home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 21:34:21 Bubbles Blogkonkur... #4 - Danish Viking War...
I dag kl. 18:03:39 Wester Jr. Blogkonkur... 3# Hjertet banker kun ...
I dag kl. 18:01:13 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
I dag kl. 12:08:56 warmon Blogkonkur... [10] Journeyman - Vi t...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
Antal Registrerede Brugere: 23300
  2 Brugere, 699 Gæster Online.

Indlæg: 1132733 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: fmfreaks81
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Fck og Ajax
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvem Vinder imorgen?  (Afstemning slut: 11 Aug 2006, 03:46)
Ajax?
- 19 (52,8%)
Fck
- 17 (47,2%)
Antal Stemmer: 36

Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 Udprint
Forfatter Emne: Fck og Ajax  (Læst 20397 gange)
BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline

 
Sv: Fck og Ajax
« Svar #105: 10 Aug 2006, 06:56 »

Det var Ajax første vigtige kamp i denne sæson. Lidt tydeligt at første halvleg slet ikke kørte for dem og der lige nogen ting der skal spilles sammen, efterhånden kørte det lidt bedre og det så ud til de havde rimelig styr på tingene. Borset fra et par dødbolde som ingen hold kan vide sig sikker på, selv FCK indkassere et mål efter en dødbold, deres egen styrke.

FCK spillede godt, indtil Ajax fik lidt tempo over deres spil og jeg er sikker på det bliver svært i Amsterdam om 2 uger når Ajax har fået et par kampe i benene.
Til FCK og danmarks held, kan det måske være at Ajax nu tror de allerede er videre og vil tage en anelse let på returopgøret. Sidste år kom Brøndby også foran 1-0 dernede, gik desværre så bare helt død i anden.
For dansk fodbold skal vi håbe på at FCK kan skabe et RIGTIG godt resultat dernede.

Nu skal Randers, OB og Brøndby vise at de kan vinde i aften så vi får nogen af vores point til DK hjem som vi har tabt iaften.
Logged

Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.


Emil3
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Fck og Ajax
« Svar #106: 10 Aug 2006, 07:00 »

Det var ganske enkelt noget lort, at Ajax de vinder - Set på første halveg var det meget ufortjent, og jeg mener også vi kunne have scoret et eller to i anden halveg, men det er jo typisk dansk, desværre. Det bliver meget svært i Amsterdam nu, men så længe der er en chance, så bør vi også gå efter den.
Logged

We´ll be comming down the road.

donthomas
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Fck og Ajax
« Svar #107: 10 Aug 2006, 08:25 »

FCK vinder uden problemer med 2-0 i Amsterdam. Vel og mærker over Ajax Thumbs Up. Bare for at fjerne enhver tvilv Wink
Logged


Guldbrand
Gæst
 
Sv: Fck og Ajax
« Svar #108: 10 Aug 2006, 08:58 »

Jeg havde nu aldrig regnet med at FCK ville kunne klare sig videre over 2 kampe mod Ajax. Jeg syntes simpelthen ikke at FCK har klassen i angrebet til det. Marcus Allbäck og Berglund er da uden tvivl nogle gode angribere, hvis man altså samligner dem med resten af SAS-Ligaen. Men når det kommer til Europæisk fodbold, så er de ikke længere så gode. Berglund kan jo i grove træk kun løbe hurtigt. Og mon ikke Ajax før har spillet over for en hurtig spiller?  Jap Stam har jo i flere år i Milan spillet sammen med Sheva. og burde være vant til det. Allbäck har lidt flere kompetencer. Men jeg mener ikke han har klassen til det når det kommer til stykket. Så hvis FCK engang skal have succes i europa. Så bliver de altså nød til at skaffe nogle større profiler i angrebet. En ny Zuma der bare levere varen hele tiden ville kunne hjælpe dem utrolig meget. Ellers syntes jeg at FCK har et hold der er god nok til CL.   

Men det er jo så bare min mening.....   
Logged

United-styrer
Gæst
 
Sv: Fck og Ajax
« Svar #109: 10 Aug 2006, 09:57 »

Synd for FCK, de spillede ellers en god kamp. Faktisk mindede det en del om Brøndbys kamp sidste år, hvor det er danskerne, der starter bedst, men alligevel også dem, der kommer bagud. Mod slutningen var det tydeligt at se, at fysikken ikke var til det. Men synd for FCK, de havde fortjent bedre.
Logged

LosCules
Gæst
 
Sv: Fck og Ajax
« Svar #110: 10 Aug 2006, 10:23 »

Nu er vi jo ikke helt ude endnu Wink.. Der er jo trods alt en chance for at vi kan vinde 2-1 i Amsterdam og nappe dem i straffesparkskonkur rence.. Det eneste det kræver, er at vi bare er meget mere effektive i afslutningerne og meget mere koncentrerede i forsvaret..  Selvfølgelig var det et dårligt resultat, men hvis i spørger mig så er der stadig en chance for at vi går videre.. Man skal jo være lidt optimistisk Smiley.
Logged

