home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 21:34:53 Broen13 Blogkonkur... [20] Journeyman - Ende...
I går kl. 21:09:56 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
19 Maj 2024, 21:30 warmon Blogkonkur... #6 - Danish Viking War...
19 Maj 2024, 21:27 warmon Blogkonkur... 5# Hjertet banker kun ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23302
  0 Brugere, 967 Gæster Online.

Indlæg: 1132760 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: rozlily04
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Fck og Ajax
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvem Vinder imorgen?  (Afstemning slut: 11 Aug 2006, 03:46)
Ajax?
- 19 (52,8%)
Fck
- 17 (47,2%)
Antal Stemmer: 36

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 10 Udprint
Forfatter Emne: Fck og Ajax  (Læst 20425 gange)
absalonsen
Gæst
 
Sv: Fck og Ajax
« Svar #45: 09 Aug 2006, 15:47 »

Det lyder ellers meget som om, udfra det som Cules linker til, at FCK spillere/fans(alt efter hvad du mener) tuder mere over alle ting, er meget café-bøsse-fine end BIF?

Haha.. Jeg tuder skam ikke, jegskriver min mening. Og hvis det ikke er okay med dig, så må du meget unskylde!
Logged

Hafiz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Fck og Ajax
« Svar #46: 09 Aug 2006, 15:51 »

Haha.. Jeg tuder skam ikke, jegskriver min mening. Og hvis det ikke er okay med dig, så må du meget unskylde!

Haha, selv, dér.

Hvis du nu gad bruge tid på at læse det jeg skriver, så mener jeg bare, at du påstår, at FCK-fans/spillere tuder mere end BIF gør? - igen læs mit indlæg igen, så havde jeg nok sparet dette

/Hafiz - der pt. ikke skal sidde indenfor mere, da han skal i Parken nu
Logged

LosCules
Gæst
 
Sv: Fck og Ajax
« Svar #47: 09 Aug 2006, 15:54 »

Kerm: Kan godt være at jeg ikke er den rette til at svare på det spørgsmål da det vel kommer lidt an på hvordan man definerer det Wink..

/LosCules - Der ikke rigtigt ved hvad en rigtig fan er :-/
Logged

Kerm
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Fck og Ajax
« Svar #48: 09 Aug 2006, 15:55 »

Okay, jeg skulle bare lige være sikker, for det er vel svært at definere noget, man ikke ved 100% hvad er, ikk'? Huh Opstemt

Kerm
Logged

Brøndby - Stærk i medgang - Loyal i modgang
Trøjen og Faxe forpligter
Helvede i Nord
"Brøndby er ikke et spørgsmål om liv eller død - Det er langt vigtigtere!"
Citat, Kim Pedersen aka Kerm fredag nat på diskotek Body Molly.

absalonsen
Gæst
 
Sv: Fck og Ajax
« Svar #49: 09 Aug 2006, 15:56 »

Haha, selv, dér.

Hvis du nu gad bruge tid på at læse det jeg skriver, så mener jeg bare, at du påstår, at FCK-fans/spillere tuder mere end BIF gør? - igen læs mit indlæg igen, så havde jeg nok sparet dette

/Hafiz - der pt. ikke skal sidde indenfor mere, da han skal i Parken nu

Ja, jeg syntes de tuder mere. Eller de gjorde i hvert fald med ham Niels Christian, for han var lidt af et "tude-hoved".

/Absalonsen - Vis kage er færdig og køler af nu.. Smiley
Logged

Gosser
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fck og Ajax
« Svar #50: 09 Aug 2006, 16:14 »

(Btw. kommer der ikke snart en savle smiley? Jeg tror i hvert fald den ville blive brugt meget i "hvad Spiser du NU" tråden Wink )

Ja, og "Babe tråden" Opstemt

/Gosser - der har fundet et mindre udvalg af savlende smileys (og en Spiderman-smiley), og nu sender tråden tilbage til topic!








Logged


absalonsen
Gæst
 
Sv: Fck og Ajax
« Svar #51: 09 Aug 2006, 16:16 »

Nice...
Logged

Hcan
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Fck og Ajax
« Svar #52: 09 Aug 2006, 17:36 »

Fansne. !!!
Den måde Fck er blevet opbygget på. Det er jo ikke en fodboldklub, men en foretning. Jeg kan ikke lide deres arogante udtalelser til prssen og i det hele taget bare deres væremåde. Det hele skal handle om dem, og hvis man har tabt en kamp hvor man spillede af helvede til har man altid en eller anden god undskyldning, som f.eks. ": ja, vi havde jo også en hård kamp her forleden dag". hvorfor ikke bare stå ret og sige at vi var sku ikke gode nok idag.

