home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 15:13:42 szukizek Blogkonkur... #2 - Danish Viking War...
I dag kl. 15:11:23 szukizek Blogkonkur... The beautiful game
I dag kl. 15:00:03 szukizek Blogkonkur... 3# Hjertet banker kun ...
I dag kl. 12:08:56 warmon Blogkonkur... [10] Journeyman - Vi t...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
Antal Registrerede Brugere: 23300
  3 Brugere, 840 Gæster Online.

Indlæg: 1132727 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: fmfreaks81
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Fck og Ajax
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvem Vinder imorgen?  (Afstemning slut: 11 Aug 2006, 03:46)
Ajax?
- 19 (52,8%)
Fck
- 17 (47,2%)
Antal Stemmer: 36

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 10 Udprint
Forfatter Emne: Fck og Ajax  (Læst 20387 gange)
mini90
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Fck og Ajax
« Svar #30: 09 Aug 2006, 15:18 »

Rigtigt, rigtigt, rigtigt!

Også derfor jeg synes Brøndby er en helt fantastisk klub, da de er sådan som jeg, efter min mening, som en rigtig fodboldklub skal være!

FCK-fansne synes nok FCK er som en fodboldklub skal være, det er bare ikke tilfældet hos mig Wink

TAK !  Smiley
Logged


absalonsen
Gæst
 
Sv: Fck og Ajax
« Svar #31: 09 Aug 2006, 15:23 »

TAK !  Smiley

Alt i FCK er så "fint".. De er "fine" og er bare "bedre" end alt mulig andet. Taber de 0-3 til deres værste rivaler, så er det ikke dem der er noget i vejen med. Næ næ... Det er banen, og det kan godt være at den var dårlig, men man kan sku ikke skyde skylden på banen, efter et 0-3 nederlag!  Og de spillede heller ikke dårligt, nej nej! De andre var vel heldige? De andres mål var heldige, ikke?? De får dem nærmest foræret! Ja, det gjorde de! Af et FCK hold i gave homør!

/Absalonsen - Som nu har en chokoladekage i ovnen (Mums...)
Logged

mini90
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Fck og Ajax
« Svar #32: 09 Aug 2006, 15:26 »

Alt i FCK er så "fint".. De er "fine" og er bare "bedre" end alt mulig andet. Taber de 0-3 til deres værste rivaler, så er det ikke dem der er noget i vejen med. Næ næ... Det er banen, og det kan godt være at den var dårlig, men man kan sku ikke skyde skylden på banen, efter et 0-3 nederlag!  Og de spillede heller ikke dårligt, nej nej! De andre var vel heldige? De andres mål var heldige, ikke?? De får dem nærmest foræret! Ja, det gjorde de! Af et FCK hold i gave homør!

/Absalonsen - Som nu har en chokoladekage i ovnen (Mums...)

Den med banen har jeg hørt dem bruge flere gange. Men banen er vel lige gode/dårlige for begge hold..
Logged


absalonsen
Gæst
 
Sv: Fck og Ajax
« Svar #33: 09 Aug 2006, 15:27 »

Den med banen har jeg hørt dem bruge flere gange. Men banen er vel lige gode/dårlige for begge hold..

Det er lige hvad den er...
Logged

ZhotLog
Gæst
 
Sv: Fck og Ajax
« Svar #34: 09 Aug 2006, 15:29 »

Satan en debat jeg har fået lavet   Opstemt


/Absalonsen - Som nu har en chokoladekage i ovnen (Mums...)
*Savle*  Opstemt

(Btw. kommer der ikke snart en savle smiley? Jeg tror i hvert fald den ville blive brugt meget i "hvad Spiser du NU" tråden Wink )

Logged

absalonsen
Gæst
 
Sv: Fck og Ajax
« Svar #35: 09 Aug 2006, 15:33 »

Satan en debat jeg har fået lavet   Opstemt
*Savle*  Opstemt

(Btw. kommer der ikke snart en savle smiley? Jeg tror i hvert fald den ville blive brugt meget i "hvad Spiser du NU" tråden Wink )

Og det er ikke den klassiske udgave.. Men en lidt mindre rund, og med en mere konfrekt agtig bund.. Det er bare sagen!!!!! (Salve smiley her)
Logged

ZhotLog
Gæst
 
Sv: Fck og Ajax
« Svar #36: 09 Aug 2006, 15:35 »

NamNam, det kunne godt bruges her... Hmm... Tror sku' jeg nupper et stykke brunsviger fra igår.. Varm det en smule i Mikrobølge ovnen og så... (savle smiley) Opstemt
Logged

absalonsen
Gæst
 
Sv: Fck og Ajax
« Svar #37: 09 Aug 2006, 15:36 »

 Opstemt Opstemt

Men back to topic!
Logged

Hafiz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Fck og Ajax
« Svar #38: 09 Aug 2006, 15:36 »

Fansne. !!!
Nice generelisering, dér. Du hader simpelthen FCK-fans - du har simpelthen ingen FCK-fans som du er venner med, ergo må du også hade mig, selvom du aldrig har mødt mig, det er faktisk en fornem præstation i sig selv.

