home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 21:34:53 Broen13 Blogkonkur... [20] Journeyman - Ende...
I går kl. 21:09:56 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
19 Maj 2024, 21:30 warmon Blogkonkur... #6 - Danish Viking War...
19 Maj 2024, 21:27 warmon Blogkonkur... 5# Hjertet banker kun ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23302
  1 Bruger, 720 Gæster Online.

Indlæg: 1132760 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: rozlily04
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  AC Milan tråden
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 46 47 [48] 49 50 ... 135 Udprint
Forfatter Emne: AC Milan tråden  (Læst 225257 gange)
Bave
Gæst
 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #705: 21 Jul 2008, 22:11 »

seerdorf ville i hvert fald ikke gå med til det, hvilket jeg syns er fint, for han er en integreret del af milan, hvilket dinho ikke er, endnu.

Det kan også være han venter på at Seedorf enten skifter eller går på pension så han derefter kan få han nr.
og derfor har taget et så højt nr for ikke at spærre vejen for andre.
Logged

makkerskilap
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #706: 21 Jul 2008, 22:13 »

Det kan også være han venter på at Seedorf enten skifter eller går på pension så han derefter kan få han nr.
og derfor har taget et så højt nr for ikke at spærre vejen for andre.

tjae der har jo været rygte om et chokskifte til inter, men ved ikke helt om det en and...
om det er derfor er jo spekulation, den de melder ud på hjemmesiden og fra ham selv er at det er pga han er født i 80, så det holder jeg mig til.. lyder også fair nok syns jeg..
Logged

It's all, part of the plan.

Bave
Gæst
 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #707: 21 Jul 2008, 23:28 »

Nogen der ved om Zambrotta er blevet præsenteret endnu ?

For jeg kan ikke finde nogle billeder af ham i Milan trøje Skuffet
Logged

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #708: 23 Jul 2008, 10:39 »

Selvom det er en gammel nyhed, så synes jeg der skal ske noget på denne tråd, hvis den skal fortsætte.

Ronaldinho får lov til at spille OL for Brasilien. Milan siger at det vil gøre ham i stand til at komme i topform til Serie A. Det gør det jo pludselig muligt at se, om han kan vende formen. Nogen der ved hvor man kan se tv-programmet for OL. Jeg har kigget lidt rundt omkring, men kan ikke finde det.
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

DNE
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #709: 23 Jul 2008, 11:22 »

Man skal nok passe på ikke at lægge for meget i hans præstationer til OL, man skal jo lige huske på, at han dels spiller på det hold, der i forvejen må betegnes som storfavoritter til at vinde, og at langt de fleste af hans modstandere, trods alt stadig er ret unge, og endnu har deres bedste fodboldår foran sig.

Samtidig syntes jeg også, at det måske indikerer lidt, at Ronaldinho i langt højere grad er købt som en kransekagefigur, der skal skaffe lidt penge i kassen, via salg af merchandise, end som en egentlig forstærkning af holdet. Mente man, at han var en vigtig brik i bestræbelserne på succes i denne sæson, så kan i bande på, at han ikke havde fået lov at tage til OL, Kaká fik f.eks. ikke lov.
Logged

DNE
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #710: 23 Jul 2008, 11:29 »

Nogen der ved om Zambrotta er blevet præsenteret endnu ?

For jeg kan ikke finde nogle billeder af ham i Milan trøje Skuffet

Det vil jeg tro han er, eftersom han figurerer officielt som Milanspiller på hjemmesiden. Problemet er nok bare, at han jo bare er skiftet til en Italiensk klub, hvilket (selvom det er en af verdens bedste klubber, og han bare lige var en del af det hold, der vandt VM for to år siden) gør sådan en handel ganske uinteressant for pressen herhjemme, der endnu lever i catenacciodagene, og tror at Italiensk fodbold er noget hvor ingen spillere får lov at forlade sit eget straffesparksfelt.. .
Logged

Bave
Gæst
 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #711: 23 Jul 2008, 11:34 »

Det vil jeg tro han er, eftersom han figurerer officielt som Milanspiller på hjemmesiden. Problemet er nok bare, at han jo bare er skiftet til en Italiensk klub, hvilket (selvom det er en af verdens bedste klubber, og han bare lige var en del af det hold, der vandt VM for to år siden) gør sådan en handel ganske uinteressant for pressen herhjemme, der endnu lever i catenacciodagene, og tror at Italiensk fodbold er noget hvor ingen spillere får lov at forlade sit eget straffesparksfelt.. .

