home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 00:17:36 szukizek Blogkonkur... Hjertet banker kun for...
I går kl. 22:52:56 warmon Blogkonkur... [4] Journeyman - Transfer
I går kl. 22:35:06 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
I går kl. 22:13:07 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
I går kl. 22:04:42 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
I går kl. 22:02:27 Broen13 Blogkonkur... #2 - Danish Viking War...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
Antal Registrerede Brugere: 23299
  0 Brugere, 101 Gæster Online.

Indlæg: 1132718 over 31370 Emner
Nyeste Bruger: myracook
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Idéfabrikken
| | | | |-+  Standby...14-"Din vej" af Oli (Freaks United)
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 21 Udprint
Forfatter Emne: Standby...14-"Din vej" af Oli (Freaks United)  (Læst 66398 gange)
Oli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 3-"Din vej" af Oli (Ny)
« Svar #45: 10 Jun 2011, 22:00 »

En rigtig god update, godt at se at vi er kommet godt fra start med en første plads.

Og så er det heller ikk helt dårligt at være vores næst bedste i gennemsnitbedømmels e.  Opstemt

Ser frem til den næste update, forsæt det gode arbejde  Thumbs Up
Tak randers-man Grin
Og et godt mål, må man da også sige at du fik lavet dig! Thumbs Up
Logged

Oli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 3-"Din vej" af Oli (Ny)
« Svar #46: 10 Jun 2011, 22:32 »



oh shit guys... nok er kidderminister, ligaens bundhold, meeeen at slå dem med ku 7 spillere, hvor 2 af dem er målmænd... not very good Skuffet (lorte landskampe!)
Logged

Jonaspetersen93
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 3-"Din vej" af Oli (Ny)
« Svar #47: 10 Jun 2011, 23:06 »

Oli, hvad bruger du mest mig som? position?
Logged

Tidligere: Baloo38

Oli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 3-"Din vej" af Oli (Ny)
« Svar #48: 10 Jun 2011, 23:15 »

Oli, hvad bruger du mest mig som? position?
Mest som højre kant, og nogen gange so højreback, når Theisen er skadet. Du fik en kamp som angriber, men den plads er rimelig fyldt, du ve Wink Hvad skal jeg forresten gøre med den kommende kamp!? Huh (billedet over)
Logged

Jonaspetersen93
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 3-"Din vej" af Oli (Ny)
« Svar #49: 10 Jun 2011, 23:20 »

Mest som højre kant, og nogen gange so højreback, når Theisen er skadet. Du fik en kamp som angriber, men den plads er rimelig fyldt, du ve Wink Hvad skal jeg forresten gøre med den kommende kamp!? Huh (billedet over)

kan du ikke tage nogle regens op fra 2./U19?
Logged

Tidligere: Baloo38

Oli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 3-"Din vej" af Oli (Ny)
« Svar #50: 10 Jun 2011, 23:27 »

Nej, der er ingen spillere på hverken vores u-18 hold, eller reservehold... så er lidt nedtrykt Ubeslutsom
Logged

Gabe
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: 3-"Din vej" af Oli (Ny)
« Svar #51: 11 Jun 2011, 18:00 »

Endnu en gang en rigtig flot update Oli. Jeg vil dog helst hedde Thomas Gabe og ikke Morten Gabe Wink Også fedt at se, at jeg endelig er kommet i gang med 2 basser og 2 assists Smiley Mht. ovenstående problem kan det godt være du bliver nødt til at gå på ferie den dag, hvor kampen skal spilles. Lidt stenet!

Fortsæt det gode arbejde!
Logged

Oli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 3-"Din vej" af Oli (Ny)
« Svar #52: 11 Jun 2011, 18:12 »

Endnu en gang en rigtig flot update Oli. Jeg vil dog helst hedde Thomas Gabe og ikke Morten Gabe Wink Også fedt at se, at jeg endelig er kommet i gang med 2 basser og 2 assists Smiley Mht. ovenstående problem kan det godt være du bliver nødt til at gå på ferie den dag, hvor kampen skal spilles. Lidt stenet!

Fortsæt det gode arbejde!
Undskyld det med navnet Thomas Wink Hvis jeg vælger at gå på ferie, er det så ikke bare min ass. manager, der spiller kampen for mig? I så fald, vil det jo ikke ændre på hvor mange spillere vi har... Og tak for komplimentet forresten Peace
Logged

HRz
Gæst
 
Sv: 3-"Din vej" af Oli (Ny)
« Svar #53: 11 Jun 2011, 18:38 »

Første assist! Smiley
Logged

Oli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 3-"Din vej" af Oli (Ny)
« Svar #54: 12 Jun 2011, 13:50 »

I får den 4. update i dag Thumbs Up
Logged

Jarto
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: 3-"Din vej" af Oli (Ny)
« Svar #55: 12 Jun 2011, 13:51 »

Lækkert Opstemt
Logged

19-18 nuff' said.

snakers
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: 3-"Din vej" af Oli (Ny)
« Svar #56: 12 Jun 2011, 14:02 »

 Opstemt
Logged

Oli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 3-"Din vej" af Oli (Ny)
« Svar #57: 12 Jun 2011, 15:50 »

