home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 23:25:17 warmon Blogkonkur... [19] Journeyman - Skal...
I går kl. 21:30:32 warmon Blogkonkur... #6 - Danish Viking War...
I går kl. 21:27:02 warmon Blogkonkur... 5# Hjertet banker kun ...
I går kl. 20:44:50 Wester Blogkonkur... The beautiful game
I går kl. 05:48:55 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23301
  3 Brugere, 464 Gæster Online.

Indlæg: 1132757 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: Jøddi
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring FM2009
| | | | |-+  Liverpool FC
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 12 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool FC  (Læst 36536 gange)
Frazonn
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #30: 13 Jan 2009, 20:22 »

Jeg er lige startet, er i slutningen af oktober. har vundet 13 af 15 kampe, og spiller i en 4-1-2-2-1 med 1 defensiv midt, to centrale, to fløje og en angriber, hvilket virker rigtig godt for mig Opstemt

Srna - Agger - Carre - Dossena

                   Masche

               Xabi - Gerrard

Kuyt                            Babel

                 Torres

men jeg kan ikke få keane i gang, han vil bare ikke score, kun på landsholdet.
Andre der har oplevet lignende Smiley

EDIT: Byttede lige om på Srna og Dossena, så de spiller i den rigtige side hver især
« Seneste Redigering: 14 Jan 2009, 18:12 af Frazonn » Logged

JKJ
Gæst
 
Sv: Liverpool FC
« Svar #31: 14 Jan 2009, 10:03 »

Det er sq ikke mange penge man får, til trods for, at der er 780 mio i klubkassen :s
EDIT: Selvom jeg kun har fået 40 mio, har jeg købt Criscito og Santon.

Nu skal du jo lige tænke på de har en pæn gæld der skal betales af på hver måned, så nytter det jo ikke at give dem 300 mio til spillerhandler...
Desuden er der jo allerede brugt af deres transferbudget, Keane er jo blevet købt for 200 mio feks, det har jo gjort et pænt indhug allerede...
Logged

JKJ
Gæst
 
Sv: Liverpool FC
« Svar #32: 14 Jan 2009, 10:05 »

Jeg er lige startet, er i slutningen af oktober. har vundet 13 af 15 kampe, og spiller i en 4-1-2-2-1 med 1 defensiv midt, to centrale, to fløje og en angriber, hvilket virker rigtig godt for mig Opstemt

Dossena - Agger - Carre - srna

                   Masche

               Xabi - Gerrard

Kuyt                            Babel

                 Torres

men jeg kan ikke få keane i gang, han vil bare ikke score, kun på landsholdet.
Andre der har oplevet lignende Smiley

Jeg kan ikke helt finde ud af Keane, det ene øjeblik er han skarp som bare pokker, det næste øjeblik kan han ikke score fra 10 cm afstand - lidt som irl  Wink - Men imo er han ikke god nok til holdet, men skal da lige have chancen i den 1. sæson...
Logged

Frazonn
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #33: 14 Jan 2009, 18:11 »

Jeg kan ikke helt finde ud af Keane, det ene øjeblik er han skarp som bare pokker, det næste øjeblik kan han ikke score fra 10 cm afstand - lidt som irl  Wink - Men imo er han ikke god nok til holdet, men skal da lige have chancen i den 1. sæson...
Nu har han ikke scoret endnu, i små 16 timers bold .. men tror jeg må give ham chancen sæsonen ud. og ellers håbe der er nogle der vil købe ham Smiley
Logged

Nemeth
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Liverpool FC
« Svar #34: 02 Feb 2009, 16:54 »

Nogle der har en taktik jeg kan få lov at få lidt inspiration fra ?
- Det kører ikke ligefrem i mit Liverpool spil, ligger godt nok nr. 3 i Pl, men tabte til Barca i 8-delsfinalen,
og røg rimelig tidligt ud af både Carling Cup og Fa . .

Jeg har brug for lidt succes. Kun Torres holder mit hold oppe.
Gerrard har selvfølgelig været skadet stort set siden sæsonens start, og er stadig ude i 2. måneder endnu!
Logged

JKJ
Gæst
 
Sv: Liverpool FC
« Svar #35: 02 Feb 2009, 17:00 »

Nogle der har en taktik jeg kan få lov at få lidt inspiration fra ?
- Det kører ikke ligefrem i mit Liverpool spil, ligger godt nok nr. 3 i Pl, men tabte til Barca i 8-delsfinalen,
og røg rimelig tidligt ud af både Carling Cup og Fa . .

Jeg har brug for lidt succes. Kun Torres holder mit hold oppe.
Gerrard har selvfølgelig været skadet stort set siden sæsonens start, og er stadig ude i 2. måneder endnu!

Hvordan stiller du op??

