home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:04:01 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
I dag kl. 00:36:53 warmon Blogkonkur... [24] Journeyman - Boys...
I går kl. 23:34:48 warmon Blogkonkur... #7 - Danish Viking War...
I går kl. 20:57:23 szukizek Blogkonkur... 6# Hjertet banker kun ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23305
  0 Brugere, 960 Gæster Online.

Indlæg: 1132772 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: queenofbangalore
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2010
| | | |-+  Kategori: Lower League Management FM2010
| | | | |-+  Fra bund til top - LLM
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 Udprint
Forfatter Emne: Fra bund til top - LLM  (Læst 34445 gange)
Leandro
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Fra bund til top - LLM
« Svar #60: 08 Aug 2010, 20:26 »

aha. det prøver jeg. tak for hjælpen allesammen
Logged

L.Wee
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Fra bund til top - LLM
« Svar #61: 11 Aug 2010, 23:31 »

Er nu igang med min 3 sæson med Løgum IF (min lokal klub).
Har smidt dem ind i Danmarkserie Pulje 3.

Det er mega fedt at spille dernede, alle spiller er gratis og spiller for ingen løn. Og har tjent 1 million på 2 år pga træningskampe. Det gir dog dårlig moral, men så længe du lige smider nogle små hold ind som dit hold kan banke så går det Smiley

I anden sæson fik jeg nogle rigtig gode spiller, men først i forårs sæsonen kom der gang i holdet. Så røg begge mine angriber til 2 store hold (FC Nordsjælland 1.Div og Lyngby 1.Div)
Så mine forventninger for 3 sæsonen var ikke så høje selvom jeg havde en super forårs sæson, som gjorde jeg næsten rykkede op. Men fejlede de sidste 3 kampe med 2 uafjort og 1 nederlag mod førstepladsen.

Nå, men nu er jeg snart ved vinterpausen i 3 sæson og ligger godt på førstepladsen 8V 4U 1T og en målscore på 30-8 (2 plads har en målscore på 21-14) så er meget glad. Og håber jeg rykker op, så jeg nærmer mig Superligaen Wink
« Seneste Redigering: 12 Aug 2010, 00:15 af L.Wee » Logged

L.Wee
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Fra bund til top - LLM
« Svar #62: 18 Aug 2010, 20:32 »

Efter 3 sæsoner i Danmarkserien rykkede man op i Division 2 Vest.
Og der blev jeg seddet til at rykke direkt ned igen. Var kæmpe favorit om denne plads. Kan ikke helt huske hvad oddsen var, kan det passe man kan få en odds mod sig om at rykke ned på 200?

Men fra starten af vandt jeg kampe. Og nu på anden sidste spilledag sikrede jeg mig en playoff plads. Men jeg lå på første, og den sidste kamp vandt jeg så 2-0.

Det er mega dejligt at rykke direkt op i Divison 1.


Og sikke en ære at få at vide at fanklubben allerede ved opkalde noget efter mig Smiley
Logged

Naustratze
Gæst
 
Sv: Fra bund til top - LLM
« Svar #63: 19 Aug 2010, 21:41 »

10 divisioner respekt til dig for det
Logged

tubbe610
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Fra bund til top - LLM
« Svar #64: 23 Aug 2010, 15:43 »

http://www.mediafire.com/?mjmmkzo3xim
Det direkte download til dem der ikke har en bruger Smiley Smiley
Logged

Bimmand
Gæst
 
Sv: Fra bund til top - LLM
« Svar #65: 24 Aug 2010, 18:05 »

Prøver med Belper der ligger i Nothern Primer League first divison South
Logged

Cakemann
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Fra bund til top - LLM
« Svar #66: 27 Aug 2010, 16:42 »

Er begyndt med Cisco De Roma i den italienske Serie C2, indtil videre kører det meget godt, og er ubesejret efter 17 kampe mener jeg det er (med cup) Og har vundet 12 i træk i ligaen. Men jeg er lidt i tvivl om en af disse LLM regler.

Der står jeg kun må købe spillere, som mine scouts finder, men må jeg også købe spillere som min assistent anbefaler mig (hvis jeg ikke må det kører jeg ikke helt efter reglerne Peace)

Men ellers har jeg fået et par gode signings b.la. Anthony Fabri, som har scoret 7 mål i 12 kampe i ligaen (Central Midtbane) Roma lånte mig Luis Jerome Dieme gratis, da vi er samarbejdsklubber (er det tilladt at acceptere ham ? Peace) Som normalt spiller på toppen, ellers har jeg skaffet forsvarsspillere, og en målmand. Spiller 4-5-1 Barca style taktik, hvor min "Messi" er spilleren Babu, som også har scoret 7 mål i 12 kampe i ligaen, og dermed er delt topscorer.

