home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 01:07:31 warmon Blogkonkur... [1] xxxxxxxxx - Opsætn...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23298
  1 Bruger, 706 Gæster Online.

Indlæg: 1132693 over 31365 Emner
Nyeste Bruger: thinktwice35
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  RSC Anderlecht
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 Udprint
Forfatter Emne: RSC Anderlecht  (Læst 13490 gange)
weichardo86
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: RSC Anderlecht
« Svar #15: 09 Dec 2013, 20:54 »

Hey Podolski :-) du er ikke kommet nærmere med om du kan vise dine spiller indstillinger??
Logged

LukasPodolski
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: RSC Anderlecht
« Svar #16: 10 Dec 2013, 13:48 »

Hey Podolski :-) du er ikke kommet nærmere med om du kan vise dine spiller indstillinger??

Så snart jeg kommer hjem kan jeg lægge det op. Det bliver omkring kl. 21

Skal jeg uploade taktikken til dig eller vil du bare have billeder af spillernes indstillinger?
Logged

weichardo86
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: RSC Anderlecht
« Svar #17: 10 Dec 2013, 14:09 »

Bar indstillingerne vil være fint:-) da mit internet hjemme ikke lige køre tip top så tjekker fra min fon.. Så hvis du bare ligger indstillingerne op af spiller ville det være meget fint.. Så kan jeg komme rigtigt i gang med spillet.. Men er godt på vej.. :-)
Logged

weichardo86
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: RSC Anderlecht
« Svar #18: 11 Dec 2013, 08:14 »

Havde lige håbet på du havde fået dem lagt op i går da jeg rigtigt skal nørde i dag med spillet :-) men jeg venter lidt i nu Hehe :-)
Logged

weichardo86
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: RSC Anderlecht
« Svar #19: 11 Dec 2013, 14:16 »

Og et spørgsmål mere i forhold taktikken laver du noget om hvis du spiller på udebane eller mod stor hold?
Logged

LukasPodolski
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: RSC Anderlecht
« Svar #20: 11 Dec 2013, 15:49 »

Og et spørgsmål mere i forhold taktikken laver du noget om hvis du spiller på udebane eller mod stor hold?

Sorry jeg ikke fik lagt det sidste op igår, blevet forhindet af fodbold og øl Opstemt

Nej jeg ændre aldrig min taktik. Spiller med den som den er lige meget hvem jeg møder.

Skal forsøge at få lagt det sidste op senere idag og samtidig skrive lidt om 3 sæson Smiley
Logged

weichardo86
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: RSC Anderlecht
« Svar #21: 11 Dec 2013, 17:29 »

Hehe forståeligt.. Glæder mig til at høre om din 3 sæson.. Men er så småt gået i gang med sæsonen.. Og det køre virkelig godt selv om jeg ikke har indstillingerne med har ikke tabt en kamp i nu.. Og er 8 kampe inde i sæsonen så det ser lovende ud.. Glæder mig til at se efter en halv sæson..
Logged

LukasPodolski
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: RSC Anderlecht
« Svar #22: 12 Dec 2013, 08:44 »

Hehe forståeligt.. Glæder mig til at høre om din 3 sæson.. Men er så småt gået i gang med sæsonen.. Og det køre virkelig godt selv om jeg ikke har indstillingerne med har ikke tabt en kamp i nu.. Og er 8 kampe inde i sæsonen så det ser lovende ud.. Glæder mig til at se efter en halv sæson..

Det er godt at høre. Som lovet får du her indstillingerne til hver spiller.

Målmand: http://i953.photobucket.com/albums/ae20/Jensinho/Skaeligrmbillede2013-12-12kl084024.png
Backs: http://i953.photobucket.com/albums/ae20/Jensinho/Skaeligrmbillede2013-12-12kl084119.png
Central Forsvar: http://i953.photobucket.com/albums/ae20/Jensinho/Skaeligrmbillede2013-12-12kl084137.png
Kanter: http://i953.photobucket.com/albums/ae20/Jensinho/Skaeligrmbillede2013-12-12kl084152.png
Central midt højre: http://i953.photobucket.com/albums/ae20/Jensinho/Skaeligrmbillede2013-12-12kl084209.png
Central midt venstre: http://i953.photobucket.com/albums/ae20/Jensinho/Skaeligrmbillede2013-12-12kl084202.png
Offensiv midt: http://i953.photobucket.com/albums/ae20/Jensinho/Skaeligrmbillede2013-12-12kl084217.png
Angriber: http://i953.photobucket.com/albums/ae20/Jensinho/Skaeligrmbillede2013-12-12kl084224.png

Jeg håber det kan bruges Smiley
Logged

LukasPodolski
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: RSC Anderlecht
« Svar #23: 12 Dec 2013, 09:31 »

Jeg springer let og elegant over at skrive om anden sæson selvom det var en rigtig god sæson for mig orker jeg ikke lige nu at skrive om den. Så derfor får i her en update omkring min 3 sæson i det belgiske!

