home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 14:53:35 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23289
  0 Brugere, 464 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: hennry176
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Fck og Ajax
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvem Vinder imorgen?  (Afstemning slut: 11 Aug 2006, 03:46)
Ajax?
- 19 (52,8%)
Fck
- 17 (47,2%)
Antal Stemmer: 36

Sider: 1 [2] 3 4 ... 10 Udprint
Forfatter Emne: Fck og Ajax  (Læst 20315 gange)
mini90
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Fck og Ajax
« Svar #15: 09 Aug 2006, 13:41 »

1-1 i Parken og Ajax sejr i Amsterdam!

Kunne ikke have sagt det meget bedre selv.. !  Wink
Logged


MisterFCK
Gæst
 
Sv: Fck og Ajax
« Svar #16: 09 Aug 2006, 14:03 »

Jeg skal også ind og se den i aften og FCK vinder altid når jeg er derinde, så det bliver en 3-1 sejr ! Smiley
Logged

ZhotLog
Gæst
 
Sv: Fck og Ajax
« Svar #17: 09 Aug 2006, 14:09 »

Der er mange Brøndby & Fck fans her. Den eneste jeg lige kan komme i tanke om er Donthomas, som vist nok er Viborg fan.. Opstemt Men jeg forstår altså ikke jer Brøndby fans? Holder i virkelig mere med Ajax end et dansk hold? Smiley Jeg hader Fck, og jeg hader Brøndby næsten ligeså meget. Men derfor vil jeg til hver en tid alligevel heppe på et dansk hold! Hvor fanden bliver de røde hvide farver af?

Go Danmark.. Wink
Logged

absalonsen
Gæst
 
Sv: Fck og Ajax
« Svar #18: 09 Aug 2006, 14:18 »

Fordi jeg ganske enkelt ikke ønsker FCK i CL. Vi risikerer at Viasat vil vise FCK hver eneste gang de skal spille. Så vil jeg heller se Ajax - United eller sådan noget!
Jeg hader FCK, og selvom at nogen mener at vi skal støtte hinanden i europa, så nej! Det gør jeg ikke!
Logged

torkR
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Fck og Ajax
« Svar #19: 09 Aug 2006, 14:21 »

Fordi jeg ganske enkelt ikke ønsker FCK i CL. Vi risikerer at Viasat vil vise FCK hver eneste gang de skal spille. Så vil jeg heller se Ajax - United eller sådan noget!
Jeg hader FCK, og selvom at nogen mener at vi skal støtte hinanden i europa, så nej! Det gør jeg ikke!

Jamen det gavner jo også Brøndby hvis FCK går videre? ..
Logged

mini90
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Fck og Ajax
« Svar #20: 09 Aug 2006, 14:27 »

Mit had til Fck er størere end mit elskede dannebrog. ! Smiley
Logged


absalonsen
Gæst
 
Sv: Fck og Ajax
« Svar #21: 09 Aug 2006, 14:28 »

Jamen det gavner jo også Brøndby hvis FCK går videre? ..

Hvordan skulle det gavne os, at FCK får en ordenlig pose penge?
Logged

Hafiz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Fck og Ajax
« Svar #22: 09 Aug 2006, 14:38 »

Mit had til Fck er størere end mit elskede dannebrog. ! Smiley

A hva? Du må lige forklare, for det er lidt lamt det der.

Det forstår jeg ikke, og noget andet jeg ikke begriber er Absalonsens holdning. Det kan godt være, at du kun tror, at Chl går ud på, at man tjener penge, og det derved vil give FCK endnu flere penge, men næ nej, BIF gavner det faktisk også.

1) Point til DK. Man kan vist rolig sige, at det er gået de danske hold, med FCK som førerhund, skidt i Europa, og derved er vi helt nede og skrabe bunden, hvad angår point til de europæiske turneringer. Uden at være 100% sikker på fordelingen af disse vil jeg klart regne med, at hvis man kvalificerer sig fra 2. runde til 3. runde og fra 3. runde til gruppespillet, må det give en del point til landet.

2)BIF vil blive nødsaget til at blive bedre. For når deres evige konkurrent forstærker sig, må de selv også gøre det. Det er en elastik-effekt vi kører med i dansk fodbold, hvor man "blot" skal kigge sig over skulderen efter den ene rival, som der har været. Så hvis FCK kommer i CHL og derved kan tiltrække flere spillere, må BIF også handle ind og gøre sig bedre for at følge med.

3)Opdagelsen. Opdagelsen af dansk fodbold har været væk stort set de senere par år. Hvis man som land får mere fokus på dansk klubfodbold kan vi få 2 ting ud af det:

3.1)Tiltrække flere og bedre spillere til alle landets klubber(på deres respektive niveau selvfølgelig).

3.2)Videresalg af danske talenter og etablerede spillere. Hvis den danske liga vil blive mere anerkendt, vil flere klubber kigge herop ad, og de vil måske ikke nødvendigvis købe flere spillere, men de danske klubber kan sætte et lidt dyrere prisskilt på, idet man som land er mere respekteret og ikke bare sælger, fordi det er en overdådig situation, at udelandske klubber er interesserede.

