home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 13:45:17 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23298
  1 Bruger, 820 Gæster Online.

Indlæg: 1132689 over 31364 Emner
Nyeste Bruger: thinktwice35
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  Partenopei (tidl. The Minors)
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 10 11 [12] 13 Udprint
Forfatter Emne: Partenopei (tidl. The Minors)  (Læst 48748 gange)
ItaliensLarsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Partenopei (tidl. The Minors)
« Svar #165: 02 Dec 2010, 20:21 »

Fantastico! Efterhånden længe siden jeg har kommenteret din blog, men hey, hvad nytter det? - Du får alligevel så meget ros, så én fra eller til er ved ligemeget. Wink Igen, det er en fantastisk blog, og et spændende skifte du har lavet dig. Tillykke med månedens blog.

Fortsæt! Thumbs Up

Mange tak. Ros kan man jo aldrig få nok af! Opstemt

Rigtig fedt IL Thumbs Up du er min yndlingsblogger her på sitet! og kan rigtig godt lide at, du kom med nogle informationer om deres fans, som jeg ikke vidste før nu! hvis det da passer Wink men forsæt bare sådan det er jo eminent!

Mange tak Fernando, er jeg glad for at høre. Smiley Og det passer skam med Napolis fans. Smiley


Næste update kommer først i morgen.  Thumbs Up
Logged


Fernando
Gæst
 
Sv: Partenopei (tidl. The Minors)
« Svar #166: 02 Dec 2010, 20:22 »

Fint nok med en update i morgen og de må da godt nok have nogle hardcore fans. Smiley
Logged

ItaliensLarsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Partenopei (tidl. The Minors)
« Svar #167: 02 Dec 2010, 22:38 »

Fint nok med en update i morgen og de må da godt nok have nogle hardcore fans. Smiley

De har nogle meget hardcore fans. Der er den sportslige halvdel, som bare laver god stemning, og så har de hooligans. Smiley
Logged


Bendtner_23
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Partenopei (tidl. The Minors)
« Svar #168: 02 Dec 2010, 22:45 »

Dygtig dreng
Logged

When I get sad, I stop being sad and be awesome instead

ItaliensLarsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Partenopei (tidl. The Minors)
« Svar #169: 02 Dec 2010, 23:10 »

Dygtig dreng

Jamen tak, det er konstruktivt! Opstemt
Logged


ItaliensLarsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Partenopei (tidl. The Minors)
« Svar #170: 05 Dec 2010, 16:46 »


Venskabskampene
Jeg nåede at spille 5 venskabskampe, før vi kom i gang med sæsonen. Det gik i det hele taget rigtig godt, og vi startede ud med en overbevisende sejr på 3-1 over Sporting CP. Det var en kamp, hvor vi udspillede Sporting hele kampen igennem.
Cavani viste virkelig gode takter, og scorede 2 mål i kampen. Næste kamp fik vi et lidt dårlig resultat på 1-1 mod Murcia. Vi havde spillet, men kunne ikke få den ind. Næste kamp var mod vores samarbejdsklub Aversa Normanna. Det var en kamp, som mest blev spillet i et hyggeligt tempo, og det var mest af alt lidt show-bold. Vi vandt kampen 0-4, og vi begyndte lige så stille at finde takterne. I næste kamp fik vi et pinligt nederlag mod Cosenza på 2-1. Heldigvis kun en venskabskamp, og nu skulle vi lige slutte af med stil mod Brindisi. Vi sluttede af med en sejr, men det var desværre ikke med stil. Vi vandt 1-2, i en kamp, hvor vi skulle have vundet meget større.

Blandet bolsjer i Napoli
Nu begyndte de vigtige kampe at komme. Jeg var nervøs. Det her projekt kunne sagtens fejle. Første kamp var i Europa League kvalen, hvor vi skulle møde Marítimo. Det blev en let opgave, og vi vandt sikkert 2-0. Nu gik ligaen i gang. Vi var alle død nervøse. Modstanderen hed Cesena på Dino Manuzzi. Spændingen stig, da jeg så vores seneste historie mod Cesena. 1 sejr - 2 uafgjorte - 5 nederlag. Altså ikke lige holdet, som lå bedst til os. Kampen gik i gang, og begge hold fik en nervøs start. Første halveg endte mere eller mindre chanceløs, i hvert fald målløs. Anden halveg blev mere spændende. Luca Cigarini fik bolden på midten efter 59 minutter. Uden betænkningstid smadrede han den ind! 0-1! Jeg knyttede næven. Vigtigt! Cesena havde også deres chancer. I det 64. minut headede Coria på stolpen. Hele stadion troede den var inde, men de blev snydt. Lidt efter fik Renato bolden på kanten. Han slog et indlæg ind over, og Cavani headede den ind. 0-2, og nu var den hjemme. Kampen blev fløjtet af, og jeg fik min første Serie A sejr. I den næste kamp sikrede vi os videre avancement til Europa League gruppespillet, med en uafgjort 3-3 mod Marítimo.