Det er alt for dårligt Sur

Man skal nok passe på ikke at lægge for meget i hans præstationer til OL, man skal jo lige huske på, at han dels spiller på det hold, der i forvejen må betegnes som storfavoritter til at vinde, og at langt de fleste af hans modstandere, trods alt stadig er ret unge, og endnu har deres bedste fodboldår foran sig.

Samtidig syntes jeg også, at det måske indikerer lidt, at Ronaldinho i langt højere grad er købt som en kransekagefigur, der skal skaffe lidt penge i kassen, via salg af merchandise, end som en egentlig forstærkning af holdet. Mente man, at han var en vigtig brik i bestræbelserne på succes i denne sæson, så kan i bande på, at han ikke havde fået lov at tage til OL, Kaká fik f.eks. ikke lov.

Jeg tror at Ronaldinho har fået lov til at være med til OL pga. han skal genfinde spille glæden og at han har været meget utilfreds med ikke at måtte komme med til OL da han spillede for Barca.
Så på den måde gøre ham lidt glad igen
Logged

DNE
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #712: 23 Jul 2008, 11:55 »

Jeg tror at Ronaldinho har fået lov til at være med til OL pga. han skal genfinde spille glæden og at han har været meget utilfreds med ikke at måtte komme med til OL da han spillede for Barca.
Så på den måde gøre ham lidt glad igen

Men hvis han var så vigtig, som han bliver blæst op til at være, så ville han aldrig få lov, uanset hvor utilfreds han så ville blive med det, Inzaghi ville også gerne have været med, men fik ikke lov, og med Borriello og Pato i truppen, skal Inzaghi ikke vide sig for sikker på en plads, og da slet ikke hvis man nu skifter til et enmandsangreb.

Jeg tror Ronaldinho skal en tur til Kina, for at trylle lidt, og booste trøjesalget yderligere, så er det sekundært, hvis han skulle gå hen at spille sig i form - det tror jeg i øvrigt ikke han når på så kort tid, der kommer til at gå måneder, før han får smidt bildækkene, og så ville det i øvrigt gå langt hurtigere hvis han blev hjemme, hvor han kunne være under Milan Labs overvågning i sin daglige træning...

Men jeg håber da stadig, at jeg bliver glædeligt overrasket  Smiley
Logged

Djævlen
Gæst
 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #713: 23 Jul 2008, 12:01 »

Men hvis han var så vigtig, som han bliver blæst op til at være, så ville han aldrig få lov, uanset hvor utilfreds han så ville blive med det, Inzaghi ville også gerne have været med, men fik ikke lov, og med Borriello og Pato i truppen, skal Inzaghi ikke vide sig for sikker på en plads, og da slet ikke hvis man nu skifter til et enmandsangreb.

Jeg tror Ronaldinho skal en tur til Kina, for at trylle lidt, og booste trøjesalget yderligere, så er det sekundært, hvis han skulle gå hen at spille sig i form - det tror jeg i øvrigt ikke han når på så kort tid, der kommer til at gå måneder, før han får smidt bildækkene, og så ville det i øvrigt gå langt hurtigere hvis han blev hjemme, hvor han kunne være under Milan Labs overvågning i sin daglige træning...

