home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:29:46 warmon Blogkonkur... [20] Journeyman - Ende...
I går kl. 21:30:32 warmon Blogkonkur... #6 - Danish Viking War...
I går kl. 21:27:02 warmon Blogkonkur... 5# Hjertet banker kun ...
I går kl. 20:44:50 Wester Blogkonkur... The beautiful game
I går kl. 05:48:55 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23302
  1 Bruger, 255 Gæster Online.

Indlæg: 1132758 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: rozlily04
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Netflix
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 22 Udprint
Forfatter Emne: Netflix  (Læst 71456 gange)
Gungner
Gæst
 
Sv: Netflix
« Svar #15: 16 Okt 2012, 16:05 »

Jeg har været inde og kigge, og jeg er skuffet.
Valget af film og serier derinde er forældet, og jeg tror jeg står over for denne gang.
Logged

Legenden
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Netflix
« Svar #16: 16 Okt 2012, 16:06 »

Jeg har ikke selv brug for undertekster - men min mindste datter er endnu ikke skarp nok til at følge med i en film på engelsk uden undertekster... så er der mulighed for undertekster på Dansk ?

Umiddelbart syntes jeg udvalget er smalt og sammenlignet med viasatplay til 100 kr pr måned er det meget ringe.

Viaplay koster også 79 kr. fra næste måned.

Derudover kan man have Netflix gratis resten af året, hvis man har Spotify premium.
Logged

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

Søgaard
Gæst
 
Sv: Netflix
« Svar #17: 16 Okt 2012, 16:13 »

Det var det jeg tænkte. Den britiske og canadiske udgave skulle heller ikke være for god. Glæder mig til HBO Nordic. Jeg synes altid de viser nogle klasse programmer. Især lyder det fedt, at når et nyt afsnit er blevet vist i Amerika, vil vi her i DK kunne se samme afsnit dagen efter.
Hverken den britiske eller canadiske er noget at skrive hjem om, selvom de er lidt billigere. Det trælse er at jeg ser disse streamingtjenester, som alternativerne til de knap så lovlige metoder for at følge med i de amerikanske serier og det smarte går af det, når vi skal vente længere tid end vi skal på 3+ osv viser serierne.
HBO vil givetvis have et bedre udvalg, men jeg frygter også lidt at de er bundet af de hidtil har solgt rettighederne til de store serier til MTG og SBS.

Udvalget vil uden tvivl blive bedre med tiden, når Netflix og HBO får tilkøbt sig rettighederne i Danmark til diverse serier, men indtil de får gjort det, så tvivler jeg på, at jeg kan nøjes med en mellempakke eller grundpakke hos min udbyder, da jeg ikke vil kunne samle de ting på en tjeneste og derved spare penge, fremfor at have fuldpakken fra Stofa.
Logged

Caviezel
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Netflix
« Svar #18: 16 Okt 2012, 16:34 »

Logged

♥ Manchester United ♥

#7 George Best #7 Bryan Robson #7 Eric Cantona #7 David Beckham #7 Cristiano Ronaldo #7

atuz
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Netflix
« Svar #19: 16 Okt 2012, 17:02 »

Jeg har den amerikanske udgave af Netflix, men hvis jeg ændrer i min dns-opsætning tror den sjovt nok jeg befinder mig i Danmark, så har jeg de ting til rådighed som er på den danske del af Netflix. Har kigget lidt rundt, og kan ikke se nogle fordele ved at have den danske frem for den amerikanske. Udvalget er ganske enkelt meget større på den amerikanske og billigere Smiley
Logged

Legenden
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Netflix
« Svar #20: 16 Okt 2012, 20:20 »

Uh, kan se at jeg får travlt med Prison Break de næste par dage.

Kan man ikke ændre farven på underteksterne?
Logged

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Netflix
« Svar #21: 16 Okt 2012, 21:42 »

Uh, kan se at jeg får travlt med Prison Break de næste par dage.

Kan man ikke ændre farven på underteksterne?
Jeg googlede selvsamme emne, men kunne intet finde. Tror bare de er gule som default, og der ikke kan ændres ved det.

Har du ikke set PB før, eller er det bare et gensyn med serien?
Logged

welbz is dat guy

Legenden
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Netflix
« Svar #22: 16 Okt 2012, 21:45 »

Så de tre første sæsoner, da de kom i tv. Så ikke hele 4. sæson, så det er primært gensyn med min yndlingsserie på daværende tidspunkt.

Har set de tre første afsnit, og jeg elsker det allerede... igen!
Logged

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Netflix
« Svar #23: 16 Okt 2012, 21:46 »

Så de tre første sæsoner, da de kom i tv. Så ikke hele 4. sæson, så det er primært gensyn med min yndlingsserie på daværende tidspunkt.

Har set de tre første afsnit, og jeg elsker det allerede... igen!
Kunne godt være man skulle til at se det igen.
Logged

welbz is dat guy

atuz
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Netflix
« Svar #24: 16 Okt 2012, 22:18 »

Så de tre første sæsoner, da de kom i tv. Så ikke hele 4. sæson, så det er primært gensyn med min yndlingsserie på daværende tidspunkt.

Har set de tre første afsnit, og jeg elsker det allerede... igen!

Desværre er de to sidste sæsoner noget rigtig møg. Og der er endda blevet lavet en film(hvis i ikke vidste det) Der forklarer slutningen på serien lidt bedre.

Første sæson af serien er i mine øjne noget af det bedste nogensinde sendt i tv - af sådan en type serie
Logged

Slikkel
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Netflix
« Svar #25: 17 Okt 2012, 19:20 »

Kan man ikke se Netflix over PS3 eller hvad ? Den skriver bare hele tiden " Din computer kræver det og det " "start med det samme"


Edit : Har fundet ud af det.
« Seneste Redigering: 17 Okt 2012, 19:31 af Slikkel » Logged

Vi skal alle være her.

FreDDy
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Netflix
« Svar #26: 17 Okt 2012, 19:51 »

Netflix er konge !  Peace - Jeg får set alt, alt for meget Dexter !
Logged

Gungner
Gæst
 
Sv: Netflix
« Svar #27: 17 Okt 2012, 19:54 »

Netflix er konge !  Peace - Jeg får set alt, alt for meget Dexter !

Så er det godt de kun har de første 4 sæsoner  Wink
Logged

FreDDy
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Netflix
« Svar #28: 17 Okt 2012, 20:03 »

Så er det godt de kun har de første 4 sæsoner  Wink

I see what you did there Wink
Logged

Legenden
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Netflix
« Svar #29: 17 Okt 2012, 23:59 »

Uh, kan se at jeg får travlt med Prison Break de næste par dage.

Kan man ikke ændre farven på underteksterne?

Så fik jeg set de første 22 afsnit (sæson 1), glæder mig til 2. sæson!  Thumbs Up
Logged

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

Sider: 1 [2] 3 4 ... 22 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010