home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 01:07:31 warmon Blogkonkur... [1] xxxxxxxxx - Opsætn...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23298
  0 Brugere, 832 Gæster Online.

Indlæg: 1132693 over 31365 Emner
Nyeste Bruger: thinktwice35
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  My United
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 14 15 [16] 17 Udprint
Forfatter Emne: My United  (Læst 47834 gange)
Yessir
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: My United
« Svar #225: 03 Jan 2012, 20:15 »

Mærkeligt. Er der nogle, der har haft held med at downloade spillet?



Heller ikke her, har du sat den til "Compress save games"?
Logged


Robberman
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: My United
« Svar #226: 09 Jan 2012, 21:44 »

Kommer der snart ikke en update?  Forlegen
Logged

He cheats! he dives! he hates the Jackson 5, Luis Suarez, Luis Suarez

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: My United
« Svar #227: 05 Feb 2012, 15:43 »


Spænding - for en gangs skyld
08/05-2021

Min tiende sæson i Manchester United nærmer sig sin afslutning. De sidste mange sæsoner har vi vundet mesterskabet i overlegen stil, men i år har vi ikke vist samme suverænitet. Vores Champions League-eventyr sluttede allerede i ottendedelsfinalern e, og i ligaen ligger vi á point med både City og Liverpool med tre runder igen. Vi har egentlig gjort det pænt i ligaen, men i forhold til de forrige sæsoner har vi manglet noget, og samtidig har City og Liverpool syntes forbedret. For første gang siden 2015 er det meget muligt, at vi ender på mindre end 90 point.
TOP 3

1. UNITED 82 pts | +72
2. CITY 82 pts | +67
3. LIVERPOOL 82 pts | +50

DE SIDSTE TRE
SPILLERUNDER


UNITED
v. Everton (h)
v. City (a)
v. Ipswich (h)

CITY
v. Liverpool (a)
v. United (h)
v. Blackpool (a)

LIVERPOOL
v. City (h)
v. Ipswich (a)
v. Middlesbrough (h)

Først i runde 21 fik vi kæmpet os ind i top tre efter en skidt, skidt sæsonstart, og længe lignede City en stor favorit til at tage guldet. Vi har ligget over ti point efter bysbørnene, men med tiden er City blevet dårligere, samtidig med at mine spillere har fundet formen. Med sejre som 4-0 over Chelsea og 5-1 over Aston Villa i de første runder lignede det det gode gamle Manchester United, som smadrede næsten al modstand. Men pludselig tabte vi point til Blackpool, Sunderland, Watford og Wolves indenfor lidt over en måned.

Niveauet havde taget et dyk, men i år 2021 har vi igen vist skræmmende styrke. Med fem mål fik McCabe hovedrollen i en 8-0-sejr over Swansea, og senere er det blevet til sejre på 6-0 over Wolves, 5-1 over Fulham og ikke mindst endnu en 5-1-sejr på Anfield over Liverpool.

Det betyder, at der er maksimal spænding til det sidste i dette års Premier League. Mit mandskab ligger på 82 point, hvilket City og Liverpool ligeledes gør. Vi har dog den bedste målscorer, hvilket kan vise sig vigtigt i sidste ende. I næstsidste spillerunde møder vi City på udebane, og udfaldet af den kamp kan selvfølgelig have afgørende betydning.

Vi leverede en skuffende indsats i Champions League og blev slået ud af Fiorentina i ottendedelsfinalern e med et samlet nederlag på 4-2, og vi formåede heller ikke at vinde VM efter en yderst ineffektiv præstation i semifinalen imod USM Alger fra Algeriet. Derfor måtte vi nøjes med bronze efter en 2-0-sejr over Al-Ahli fra Saudi Arabien. Vi er dog i FA Cup-finalen efter en 2-0-sejr over City i semifinalen.
Logged

chackpercom
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: My United
« Svar #228: 05 Feb 2012, 15:50 »

Fedt at du endelig er kommet med en update igen Smiley

endnu engang et flot stykke skrivearbejde
Logged

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: My United
« Svar #229: 05 Feb 2012, 21:42 »

Dejligt at se endnu en update Wink

Mon ikke du kan motivere drengene til at gi den gas i de sidste runder i ligaen?  Cool
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: My United
« Svar #230: 05 Feb 2012, 22:41 »

Hvor er det smukt Thumbs Up

Elsker specielt din sejr på Anfield Thumbs Up

Håber på at se mere fra dig - SMUK update Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: My United
« Svar #231: 05 Feb 2012, 23:00 »

Super fedt, at du er i gang igen!