Den måde Fck er blevet opbygget på. Det er jo ikke en fodboldklub, men en foretning.
Nånå, okay, for du vil nok, ligesom et par andre, kalde FCK ved navnet "PSE", i stedet for FCK. Jeg vil nu mene, at FCK lever op til kravene for det der skal til, for at man kan kalde det en fodboldkleb:

Have et førstehold bestående af 11 spillere, en ungdomsafdeling, en bestyrelse, en indre mekanisme der er nødvendig.

Jeg er for at sige det mildt, RØVtræt af folk, der kalder FCK for en forretning, for FCK er en klub ligesom alle andre, bortset fra, at det er en fusionskleb, hvilket også plejer at blive fremhævet, så jeg vil i denne omgang gøre det før andre  Wink

Jeg kan ikke lide deres arogante udtalelser til prssen og i det hele taget bare deres væremåde. Det hele skal handle om dem, og hvis man har tabt en kamp hvor man spillede af helvede til har man altid en eller anden god undskyldning, som f.eks. ": ja, vi havde jo også en hård kamp her forleden dag". hvorfor ikke bare stå ret og sige at vi var sku ikke gode nok idag.

Jo, her har du jo helt ret, eller noget i den stil. For FCK er arrogante som bare fanden, og bøjer sig aldrig i støvet for en modstander?
Igen en fantastisk generelisering fra din side, da jeg kan finde en del eksempler på, at det du siger der, er en direkte løgn, og omvendt kan du sikkert også, hvis du nu kan bruge tænkeren en smule, finde eksempler på, hvor FCK spillere beklager sig.

Grunden til det er nok, at man som idrætsmand i dagens verden bliver stillet en del spørgsmål efter et nederlag, og bliver fortalt, at man skal bortforklare det.

Had er et stort ord, husk det mini - for ellers får du et problem i fremtiden efter min mening.

@Gosser:

På nogle punkter kan jeg godt følge dig, og vigtigst af alt, kan jeg da lige sammenligne med mit forhold til BIF i Europa:
Jeg håber da, at de skaffer DK nogle point, men jeg sidder ikke og stortuder( Græder ) hvis de ikke skulle gå videre.

Ligaen er en helt anden sag, men dette had er simpelthen for meget, men specielt mange unge fans er åbenbart opdraget til, at det er sejt at have dette - her udfra hvad jeg har læst fra mini900

PS: Nu kom der sgu lige det med banen. WOW må jeg sige, skal vi virkelig blive enige om, at FCK er de eneste, der har beklaget sig over en skidt bane? - Bif tror jeg, desværre for jer der ikke kan li' tudeprinser, også  har beklaget sig.
Logged

United-styrer
Gæst
 
Sv: Fck og Ajax
« Svar #39: 09 Aug 2006, 15:39 »

Den med banen har jeg hørt dem bruge flere gange. Men banen er vel lige gode/dårlige for begge hold..

Den har Brøndby så også brugt en del gange.
Logged

absalonsen
Gæst
 
Sv: Fck og Ajax
« Svar #40: 09 Aug 2006, 15:40 »

Hvem har brugt den flet gange??

/Absalonsen - Som må løbe fordi kagen næsten er færdig..
Logged

LosCules
Gæst
 
Sv: Fck og Ajax
« Svar #41: 09 Aug 2006, 15:41 »

Alt i FCK er så "fint".. De er "fine" og er bare "bedre" end alt mulig andet. Taber de 0-3 til deres værste rivaler, så er det ikke dem der er noget i vejen med. Næ næ... Det er banen, og det kan godt være at den var dårlig, men man kan sku ikke skyde skylden på banen, efter et 0-3 nederlag!  Og de spillede heller ikke dårligt, nej nej! De andre var vel heldige? De andres mål var heldige, ikke?? De får dem nærmest foræret! Ja, det gjorde de! Af et FCK hold i gave homør!

Det lyder lidt som om du mener at Brøndby-fansene er meget bedre end FCK-fansene på dette område, hvilket imo er helt forkert  Shockeret
Logged

absalonsen
Gæst
 
Sv: Fck og Ajax
« Svar #42: 09 Aug 2006, 15:42 »

Bedre?? Har jeg aldrig sagt!
Logged

Kerm
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Fck og Ajax
« Svar #43: 09 Aug 2006, 15:44 »

Nu skal det siges, at jeg først nu er hoppet ind i denne her tråd, og har studset over noget:

LosColes--> Hvad er en "god" fan? Huh

Kerm
Logged

Brøndby - Stærk i medgang - Loyal i modgang
Trøjen og Faxe forpligter
Helvede i Nord
"Brøndby er ikke et spørgsmål om liv eller død - Det er langt vigtigtere!"
Citat, Kim Pedersen aka Kerm fredag nat på diskotek Body Molly.

Hafiz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Fck og Ajax
« Svar #44: 09 Aug 2006, 15:44 »

Bedre?? Har jeg aldrig sagt!

Det lyder ellers meget som om, udfra det som Cules linker til, at FCK spillere/fans(alt efter hvad du mener) tuder mere over alle ting, er meget café-bøsse-fine end BIF?
Logged

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 10 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010