4. Update


De ubesejrede kæmper

At holde en førsteplads i ligaen, er flot... men at opbygge den er endnu flottere! Det er det, vores unge Freaks, har gjort i denne periode. Vores forsvar har fungeret rigtig rigtig flot. Osborn og Vidarsson, har etableret sig nede i vores forsvar, og er fantastiske til at lukke ned for modstanderen. Nikolaj Schimek, står meget stabilt for tiden, og har sammen med forsvaret, sørget for 4 clean sheets. Vores hold bliver ved med at være farlige offensivt, og med Sánchez på toppen, kan vel heller ikke gå helt galt... Han har i en periode dog haft et lille formdyk, hvor han virkede selvtilfreds og uskarp, men han rettede dog op på det medd 3 mål i de sidste 2 kampe. En angriber der også er kommet på rette kurs, efter en sløv start, er kæmpen Thomsen, der nu er begyndt at komme ind i en lille stime (hvis man kalde det det), dog uden at være tæt på, at være i nærheden af Andrés målscore, der er 6 gange større end Thomsens. Resultaterne er utrolig flotte, men en af kampene er dog værd at bemærke. 2-1 kampen, mod Kidderminister, var nemlig en kamp hvor at 13 af vores spillere var til landsholds kamp, mens 1 var skadet og 1 havde karantæne. Derfor gik jeg på ferie den dag, så spillet ville give os nogle "opfundne" spillere. Heldigvis vandt vi kampen, da Kidderminister også er det suverænt dårligste hold i ligaen.


Resultater:


Det har været en utrolig flot omgang fodbold, og jeg har svært ved at udpege de flotteste kampe Wink

Stillingen:


(Topscorerlisten, assistlisten, flest gange kampens spiller-listen og bedste gennemsnitsbedømmel se-listen, er kun taget efter de "officielle" kampe, og ikke venskabskampene)

Holdets Topscoreliste:
Andés Sánchez 18 mål
Thomas Gabe 3 mål
Daniel V. Jensen 3 mål
Daniel V. Thomsen 3 mål
Morten Aggergaard 2 mål
(med flere)

Holdets Assistliste:
Mads Hoeg 5 assists
Jacob Træholt 5 assists
Benjamin Vinje 5 assists
Andrés Sánchez 4 assist
Mikkel Bundgaard 3 assists
(med flere)

Holdets Flest gange kampens spiller-liste:
Andrés Sánchez 8 gange
Daniel V. Thomsen 2 gange
Mikkel Bundgaard 1 gang
Thomas Gabe 1 gang
Mads Hoeg 1 gang
(med flere)

Holdets Bedste gennemsnitsbedømmel se-listen
Andrés Sánchez 7.99
William Osborn 7.28
Jacob Træholt 7.26
Mikkel Bungaard 7.24
Daniel V. Jensen 7.23

Eftertragtede spillere:
Lige for tiden er vores unge midtbanespiller, Daniel Hoeg, under luppen af den italienske storklub Lazio. Vi må håbe at det ikke bliver aktuelt med et skifte.

Skadede Spillere:
Philip Rosenholm fik, i den første kamp mod Mansfield, scoret sit første mål for klubben, på flot maner. Desværre for Philip, blev han i samme kamp skadet, og har derfor ikke spillet i nogen af de andre kampe. Han er dog tilbage nu.
Andreas Høgsberg og Frederik Theisen, blev i samme kamp, begge skadet. Dog var det ikke så slemt, og backerne, vendte hurtigt tilbage.
Daniel V. Jensen blev skadet under træning, og missede de to sidste kampe. Han er snart klar igen Smiley

Månedens Helt:
Ja Sánchez bliver jo ved med at score... men det defensive er da lige så vigtigt. Derfor har jeg valgt en spiller, der i denne periode, ikke har haft en eneste dårlig kamp. Han har med sin islandske forvarskollega, stået som en mur i det centrale forsvar. Den person jeg har valgt at give prisen til er (hvis nogen ikke skulle have opdaget det) William Osborn, der i de seneste 5 kampe, har haft en gennemsnitsbedømmel se på 7.68, trods han ikke har scoret et eneste mål. Flot flot Smiley

Månedens Flop:
I denne måned, har det stort set været umuligt for mig at vælge et flop, da stort set hele holdet, har spillet godt fodbold. Derfor bliver der intet flop denne gang. Smiley

Månedens Detalje:
Igen er jeg blevet nødt til at vælge 2 månedens deltaljer, da der igen, har været to meget bemærkelsesværdig ting.
Denne gang er prisen givet til 2 spillere, der begge scorede deres første mål for klubben, på flot vis!

Den første der scorede, var Philip Rosenholm, der på med et godt langskud, endelig fik sendt sit første mål for klubben, i nettet.

http://www.youtube.com/v/-sZ0ct53uD0

Det andet mål, blev scoret af Stefan Sørensen, der med et meget flot, og måske en "lille" smule heldigt mål, fik scoret sit første mål for klubben.

http://www.youtube.com/v/ipKEdpekVRk

Tillykke med de flotte mål Grin

Mvh. Oli Opstemt
Logged

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 4-"Din vej" af Oli (Ny)
« Svar #58: 12 Jun 2011, 15:52 »

Rigtig god update Thumbs Up
Hvad vil vi gøre, hvis Sanchez bliver skadet?
Logged

Oli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 4-"Din vej" af Oli (Ny)
« Svar #59: 12 Jun 2011, 15:55 »

Rigtig god update Thumbs Up
Hvad vil vi gøre, hvis Sanchez bliver skadet?
Tja... det ville være et hårdt slag i bollerne, men ellers har vi jo en Thomsen, Gabe, Aggergaard eller Andersen, vi kan bruge Thumbs Up
Logged

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 21 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010