Højt skriftligt niveau, samt et flot og overskueligt layout.

Skidt med exitet i CL, men pisse spændende med Premier League-situationen, og mon ikke du har rutinen til at køre den hjem til det rigtige Manchester.

Keep up the good work, og jeg følger naturligvis med endnu! Smiley
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: My United
« Svar #232: 06 Feb 2012, 18:36 »


Double
25/05-2021

Tre uhørt spændende runder ventede i kampen om Premier League-guldet. Her er udfaldet:

United - Everton 3-0 (Ramirez 39, McCabe 52, Cleverley 69)
Liverpool - City 0-1

Liverpool blev sat af i guldkampen med et nederlag i den meget afgørende kamp på Anfield. City vandt 1-0, og der var dermed lagt pres på mit mandskab. Da 20-årige Ramirez kort før pausen i vores kamp imod Everton prikkede hul på bylden, var der dog ingen tvivl om, at vi også ville hente tre point. McCabe og Cleverley lukkede hurtigt kampen i anden halvleg.

City - United 0-3 (Walker 41, McCabe 69, Jones 90+1)
Ipswich - Liverpool 0-3

Der var lagt op til guldkamp på Etihad Stadium, da vi gæstede vores bysbørn, som efter seks sølvmedaljer under mit United-styre håbede på endeligt at vinde guldet. De manglede deres suveræne topscorer Carlos González, hvilket så ud til at svække dem en hel del. González har leveret 39 ligamål i 35 kampe i denne sæson, og de manglede hans skarphed i opgøret. Mine spillere manglede ikke skarphed: Som ofte før kom McCabe på måltavlen, men det var mit centrale forsvar, som tog mest opmærksomhed med et mål hver fra Walker og Jones. Nu krævede det et gigantisk mirakel, hvis City skulle ende med guldet.

United - Ipswich 3-0 (Walker 2, McCabe 4, Morrison 47)
Blackpool - City 0-5
Liverpool - Middlesbrough 3-0


Fire minutter skulle mine spillere bruge til at forsegle guldet i den røde del af Manchester fuldstændig. City havde brug for, at Ipswich gav os en ordentlig røvfuld, mens de selv skulle hente en storsejr. De klarede deres del af opgaven ved at slå Blackpool 5-0, men der var heldigvis aldrig nogen tvivl om, at vi ville hente tre point imod Ipswich. Morrison lukkede og slukkede kort efter pausen til slutresultat 3-0, og jeg kunne atter løfte Premier League-trofæet - for tiende gang i træk.

Cardiff - United 0-3 (McCabe 3, 10, Hornby 75)

I FA Cup-finalen skulle vi op imod Cardiff, og her kunne Ingrey prise sig lykkelig for, at McCabe havde scoret to gange indenfor kampens første ti minutter. Ingrey blev nemlig udvist efter 18 minutters spil, men kampen syntes allerede der lukket. Cardiff formåede ikke at udnytte overtalssituationen, og i stedet lukkede Hornby opgøret med et kvarter igen. Min ottende FA Cup-titel var i hus.

Min tiende sæson i Manchester United er ovre, og det endte alligevel lykkeligt trods en svær start. Jeg er tilfreds med liga- og cuptriumfen, men til næste sæson skal vi atter være Europas bedste mandskab.

Will Barker leverede igen en umenneskelig sæson. Sidste år blev det til 26 mål og 37 assists, i år "kun" til 24 og 36 assists. Robbie McCabe blev topscorer med 40 kasser. Den fulde spillerstatistik kan ses her.
Logged

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: My United
« Svar #233: 06 Feb 2012, 19:21 »

Tillykke med de to titler...

Muligt at se ss af de vigtigste talenter? Peace
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: My United
« Svar #234: 06 Feb 2012, 20:26 »

Tillykke med de to titler...

Muligt at se ss af de vigtigste talenter? Peace

Tak! Smiley

I får SS af alle væsentlige spillere i næste opdatering.

