg ud af om det blive offensivmidtbanespi ller eller fremskudt playmaker. og rodrigo som skarpretter manden er bindegal

Hvorfor ikke bruge grosskreutz? Jeg havde rigtig stor succes med ham på højre kant i første sæson..

Alle 3 på min offensive midtbane er med rollen som inderst angriber(offensiv), hvilket indtil nu fungerer fremragende
Logged

bundgaard89
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Borussia Dortmund
« Svar #115: 03 Maj 2013, 10:36 »

Synes efterhånden mit dortmund hold er så stærkt, at jeg ikke rigtigt kan finde inspiration til at fortsætte.. Min trup er sindssygt stærkt besat på alle pladser.. Jeg har fremragende regens, som jeg har leget ud og de besætter blandt andet startpladser for Real Madrid og Barca.. Min bank saldo er på 3.9 mia.. Hvad mere kan jeg lige opnå?


EDIT: lidt off topic i forhold til tråden.. Men i mit save skal jeg godt nok lige love for at de danske spillere er i høj kurs.. Christian Eriksen røg fra Ajax til Man Utd for 400 mio.. Fischer røg til Arsenal for 295 mio og så videre til United for 275 mio, Lucas Andersen røg til Roma for 215 mio og jeg har solgt Okore for 305 mio
« Seneste Redigering: 03 Maj 2013, 10:57 af bundgaard89 » Logged

manutdman
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Borussia Dortmund
« Svar #116: 03 Maj 2013, 21:01 »

Hvorfor ikke bruge grosskreutz? Jeg havde rigtig stor succes med ham på højre kant i første sæson..

Alle 3 på min offensive midtbane er med rollen som inderst angriber(offensiv), hvilket indtil nu fungerer fremragende
ham bruger jeg som back up til begge wing possitioner Smiley og han er nice Smiley men gør sådan her:

gundogan( dybbteliggende playmaker defensiv sahin( defensiv dybteliggende playmaker

kuba/offensiv wing     gøtze      reus/grosskreutz/indvendig angriber

cornelius/rodrigo
men har prøvet forskellige ting men kan ikk få gøtze til køre hvis du kigger på min spillere og deres job (dybteliggende playmaker og mine kantspillere hvad burde gøtze så spille kan ikk få ham til gøre det han burde gøre fordi han er så god i virkeligheden? Smiley
og hvordan bruger du bittencourt offensiv midt eller fremskudt support eller offensiv?
« Seneste Redigering: 03 Maj 2013, 22:09 af manutdman » Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Borussia Dortmund
« Svar #117: 06 Maj 2013, 18:21 »

Nærmer mig afslutningen på 2018/2019!

Det lugter af et sjette mesterskab til Dortmund i træk! Og målet er efterhånden at vippe Bayern af pinden som den mest vindende tyske klub! Der er lige en 10 mesterskaber endnu. Bayern er heldigvis i gang med et større forfald og samler efterhånden mine ubrugte reserver op, så det er ikke fordi jeg ikke tror det kan lade sig gøre. Pokalen blev endnu engang et tidligt exit, og jeg har endnu ikke vundet den, men sætter næsen op efter en double næste sæson. Champions League blev det for andet år i træk til en kvartfinale efter ellers 16 points i en gruppe med bl.a. City, PSG og FCK! Og 4-1 samlet mod Real i ottendedelsfinalen. Juventus blev dog modstanderen i kvartfinalen og efter en 2-1 sejr ude og en 2-0 føring efter 20 min. så det særdeles godt ud, men mit unge hold faldt sammen og tabte 5-2! Skuffet Der skal snart et generationsskifte til. Har stadig Schmelzer, Hummels og Wollscheid i forsvaret, med Peruzzi til højre, men de tre førstnævnte er over 30, mens Peruzzi vil blive afløst af en meget dygtig ung tysker jeg har på mit ungdomshold, så han bliver solgt, mens jeg satser på, at min unge tysker skal danne mit nye forsvar med Hummels, så jeg skal have en ny centerforsvarer og en ny venstreback! Heldigvis har jeg dog den lækreste midtbane i verden. Har længe haft Holtby og Bender centralt, men de erstattes permanent næste år af Marco Veratti og en fantastisk ung argentiner, ellers er jeg så heldig at have både Götze, Bittencourt, Draxler, Reus og en ny ung tysker ved navn Manuel Linsmayer på de tre offensive pladser, så der er jeg fremtidssikret en del år endnu. I front er Javier Hernández på vej mod de 31 år og 200 ligamål, og når han har rundet dem erstattes han af en dygtig hollænder jeg har sikret mig.
Logged

manutdman
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Borussia Dortmund
« Svar #118: 17 Maj 2013, 21:42 »

nogen der har en god taktik hvis man er dortmund tænker opstilling og holdindstillinger hele lortet?
Logged

26-sorensen-10
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Borussia Dortmund
« Svar #119: 01 Jun 2013, 10:24 »

dejlig offensiv Opstemt   

Uploaded with ImageShack.us
Logged

Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010