home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23284
  0 Brugere, 534 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: reportajme
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Idéfabrikken
| | | | |-+  Standby...14-"Din vej" af Oli (Freaks United)
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 21 Udprint
Forfatter Emne: Standby...14-"Din vej" af Oli (Freaks United)  (Læst 65780 gange)
Oli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 1-"Din vej" af Oli (Ny)
« Svar #15: 08 Jun 2011, 21:27 »

Kæft en god update! Jeg glæder mig så meget til næste update! - Og også fedt at blive valgt til kampens spiller en kamp Opstemt Desuden elsker jeg måden du skriver det op på. Mer' mer' mer'! Wink

Tusind tak Jarto...har også gjort mig umage Smiley Men tror ikke de bliver lige så komplicerede fremover. Det tager jo alligevel ret lang tid Wink
Logged

Jarto
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: 1-"Din vej" af Oli (Ny)
« Svar #16: 08 Jun 2011, 21:35 »

Tusind tak Jarto...har også gjort mig umage Smiley Men tror ikke de bliver lige så komplicerede fremover. Det tager jo alligevel ret lang tid Wink
Jaja, det er jo op til dig Smiley Men du skulle ikke snydes for rosen af denlækre update Wink
Logged

19-18 nuff' said.

Oli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 1-"Din vej" af Oli (Ny)
« Svar #17: 08 Jun 2011, 21:39 »

Jaja, det er jo op til dig Smiley Men du skulle ikke snydes for rosen af denlækre update Wink
Smiley
Logged

Jonaspetersen93
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 1-"Din vej" af Oli (Ny)
« Svar #18: 08 Jun 2011, 21:56 »

FUCK så er man skadet, håber jeg kan gøre det godt igen når jeg kommer tilbage
Logged

Tidligere: Baloo38

Gabe
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: 1-"Din vej" af Oli (Ny)
« Svar #19: 09 Jun 2011, 15:31 »

Det ser sgu godt ud Oli.. Flot og meget detaljeret update Smiley Fortsæt det flotte arbejde - du er kommet godt fra start! Smiley
Logged

Oli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 1-"Din vej" af Oli (Ny)
« Svar #20: 09 Jun 2011, 16:46 »

I kan forvente en update i aften, eller i morgen Smiley
Logged

Jarto
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: 1-"Din vej" af Oli (Ny)
« Svar #21: 09 Jun 2011, 17:42 »

Fedt Smiley
Logged

19-18 nuff' said.

Oli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 1-"Din vej" af Oli (Ny)
« Svar #22: 09 Jun 2011, 20:52 »

2. Update - Sæsonstart


Sådan Freaks Utd!


Så gjorde vores mandskab klar til en sæson i Blue Square Bet Premier, hvor at vi selvfølgelig skulle ud og vinde nogen kampe, for at holde vores drøm om oprykning, i live. Den opgave klarede vi rigtig rigtig flot, da vi (ud af vores 5 kampe) vandt 4 og spillede en uafgjort... Det må da siges at være godt Thumbs Up

Resultater:


Vi havde god kontrol i alle kampe, og var gode til at skabe muligheder. Jeg vil lige kort remse nogen af de mest bemærkelsesværdige kampe op:

Freaks Utd - Bath
I denne kamp havde vi overtaget, da Bath ikke lige frem er ligaens bedste hold. Benjamin Vinje stod for vores første mål, der bragte os i front, rimelig kort inde i første halvleg. Andrés Sánchez scorede i anden halvleg, og Morten Aggergaard, tæt ved slutfløjt. Det aller mest bemærkelsesværdige ved kampen, var dog at Bath TO gange i kampen, havde chancen for at udligne på straffespark, men heldigvis brændte begge (ét reddet og ét sparket langt forbi). Dog var holdet aldrig rigtig i fare for at tabe.

Grimsby - Freaks Utd
Det var noget af en gyser, da vi skulle til Blundell Park for at møde Grimsby. Vi startede fantastisk ud med et mål af Andés Sánchez, efter 2 minutter. Efter 8 minutter var den selv samme person, der igen scorede. Denne gang på et straffespark. 20 minutter efter, kom en reducering af Grimsby, og det gjorde det bestemt ikke bedre, at Morten Jørgensen, et kvarter efter, blev udvist. Udligningen faldt så i det 80. minut, og det virkede virkelig som en trist dag for Freaksne. Men i det 89. minut, var Sánchez igen i hopla, og fuldførte et flot hattrick og et vigtigt resultat.

