home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 13:38:14 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23298
  0 Brugere, 580 Gæster Online.

Indlæg: 1132687 over 31364 Emner
Nyeste Bruger: thinktwice35
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | | | |-+  Bestyrelsen er i tvivl, hvad er jeg så?
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Bestyrelsen er i tvivl, hvad er jeg så?  (Læst 947 gange)
Nees
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Bestyrelsen er i tvivl, hvad er jeg så?
« : 21 Okt 2012, 22:19 »

Hej

Jeg er startedet et spil med Melbourne Victory FC, Australien, midtvejs igennem sæsonen spørger jeg bestyrelsen om det ikke var en idé at opgradere ungdomsfaciliterne. Det synes bestyrelse underligt nok ikke og de vil foretrække jeg køber spiller som er klar til førsteholdet, frem for ungdomsspiller. Dette er der jo som sådan ikke noget galt i, hvis ikke det var fordi selv samme bestyrelse har "Giv ungdommen chancen" hvor jeg underligt nok skal satse på ungdommen. Hvordan hænger det sammen er det en bug eller? har i andre oplevet dette også?
Logged

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Bestyrelsen er i tvivl, hvad er jeg så?
« Svar #1: 21 Okt 2012, 22:30 »

Det kan jo forstås på flere måder, kan man sige Smiley

Det kan være at de gerne vil have at du køber unge spillere, der kan videreudvikles, fordi de ikke mener at de lokale spillere er gode nok til formålet.
Det kan også være at de økonomisk er trængt, og derfor ikke har råd til at de faste udgifter til ungdomsfacilitetern e sættes op. Så kan de måske bedre klare at der lægges et engangsbeløb som forstærker holdet her og nu.

Men ja, det lyder lidt mærkeligt, at de vil have dig til at satse på ungdommen, men hellere vil have at du køber talent frem for selv at udvikle det. Men hvis man vælger at tro på et af de to scenarier jeg satte op ovenfor, så giver det nogenlunde mening i mit hoved. Nogenlunde crazy
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Nees
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Bestyrelsen er i tvivl, hvad er jeg så?
« Svar #2: 21 Okt 2012, 22:52 »

Jeg kan også godt se det, når du sætter det sådan op, men der er en del regler i Australien.

Som jeg har forstået dem, har ikke sat mig 100% ind i dem, så må man ikke købe spiller fra andre klubber i samme division, som man spiller i. Dermed kan ikke hente andre store talenter fra dem, og dem som er flyttet til udlandet vil ikke umiddelbart tilbage...
Derudover må man max. have 5 udlændinge i truppen, alt andet en spiller fra Australien betragtes som dette... hvilket forholdsvis hurtigt er opbrugt...

Selvom dette lyder negativt så synes jeg faktisk det er meget sjovt at spille herover, og kan kun anbefale andre også at tage et smut til Australien, hvis man enten ikke ved hvilket hold man vil være, eller hvis man bare vil prøve lidt andet  Smiley

- Med til historien skal siges det lykkes mig at få dem overtalt så de bruger nu 19DKK af de 25DKK, vi har på bundlinjen efter sæsonen på ungdomsfaceliteter, så må vi håbe det giver resultat.
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010