home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23292
  0 Brugere, 477 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: Japper
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Rate mit hold FM11
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 27 28 [29] 30 31 Udprint
Forfatter Emne: Rate mit hold FM11  (Læst 104690 gange)
daugaard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Rate mit hold FM11
« Svar #420: 01 Aug 2011, 14:07 »

Her er mit BVB dortmund i 2 sæson. Smiley

Logged


Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Rate mit hold FM11
« Svar #421: 02 Aug 2011, 02:52 »

Hvad siger i til mit Napoli mandskab anno 2013 ? Smiley

Logged

blomvikings
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Rate mit hold FM11
« Svar #422: 02 Aug 2011, 08:18 »

Hvad siger i til mit Napoli mandskab anno 2013 ? Smiley



Har selv lige haft spillet med Napoli, det stoppede dog i 2 sæson pga for mange crash dumps Smiley

Men dit hold ser super stærkt ud offensivt.
Defensivt synes jeg der mangler en smule, Bassong havde jeg selv, og han gør det godt.
Men jeg synes Zanka er for svag, samt dine backups heller ikke er gode nok. Selv havde jeg også Shawcross, og så Papastothoupolos(der er formentlig fejl (: ) fra Milan som reserve.

Og din målmand kan vel også forstærkes en lille smule Smiley

Men helt sikkert et fedt hold.
Logged

styleez-o2
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Rate mit hold FM11
« Svar #423: 02 Aug 2011, 11:39 »

Har selv lige haft spillet med Napoli, det stoppede dog i 2 sæson pga for mange crash dumps Smiley

Men dit hold ser super stærkt ud offensivt.
Defensivt synes jeg der mangler en smule, Bassong havde jeg selv, og han gør det godt.
Men jeg synes Zanka er for svag, samt dine backups heller ikke er gode nok. Selv havde jeg også Shawcross, og så Papastothoupolos(der er formentlig fejl (: ) fra Milan som reserve.

Og din målmand kan vel også forstærkes en lille smule Smiley

Men helt sikkert et fedt hold.

Hvordan kan du syntes at Zanka er svag når han spiller til 7.78?
Logged

Liverpool FC!

"If Everton were playing at the bottom of the garden, I'd pull the curtains."
- Citat; Bill Shankly

blomvikings
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Rate mit hold FM11
« Svar #424: 02 Aug 2011, 11:43 »

Hvordan kan du syntes at Zanka er svag når han spiller til 7.78?

Det handler ikke hvordan han spiller.
Ren statsmæssigt synes jeg bare ikke han er stærk nok. At han så har spillet godt, jamen det er jo så godt for ham.
Men jeg kommer bare med min mening om holdet, og et hold der går efter at vinde serie A skal ikke have Zanka som starter efter min mening.
Logged

styleez-o2
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Rate mit hold FM11
« Svar #425: 02 Aug 2011, 11:46 »

Hvad siger i til mit Napoli mandskab anno 2013 ? Smiley



Fedt hold - en utrolig stærk offensiv! Dog ville jeg nok have brugt Suarez på venstre kanten som inderste angriber, men det ser ud til Fabio Q. gør det stærkt. Defensivt syntes jeg og du er godt besat - dine backs er ikke de største stjerner men ser ud til at være stærkt spillende og med en Maggio som reserve, kan det ikke gå helt galt Wink
Dog syntes jeg du mangler en backup til venstre backen.
En ting jeg undre mig meget over, er at du ikke har registreret Blasi?  I mine spil plejer han at være en konge på midtbanen - er det kun hos mig? Smiley
Logged

Liverpool FC!

"If Everton were playing at the bottom of the garden, I'd pull the curtains."
- Citat; Bill Shankly

styleez-o2
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Rate mit hold FM11
« Svar #426: 02 Aug 2011, 11:47 »

Det handler ikke hvordan han spiller.
Ren statsmæssigt synes jeg bare ikke han er stærk nok. At han så har spillet godt, jamen det er jo så godt for ham.
Men jeg kommer bare med min mening om holdet, og et hold der går efter at vinde serie A skal ikke have Zanka som starter efter min mening.

Det er Fair nok, undrede mig bare over at du syntes han var svag også med den bedømmelse Wink - Men i nogle spil kan han faktisk godt udvikle sig til noget stort. Havde ham selv i Liverpool hvor han spillede sammen med Agger i mange sæsoner Smiley
Logged

Liverpool FC!

