home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 21:34:53 Broen13 Blogkonkur... [20] Journeyman - Ende...
I går kl. 21:09:56 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
19 Maj 2024, 21:30 warmon Blogkonkur... #6 - Danish Viking War...
19 Maj 2024, 21:27 warmon Blogkonkur... 5# Hjertet banker kun ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23302
  0 Brugere, 739 Gæster Online.

Indlæg: 1132760 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: rozlily04
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Brighton and Hove Albion
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Brighton and Hove Albion  (Læst 1893 gange)
darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Brighton and Hove Albion
« : 26 Dec 2011, 11:33 »

Ja så må vi da også lige have en klubsøgnings erfaringstråd om Brighton. Jeg vil se om jeg kan få tid til at spille mere i dag men ellers vil der komme en update lidt senere i løbet af ugen angående spillerhandler klubben generelt.
Logged


darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brighton and Hove Albion
« Svar #1: 26 Dec 2011, 15:12 »

Så fik jeg da lige 5 min ledige til at fortælle lidt om Brighton and Hove Albion. Klubben har netop op til denne sæson indviet deres spritnye stadion, hvilket betyder at man har en gæld på 680 mil dkk, men eftersom det er et gavelån skal man ikke afdrage på det som ved et normalt lån. Klubben vandt i sidste sæson League One og er derfor at finde i Championship i denne udgave af FM.
Der er brug for forstærkninger i forsvaret når man starter og med 17 mil dkk til transfers er der mulighed for at skaffe nogle habile spillere som kan være med til at gøre truppen bredder og bedre. Jeg har valgt at hente Mads Fenger, Nicolai Høgh og Niclas Vemmelund i DK for billige penge (6 mil sammenlagt) samt signe Marco Materazzi, Jlloyd Samuel og Stephen Jordan på fri. På midten er det blevet til Richard Hughes også på fri, mens angrebet er blevet forstærket med James Beattie og Ahmed Soukouna. Endelig er målmandsposten blevet forstærket med Kevin Stuhr Ellegaard og Biel Ribas da alle de andre målmænd udover Casper Ankergren ikke har niveau til Championship fodbold.

Til slut kan man da lige nævne at Brighton's bedste placering i Prl er en 13. plads tilbage i start 80'erne, samt at de har opnået en 2. plads i FA Cuppen på samme tidspunkt.

Faciliteterne behøver en del opgradering, dog ikke sponsorafdelingen som er i absolut topklasse. Af spillere som har spillet i Brighton og kommet videre til større klubber kan nævnes Bobby Zamora, COlin Kazim Richards og Gareth Barry, mens ærkerivalerne er Crystal Palace.
Logged


darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brighton and Hove Albion
« Svar #2: 08 Jan 2012, 06:28 »

Så fik jeg spillet sæsonen færdig og hvis der skal nævnes en spiller som har præsteret over mine forventninger til ham må det blive Kevin stuhr ellegaard som fik chancen i mål fra sidst i oktober da Biel Ribas brækkede en finger. Kevin holdt buret rent i halvdelen af alle kampe resten af sæsonen og var dermed en stor andel i oprykningen til Prl.
Logged


darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brighton and Hove Albion
« Svar #3: 20 Feb 2012, 09:45 »

Ja så fik jeg taget mig sammen til at starte forfra med Brighton for at se hvor langt deres trup rækker med et par forstærkninger. Jeg har denne gang besluttet mig for at satse på de to lysende talenter i klubben Lewis Dunk i center forsvaret og Jake Caskey på midtbanen, og har derfor ikke hentet forstærkninger ind som sidst til at fylde deres pladser. Tilgengæld har jeg hentet Glenn Verbauwhede, Jack Butland og Oliver Korch ind som 1. 2. og 3. målmand da der simpelthen ikke er klasse nok i Ankergren, Poke og Brezovan i mine øjne til at rykke op i Prl. I forsvaret er Stephen Jordan og Jack Robinson blevet hentet på fri og leje til venstre back, mens Marco Materazzi og Mark Howward er hentet for at lærer de unge op og være backup i tilfælde af mange skader eller et salg af Gordon Greer. John Flanagan er hentet på leje i Liverpool til gardering på højre back for Calderon. Midtbanen er forstærket med Kasper Povlsen, Steven Davis og Tobias Mikkelsen, hvor den sidste dog har vidst sig som en utrolig ringe handel, men man laver jo ikke en omelet uden at smadre nogle æg.. Ellers er Alexander Ludwig og Frederik Holst blevet hentet ind som fremtidens spillere. Har just overstået januar transfervinduet hvor det blev til Marco Verratti som skal rotere med Jake Caskey og Ahemd Soukouna som i starten valgte at tage til Tours i den næstbedste franske række fremfor Brighton. Da vi nåede januar var han dog kommet til fornuft og skiftede til mig. Af salg har jeg som sagt solgt de 3 målmænd der er i klubben fra start og sammen med dem er også Matt Sparrow og Alan Navarro røget ud. I alt der er der handlet for 77,5 mil mens der kun er solgt for 11 mil.. Der er dog omkring 85 mil i klubkassen når man starter så indtil videre går det, men der er ingen tvivl om at der skal en oprykning til hvis man handler ind for sådanne penge, da der ikke ligefrem er mange penge at hente i næstbedste række. Det blev en rimelig lang smører, men skulle der være nogle spørgsmål så spørg endelig så skal jeg se om jeg kan hjælpe. Håber der nogen der vil give holdet fra Englands sydkyst en chance og få et sjovt game ud af det.
Logged


r-mand
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brighton and Hove Albion
« Svar #4: 10 Sep 2012, 10:39 »

Jeg har et rigtig godt save igang med Seagulls, og jeg er nu igang med fjerde sæson.
Af spændende køb til fjerde sæson er Mbaye Niang netop ankommet il klubben for små 60 millioner kr.

Jeg er ikke ved mit save lige nu, og derfor kommer der først SS og mere information når jeg kommer hjem. Smiley

Men jeg glæder mig til at se hvordan Mbaye Niang og Danny Welbeck fungere sammen!

Update: Er også ved at hente Pepe fra Real Madrid på en fri transfer, som gardering til forsvaret!
« Seneste Redigering: 10 Sep 2012, 11:08 af r-mand » Logged

Supra Societatem Nemo

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010