Men jeg håber da stadig, at jeg bliver glædeligt overrasket  Smiley

Nu var der en relativt stor konflikt i Barcelona, fordi Ronaldinho krævede at være med til OL. Jeg er ret sikker på, at han krævede dette i sin kontrakt. Jeg tror derimod at trøjesalget er et sekundært mål. Det er da klart, at det har været inde i deres overvejelser, men Ronaldinho er altså lige så meget købt for at kunne spille sammen med Kaka på højeste niveau - og så gavner det ikke at skabe en ny konflikt i en ny klub..
Logged

DNE
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #714: 23 Jul 2008, 12:10 »

Nu var der en relativt stor konflikt i Barcelona, fordi Ronaldinho krævede at være med til OL. Jeg er ret sikker på, at han krævede dette i sin kontrakt. Jeg tror derimod at trøjesalget er et sekundært mål. Det er da klart, at det har været inde i deres overvejelser, men Ronaldinho er altså lige så meget købt for at kunne spille sammen med Kaka på højeste niveau - og så gavner det ikke at skabe en ny konflikt i en ny klub..

Som sagt, så håber jeg at han overrasker mig, og gør alle mine bekymringer til skamme.

Du har nok ret i, at han har stillet som krav i kontraktforhandling erne, at få lov at spille OL, men samtidig ser jeg det heller ikke som noget stort tab, evt. at skulle undvære ham i de første kampe i sæsonen, tvært imod, problemet kunne så opstå, når han kommer tilbage, og absolut skal spille, og man så bliver nødt til at ændre det taktiske udgangspunkt, for at få plads til ham, det kunne hurtigt ødelægge den rytme der meget gerne skulle være ved at indfinde sig på holdet til den tid.
Logged

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #715: 23 Jul 2008, 12:32 »

Jeg er heller ikke et sekund i tvivl om, at han købt for at booste merchandise-salg i en (for en storklub) pengesvag klub.

Men selvfølgelig er han også købt for at tilføre noget til holdet. Det er klart. Derfor vil jeg gerne se ham spille under OL, eftersom det er noget han meget gerne vil. Det må jo gøre, at han har bare LIDT glæde ved at spille for sit land under legene.

Jeg har altid (og jeg mener ALTID) været meget skeptisk overfor Ronaldinho. Selv for 3-4 år siden, hvor folk faldt i svime over ham, havde jeg svært ved at se ham som verdens bedste spiller. Men det har noget at gøre med, at hver gang jeg så en kamp med ham i fjernsynet, så var han ikke hverken den bedste eller bare næstbedste på banen. Han var bare en del af holdet. Og hver gang jeg har talt Ronaldinho med mine klassekammerater og arbejdskolleger, så har de bare sagt, 'så var du uheldig i den kamp'. Men når man har set 10-20 kampe med ham i den periode hvor han var verdens bedste, og han ikke har spillet flot fodbold i NOGEN af kampene, så er det svært ikke at være skeptiker  Wink
Jeg håber bare, at han så kan imponere mig i Milan. For jeg vil gerne opleve denne troldmand, som alle var vilde med  Smiley
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Bave
Gæst
 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #716: 23 Jul 2008, 12:36 »

Jeg er heller ikke et sekund i tvivl om, at han købt for at booste merchandise-salg i en (for en storklub) pengesvag klub.

Men selvfølgelig er han også købt for at tilføre noget til holdet. Det er klart. Derfor vil jeg gerne se ham spille under OL, eftersom det er noget han meget gerne vil. Det må jo gøre, at han har bare LIDT glæde ved at spille for sit land under legene.

Jeg har altid (og jeg mener ALTID) været meget skeptisk overfor Ronaldinho. Selv for 3-4 år siden, hvor folk faldt i svime over ham, havde jeg svært ved at se ham som verdens bedste spiller. Men det har noget at gøre med, at hver gang jeg så en kamp med ham i fjernsynet, så var han ikke hverken den bedste eller bare næstbedste på banen. Han var bare en del af holdet. Og hver gang jeg har talt Ronaldinho med mine klassekammerater og arbejdskolleger, så har de bare sagt, 'så var du uheldig i den kamp'. Men når man har set 10-20 kampe med ham i den periode hvor han var verdens bedste, og han ikke har spillet flot fodbold i NOGEN af kampene, så er det svært ikke at være skeptiker  Wink
Jeg håber bare, at han så kan imponere mig i Milan. For jeg vil gerne opleve denne troldmand, som alle var vilde med  Smiley