Før sæson start blev der tradition tro handlet lidt i transfer vinduet, der kom både nogen spillere til klubben men der var så sandelig og nogen spillere som valgte at forlade klubben.

Hvis vi starter med dem jeg købte til holdet, det var mest talenter som jeg hentede til klubben da jeg følte at at de spillere som var i klubben var gode nok til at løfte holdet videre i den positive retning fra sæsonen før.



Den eneste af ovenstående spillere som var tiltænkt en plads i start opstilling var det belgiske midtbane monster Radja Nainggolan. Resten af ovenstående indkøb er talenter som skal have lov til at udvikle sig men lidt spille tid hist og pist. Ovenstående spillere er dem jeg har betalt en transfer sum for. Der er også kommet spillere til på fri transfer, jeg ville dog ikke lige vise spillere jeg havde fået til klubben

Jeg måtte også sande at jeg i sommerens transfer vindue ikke kunde holde på min store stjerne spiller, som valgte at skrifte til Spanien da Real Madrid kom med et stort tilbud og en stor kontakt. Så derfor blev Eder Alvares Balanta solgt til Real Madrid for 220 mio kr. og 50% af næste salg. Men på den anden side er jeg rigtig stolt over dette salg og det viser også bare at mine spillere gør det virkelig godt og bliver bemærket Smiley Efter salget af Balanta skulle jeg ud og hente en erstatning til mit centrale forsvar og på fri transfer fandt jeg noget af et scoop synes jeg selv! Stade Rennais FC havde valgt ikke at forlænge kontrakten med Jean-Armal Kana-Biyik, så derfor var jeg rigtig hurtigt og skyndte mig foran flere topklubber at signe Biyik på fri transfer

Her under kan i se screen shorts af begge spillere.




Den belgiske liga var igen i år en walk over og den blev sikkert vundet med 14 point ned til Standard på 2 pladsen. Så der er ikke så meget mere at skrive om ligaen.



I pokalen valgte jeg at satste på alle de unge spillere så de kunne få nogen kampe i benene og udvikle sig lidt, men det gik dog ikke helt efter planen og jeg måtte derfor se mig slået af KV Kortrijk i 7 runde da de vandt kampen med 2-1



I Champions League gik det derimod meget bedre, jeg kom i en forholdsvis let pulje hvor jeg træk Real Madrid, Stuttgard og BATE. Jeg skulle i første runde en tur til Spanien og møde Real Madrid og på forhånd havde jeg ikke givet mig selv mange chancer for at få noget som helt med hjem fra Spanien, men mine spillere overraskede alt og alle og formåede at slå Real Madrid med 2-0



I det omvendte møde mod Real Madrid i Belgien var det igen mig der trak det længste stå da mine spiller viste stor fighter vilje og Real Madrid blev sendt hjem med et 3-1 nederlag.



De yderligere kampe i gruppen forløb meget plan mæssigt, dog lige med et enkelt fuck up ude mod Stuttgart hvor vi taber 5-4



I første Knockout Runde trækker jeg Chelsea og i første opgør skal jeg en tur til England og det skulle vise sig at være en meget lige kamp som jeg ender med at tabe 3-2 dog et rigtig godt resultat inden retur kampen i Belgien.



I retur kampen formår jeg stortset at holde Chelsea fra åbne chancer og jeg kommer foran 1-0 efter 11 min. Chelsea får kun til spillet sig til et enkel skud på mål, hvilket Lukaku dog også udnytter og score for Chelsea efter 63 min. Men til allersidst viser stjernen af Anderlecht sin målnæse og Mitrovic kan i det 89 min gør det til slut resultatet 2-1 og derfor går vi videre til kvartfinalen på regelen om udebane mål!!!



Kvartfinalen skal dog vise sig at blive endestationen i dette år Champions League. Vi skal endnu engang til tur til England hvor vi skal møde Man Utd. I den første kamp på hjemmebane formår vi at holde Utd fra at score, men da vi heller ikke selv kan score bliver det en kedelig 0-0 kamp.



I retur kampen i Manchester kan man tydeligt se styrke forskellen mellem de 2 hold og Utd vinder 2-1 og dermed er det farvel til Anderlecht i dette år CL.



