home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23291
  0 Brugere, 509 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: r0zzat
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Annonceringer
| | | | |-+  Miles Blog dag 5: Snak med spillere, stab og bestyrelse - hurtigere og bedre
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Miles Blog dag 5: Snak med spillere, stab og bestyrelse - hurtigere og bedre  (Læst 841 gange)
søgaard
Gæst
 
Miles Blog dag 5: Snak med spillere, stab og bestyrelse - hurtigere og bedre
« : 04 Okt 2010, 08:42 »

Hej alle sammen.

Jeg håber at I alle havde en god weekend og jeres gjorde det så godt som mine, de mægtige Watford, som slog Sheffield United, som ikke bare sendte dem op på 4.pladsen i Championsship, men også sørgede for pointantallet til at undgå nedrykning blev skåret til 30 point.

Når du forsøger at skabe en realistisk fodboldverden, som er hele essensen med Football Manager serien, alle inde i spillet skal have en personlighed, ligesom du som spiller spillet har en personlighed. Vi har en bunke af forskellige karaktertyper i spillet, så du måske har spillet, som er ambitiøse, bestemte, tilbagelænede, som har brug for forsigtig behandling, vil gøre hvad der bliver sagt, eller ikke vil lytte til fornuften – præcis som i virkeligheden.

Du har været i stand til at kunne snakke med spillere og bestyrelsen i spillet i mange år, snak mellem managers blev tilføjet for et par år siden og møder med din stab blev tilføjet til Football Manager 2010. Med Football Manager 2011 er de fleste af disse ting nået til et nyt niveau og det vil jeg blogge om de næste par dage.

Den første store ændring er, at vi har gjort området mere samtaleagtigt. Det betyder, at du nu kan snakke med spillere, stab eller bestyrelsen omkring flere forskellige emner på samme tid og kan løse problem på en bedre måde. Det betyder også at du får svar med det samme fra samtalen også, hvor du tidligere har ventet på et svar fra spilleren.

Et par eksempler.

Jeg vil spørge en af mine spillere om ikke at bruge hans svage fod så ofte, men jeg vil også have ham til at anbefale en spiller, som han godt kunne tænke at få til klubben. I Football Manager 2010 skulle jeg vælge hvilken en af tingene, som jeg helst ville spørge ham om først, da jeg så skulle vente et par dage, indtil jeg havde mulighed for at snakke med spilleren igen. Nu kan jeg simpelt spørge ham om det ene og prøve at løse det problem (han siger måske nej og diskussionen kan forsætte) og så vil spilleren spørge om der er andet jeg vil snakke med ham om og jeg kan så vælge det andet, som jeg ville snakke med ham om.

En af mine spillere er utilfreds, da han vil skifte til en større klub. Han kommer og spørger mig om et skifte og jeg fortæller, at jeg har store planer for klubben og at jeg vil have klubben vokser til at matche hans ambitioner. Han vil måske være enig og vælge at blive, men han kan også beslutte, at han ikke tror på mig (Dette er alt sammen bestemt af hans og managerens personlighed)

Hvis han siger, at han ikke tror på mig, så åbner flere muligheder sig og jeg kan enten fastholde min mening og fortælle ham, at han miskrediterer klubben, tilbyd at sælge ham med det samme, ved slutningen af sæsonen, eller i næste transfervindue. Hver spiller vil reagere forskelligt på hver af disse muligheder baseret på deres karakter og du kan få en spiller, som er endnu mere besluttet på at hjælpe klubben til succes eller der bliver sur og tvivler på at du kan få ham solgt.

Der er forskellige stadier af spillerens utilfredshed, så du bør virkelig træde tidligt ind, hvis en spiller er utilfreds ellers (hvor hurtigt dette sker, afhænger af spillerens personlighed) kan spilleren gå til pressen og erklære deres utilfredshed og de vil måske blive så sure, at de slet ikke vil snakke med dig.

Disse ”manager løfter” bliver også husket af spilleren, så hvis du ikke gør, som du har sagt, så kan du ikke bare gøre spilleren sur, men også hans venner i klubben. Eller omvendt, hvis en spiller ikke er vellidt hos de andre spillere.

Ligesom det væld af muligheder der er for at snakke med spillerne, som vi har haft i Football Manager i et stykke tid, så har du også kunne spørge dem om de kunne anbefale et stabmedlem eller en spiller eller bede dem om at ændre deres spillestil til træning, så har vi tilføjet en bunke nye muligheder for at snakke med spillerne, hvor nogle af mine favoritter i Football Manager 2011 kan ses nedenfor:

-   Mulighed for at fortælle en spiller, hvorfor de er blevet degraderet til reserverne
-   En advarsel til ungdomsspillerne; Hvis de ikke forbedrer sig, så vil de ikke få en kontrakt.
-   Kan kommentere på spillernes indsats til træning
-   Mulighed for at true en spiller med at blive sat på transferlisten, hvis hans dårlige indsatser forsætter
-   Du kan endda spørge en spiller om at være mindre fremme i pressen

I morgen vil jeg kigge på interaktion med bestyrelsen og stabmøderne.

Oversat af Søgaard
« Seneste Redigering: 04 Okt 2010, 11:23 af Søgaard » Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010