Er lige gået ubesejret gennem PL uden et eneste indkøb så det burde kunne lade sig gøre Wink

Min opstilling er en klassisk 4-4-2

GK: Reina
DR: Arbeloa
DL: Insua
DC: Carra
DC: Agger

MR: Gerrard
ML: Babel/Riera
MC: Alonso
MC: Mascha

AC: Torres
AC: Kuyt/Keane

Babel og Riera rotere en del da de åbenbart ikke har så god en fysik.
Kuyt og Keane rotere også lidt men det er lidt efter hvad jeg føler for op til en kamp.

Kanterne har pil fremad, mens den ene midtbane har en pil tilbage, det er Mascha der tager den plads...
Kenterne har derudover forholdsfrie tøjler, mens alle fra midtbanen og frem har skud på mål som de har løst til...
« Seneste Redigering: 02 Feb 2009, 17:21 af JKJ » Logged

Nemeth
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Liverpool FC
« Svar #36: 02 Feb 2009, 21:28 »

Hvordan stiller du op??

Er lige gået ubesejret gennem PL uden et eneste indkøb så det burde kunne lade sig gøre Wink

Min opstilling er en klassisk 4-4-2

GK: Reina
DR: Arbeloa
DL: Insua
DC: Carra
DC: Agger

MR: Gerrard
ML: Babel/Riera
MC: Alonso
MC: Mascha

AC: Torres
AC: Kuyt/Keane

Babel og Riera rotere en del da de åbenbart ikke har så god en fysik.
Kuyt og Keane rotere også lidt men det er lidt efter hvad jeg føler for op til en kamp.

Kanterne har pil fremad, mens den ene midtbane har en pil tilbage, det er Mascha der tager den plads...
Kenterne har derudover forholdsfrie tøjler, mens alle fra midtbanen og frem har skud på mål som de har løst til...

Jeg spiller også op i en 4-4-2.
-Men må jeg ikke se nogle holdinstillinger, så jeg kan se hvor langt det ligger for det jeg spiller nu ? Peace
Logged

JKJ
Gæst
 
Sv: Liverpool FC
« Svar #37: 03 Feb 2009, 14:31 »

Hvis du har lidt tålmodighed må du gerne, men det kan godt være det først bliver i weekenden. Jeg har en del arbejde i denne uge plus noget venner besøg osv, så dete r ikke meget jeg kommer til computeren i denne uge Wink
Logged

alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #38: 03 Feb 2009, 14:43 »

Nu skal du jo lige tænke på de har en pæn gæld der skal betales af på hver måned, så nytter det jo ikke at give dem 300 mio til spillerhandler...
Desuden er der jo allerede brugt af deres transferbudget, Keane er jo blevet købt for 200 mio feks, det har jo gjort et pænt indhug allerede...
Havde lige glemt det med gælden Peace
Logged


LFC_Fisker
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #39: 03 Feb 2009, 16:38 »

Jeg starter også en Liverpool karriere nu. Jeg overvejer at bruge 4-3-3 standard, som jeg kan se at andre også bruger. Har i succes med den?
Logged


Nemeth
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Liverpool FC
« Svar #40: 03 Feb 2009, 16:41 »

Hvis du har lidt tålmodighed må du gerne, men det kan godt være det først bliver i weekenden. Jeg har en del arbejde i denne uge plus noget venner besøg osv, så dete r ikke meget jeg kommer til computeren i denne uge Wink
Jeg venter i spænding Peace
Logged

JKJ
Gæst
 
Sv: Liverpool FC
« Svar #41: 27 Feb 2009, 21:25 »

Jeg venter i spænding Peace

Må indrømme jeg har glemt dig total, det er jeg sgu ked af... Og kan ikke engang hjælpe dig nu, spillet og taktikken er slettet  Peace

Derudover er jeg nu igang med at prøve et nyt system:

GK - DR, DC, DC, DL - DMC, DMC - MC - AMR, AML - AC

Indtil nu går det meget godt men har på den anden side heller ikke haft de vildeste modstandere endnu...
Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #42: 28 Feb 2009, 19:04 »

Jeg starter med guderne nu. Jeg har fået nok af Benitez' fiaskoer, så han ryger på porten, mens jeg opretter mig som Ian Rush og vil revolutionere Liverpool med teknisk bold, mens britiske spillere skal tilbage. Jeg tror faktisk jeg vil arbejde ud fra 6+5 systemet, så jeg har 6 britiske spillere og 5 udenlandske i starteren hver gang indenfor 3 sæsoner..
Logged

Pepe
Gæst
 
Sv: Liverpool FC
« Svar #43: 28 Feb 2009, 19:06 »

Lyder spændende, -LFC-. Regner også med at starte op med Pool snart.
Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #44: 28 Feb 2009, 19:21 »

Også er Kuyt smidt afsted til City for 75 millioner. Dermed står jeg med ca. 250 millioner som jeg skal have brugt på en ny kant.
Logged

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 12 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010