For lige at afslutte 3 sæson vil jer her vise jer de spillere som overraskede mig mest i løbet af sæsonen.

Senne Verbiest, hentet 1 første sæson fra Genk for 12 mio. kr. Han fik 27 kampe sidste sæson og scoede 7 mål og lavede 4 oplæg.



Fede Vico, var i klubben da jeg overtog holdet, Vico var med 31 kampe, 9 mål og 8 oplæg en magt factor på min venstre kant.



Aleksander Mitrovic, STJERNEN i Anderlecht. Spillede 31 kampe lavede 28 mål og er en evig trussel hvergang han har bolden på modstanders bane halvdel. Jeg er meget spændt på hvor lang tid jeg kan holde på ham. Barcelona har budt på ham flere gang og han har da også anmodet om at blive solgt, men der er endnu ikke nogen klubber som har budt de 450 mio + 50% jeg gerne vil have for ham, og efter vi vandt mesterskabet igen sidste år er han nu glad for at være i klubben igen Smiley



Til sidste vil jeg gerne vise jer det største talent som lige nu løber rundt i Anderlecht og som jeg forventer mig rigtig meget af. Han blev hentet i sidste sæson for 31 mio. kr. i Kayserispor. Han er fremtidens mand på den centrale midtbane i Anderlecht.



Det var så lidt om min 3 sæson i Anderlecht. Håber der er nogen derude der følger med og som får lyst til at spille med Anderlecht. Skriv gerne om jeres spil her i klub tråden Smiley



Logged

LukasPodolski
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: RSC Anderlecht
« Svar #24: 14 Dec 2013, 16:06 »

Så blev sommerens transfer vindue overstået. 2 spillere har forladet klubben, hvor der imod er kommet 8 spillere til klubben. 2 af disse spillere er tiltænkt en rolle på første holdet, hvor de sidste 5 er ungdoms spillere.



De 2 spillere som er tiltænkt en rolle på første holdet er højre backen Cristian Arsaldi og den offensive midtbane Carlos Villanueva.

Arsaldi er købt ind som fast mand på højre back og jeg forventer meget at han kan komme ind med sin rutine og være med til at stabilisere forsvaret.



Villanueva vil få rollen som mentor og rotations spiller, han skal være med til at udvikle de unge spillere men samtidig vil han også få en del kampe, især i CL hvor han med hans rutine og sin fremragende teknik og spark kan være med til at lave store resultater.



Holdet start i ligaen har som forventet været rigtig god, vi er stadig ubesejret og med en målscore på 24-5 køre det hele på skinner.



I CL er vi også startet rigtig godt og efter 2 kampe ligger vi nr 1 i en meget svær pulje med 4 point. Ved lodtrækningen sad jeg tilbage med en rigtig dårlig fornemmelse da jeg træk PSG, Liverpool og Sevilla. Målet før CL start var at gå efter 3 pladsen og derved kval til EL. Men efter de 2 første kampe har jeg valgt at op justere den målsætning og jeg går nu benhårdt efter at gå videre i CL.



Der er 3 spillere som har overrasket positivt indtil videre i den her sæson og det er nogen af marginal spillere som har gjord det super godt når de har fået chancen.

Peter Breen: http://i953.photobucket.com/albums/ae20/Jensinho/Skaeligrmbillede2013-12-14kl160344.png

David Likiss : http://i953.photobucket.com/albums/ae20/Jensinho/Skaeligrmbillede2013-12-14kl160431.png

Marko Pavlovski: http://i953.photobucket.com/albums/ae20/Jensinho/Skaeligrmbillede2013-12-14kl160520.png

Det var så en lille update omkring starten på 4 sæson. Hvis i vil vide mere om Anderlecht eller vil have noget SS så sig endelig til så skal jeg nok fortælle og vise Smiley

Logged

frandseen
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: RSC Anderlecht
« Svar #25: 26 Dec 2013, 23:03 »

Starter op med Anderlecht nu!

Er der mulighed for du kan vise SS af dine køb og salg i alle sæsoner? Smiley
Logged

frandseen
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: RSC Anderlecht
« Svar #26: 26 Dec 2013, 23:11 »

Har også lagt mærke til at dine spillere udvikler sig fuldstændig vanvittigt. Hvordan bærer du dig ad med det? Smiley
Logged

LukasPodolski
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: RSC Anderlecht
« Svar #27: 27 Dec 2013, 13:27 »

Starter op med Anderlecht nu!