Stillingen:
Lige nu ligger vi helt oppe blandt toppen, hvilket er meget flot af vores unge team Smiley


(Topscorerlisten, assistlisten, flest gange kampens spiller-listen og bedste gennemsnitsbedømmel se-listen, er kun taget efter de "officielle" kampe, og ikke venskabskampene)

Holdets Topscoreliste:
Andés Sánchez 7 mål
Mads Hoeg 1 mål
Daniel V. Jensen 1 mål
Benjamin Vinje 1 mål
Morten Aggergaard 1 mål


Holdets Assistliste:
Mads Hoeg 2 assists
Jacob Træholt 2 assists
Aron Virdarsson 1 assist
Andrés Sánchez 1 assist
Stefan Sørensen 1 assist
(med flere)

Holdets Flest gange kampens spiller-liste:
Andrés Sánchez 3 gange
Benjamin Vinje 1 gang
Mads Hoeg 1 gang


Holdets Bedste gennemsnitsbedømmel se-listen
Andrés Sánchez 7.98
Mads Hoeg 7.40
Stefan Sørensen 7.37
William Osborn 7.20
Daniel V. Jensen 7.18

Månedens Helt:
Vores helt store spiller, der har skilt sig voldsomt ud, er den halvt danske/spanske angriber, Andrés Sánchez, der har scoret 7 mål, i de sidste 4(1) kampe og er ligaens topscorer! Han har, utroligt nok, scoret i hver af de 5 kampe, og leveret et flot hattrick mod Grimsby.

Månedens Flop:
Månedens flop, må jeg desværre tildele Daniel V. Thomsen, der ellers spillede utrolig flot i de indledende venskabskampe. Han har spillet i 4 af vores 5 kampe, og har hverken scoret, eller lagt op til nogle mål.

Månedens Detalje:
Denne gang går Månedens Detalje til en meget flot kamp vi spillede mod Grimsby. Det var det man kalder en rigtig rutsjebanetur. Vi var foran 2-0, smed føringen, og scorede så igen i det sidste minut af kampen. Det var også en kamp, hvor Sánchez lavede hattrick. Rigtig flot af Sánchez, og resten af holdet, som alle kan kalde denne pris deres Wink
Her er et link, med kampens mål:
PS: Kan ikke lige få kampens højdepunkter uploadet, men lægger linket ind når jeg får det til at virke Thumbs Up


Mvh. Oli Opstemt
Logged

Oli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 1-"Din vej" af Oli (Ny)
« Svar #23: 09 Jun 2011, 21:05 »

Tusind tak Jarto...har også gjort mig umage Smiley Men tror ikke de bliver lige så komplicerede fremover.
Jeg tager mine ord i mig igen Wink
Logged

HRz
Gæst
 
Sv: 2-"Din vej" af Oli (Ny)
« Svar #24: 09 Jun 2011, 21:06 »

Klasse Andreas Sanchez. Opstemt

Gør jeg det ok som målmand?
Logged

HRz
Gæst
 
Sv: 2-"Din vej" af Oli (Ny)
« Svar #25: 09 Jun 2011, 21:07 »

Og fantastisk update! Opstemt
Logged

Oli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 2-"Din vej" af Oli (Ny)
« Svar #26: 09 Jun 2011, 21:09 »

Klasse Andreas Sanchez. Opstemt

Gør jeg det ok som målmand?
Som skrevet har du jo taget et straffe...din gennemsnitsbedømmel se er på 6.8, så du har stået rimelg stabilt.
Og 3 clean sheets er har du jo også lavet Peace
Logged

Oli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 2-"Din vej" af Oli (Ny)
« Svar #27: 09 Jun 2011, 21:09 »

Og tak Smiley
Logged

HRz
Gæst
 
Sv: 2-"Din vej" af Oli (Ny)
« Svar #28: 09 Jun 2011, 21:10 »

Det da ok :-).
Logged

Oli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 2-"Din vej" af Oli (Ny)
« Svar #29: 09 Jun 2011, 21:11 »

Det er det bestemt Thumbs Up
Logged

Sider: 1 [2] 3 4 ... 21 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010