Tror det har noget at gøre med at han er en spiller der gør andre gode og på den måde også sig selv.
Logged

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #717: 23 Jul 2008, 12:44 »

Sådanne typer kan jeg normalt rigtig godt lide, men det er primært fordi de så fighter og vinder mange bolde, eller lægger afleveringer der gør det muligt for andre at udnytter deres potentiale. Men I de kampe jeg har set med ham, har han hverken kæmpet nede i forsvaret (hvilket er logisk nok, hans spillertype taget i betragtning) og han har heller ikke været en god spilfordeler. Han har modtaget bolden, og så taget en lille dribletur hvor bolden enten er endt hos en modspiller, til målspark eller han har endt med at spille bolden tilbage til midtbanen, hvor spillet så er gået i stå.

En sjælden gang imellem har jeg da naturligvis set ham lægge drømmeindlæg, snydt forsvaret eller lavet en assist, det er klart, men ikke bedre end så mange andre. Folk har haft en tendens til at gøre ham til en gud på banen, og det kan være at det har gjort, at jeg har sat mine forventninger for højt. Jeg hørte om Ronaldinho før jeg selv tog ham i øjemål, og så er det jo naturligt nok, at man forventer fantastiske ting hele tiden. Jeg hørte jo hele tiden om hans fantastiske spil.
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

DNE
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #718: 23 Jul 2008, 15:22 »

Jeg er faktisk lidt enig med Plutonium, Ronaldinho er bestemt ikke typen, der gør sine medspillere gode, tværtimod synes jeg ofte det er hans medspillere, der gør ham god (hvilket måske meget godt forklarer, at han ikke var noget kæmpehit i PSG). Jeg synes også det er yderst sjældent, at han har gjort sig fortjent til æren af at have været kampens spiller, dog har han meget ofte stået for kampens detaljer.

Ronaldinho er ikke en spiller, man ser kæmpe røven ud af bukserne fra første fløjt, og til den tykke dame har sunget, han kan ofte være helt usynlig i store dele af en kamp, men dukker så pludselig op af ingenting, og laver en eller anden lækker detalje. Det er selvfølgelig fordi disse detaljer ofte fører til at kampenes afgørelser, at han bliver hypet sådan op som han gør, men synes ikke det er rimeligt, at udnævne en spiller, der har været totalt usynlig i 88 minutter af en kamp, til kampens bedste, bare fordi han leverer afgørelsen på kampen, når der er 10 andre spillere på holdet, der har knoklet for det i 90 minutter plus det løse.
Logged

Bave
Gæst
 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #719: 23 Jul 2008, 15:34 »

Jeg er faktisk lidt enig med Plutonium, Ronaldinho er bestemt ikke typen, der gør sine medspillere gode, tværtimod synes jeg ofte det er hans medspillere, der gør ham god (hvilket måske meget godt forklarer, at han ikke var noget kæmpehit i PSG). Jeg synes også det er yderst sjældent, at han har gjort sig fortjent til æren af at have været kampens spiller, dog har han meget ofte stået for kampens detaljer.

Ronaldinho er ikke en spiller, man ser kæmpe røven ud af bukserne fra første fløjt, og til den tykke dame har sunget, han kan ofte være helt usynlig i store dele af en kamp, men dukker så pludselig op af ingenting, og laver en eller anden lækker detalje. Det er selvfølgelig fordi disse detaljer ofte fører til at kampenes afgørelser, at han bliver hypet sådan op som han gør, men synes ikke det er rimeligt, at udnævne en spiller, der har været totalt usynlig i 88 minutter af en kamp, til kampens bedste, bare fordi han leverer afgørelsen på kampen, når der er 10 andre spillere på holdet, der har knoklet for det i 90 minutter plus det løse.

Men så kan man jo bare vende den om og sige at uden ham ville der ikke være nogen afgørelse på kampen til hans holds fordel.

Synes at de kampe jeg har set med ham (dengang han var verdens bedste) har han offensivt gjort sine medspillere gode.
Logged

Sider: 1 ... 46 47 [48] 49 50 ... 135 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010