Er der mulighed for du kan vise SS af dine køb og salg i alle sæsoner? Smiley

Det kan du tro jeg vil. Så snart jeg er foran min computer kan jeg ligge dem op til dig Smiley

Har også lagt mærke til at dine spillere udvikler sig fuldstændig vanvittigt. Hvordan bærer du dig ad med det? Smiley

Jeg har som sådan ikke rigtig gjort noget. Masser af spille tid tror jeg er formlen. Jeg bruger den normale træning og så bruger jeg denne vejledning i pre season. http://fmfreaks.dk/index.php?topic=36804.0

Så prøv det af og se om det ikke også virker for dig. Jeg glæder mig til at høre om dit spil med Anderlect Wink
Logged

frandseen
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: RSC Anderlecht
« Svar #28: 27 Dec 2013, 15:24 »

Det kan du tro jeg vil. Så snart jeg er foran min computer kan jeg ligge dem op til dig Smiley

Jeg har som sådan ikke rigtig gjort noget. Masser af spille tid tror jeg er formlen. Jeg bruger den normale træning og så bruger jeg denne vejledning i pre season. http://fmfreaks.dk/index.php?topic=36804.0

Så prøv det af og se om det ikke også virker for dig. Jeg glæder mig til at høre om dit spil med Anderlect Wink

Tak for hjælpen. Smiley

Var desværre gået igang med mine venskabskampe, men har dog tilføjet en, så jeg har venskabskampe ca. hver 3 dag, som der foreslås i guiden! Er også igang med at skrive kontrakt med to fysiske og en taktisk træner.

Har indtil videre spillet 4 venskabskampe:
4-0 sejr over u-21 holdet
1-1 (sejr efter straffe) hjemme med Karpaty
4-0 sejr hjemme over FCN
0-3 sejr ude over Union Vöcklamarkt

Har skrevet kontrakt med:
Yann Ayessa for 3,75 millioner: 17 årig belgisk regen, som spiller OMC. Kommer fra Charleroi. I sin 'debut' mod FCN vælger han at lave 3 assist!
Franco Zuculini på fri
Totó for 4,75 millioner: 18 årig brasiliansk regen, som spiller AC. Hentet i Coritiba.
Kasper Kusk for 4 millioner. Synes vi manglede muligheder på venstre fløjen. Og han er jo mega billig! Ved ikke om han kan holde niveau. Frank Acheampong, mit normale startvalg, blev skadet i 2-3 måneder. Skuffet

Håber at dette er 'spillet'! Har endnu ikke fundet et spil, som har bidt mig, men da jeg læste, at du havde haft så stor succes med dette hold, også i CHL, blandet med de fremragende talenter, der er i klubben, tror jeg på, at det her bliver godt! Smiley
Logged

LukasPodolski
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: RSC Anderlecht
« Svar #29: 27 Dec 2013, 15:34 »

Tak for hjælpen. Smiley

Var desværre gået igang med mine venskabskampe, men har dog tilføjet en, så jeg har venskabskampe ca. hver 3 dag, som der foreslås i guiden! Er også igang med at skrive kontrakt med to fysiske og en taktisk træner.

Har indtil videre spillet 4 venskabskampe:
4-0 sejr over u-21 holdet
1-1 (sejr efter straffe) hjemme med Karpaty
4-0 sejr hjemme over FCN
0-3 sejr ude over Union Vöcklamarkt

Har skrevet kontrakt med:
Yann Ayessa for 3,75 millioner: 17 årig belgisk regen, som spiller OMC. Kommer fra Charleroi. I sin 'debut' mod FCN vælger han at lave 3 assist!
Franco Zuculini på fri
Totó for 4,75 millioner: 18 årig brasiliansk regen, som spiller AC. Hentet i Coritiba.
Kasper Kusk for 4 millioner. Synes vi manglede muligheder på venstre fløjen. Og han er jo mega billig! Ved ikke om han kan holde niveau. Frank Acheampong, mit normale startvalg, blev skadet i 2-3 måneder. Skuffet

Håber at dette er 'spillet'! Har endnu ikke fundet et spil, som har bidt mig, men da jeg læste, at du havde haft så stor succes med dette hold, også i CHL, blandet med de fremragende talenter, der er i klubben, tror jeg på, at det her bliver godt! Smiley

Det lyder super godt! Gode indkøb. Glæder mig til at høre mere om dit spil. Zuculini var fuldstædig vanvittig for mig og jeg endte med at sælge ham videre til Benfica for 100 mio. kr. Hvis du ikke har gjodt det så ryk Youri Tielemans op i 1 holds truppen og så gå ind på Genk hold og kig på Sanne Verbiest!
Logged

Sider: 1 [2] 3 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010