"If Everton were playing at the bottom of the garden, I'd pull the curtains."
- Citat; Bill Shankly

blomvikings
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Rate mit hold FM11
« Svar #427: 02 Aug 2011, 11:58 »

Okay, har jeg ikke selv prøvet Smiley

Det hænger nok også sammen med at jeg ikke bryder mig om manden, så der ska noget til at jeg henter ham Smiley
Logged

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Rate mit hold FM11
« Svar #428: 02 Aug 2011, 13:28 »

Mht. Zanka så blev han hentet ind, da jeg overtog klubben midt i en sæson. Da han så fik chancen for at starte inde nogle kampe, kvitterede han med en del mål. Det at han går meget med frem, og er stærk i hovedspillet gør at jeg foretrækker ham når jeg skal sætte holdet (til bedømmelse her). I de store kampe spiller jeg oftere med Cannavaro som starter, og så Zanka som indskifter.

Men Zankas historie:





@ styleez-o2

Må sige at jeg også vil give dig ret mht. Suarez, men af to årsager er han ikke fast mand endnu. 1) Quagliarella er inde i en stime lige pt. Startede med at han lavede hattrick i sidste landskamp, og så fortsatte han bare det gode spil. 2) Han er lige kommet til klubben, men jeg gør alt hvad jeg kan for at spille ham ind på holdet. Han har da også lavet to kasser imod Torino, som jeg besejrede 9 - 0 (tjek bloggen (: ).
Men Suarez er self fast mand inden længe...

Det er kun i CHL at Blasi ikke er registreret... Har valgt ham fra da de Jong og M'Vila begge har overgået ham med flere længder til tider. Så derfor har jeg hellere dem med til de store udfordringer i CHL.




@ blomvikings

Angående målmandsposten, så gir jeg dig i denne sæson ret, for der har han ikke lukket af på helt samme måde endnu, men i sidste sæson var han som en mur. Har dog det lille problem at det er svært for mig at lokke nogen bedre mand til. Generelt får jeg meldingen at de ikke har interesse i at skifte til min klub. Havde jeg kunnet tage fra øverste hylde oftere, så var der også en anden målmand.

Mht. forsvaret, så gør Zanka det pt. fint, sammen med Bassong og Cannavaro. Er mere back'sne hvor jeg er enige med dig og styleez-o2, med at der mangler noget. Dog har Sime Vrsaljko været fin på højre backen, men ville gerne ha forstærket begge.

Som afsluttende bemærkning kan jeg dog sige, at hvis økonomien havde sagt god for at hente en halvdyr spiller mere, så var Zanka nok  røget ud til fordel for Bellusci fra Parma. Lurer dog stadig på at hente ham hvis økonomien flasker sig.

ps. Skal gerne ha købt mere italiensk ind fremover.

Logged

Champenralle
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Rate mit hold FM11
« Svar #429: 26 Aug 2011, 12:13 »

Arsenal, sommeren 2013

Logged

Arsenal FC!!

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Rate mit hold FM11
« Svar #430: 26 Aug 2011, 12:23 »

Ærlig talt, så finder jeg dit hold utrolig kedeligt da mange af de spillere du har købt, er spillere som vi alle ved bliver en succes, og som 9 ud af 10 køber..

Men det er helt sikkert et hold med stor kvalitet, og som kan sikre dig mange titler.
Logged

Champenralle
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Rate mit hold FM11
« Svar #431: 26 Aug 2011, 12:25 »

Har kun vundet Liga cuppen og FA cuppen. Men var i Champions League finalen i sidste sæson. Er igang med at prøve at leje Andy Carrol.
Logged

Arsenal FC!!

Maldinho
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Rate mit hold FM11
« Svar #432: 26 Aug 2011, 12:40 »

har et netspil med en ven Smiley Kunne godt tænke at få en vurdering af vores hold Smiley

Mit hold:

http://imageshack.dk//viewimage.php?file=/imagesfree/rRo55189.png

vens hold:

http://imageshack.dk//viewimage.php?file=/imagesfree/Vo955227.png


Logged

Out of darkness cometh light!!

bøvle
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Rate mit hold FM11
« Svar #433: 26 Aug 2011, 12:47 »

Vil mene du har det bedste hold, men vil skyde på din kammerat har den klart stærkeste økonomi Wink
Logged

Korzika
Gæst
 
Sv: Rate mit hold FM11
« Svar #434: 26 Aug 2011, 13:11 »

Jeg syntes dit hold er bedre. Jeres start 11'ere er dog ret jævnbyrdige. Du skiller dig positivt ud ved at have den klar bedste bredde. Din kammerat har kun 8 alternativer til startopstillingen, hvor 4 af disse spillere er angribere, 1 er målmand, 1 er forsvarsspiller, mens han til slut har 2 midtbanespillere. Det er ikke særligt optimalt, NÅR hans spillere i løbet af sæsonen får skader, eller når spillerne er trætte, og der er behov for rotation.
Logged

Sider: 1 ... 27 28 [29] 30 31 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010