home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
06 Nov 2024, 11:45 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
04 Nov 2024, 21:45 andersnomanni Blogs SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
Antal Registrerede Brugere: 23448
  0 Brugere, 892 Gæster Online.

Nyeste Bruger: centuryregaliablr
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Premier League tråden.
0 Brugere og 9 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvem bliver nummer 1 i Premier League
Arsenal
- 13 (26,5%)
Manchester United
- 21 (42,9%)
Chelsea
- 8 (16,3%)
Liverpool
- 4 (8,2%)
Everton
- 1 (2%)
Portsmouth
- 2 (4,1%)
Aston Villa
- 0 (0%)
Anden
- 0 (0%)
Antal Stemmer: 49

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 9 Udprint
Forfatter Emne: Premier League tråden.  (Læst 23331 gange)
Red love
Gæst

Sv: Premier League tråden.
« Svar #60: 19 Dec 2007, 20:03 »

Nu er det jo ikke lige for et hænge jer ud...

Vi havde jo selv en lille episode sidste sæson med noget alkohol og nogle golfkøller så vi er skam ikke bedre end så mange andre...

Men så glem det med formen, men hvad med klubbens og spillernes ry? I mener åbenbart at det er helt fint at spillerne drikker sig plørefulde, tæsker folk med gofkøller eller voldtager piger eller slår nogen ned osv osv, der er jo utallige tilfælde med sådanne sager gennem de seneste par år...
Nej det kan jeg godt forstå .. Smiley

Først hvem tæsker nogen med golfkøller? 

Nej, selvfølelig er det ikke i orden at voldtage nogen.. Det er jo ikke det der er til debat.. Men uskyldig indtil andet er bevist, også længe manden ikke er dømt for noget som helst, synes jeg ikke der er nogen grund til at fare sådan op..

Ja,spillerne drikker nogen øl og hygger sig, sådan er kulturen i england.. Og helt ærligt, det synes jeg overhovedet ikke der er noget galt i... Så længe de bare vinder om søndagen, og det gør de jo som bekendt Wink

EDIT:Nå ja, bellamy, riise, golfkøller havde jeg lige glemt...)
« Seneste Redigering: 19 Dec 2007, 20:07 af Red love » Logged

KF
Landsholdsspiller

« Svar #61: 19 Dec 2007, 20:05 »

Helt ærlig, så kan det ikke undgås, at folk ikke kan styre sig, når de får lidt for meget indenbords... og fred være med det i mine øjne. Det må klubben - som enhver arbejdsplads ville skulle gøre det - tackle, som den synes er bedst. Selvfølgelig har spillerne et ansvar, men sgu ikke mere end enhver anden ansat i et hvilket som helst andet firma. Det kan godt være, at de er idoler osv., men i mine øjne er de sgu bare mennesker - ligesom alle os andre... og hvor mange af os, har ikke også gjort super dumme ting?

P.S. Bellamy leger med golfkøller.

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

JKJ
Gæst

« Svar #62: 19 Dec 2007, 20:08 »

Ja,spillerne drikker nogen øl og hygger sig, sådan er kulturen i england...

Jeg vil ikke kalde det og hygge sig når de op til flere gange går over stregen...

Og som KF skriver så prøvede Bellamy at tæske Riise da han var gået tidligt i seng og ikke havde lyst til at synge karoke... Ubeslutsom

ManUtd83
Manager

« Svar #63: 19 Dec 2007, 20:09 »

Helt ærlig, så kan det ikke undgås, at folk ikke kan styre sig, når de får lidt for meget indenbords... og fred være med det i mine øjne. Det må klubben - som enhver arbejdsplads ville skulle gøre det - tackle, som den synes er bedst. Selvfølgelig har spillerne et ansvar, men sgu ikke mere end enhver anden ansat i et hvilket som helst andet firma. Det kan godt være, at de er idoler osv., men i mine øjne er de sgu bare mennesker - ligesom alle os andre... og hvor mange af os, har ikke også gjort super dumme ting?

Meget enig. Det er jo heller ikke sådan at det KUN er fodboldspillere der opfører sig som lorte når de er fulde. Det er bare interessant at høre om når det er dem. Det er en skam og burde ikke være sådan, og jeg afholder mig fra at give penge for BT og Ekstra Bladet, som står for de fleste skandalehistorier i DK.

Red love
Gæst

« Svar #64: 19 Dec 2007, 20:11 »

Jeg vil ikke kalde det og hygge sig når de op til flere gange går over stregen...

Og som KF skriver så prøvede Bellamy at tæske Riise da han var gået tidligt i seng og ikke havde lyst til at synge karoke... Ubeslutsom
Da også noget fis han ikke vil synge karakoe, altså helt ærligt..! Så er holdånden sgu gået fløjten, hvis man ikke kan tage en karoke sang for holdet... Wink

ManUtd83
Manager

« Svar #65: 19 Dec 2007, 20:15 »

Da også noget fis han ikke vil synge karakoe, altså helt ærligt..! Så er holdånden sgu gået fløjten, hvis man ikke kan tage en karoke sang for holdet... Wink

Ja så er det da på sin plads at en gal Waliser rusker lidt op i ham. Om det er så er med golfkøller eller kummefrysere er egentlig ligemeget.