Har faktisk også et par landsholdsspilere (som jeg ikke bruger ... lol ... ) Angriberen Zsolt Tamasi, som spiller på det Polske U-20 landshold, og David Toukam, som spiller (fast) på det Camerounske U-20 landshold. Plus jeg har den tidligere Senegalesiske landsholdsspiller Diaw Doudou, som spiller fast på mit hold

Og lige noget ekstra at tilføje ... Så vandt man også lige Serie C Cuppen i første sæson (og jeg er et Serie C2 hold :O) Er sikret minimum en playoff plads, men regner med en direkte oprykning. Og forhåbentlig en oprykning mere, da jeg har slået nogle Serie C1 hold i Cuppen + ekstra forstærkninger til sommer. Det lover godt for at få 3 hold fra Rom i toppen af Italien Opstemt + jeg allerede er favoritpersonale Smiley

Kan varmt anbefale holdet, hvis man vil prøve noget LLM, mest på grund af økonomien, og det at 4-5-1 barca systemet passer rigtig godt til dem, hvis man kan lide at spille på den måde Smiley
« Seneste Redigering: 28 Aug 2010, 23:04 af Cakemann » Logged

Cakemann
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Fra bund til top - LLM
« Svar #67: 31 Aug 2010, 20:48 »

Nu har jeg så færdigspillet 1. sæson og det blev til en sejr i ligaen og Serie C Cuppen (nr. 2 i Serie C Supercup)

Bestyrelsens tillid er help i top.

Har hentet en forstærkning til hver kæde (mere kunne pengene ikke række til desværre) på nær målmand. Har solgt 260 sæsonkort, hvor det i sidste sæson var 107 Smiley Sæsonen er blevet indledt med 2 1-0 sejre, hvor jeg har spillet simpel kontrabold, det fungere meget godt med det solide forsvar jeg har Smiley 
Logged

Mikle123
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Fra bund til top - LLM
« Svar #68: 06 Sep 2010, 11:58 »

Jeg kan ikke finde ud af hvordan jeg skal aktivere ligaen, da den downloades som en dbc fil og databaserne er xml? nogen der kan hjælpe med at aktivere?
Logged

nielsen42
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Fra bund til top - LLM
« Svar #69: 07 Sep 2010, 19:44 »

nogen der ved om man kan få jyllands serien Smiley??
Logged

...LIVERPOOL FC...
.... Built by shanks....
....Broke by Yank$...

Damse1994
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Fra bund til top - LLM
« Svar #70: 07 Sep 2010, 19:59 »

Jeg kan ikke finde ud af hvordan jeg skal aktivere ligaen, da den downloades som en dbc fil og databaserne er xml? nogen der kan hjælpe med at aktivere?

De er aktiveret det er bare fordi den ene af filerne er komprimeret og dem du selv har lavet er så nok ikke. Det er kun for at filen skal fylde mindre.


Spiller lige nu Level 10 i england med Kinsley Boys takket været en fantastisk slutspurt i førstesæson vandt jeg ligaen i Level 11. Klubben er blevet semi pro jeg har fået en en hallvtids kontrakt på hele 70 pund om ugen :O Det går fint i anden sæson ligger nummer 1 efter et par fri transfers.
Logged

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fra bund til top - LLM
« Svar #71: 07 Sep 2010, 23:34 »

Hej alle - long time no see!

Jeg er startet med en klub - Stoneham - i level 11 i England - med samme database som mange af jer andre sikkert også spiller med. Jeg synes udfordringen er super spændende, og selvom jeg aldrig har prøvet LLM, så er det noget, jeg godt kunne se mig selv i langt oftere i fremtiden.

