home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
10 Maj 2024, 13:38 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23298
  0 Brugere, 324 Gæster Online.

Indlæg: 1132687 over 31364 Emner
Nyeste Bruger: thinktwice35
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Omklædningsrummet FM2009
| | | | |-+  entre indtægter
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: entre indtægter  (Læst 1311 gange)
ytte
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
entre indtægter
« : 06 Jan 2009, 17:20 »

hej ...
Nu har jeg j læst at man selv kan styre entre indtægterner i det nye manager..
men hvor gør jeg det og hvordan gør jeg ? Forseglede Læber
Logged

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: entre indtægter
« Svar #1: 06 Jan 2009, 17:28 »

TOTALT ligegyldigt indlæg JessThorup-FAN

ytte:
Jeg har ikke hørt noget om, at man kan styre entreindtægterne. Har i al fald ikke set den mulighed nogen steder. Er du sikker på, at du har hørt rigtigt? Hvor er det du evt. har fået den oplysning henne?
« Seneste Redigering: 06 Jan 2009, 17:32 af plutonium » Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

ytte
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: entre indtægter
« Svar #2: 06 Jan 2009, 17:33 »

jamen det kan da godt være jeg har hørt forkert det er en kammerat der påstår at han har læste inde på sigames inden spillet overhovedet udkom ..
jeg tænker bare mit fck hold tager 149 for hver kamp ca, men ville da sætte den lidt op når jeg skulle møde nogle som brøndby og sådan nogle der kommer til at lægge i toppen, og hvis man så os kunne styrer det i europæisk sammenhæng ville jeg jo os rette lidt der Peace
Logged

TottenhamHotspur
Gæst
 
Sv: entre indtægter
« Svar #3: 06 Jan 2009, 17:34 »

Jeg har heller ikke hørt noget om at man selv kan styre entreindtægterne, og tror godt nok heller ikke at det kan lade sig gøre. Det ville man da have hørt mere om så..
« Seneste Redigering: 06 Jan 2009, 19:21 af bobogol » Logged

ytte
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: entre indtægter
« Svar #4: 06 Jan 2009, 17:41 »

hmm når okay... nu ved jeg godt det ikk har så meget med denne tråd at gøre men vil gerne have den der face pack til de danske hold og logoer til de danske hold men aner virkelig ikk hvorn jeg gør..
Logged

TottenhamHotspur
Gæst
 
Sv: entre indtægter
« Svar #5: 06 Jan 2009, 19:54 »

Links: Facepacks
          Logoer

There you go! Wink
« Seneste Redigering: 06 Jan 2009, 19:56 af TottenhamHotspur » Logged

mama99ai
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: entre indtægter
« Svar #6: 06 Jan 2009, 22:27 »

jamen det kan da godt være jeg har hørt forkert det er en kammerat der påstår at han har læste inde på sigames inden spillet overhovedet udkom ..
jeg tænker bare mit fck hold tager 149 for hver kamp ca, men ville da sætte den lidt op når jeg skulle møde nogle som brøndby og sådan nogle der kommer til at lægge i toppen, og hvis man så os kunne styrer det i europæisk sammenhæng ville jeg jo os rette lidt der Peace


Du kan jo altid ændre din billet pris i pre-game editoren hvis du vil ændre noget på din økonomi, men det gør selvfølgelig spillet lidt nemmere fra starten, så jeg vil ikke anbefale det - men det er er i hvert fald en mulighed for at korrigere billetpriserne.
« Seneste Redigering: 07 Jan 2009, 08:38 af mama99ai » Logged

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: entre indtægter
« Svar #7: 06 Jan 2009, 22:35 »

Det er nok den nemmeste måde at ændre spillets sværhedsgrad. For hvis man gør sine spillere til superspillere, så er de ikke tilfredse i din klub, og du vil have svært ved at betale løn, hvis du er en mindre klub.

Men ændre dit stadions størrelse, billetpriser og gennemsnitligt antal fans vil give dig en super solid balast i spillet. Men som mama99ai siger kan jeg heller ikke anbefale det. Spillet bliver meget hurtigt kedeligt, fordi der ingen udfordringer er, og desuden får man en chok, når så spiller et 'rigtigt' spil, fordi økonomien pludselig er sværere at få til at hænge sammen.
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010