JKJ
Gæst

« Svar #66: 19 Dec 2007, 20:16 »

Ja så er det da på sin plads at en gal Waliser rusker lidt op i ham. Om det er så er med golfkøller eller kummefrysere er egentlig ligemeget.

Tjaa det bedste i den situation var imo at han mere eller mindre blev smidt ud af holdet og klubben Wink

arsenalistic
Manager

« Svar #67: 19 Dec 2007, 20:19 »

Vil tillade mig at være en smule uenig, da nogle fodboldspillere er andet blot det. Nogle er ikoner og forbilleder for mange, og den status burde de være bevidst. Det er Spiderman-komplekset om man vil.
"You got special "powers", how are you gonna use them?"
Så at de er ikoner og samtidig mennesker, det forpligter dem som mennesker.

Go you Gunners!

Red love
Gæst

« Svar #68: 19 Dec 2007, 20:22 »

Vil tillade mig at være en smule uenig, da nogle fodboldspillere er andet blot det. Nogle er ikoner og forbilleder for mange, og den status burde de være bevidst. Det er Spiderman-komplekset om man vil.
"You got special "powers", how are you gonna use them?"
Så at de er ikoner og samtidig mennesker, det forpligter dem som mennesker.
Kan være fabregas er god, men spiderman er han altså ikke crazy

Fodboldspillere, musikere, og andre "ophøjede folk" de afspejler jo blot samfundet.. Det kan ikke være anderledes...

Blandt almindelig mennesker er der nogen der dummer sig. Drikker for meget, tager stoffer, voldtager, osv. De samme er selvfølelig også blandt fodboldspillerne,,..
« Seneste Redigering: 19 Dec 2007, 20:24 af Red love » Logged

lyksus
Gæst

« Svar #69: 19 Dec 2007, 20:44 »

det bliver uhyggeligt spændende i år, men jeg tror og håber på at arsenal vinder titlen... de har bare spillet bedst og fortjener det mere end de tre andre tophold.
men overordnet set synes jeg at alle de fire hold i toppen har gjort det forrygende men arsenal skiller sig ud fra mængden.

jeg mener at middelsbrough har skuffet mest, de blev nummer to ved uefa cup, og så ligger de på fjortende pladsen nu???

...og manchester city er de store overraskere - jeg havde overhovedet ikke regnet med at de ville ligge så højt i toppen, lige sammen med liverpool.
det er vidunderligt at der ikke er så stor forskel i premier league som der var på et tidspunkt, og de lidt svagere hold også har fået anskaffet sig lidt penge til forstærkninger.

det er sådan set min mening Cool

Nyysted
Landsholdsspiller

« Svar #70: 19 Dec 2007, 20:48 »

det bliver uhyggeligt spændende i år, men jeg tror og håber på at arsenal vinder titlen... de har bare spillet bedst og fortjener det mere end de tre andre tophold.
men overordnet set synes jeg at alle de fire hold i toppen har gjort det forrygende men arsenal skiller sig ud fra mængden.

jeg mener at middelsbrough har skuffet mest, de blev nummer to ved uefa cup, og så ligger de på fjortende pladsen nu???

...og manchester city er de store overraskere - jeg havde overhovedet ikke regnet med at de ville ligge så højt i toppen, lige sammen med liverpool.
det er vidunderligt at der ikke er så stor forskel i premier league som der var på et tidspunkt, og de lidt svagere hold også har fået anskaffet sig lidt penge til forstærkninger.

Enig i det hele!

For første gang Wink

I ain't playin', nigga

Red love
Gæst

« Svar #71: 19 Dec 2007, 20:50 »

det er så godt nok 2 år siden middelsbrough var i uefa cuppen.. Siden da har de solgt yakubu, og viduka.. De har ikke holdet til at ligge højere end de gør...

City, er et udslag af en enest ting, kolde kontanter... Men så godt hold har de dog ikke, så vil da godt kippe lidt med hatten for Sven Gøran, ret imponerende, det må man erkende..

Don Abramovich
Manager

« Svar #72: 19 Dec 2007, 21:07 »

Jeg tror virkelig ikke Arsenal vinder titlen. Nuvel, de har spillet godt og ligger nummer 1. Men, de har imo ikke bredden til at holde en hel sæson. Tror man kommer til at se deres problemer i julen. Hvad ville de gøre hvis de ikke havde Cesc? Synes han er meget vigtig for Arsenal, og hvad nu hvis han blev skadet?

Enig med Red Love. De har solgt deres vigtigste spillere Wink

Igen, enig med Red Love. Money, money, money. De har selvfølgelig brugt dem godt. Men den indsprøjtning de har fået i pengekassen er vel grunden til succesen. Smiley

Zone 43
Manager

« Svar #73: 27 Dec 2007, 16:21 »

Chelsea 4-4 Aston Villa Opstemt

For satan da en fed kamp.. Hvorfor kunne K5 ikke bare vise den. Drop af Cech, Vild tackling af Carvalho og ikke mindst mange mål! Opstemt

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

ManUtd83
Manager

« Svar #74: 27 Dec 2007, 16:24 »

Ja Cech er godt nok en stor lort ! Det er anden gang på 3 kampe at han har kostet Chelsea point, men jeg kan da ikke brokke mig Smiley

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 9 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010