Hvordan kan du på nogen måde få over din mund at du hader mig, bare fordi jeg er fan af FCK ? - Ved du hvad had det er ? Det tror jeg ikke du gør. Det er jo fuldstændig latterligt at sige du hader FCK fansene, vi er lige så flinke som dem du står med på Brøndby Stadion og hepper på Brøndby, at sige du hader fansene hos FCK er jo langt ude i hampen.
Logged

Chelsea FC - Winner of Champions League 2011/12

Følg min blog Stenbroens Drenge - Goes North II  >link<
Månedens blog: Marts 2013

Hcan
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Fck og Ajax
« Svar #53: 09 Aug 2006, 17:41 »

Hvem har brugt den flet gange??

/Absalonsen - Som må løbe fordi kagen næsten er færdig..

Ja - lad os da begynde at tælle hvem der har tudet over banen flest gange, det er jo som at sige min far er bedre end din far....

Der er sku ingen klubber der kan se sig fri for at nogen omkring klubben har brugt tåbelig dumme undskyldninger, hverken i FCK eller i jeres klub Brøndby.
Logged

Chelsea FC - Winner of Champions League 2011/12

Følg min blog Stenbroens Drenge - Goes North II  >link<
Månedens blog: Marts 2013

Gosser
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fck og Ajax
« Svar #54: 09 Aug 2006, 17:41 »

Hvordan kan du på nogen måde få over din mund at du hader mig, bare fordi jeg er fan af FCK ? - Ved du hvad had det er ? Det tror jeg ikke du gør. Det er jo fuldstændig latterligt at sige du hader FCK fansene, vi er lige så flinke som dem du står med på Brøndby Stadion og hepper på Brøndby, at sige du hader fansene hos FCK er jo langt ude i hampen.

Det er rigtigt - det ville være mere passende at skrive at man ikke brød sig om klubben! Wink
Logged


Hcan
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Fck og Ajax
« Svar #55: 09 Aug 2006, 17:43 »

Ja, jeg syntes de tuder mere. Eller de gjorde i hvert fald med ham Niels Christian, for han var lidt af et "tude-hoved".

/Absalonsen - Vis kage er færdig og køler af nu.. Smiley


?? Jeg kan da meget godt huske noget i slutningen af sidste sæson hvor der fra en vestegnsk klub blev tudet over et skadeshelvede Smiley og den blev altså brugt meget Wink
Logged

Chelsea FC - Winner of Champions League 2011/12

Følg min blog Stenbroens Drenge - Goes North II  >link<
Månedens blog: Marts 2013

Hcan
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Fck og Ajax
« Svar #56: 09 Aug 2006, 17:44 »

Det er rigtigt - det ville være mere passende at skrive at man ikke brød sig om klubben! Wink

Han skal være meget mere en velkommen til ikke at kunne lide mig og faktisk må han også hade mig, men han har fandme at møde mig først, før han putter de ord i sin mund Wink

Edit: Grammatisk fejl Wink - 1 time til jeg drager mod PARKEN !
Logged

Chelsea FC - Winner of Champions League 2011/12

Følg min blog Stenbroens Drenge - Goes North II  >link<
Månedens blog: Marts 2013

Ramos 4
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Fck og Ajax
« Svar #57: 09 Aug 2006, 17:47 »

Altså når alt kommer til alt, så er BIF og FCK altså ikke så forskellige. At sige at man ligefrem hader modstanderen og deres fans er at gå over stregen. Had er en meget stærk følelse, som jeg ikke tror vi fans herhjemme kan forholde os til. Det er ikke som i andre sydlige lande hvor der er politiske og religiøse ting der spiller ind. Man kan måske ikke fordrage modstanderens fans, eller måden deres klub bliver kørt på, men der skal vidst lidt mere til for at sige at man hader nogen Smiley det er en ide evt. at tjekke med en ordbog inden man slynger om sig med den slags ord.

mht til vores skader, så har det mest været ledelsen og staben der har fremhævet det. De fleste fans jeg "kender" er ærgelige over det, men ved også at det sådanne ting der kan forekomme. Det skal man være forberedt på.
« Seneste Redigering: 09 Aug 2006, 17:52 af Ramos 4 » Logged

absalonsen
Gæst
 
Sv: Fck og Ajax
« Svar #58: 09 Aug 2006, 17:50 »


?? Jeg kan da meget godt huske noget i slutningen af sidste sæson hvor der fra en vestegnsk klub blev tudet over et skadeshelvede Smiley og den blev altså brugt meget Wink

Vi græd ikke - Vi ærgede os!  Thumbs Up
Logged

ZhotLog
Gæst
 
Sv: Fck og Ajax
« Svar #59: 09 Aug 2006, 18:26 »

Ja, og "Babe tråden" Opstemt

/Gosser - der har fundet et mindre udvalg af savlende smileys (og en Spiderman-smiley), og nu sender tråden tilbage til topic!










Den lille Homer Simpsons er fandme god, håber nogen fra Crewet læser det her og tilføje den på en eller anden måde Opstemt
Logged

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 10 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010