Nu skulle vi besøge ærkerivalerne på Delle Alpi. En kamp alle Napoli fans ville hade at tabe. Kampen startede forfærdeligt. Giovinco tog nogle træk ind i banen, og smækkede bolden over i det lange hjørne. En elendig start. 15 minutter senere gjorde selv samme Giovinco det til 2-0 på straffe. Pazzini udnyttede en friløber, og bragte dem på 3-0. Cavani reducerede efter 34 minutter på et flot hovedstødsmål. I 1. halvegs overtid scorede Pazzini 2 gange, og så stod det altså 5-1 til pausen. Det blev ikke bedre efter pausen. Det var et skydetelt hos vores mål. Vi holdte dog stand indtil det 86. minut. Giovinco sikrede sig sit hattrick, ved at smadre et langskud ind. Deres nyindkøb, Henry Giménez, ville også være med. Han headede bolden ind i overtiden til slutresultatet 7-1. Helt og aldeles pinligt. Jeg var flov. Nu skulle vi genvinde lidt selvtillid mod Empoli. De kom på besøg i Naples, og alt andet end en sejr ville være en fiasko. Der skete intet i 1. halveg, men i 2. halveg begyndte chancerne at komme. I det 70. minut bragte Romaric os foran. Vi troede vi ville køre den hjem herefter. Den plan stoppede Coralli brat. Han fik bolden, satte 2 mænd af, og så placerede han den sikkert ind. 1-1. Dommeren fløjtede kampen af. Jeg havde ikke fået den bedste start, men jeg stolede på holdet. Sejrene skulle nok komme!
« Seneste Redigering: 05 Dec 2010, 16:49 af ItaliensLarsen » Logged


nikolajsaadat
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Partenopei (tidl. The Minors)
« Svar #171: 05 Dec 2010, 21:10 »

Flot grafik, og endnu en god update Peace Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up
Logged

ItaliensLarsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Partenopei (tidl. The Minors)
« Svar #172: 05 Dec 2010, 21:38 »

Flot grafik, og endnu en god update Peace Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up

Mange tak. Bare lidt ærgerligt, at resultaterne har været lidt svingende her i starten. Smiley
Logged


Philips
Gæst
 
Sv: Partenopei (tidl. The Minors)
« Svar #173: 11 Dec 2010, 03:28 »

Er bloggen gået død?
ellers en dejlig blog det var
Logged

ItaliensLarsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Partenopei (tidl. The Minors)
« Svar #174: 12 Dec 2010, 21:46 »

Er bloggen gået død?
ellers en dejlig blog det var

Det er den desværre, ja. Har ikke helt kunne finde motivationen, og begravet i lektier, som kommer i første række. Men skal da nok komme med en ny blog, det bliver dog først om nogle måneder, når motivationen er tilbage. Jeg vil ikke lave en ny blog nu, og så risikere, at der kun er motivation til 4-5 updates.
Logged


Chamberlain15
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Partenopei (tidl. The Minors)
« Svar #175: 12 Dec 2010, 21:48 »

NOOOOOOOO! Skuffet

Det var helt sikkert min yndlings blog på siden! Skuffet

Men har selvfølgelig fuld forståelse for dit valg og glæder mig til din næste blog! Wink
Logged

Tidligere brugernavn: petur

Arsenal og Knattspyrnufélag Akureyrar <3

Har et stort had til især Tottenham.

Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."

Bendtner_23
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Partenopei (tidl. The Minors)
« Svar #176: 12 Dec 2010, 21:54 »

Må også være pinligt at få tæsk 7-1
Logged

When I get sad, I stop being sad and be awesome instead

korzika
Gæst
 
Sv: Partenopei (tidl. The Minors)
« Svar #177: 12 Dec 2010, 21:59 »

Nu har jeg i lang tid læst med som "silent reader" og jeg har været dybt betaget af din blog. Du skriver fantastisk, og dit layout er sjældent set pænere.

Derfor syntes jeg sgu, at det er ærgerligt, at denne blog må stoppe. Skuffet

Logged

Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Partenopei (tidl. The Minors)
« Svar #178: 12 Dec 2010, 23:29 »

Må også være pinligt at få tæsk 7-1

Ja. Nogle kan bare ikke klare presset  Ubeslutsom
Logged


ItaliensLarsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Partenopei (tidl. The Minors)
« Svar #179: 18 Dec 2010, 13:49 »

Ja. Nogle kan bare ikke klare presset  Ubeslutsom

Hvad med din egen, Patrick? Den har da heller ikke fået en update længe?   Grin
Logged


Sider: 1 ... 10 11 [12] 13 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010