home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 01:07:31 warmon Blogkonkur... [1] xxxxxxxxx - Opsætn...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23299
  2 Brugere, 872 Gæster Online.

Indlæg: 1132693 over 31365 Emner
Nyeste Bruger: myracook
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Netflix
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 22 Udprint
Forfatter Emne: Netflix  (Læst 71407 gange)
MichaelPaw
Gæst
 
Netflix
« : 16 Okt 2012, 08:03 »

Så er netflix kommet til Danmark de har et tilbud med sig, der hedder første md. gratis Smiley derefter er det så 79kr pr. md. hvad jeg synes er meget billigt, jeg kommer aldrig til at købe en film igen Opstemt

Til dem der ikke ved hvad Netflix er. Det er et firma der har en hjemmeside hvor du kan se et hav af film og serier alle de gange du vil. Der er noget for en hver smag, du kan sætte programmet til næsten alt. jeg bruger det selv på min Iphone, Ps3, xbox og mit mediecenter.

Jeg har nu prøvet det i en lille time og det ser squ godt ud Opstemt

https://signup.netflix.com/?locale=da-DK
« Seneste Redigering: 16 Okt 2012, 08:12 af MichaelPaw » Logged

Brodtgaard
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Netflix
« Svar #1: 16 Okt 2012, 09:46 »

Jeg er interesseret i at kunne se det på mit TV, men mit tv (eller min Blu-ray afspiller) er ikke nyt nok til at kunne se det.
Man skal vist have et såkald "smart-tv"

Hvordan får man det over på tv'et ?  Kan en boks fra Apple bruges?  Tænker her på boksen Appel-tv3...
« Seneste Redigering: 16 Okt 2012, 09:47 af Brodtgaard » Logged


Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

MichaelPaw
Gæst
 
Sv: Netflix
« Svar #2: 16 Okt 2012, 10:01 »

Jeg er interesseret i at kunne se det på mit TV, men mit tv (eller min Blu-ray afspiller) er ikke nyt nok til at kunne se det.
Man skal vist have et såkald "smart-tv"

Hvordan får man det over på tv'et ?  Kan en boks fra Apple bruges?  Tænker her på boksen Appel-tv3...
Du kan bruge en Playstation, Xbox, div. mediecenter boxe. og ja apples box virker også 
Logged

Brodtgaard
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Netflix
« Svar #3: 16 Okt 2012, 10:06 »

Tak for info. 
Har også en iPad - tror måske at den kan sende signalet videre via AirPlay... (?)
Logged


Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

KyleBrotzman
Gæst
 
Sv: Netflix
« Svar #4: 16 Okt 2012, 10:11 »

Er udvalget af film og serier lige så lol som man kunne frygte?
Logged

FredrikLeander
Gæst
 
Sv: Netflix
« Svar #5: 16 Okt 2012, 10:13 »

Nu har jeg også valgt, at få den måned gratis. Jeg synes sgu det virker upåklageligt, det jeg har nået at prøve indtil videre i hvert fald. Udvalget er som man kan forvente. Ikke det nyeste, men stadig en masse gode ting Smiley
« Seneste Redigering: 16 Okt 2012, 10:18 af FredrikLeander » Logged

MichaelPaw
Gæst
 
Sv: Netflix
« Svar #6: 16 Okt 2012, 10:15 »

Er udvalget af film og serier lige så lol som man kunne frygte?
Synes der er en del. og der kommer jo hele tiden noget mere til også for kun 79kr. så synes jeg det er rigtig godt Smiley
Logged

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Netflix
« Svar #7: 16 Okt 2012, 10:38 »

Jeg har ikke selv brug for undertekster - men min mindste datter er endnu ikke skarp nok til at følge med i en film på engelsk uden undertekster... så er der mulighed for undertekster på Dansk ?

Umiddelbart syntes jeg udvalget er smalt og sammenlignet med viasatplay til 100 kr pr måned er det meget ringe.
Logged

YNWA

MichaelPaw
Gæst
 
Sv: Netflix
« Svar #8: 16 Okt 2012, 10:49 »

Jeg har ikke selv brug for undertekster - men min mindste datter er endnu ikke skarp nok til at følge med i en film på engelsk uden undertekster... så er der mulighed for undertekster på Dansk ?

Umiddelbart syntes jeg udvalget er smalt og sammenlignet med viasatplay til 100 kr pr måned er det meget ringe.
Ja det kan du godt, du kan også selv vælge hvad for et sprog det skal være på Smiley
Logged

Søgaard
Gæst
 
Sv: Netflix
« Svar #9: 16 Okt 2012, 11:06 »

Jeg er interesseret i at kunne se det på mit TV, men mit tv (eller min Blu-ray afspiller) er ikke nyt nok til at kunne se det.
Man skal vist have et såkald "smart-tv"

Hvordan får man det over på tv'et ?  Kan en boks fra Apple bruges?  Tænker her på boksen Appel-tv3...
Indtil videre er det kun på 2012-modeller af TV, hvor applikationen er kommet og her er det endda kun LG, Samsung, Sony og Panasonic). Det samme gælder bluray-afspillere, hvor applikationen også vil være at finde på disse mærkers afspillere med smart-tv indbygget i.