Jeg spillede første sæson, startede godt, men sluttede skidt og endte omkring 5-6 pladsen. Det rakte ikke til meget, men jeg fik forbedret klubbens økonomi en anelse - ikke at jeg har fået løn- eller transferbudget, men det kommer nok engang.
Nu er mit problem bare, at selvom jeg har forstærket mig helt enormt til næste sæson - og hvor jeg i første var seedet 16 - nu er seedet som nummer 4 og derfor sagtens burde kunne rykke op, ja, så synes alle mine taktikker ikke at virke. Det er ikke tit, jeg spørger efter hjælp og jeg ved godt, at jeg ikke 'følger reglerne' helt som man bør, men er det ikke en gammel ræv, der kunne hjælpe mig en anelse? Hvad skal jeg gøre - hvor meget må jeg bygge på mine taktikker? Mine spillere fatter jo åbenlyst ingenting, så jeg kan jo ikke levere taktikker, hvor jeg fortæller dem alt, hvad de skal gøre - eller hvad?
Logged

Esmark11
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Fra bund til top - LLM
« Svar #72: 07 Sep 2010, 23:56 »

Hej alle - long time no see!

Jeg er startet med en klub - Stoneham - i level 11 i England - med samme database som mange af jer andre sikkert også spiller med. Jeg synes udfordringen er super spændende, og selvom jeg aldrig har prøvet LLM, så er det noget, jeg godt kunne se mig selv i langt oftere i fremtiden.

Jeg spillede første sæson, startede godt, men sluttede skidt og endte omkring 5-6 pladsen. Det rakte ikke til meget, men jeg fik forbedret klubbens økonomi en anelse - ikke at jeg har fået løn- eller transferbudget, men det kommer nok engang.
Nu er mit problem bare, at selvom jeg har forstærket mig helt enormt til næste sæson - og hvor jeg i første var seedet 16 - nu er seedet som nummer 4 og derfor sagtens burde kunne rykke op, ja, så synes alle mine taktikker ikke at virke. Det er ikke tit, jeg spørger efter hjælp og jeg ved godt, at jeg ikke 'følger reglerne' helt som man bør, men er det ikke en gammel ræv, der kunne hjælpe mig en anelse? Hvad skal jeg gøre - hvor meget må jeg bygge på mine taktikker? Mine spillere fatter jo åbenlyst ingenting, så jeg kan jo ikke levere taktikker, hvor jeg fortæller dem alt, hvad de skal gøre - eller hvad?
Du skal have et koncept som holder. Det vil sige finde en taktik, der virker og som er gennemstruktureret. Jeg spiller selv med FC Clacton, som jeg har taget fra level 10 til the Championship i et stræk med oprykninger alle sæsoner som nummer 1 Thumbs Up... Min taktik virker: Jeg spiller med the nike defence i en 4-3-3, men overvejer nu at skifte til 4-4-2 - valg af taktik afhænger af hvilke spillere man kan få. men grunden til, at min 4-3-3 virker er, at den er gennemstruktureret - det handler om at sætte mentalitet og roller rigtigt for hver enkelt spiler. Jeg kan altid anbefale at spille med the nike defence, som der kan læses mere om her på sitet Cool
Logged

donandres
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Fra bund til top - LLM
« Svar #73: 08 Sep 2010, 10:55 »

Du skal have et koncept som holder. Det vil sige finde en taktik, der virker og som er gennemstruktureret. Jeg spiller selv med FC Clacton, som jeg har taget fra level 10 til the Championship i et stræk med oprykninger alle sæsoner som nummer 1 Thumbs Up... Min taktik virker: Jeg spiller med the nike defence i en 4-3-3, men overvejer nu at skifte til 4-4-2 - valg af taktik afhænger af hvilke spillere man kan få. men grunden til, at min 4-3-3 virker er, at den er gennemstruktureret - det handler om at sætte mentalitet og roller rigtigt for hver enkelt spiler. Jeg kan altid anbefale at spille med the nike defence, som der kan læses mere om her på sitet Cool


Hvor finder man the nike defence henne Esmark? Smiley
Logged

San Diego Super Chargers

Esmark11
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Fra bund til top - LLM
« Svar #74: 08 Sep 2010, 14:53 »

Hvor finder man the nike defence henne Esmark? Smiley
Hvis ikke du kan finde info om the nike defence under søgning - så kan jeg lige give de vigtige hovedtræk her. The nike defence bygges omkring en 4 back-kæde. Centerforsvarene gives en mentalitet på henholdsvis 6 hakker og 8 hakker. De to backs får mentalitet midt i mellem på 10 hakker. Målmanden gives mentalitet på 7 Thumbs Up.
« Seneste Redigering: 08 Sep 2010, 15:38 af Esmark11 » Logged

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010