home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 20:57:23 szukizek Blogkonkur... 6# Hjertet banker kun ...
I dag kl. 20:02:13 Broen13 Blogkonkur... #7 - Danish Viking War...
I går kl. 21:34:53 Broen13 Blogkonkur... [20] Journeyman - Ende...
I går kl. 21:09:56 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23302
  3 Brugere, 906 Gæster Online.

Indlæg: 1132763 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: rozlily04
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  AC Milan tråden
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 45 46 [47] 48 49 ... 135 Udprint
Forfatter Emne: AC Milan tråden  (Læst 225288 gange)
Highfarm
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #690: 21 Jul 2008, 12:58 »

Ja, alt for mange gør det. Selvom det er et arbejde for dem synes jeg der er for lidt loyalitet blandt top-spillerne i verden. Der er alt for få Maldini'er og Del Piero'er...

Jeg kan forstå når en spiller skifter fordi han kan få det dobbelte i løn i en anden klub. Det ville trække i de fleste. Men at skifte klub for at få den samme løn i en anden klub. Det fatter jeg ikke. Slet ikke hvis man som Henry havde succes i Arsenal for så at skifte til Barca for at ende på bænken. Det er dumt i mine øjne.  Cool

Nu er det også satans nemt at være "loyal" når man allerede fra man er teenager spiller for nogen af verdens bedste klubber, og jeg forstår da udmærket de spillere der gerne vil til en storklub hvis de ka få muligheden for det

Jeg så et klip med Roy Keane på BBC sport omkring Ronaldo og loyalitet og må give manden ret, klubberne er jo ik en skid bedre selv, de smider jo spillere på porten når de ik længere selv ka bruge dem, se nu f.eks Robinho spillede godt for Real Madrid men da de øjnede chancen for at bytte ham væk for Ronaldo var der vist ik meget betænkningstid, hvor er lige "loyaliteten" fra klubben henne ?
Logged

fc-hansen
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #691: 21 Jul 2008, 13:11 »

Ja, alt for mange gør det. Selvom det er et arbejde for dem synes jeg der er for lidt loyalitet blandt top-spillerne i verden. Der er alt for få Maldini'er og Del Piero'er...

Jeg kan forstå når en spiller skifter fordi han kan få det dobbelte i løn i en anden klub. Det ville trække i de fleste. Men at skifte klub for at få den samme løn i en anden klub. Det fatter jeg ikke. Slet ikke hvis man som Henry havde succes i Arsenal for så at skifte til Barca for at ende på bænken. Det er dumt i mine øjne.  Cool
Du kan jo ikke forvente at en spiller bliver i en klub hele livet, hvis der står en bedre eller lige så god klub, med endnu flere penge. Det er deres arbejde derfor skal de da vægte penge lige så højt som loyaliteten. Tror også eller ved Henry tjener mere nu end i Arsenal
« Seneste Redigering: 21 Jul 2008, 13:48 af fc-hansen » Logged

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

Bave
Gæst
 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #692: 21 Jul 2008, 21:25 »

Så for Dinho Nr 80 Huh
Logged

Djævlen
Gæst
 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #693: 21 Jul 2008, 21:28 »

Ja. Hvis det er spilleglæden som det kniber med.
Der er jo mange som har sagt at han er blevet alkoholiker, hvilket jo vil være katastrofe. Men er de rygter blevet slået til jorden?

Andre rygter sagde at han var i fysisk elendig form, og herefter dopede sig selv for at lukke munden på de folk, der sagde hans form var elendig. Han skulle sågar være knaldet i en intern test, men det var jo også blot en and - i hvert fald er der ikke sket mere, og mon ikke Milan har efterforsket alle disse rygter inden han skiftede?
Logged

Bave
Gæst
 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #694: 21 Jul 2008, 21:30 »

Andre rygter sagde at han var i fysisk elendig form, og herefter dopede sig selv for at lukke munden på de folk, der sagde hans form var elendig. Han skulle sågar være knaldet i en intern test, men det var jo også blot en and - i hvert fald er der ikke sket mere, og mon ikke Milan har efterforsket alle disse rygter inden han skiftede?

Det håber jeg da for ellers er det spild af penge hvis han så alligevel er dopet
Logged

makkerskilap
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #695: 21 Jul 2008, 21:54 »

Så for Dinho Nr 80 Huh

Hans eget valg jo... Smiley
Logged

It's all, part of the plan.

Bave
Gæst
 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #696: 21 Jul 2008, 21:56 »

Hans eget valg jo... Smiley

Ja men lige lidt for højt tal synes jeg Wink
Logged

makkerskilap
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #697: 21 Jul 2008, 21:57 »

Ja men lige lidt for højt tal synes jeg Wink

tjae han kan jo ikke gøre for han er født i 80 Grin (som skulle være grunden til han valgte det..)
Logged

It's all, part of the plan.

Bave
Gæst
 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #698: 21 Jul 2008, 21:59 »

tjae han kan jo ikke gøre for han er født i 80 Grin (som skulle være grunden til han valgte det..)

Ja men der er en masse fede numre ledige Smiley
Logged

Katanka
Freelance Grafiker
******

Offline Offline


 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #699: 21 Jul 2008, 22:01 »

Han valgte det da Seedorf ikke vil give ham hans nummer 10, som Dinho gerne selv ville have..

http://www.bold.dk/nyt/?vis=86610
Logged

makkerskilap
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #700: 21 Jul 2008, 22:02 »

Ja men der er en masse fede numre ledige Smiley

Ja, men han valgte det altså ud fra hans fødselsår.. Smiley
Logged

It's all, part of the plan.

makkerskilap
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #701: 21 Jul 2008, 22:03 »

Han valgte det da Seedorf ikke vil give ham hans nummer 10, som Dinho gerne selv ville have..

http://www.bold.dk/nyt/?vis=86610

ja..
Logged

It's all, part of the plan.

makkerskilap
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #702: 21 Jul 2008, 22:04 »

Logged

It's all, part of the plan.

Bave
Gæst
 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #703: 21 Jul 2008, 22:07 »

Han valgte det da Seedorf ikke vil give ham hans nummer 10, som Dinho gerne selv ville have..

http://www.bold.dk/nyt/?vis=86610

Ja men før det var Seedorf jo også ude og sige at han er skeptisk over at Dinho er i Milan.

Men det er jo klart han ikke bare kan få hans nr
Logged

makkerskilap
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #704: 21 Jul 2008, 22:09 »

Ja men før det var Seedorf jo også ude og sige at han er skeptisk over at Dinho er i Milan.

Men det er jo klart han ikke bare kan få hans nr

seerdorf ville i hvert fald ikke gå med til det, hvilket jeg syns er fint, for han er en integreret del af milan, hvilket dinho ikke er, endnu.
Logged

It's all, part of the plan.

Sider: 1 ... 45 46 [47] 48 49 ... 135 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010