Apple TV, WDTV Live, samt Phillips HD-bokse vil også have Netflix på sig. Jeg kan se på mit APTV 3, at applikationen er kommet.
Tak for info. 
Har også en iPad - tror måske at den kan sende signalet videre via AirPlay... (?)
Hvis du har en iPad, så vil du kunne finde applikationen på denne og køre mirroring gennem Apple TV. Applikationen er dog også på Apple TV, så jeg ville hellere bare bruge iPad'en som fjernbetjening til Apple TV.

Er udvalget af film og serier lige så lol som man kunne frygte?
I forhold til den amerikanske del af Netflix, så ja! (Med kæmpe udråbstegn). Der mangler mange sæsoner af diverse serier, grundet rettighederne er solgt videre i Danmark og de derfor først skal købes tilbage. Derudover synes jeg igen, at der mangler en række film, hvor især nyere film mangler. Så jeg er slet ikke færdig med at købe/leje film, da udvalget på Netflix er lidt begrænset i forhold til de film jeg ønsker at se. Det bliver dog spændende at se hvor hurtigt de får opdateret indholdet, når HBO lancerer deres tilsvarende tjeneste, ligesom indholdet der bliver spændende at se, da prisen for de to tjenester er ens.

Jeg har ikke selv brug for undertekster - men min mindste datter er endnu ikke skarp nok til at følge med i en film på engelsk uden undertekster... så er der mulighed for undertekster på Dansk ?

Umiddelbart syntes jeg udvalget er smalt og sammenlignet med viasatplay til 100 kr pr måned er det meget ringe.
Som udgangspunkt, så er der danske undertekster på alt engelsksproget. Det kan til og frakobles lige inden du går ind i filmen eller serien. Det kan jo siges, at Viasat har sænket deres pris til 79,- om måneden på deres serie og film abonnement også, grundet konkurrencen fra Netflix og HBO Nordic.

Personlig kommer jeg nok til at bruge det den første måned her, hvor det er gratis for derefter at afvente markedet og se hvem af tjenesterne, som skaffer det bedste indhold hurtigst. Når det er samme pris for alle tre tjenester, så ville det være dumt, at ligge sig fast på Netflix, hvis HBO eller Viaplay pludselig begyndte at hive den ene premierefilm ud efter den anden Smiley
Logged

bobbefar
Gæst
 
Sv: Netflix
« Svar #10: 16 Okt 2012, 12:44 »

Mange tak for rådet Smiley
Synes det er fint med en gratis måned, til at se om det er 79 kr værd.
Logged

Henry
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Netflix
« Svar #11: 16 Okt 2012, 15:01 »

Brug det amerikanske Netflix. 8$ om måneden og meget bedre udvalg. Har haft det i ca. et halvt år, og det er upåklageligt Smiley
Logged


KyleBrotzman
Gæst
 
Sv: Netflix
« Svar #12: 16 Okt 2012, 15:30 »

I forhold til den amerikanske del af Netflix, så ja! (Med kæmpe udråbstegn). Der mangler mange sæsoner af diverse serier, grundet rettighederne er solgt videre i Danmark og de derfor først skal købes tilbage. Derudover synes jeg igen, at der mangler en række film, hvor især nyere film mangler. Så jeg er slet ikke færdig med at købe/leje film, da udvalget på Netflix er lidt begrænset i forhold til de film jeg ønsker at se. Det bliver dog spændende at se hvor hurtigt de får opdateret indholdet, når HBO lancerer deres tilsvarende tjeneste, ligesom indholdet der bliver spændende at se, da prisen for de to tjenester er ens.
Det var det jeg tænkte. Den britiske og canadiske udgave skulle heller ikke være for god. Glæder mig til HBO Nordic. Jeg synes altid de viser nogle klasse programmer. Især lyder det fedt, at når et nyt afsnit er blevet vist i Amerika, vil vi her i DK kunne se samme afsnit dagen efter.
Logged

MichaelPaw
Gæst
 
Sv: Netflix
« Svar #13: 16 Okt 2012, 15:49 »

Jeg kan sig sige så meget at der er kommet, flere film/serier som ikke var der i morges Smiley Så er det da meget fedt for 79kr hvis der kommer noget nyt hele tiden Smiley Ja jeg skal da også have HBO Nordic, da de har nogle rigtige fede serier Smiley Så kommer jeg også af med min tv-pakke Opstemt
Logged

JosepGuardiola
Gæst
 
Sv: Netflix
« Svar #14: 16 Okt 2012, 15:54 »

Jeg synes umiddelbart ved et hurtigt kig, at filmudvalget er bedre på DK-Netflix end US-Netflix. Dog stadig ikke i top for streamingstjenester .
Logged

Sider: [1] 2 3 ... 22 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010