Meget afhænger altså af succes i Europa, og jeg håber, at jeg ikke er den eneste, der satser på et lidt højere niveau i SAS-ligaen fremover.

/Hafiz - der selv skal ind til Parken om 1½ time og give den gas.
Logged

absalonsen
Gæst
 
Sv: Fck og Ajax
« Svar #23: 09 Aug 2006, 14:45 »

Jamen du har ret, Hafiz.
Men jeg er Brøndby fan, og vil aldrig ænske FCK noget godt, nationalt som internationalt!

/Absalonsen - som nu vil gå ned og bage en cchokoladekage. Smiley
Logged

mini90
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Fck og Ajax
« Svar #24: 09 Aug 2006, 14:46 »

A hva? Du må lige forklare, for det er lidt lamt det der.

/Hafiz - der selv skal ind til Parken om 1½ time og give den gas.

nu ska du hører: Jeg er ligeglad med om Fck kommer i Champions League, men hvis jeg skulle vælge mellem at de kom i Champions League eller de ikke gjorde ville jeg da med 100 % sikkerhed vælge at de ikke skulle i CL.
Et hver anden dansk hold, holder jeg med i Europa, men ikke fck. Mit had til dem er for stort til at jeg kan ønske dem det bedste..

DERFOR,
Logged


Hafiz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Fck og Ajax
« Svar #25: 09 Aug 2006, 15:05 »

nu ska du hører: Jeg er ligeglad med om Fck kommer i Champions League, men hvis jeg skulle vælge mellem at de kom i Champions League eller de ikke gjorde ville jeg da med 100 % sikkerhed vælge at de ikke skulle i CL.
Et hver anden dansk hold, holder jeg med i Europa, men ikke fck. Mit had til dem er for stort til at jeg kan ønske dem det bedste..

DERFOR,

Had er et flot ord, hva'?

Hvert fald et du ynder at bruge om FCK. Nu skal jeg være rigtig besværlig og stille Dig et spørgsmål mere, der går på, hvad det er, du HADER ved FCK?

Logged

mini90
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Fck og Ajax
« Svar #26: 09 Aug 2006, 15:12 »

Fansne. !!!
Den måde Fck er blevet opbygget på. Det er jo ikke en fodboldklub, men en foretning. Jeg kan ikke lide deres arogante udtalelser til prssen og i det hele taget bare deres væremåde. Det hele skal handle om dem, og hvis man har tabt en kamp hvor man spillede af helvede til har man altid en eller anden god undskyldning, som f.eks. ": ja, vi havde jo også en hård kamp her forleden dag". hvorfor ikke bare stå ret og sige at vi var sku ikke gode nok idag.
Logged


Gosser
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fck og Ajax
« Svar #27: 09 Aug 2006, 15:12 »

Tja, jeg har nu også svært ved at holde med FCK, på trods af det ville gavne dansk fodbold at de kom med i CL!

Det har bare noget at gøre med, at jeg ikke finder det rigtigt, som Brøndby-fan, at sidde og heppe på at FCK går videre Peace

Derfor holder jeg mig neutral, og holder ikke med nogen af holdene..

Skal FCK tabe, skal de helst tabe stort. Jeg glmmer ikke en anden Europa kamp (Gorcia - FCK Opstemt). Men tror de får svært ved at tabe stort, med det hold de har til rådighed for tiden!
Logged


Gosser
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fck og Ajax
« Svar #28: 09 Aug 2006, 15:14 »

Fansne. !!!
Den måde Fck er blevet opbygget på. Det er jo ikke en fodboldklub, men en foretning. Jeg kan ikke lide deres arogante udtalelser til prssen og i det hele taget bare deres væremåde. Det hele skal handle om dem, og hvis man har tabt en kamp hvor man spillede af helvede til har man altid en eller anden god undskyldning, som f.eks. ": ja, vi havde jo også en hård kamp her forleden dag". hvorfor ikke bare stå ret og sige at vi var sku ikke gode nok idag.

Rigtigt, rigtigt, rigtigt!

Også derfor jeg synes Brøndby er en helt fantastisk klub, da de er sådan som jeg, efter min mening, som en rigtig fodboldklub skal være!

FCK-fansne synes nok FCK er som en fodboldklub skal være, det er bare ikke tilfældet hos mig Wink
Logged


United-styrer
Gæst
 
Sv: Fck og Ajax
« Svar #29: 09 Aug 2006, 15:16 »

Der er mange Brøndby & Fck fans her. Den eneste jeg lige kan komme i tanke om er Donthomas, som vist nok er Viborg fan.. Opstemt Men jeg forstår altså ikke jer Brøndby fans? Holder i virkelig mere med Ajax end et dansk hold? Smiley Jeg hader Fck, og jeg hader Brøndby næsten ligeså meget. Men derfor vil jeg til hver en tid alligevel heppe på et dansk hold! Hvor fanden bliver de røde hvide farver af?

Go Danmark.. Wink

Tja, jeg holder helt klart med FCK i dag, jeg tror bare ikke på dem.
Logged

Sider: 1 [2] 3 4 ... 10 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010