Og også mange tak til JimmyGP, Daniel Nordentoft og chackpercom for de dejlige kommentarer!
Logged

WaterWar
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: My United
« Svar #235: 07 Feb 2012, 10:44 »

Dejligt at se du er i gang igen. Virkelig fedt at se hvordan du holder holdet britisk!
Logged

Official member of Manchester United Football Club

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: My United
« Svar #236: 07 Feb 2012, 15:45 »


Farvel til Hernández og Rafael
14/08-2021

Efter henholdsvis 13 og 11 sæsoner i klubben er brasilianske Rafael og mexicanske Javier Hernández ikke længere Manchester United-spillere. Jeg har ladet dem gå, fordi jeg ønsker en trup bestående kun af britiske spillere. Begge spillere har haft stor betydning for de sidste mange sæsoners enorme succes. Christoph Bauer og Paul Pogba er nu de eneste spillere i truppen, som ikke er britiske. Pogba bliver svær at lade gå efter den kolossale udvikling, som han har været igennem under mig, mens Bauer mest bliver holdt tilbage, fordi jeg har brug for ham som backup.

Her er truppen:

Målmænd
Karl Sinclair
Dominic Heywood


Forsvarsspillere
Chris Smalling
Adam McGrath
Christoph Bauer
Leon Walker
Lee Davison
Phil Jones
Tommy Moseley


Midtbanespillere
Richard Barnes
Daryl Hornby
Paul Pogba
Toby Hughes
Will Barker
Tom Cleverley
Barry Walker
Aiden Whitehead
Ravel Morrison
Kyle Reilly


Angribere
Robbie McCabe
Andrew Ramirez
Kevin Ingrey
Ross Shanks
Dan Bridcutt


Yngre talenter
Sanmi Darlington
Allan Lobjoit
Tony Allen
Joel Stevens
John MacKay
Shaun Fleming
Stephen Wynne
Kevin Griffiths


27 englændere, to skotter, en waliser, en tysker og en franskmand. Det er de 32 spillere, som jeg ser talent og potentiale i at have i klubben. John MacKay og Shaun Fleming er nye ansigter. De kostede en million pund hver, og begge kan have en stor fremtid foran sig.

Tom Cleverley er gået hen og blevet en af holdets mest rutinerede. Med sine 32 år er han klubbens ældste spiller, og han spiller stadig en vigtig rolle. Phil Jones er anfører og en af holdets bærende kræfter, men Will Barker må dog tage prisen som den allervigtigste. Robbie McCabe er holdets målscorer, og det vil han være mange år endnu.

Netop den føromtalte alderspræsident, Tom Cleverley, har startet sæsonen i forrygende stil. Med et hattrick i sæsonens første ligakamp på udebane imod Wolves var han hovedmanden bag en overlegen 6-0-sejr. Cleverley med 75 landskampe på CV'et havde allerede indenfor 31 minutter nettet tre kasser. Seks dage inden afklapsningen af Wolves vandt vi Community Shield-trofæet med en 2-1-sejr over City på to mål af Barker. Barker scorede også to mål imod Wolves, og han har dermed også lagt vidunderligt fra land.
Logged

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: My United
« Svar #237: 07 Feb 2012, 16:25 »

Super at du næsten har totalt britisk hold  Thumbs Up

En masse gode spillere, kan ikke vente til at mit save bliver lige så gavmildt med engelske talenter, hvilket ikke er situationen li nu..

Den unge skotte du har, ser meget lovende ud, han stiger jo næsten i alt  Opstemt
Logged

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: My United
« Svar #238: 07 Feb 2012, 16:42 »

Det er sgu fedt, det du har gang i, og godt at du er kommet tilbage igen.
Logged



SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: My United
« Svar #239: 08 Feb 2012, 11:23 »

Super at du næsten har totalt britisk hold  Thumbs Up

En masse gode spillere, kan ikke vente til at mit save bliver lige så gavmildt med engelske talenter, hvilket ikke er situationen li nu..

Den unge skotte du har, ser meget lovende ud, han stiger jo næsten i alt  Opstemt

Nej, mine erfaringer er også, at det er meget tyndt med britiske talenter i forhold til spillere fra mere eksotiske nationer.

MacKay virker yderst lovende, ja! Smiley

Det er sgu fedt, det du har gang i, og godt at du er kommet tilbage igen.

Det glæder mig at høre. Smiley
Logged

Sider: 1 ... 14 15 [16] 17 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010