home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:29:46 warmon Blogkonkur... [20] Journeyman - Ende...
I går kl. 21:30:32 warmon Blogkonkur... #6 - Danish Viking War...
I går kl. 21:27:02 warmon Blogkonkur... 5# Hjertet banker kun ...
I går kl. 20:44:50 Wester Blogkonkur... The beautiful game
I går kl. 05:48:55 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23302
  0 Brugere, 391 Gæster Online.

Indlæg: 1132758 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: rozlily04
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Premier League tråden.
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvem bliver nummer 1 i Premier League
Arsenal
- 13 (26,5%)
Manchester United
- 21 (42,9%)
Chelsea
- 8 (16,3%)
Liverpool
- 4 (8,2%)
Everton
- 1 (2%)
Portsmouth
- 2 (4,1%)
Aston Villa
- 0 (0%)
Anden
- 0 (0%)
Antal Stemmer: 49

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 9 Udprint
Forfatter Emne: Premier League tråden.  (Læst 20657 gange)
Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Premier League tråden.
« Svar #30: 01 Okt 2007, 19:10 »

Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Red love
Gæst
 
Sv: Premier League tråden.
« Svar #31: 01 Okt 2007, 19:12 »

Logged

sells!
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Premier League tråden.
« Svar #32: 01 Okt 2007, 19:17 »

Logged

Flipperen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Premier League tråden.
« Svar #33: 01 Okt 2007, 20:02 »

haha..Peace Hmmm.. underligt en (nu kender jeg ham faktisk ikke, men en ''stjerne'' vel?) mand gør sådan noget? Ofte er det vel bare sådan man vil have, hvad man ikke kan få Smiley
Logged

R.I.P.

Save på Man Utd 2093 (07)... Skuffet Men har fundet lysten igen og nu skal der games!!!

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Premier League tråden.
« Svar #34: 08 Okt 2007, 13:34 »

Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Rossonero
Gæst
 
Sv: Premier League tråden.
« Svar #35: 08 Okt 2007, 14:11 »

Logged

JKJ
Gæst
 
Sv: Premier League tråden.
« Svar #36: 08 Okt 2007, 15:03 »

Haha! Smiley Defoe har sku' gang i den.

Man kan vist godt sige at det i øjeblikket bare ikke rigtig kører for ham... Han burde imo skifte klub så snart det er muligt, dvs 1. januar...
Logged

Gosu_power
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Premier League tråden.
« Svar #37: 08 Okt 2007, 17:29 »

Det er egentlig lidt synd, at sådan en fremragende spiller som Defoe sidder på bænken Ubeslutsom
Logged

George Gillet: »Hvis Rafa (Liverpool-manager Rafael Benitez) siger, han ønsker at købe Snoogy Doogy, har han vores fulde støtte«. Grin

JKJ
Gæst
 
Sv: Premier League tråden.
« Svar #38: 26 Okt 2007, 10:32 »

Så røg Jol, eller der er vist lidt forvirring om hvem der opsagde sammenarbejdet, Jol's talsmand siger han gjorde og Tottenham siger de gjorde, men det er jo egentlig også lige meget nu er han væk...

Imo skulle det være sket for mindst 1 måned siden, han har slet ikk haft opbakning fra ledelsen eller holdet som jeg har set og læst det og det har dermed virket som om han har klamret sig til jobbet uden at ville se realiteterne i øjnene...

Men den nye trænner løsning virker heller ikke optimalt overhovedet som jeg ser det, nu ansætter man en mand der ikke skal være der så længe mens Juane Ramos åbenbart bliver ny træner sammen med Gustavo Poyet, men det er vel ikke blevet bekræftet nogle steder endnu...

Ledelsen har længe vist at Jol kun kørte på lånt tid og de har dermed haft chancen  for at finde den rigtige mand der kunne overtage med det samme og kunne forme holdet som han gerne ville, nu skal de måske til at spille en ny stil og igen til sommer næste år kan de begynde forefra, bestemt ikke optimalt hvis de gerne vil være med fremme i PL som de vel egentlig har potentiale til...
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Premier League tråden.
« Svar #39: 26 Okt 2007, 20:39 »

Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Gosu_power
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Premier League tråden.
« Svar #40: 26 Okt 2007, 20:51 »

Man må da håbe at Ramos kan få Tottenham igang
Logged

George Gillet: »Hvis Rafa (Liverpool-manager Rafael Benitez) siger, han ønsker at købe Snoogy Doogy, har han vores fulde støtte«. Grin

Suicide
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Premier League tråden.
« Svar #41: 26 Okt 2007, 20:58 »

Logged

Sådan gøres en entré i crewet!!

Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper  Djævel

JKJ
Gæst
 
Sv: Premier League tråden.
« Svar #42: 29 Okt 2007, 12:31 »

Man må da håbe at Ramos kan få Tottenham igang

Enig de er imo klasser bedre end deres nuværende placering... men der ligger noget af en opgave foran Ramos, og der er også allerede nu rygter om at der kommer en lille udrensning så snart han har set truppen an...

Men det der måske er mere bekymrende for Tottenham lige pt er at de måske ikke har handlet helt efter reglerne, Sevilla mener i hvert fald ikke de er blevet kontaktet af klubben før de kontaktede Ramos og det bliver måske en sag for både UEFA og FIFA nu...
Og så må man jo se om der evt kommer nogle santioner mod Spurs...
http://ekstrabladet.dk/sport/udenlandsk_fodbold/engelsk_fodbold/article352680.ece

Gustavo Poyet er iøvrigt nu også på plads i klubben...
http://ekstrabladet.dk/sport/udenlandsk_fodbold/engelsk_fodbold/article352913.ece

Den næste der kom til(bage) kunne være vores egen Frank Arnesen som et par rygter har meldt tilbage til Spurs, men efter at det ballede der var da han smuttede til Chelsea tror jeg det nu næppe...
Logged

JKJ
Gæst
 
Sv: Premier League tråden.
« Svar #43: 01 Nov 2007, 19:36 »

vinterpause i PL?? For et par år siden eller længere tilbage var det helt utænkeligt, man ændrer bare ikke enkelte trditioner... Men nu ser det ud til at det måske bliver noget FA skal i hvert fald kigge på tingene og også efter at det er kommet frem at der i april og maj i PL er 4 gange så mange skader som der er i andre ligaer...

Imo er det lidt synd hvis det sker, det er jo en af højdepunkterne mellem jul og nytår når man lige skal have tjekket resultaterne i PL eller se noget bold...
Men med det hårde program de bliver budt så er det vel alligevel meget forståeligt at de håber på en lille pause...

http://ekstrabladet.dk/sport/udenlandsk_fodbold/engelsk_fodbold/article354562.ece
Logged

JKJ
Gæst
 
Sv: Premier League tråden.
« Svar #44: 05 Nov 2007, 15:37 »

Så røg der endnu en træner i PL, denne gang var det Wigan's tur til en udskiftning på trænerbænken...
http://www.sportenkort.dk/nyhed/69116/fodbold/premier+league-klub+fyrer+manageren

Men lige netop nu vil man vel også se lidt felre fyringer, da de jo nu er nået så langt i turneringen at man kan se om det går op eller ned og med den økonomi der findes i PL vil man vel stort set gøre alt for at blive oppe...
Logged

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 9 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010