Dusty78DK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fck og Ajax
« Svar #111: 10 Aug 2006, 10:29 »

Tja OB vandt 2-0 på udebane mod Real Madrid for næsten 10 år siden, så det er vel ikke helt umuligt at løverne leverer sensationen i 2. kamp. Men så skal de sgu' også til at score på deres chancer!  ticked off
Logged

Guldbrand
Gæst
 
Sv: Fck og Ajax
« Svar #112: 10 Aug 2006, 10:36 »

Tja OB vandt 2-0 på udebane mod Real Madrid for næsten 10 år siden, så det er vel ikke helt umuligt at løverne leverer sensationen i 2. kamp. Men så skal de sgu' også til at score på deres chancer!  ticked off

Nu var det jo så også OB..  Wink     

Men jeg tvivler stærkt på at FCK klare den.. tror mere det bliver til et 2-1 eller 2-0 nederlag..  faktisk hælder jeg mest til et 2-0 nederlag. For tror ikke FCK's angribere kan scorer imod Ajax...  så hvis FCK scorer, så bliver det igen på dødbolde, eller en Jesper Grønkjær..
Logged

LosCules
Gæst
 
Sv: Fck og Ajax
« Svar #113: 10 Aug 2006, 10:37 »

Men jeg kan da kun sige held og lykke til Brøndby, OB og Randers Wink.
Logged

Hcan
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Fck og Ajax
« Svar #114: 10 Aug 2006, 10:38 »

En ny Zuma der bare levere varen hele tiden ville kunne hjælpe dem utrolig meget. Ellers syntes jeg at FCK har et hold der er god nok til CL.     

en ny Zuma Huh

Zuma var da nok verdens mest ineffektive angriber for FCK Wink - Men ellers er jeg da meget enig i vi mangler en angriber, men det ved alle FCK fans vist udemærket, spørgsmålet er så bare hvem vi henter, for der kommer en angriber snart,  I JUST KNOW IT!
Logged

Chelsea FC - Winner of Champions League 2011/12

Følg min blog Stenbroens Drenge - Goes North II  >link<
Månedens blog: Marts 2013

Guldbrand
Gæst
 
Sv: Fck og Ajax
« Svar #115: 10 Aug 2006, 10:46 »

en ny Zuma Huh

Zuma var da nok verdens mest ineffektive angriber for FCK Wink - Men ellers er jeg da meget enig i vi mangler en angriber, men det ved alle FCK fans vist udemærket, spørgsmålet er så bare hvem vi henter, for der kommer en angriber snart,  I JUST KNOW IT!

Jeg syntes nu ellers at Zuma var meget god da han var på sit højeste i FCK. Og HVIS FCK går hen og får en ny angriber. Så tror jeg bare det bliver en ny santos som er total overvurderet, og ikke en spiller som ikke vil gøre den helt store forskel i FCK.  Don Ø må ud og bruge nogle af hans mange millioner hvis han vil opnå succes i Champions League..  og her taler jeg altså 15-25 mio kr pr. spiller. og på niveau med en Jesper Grønkjær. og en spiller som kan tage sagen i egen hånd.. for dem har FCK ingen af, udover lige Grønkjær.
Logged

absalonsen
Gæst
 
Sv: Fck og Ajax
« Svar #116: 10 Aug 2006, 13:05 »

Jeg har også altid haft den mening, at Zuma blev gjort bedre end han var, fordi han scorede nogle perler en gang i mellem.

Men ellers er jeg enig med Guldbrand, de to har ikke klassen..
Logged

wirenfeldt
Gæst
 
Sv: Fck og Ajax
« Svar #117: 10 Aug 2006, 13:10 »

Nu er vi jo ikke helt ude endnu Wink.. Der er jo trods alt en chance for at vi kan vinde 2-1 i Amsterdam og nappe dem i straffesparkskonkur rence.. Det eneste det kræver, er at vi bare er meget mere effektive i afslutningerne og meget mere koncentrerede i forsvaret..  Selvfølgelig var det et dårligt resultat, men hvis i spørger mig så er der stadig en chance for at vi går videre.. Man skal jo være lidt optimistisk Smiley.
Tjaa, straffe tror jeg næppe de når. For hvis nu de vinder 2-1 dernede, så skal de jo ud i 2*15 min.. Og med den forskel der var på de to holds form igår, ja så tror jeg ikke at FCK kan klare 30 min ekstra Smiley
Logged

wirenfeldt
Gæst
 
Sv: Fck og Ajax
« Svar #118: 10 Aug 2006, 13:12 »

Men jeg kan da kun sige held og lykke til Brøndby, OB og Randers Wink.
Ja, de skal sgu gå videre Smiley
Logged

Brodtgaard
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fck og Ajax
« Svar #119: 10 Aug 2006, 13:25 »

Ja, de skal sgu gå videre Smiley

Jeg skal på stadion i aften og se Randers.
Håber at de napper en sejr. Har i øvrigt oddset på en et-måls sejr.

Det kunne være dejligt for dansk fodbold med nogle gode "uefa"-point til ranglisten   Thumbs Up
Logged


Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010