home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 15:13:42 szukizek Blogkonkur... #2 - Danish Viking War...
I dag kl. 15:11:23 szukizek Blogkonkur... The beautiful game
I dag kl. 15:00:03 szukizek Blogkonkur... 3# Hjertet banker kun ...
I dag kl. 12:08:56 warmon Blogkonkur... [10] Journeyman - Vi t...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
Antal Registrerede Brugere: 23300
  0 Brugere, 808 Gæster Online.

Indlæg: 1132727 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: fmfreaks81
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: FmFreaks Blogs Hall of Fame
| | |-+  Kings Of Spain
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 89 90 [91] 92 93 ... 95 Udprint
Forfatter Emne: Kings Of Spain  (Læst 245975 gange)
GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: Kings Of Spain
« Svar #1350: 05 Aug 2008, 17:21 »

Dejligt FCK.DK topbanner du har i den seneste åpdate Wink

Det går jo fint, nu venter jeg bare på, at du en gang tager til en lidt mindre klub. Det ville løfte bloggen! Smiley
Logged

Grasshoppers
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Kings Of Spain
« Svar #1351: 05 Aug 2008, 17:37 »

Hvilket topbanner?
Logged

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: Kings Of Spain
« Svar #1352: 05 Aug 2008, 17:41 »

Hvilket topbanner?

Må jeg spørge, hvad du selv tror, når jeg siger topbanneret i den seneste åpdate?

Bare lige for de fatsvage:
Logged

Grasshoppers
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Kings Of Spain
« Svar #1353: 05 Aug 2008, 17:41 »

Du skrev FCK.DK banner??
Logged

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: Kings Of Spain
« Svar #1354: 05 Aug 2008, 17:42 »

Du skrev FCK.DK banner??

Ja, det er noget grafik fra FCK.DK han har brugt Rullende Øjne

Og selv sat logoer på...
Logged

Grasshoppers
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Kings Of Spain
« Svar #1355: 05 Aug 2008, 17:43 »

Nå okay, det var da mærkeligt at jeg ikke vidste det!
Logged

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: Kings Of Spain
« Svar #1356: 05 Aug 2008, 17:46 »

Nå okay, det var da mærkeligt at jeg ikke vidste det!

Det har jeg jo ikke sagt!

Jeg syntes bare det var mærlkeligt, at du ikke vidste hvilket topbanner jeg snakkede om, siden jeg sagde i sidste åpdate. Jeg skrev somsagt bare til Cesc Wink
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: Kings Of Spain
« Svar #1357: 05 Aug 2008, 22:45 »

REAL MADRID CF

Nu står vi her igen, med frække kombinationer og finurlige driblinger har Real Madrid sikret sig et stort forspring, og hvis mesterskabet ikke skal til Bernabeu, skal man fejle astronomisk. Den sidste måned i år 2012, startede med en kamp på hjemmebanen, hvor man skulle møde baskerne, Bilbao. Real Madrid havde et stort pres på sig, da man skulle vinde denne kamp. Det store pres kunne man dog langsomt pille af som kampen skred frem, for man tromlede over Bilbao’s spillere. Man fik dog en svær start, for Athletic Bilbao lavede hurtigt 2 mål, der dømte Real Madrid til at spille offensivt. Hvilket kun gør Real bedre. Få minutter efter Bilbao’s scoringer, viste Cristiano Ronaldo hvorfor han blev hentet til for mange millioner. Ene og alene skabte han plads til sig selv, hvorefter han iskoldt hamrede bolden i mål. Arjen Robben gjorde nærmest det samme i starten af anden halvleg, hvor at han stille og roligt lobbede bolden over en chanceløs keeper i Bilbao’s bur.  Anden halvleg vendte helt om på kampen, for de kongelige fra Madrid lavede to mål yderligere. De blev sat ind af Pepe og Pato, der begge spillede en solid kamp.

Der manglede også en kamp i det forjættede land, hvor man manglede modstanderen fra Portugal, Sporting. Sporting havde spillet uafgjort med Real Madrid, sidst hvor de to mødtes. Real Madrid behøvede ingen sejr, og selvom man kunne underholde sine fans, valgte man at stille med et reservespækket hold. De unge talenter tog opgaven som voksne mænd, og selvom de ikke havde meget erfaring i blodårerne, fik de alligevel spillet sig ét point hjem. En fin indsats fra de kommende spillere i førsteholdstruppen.

To karismatiske trænere, to fjender, to supertrænere, vi snakker om mødet mellem Nikolaj Emil Birk Poulsen og Jose Mourinho. En drabelig kamp. Valencia – Real Madrid. Nummer ét mod nummer to. Real Madrid kunne efter denne kamp sikre sig et forspring på hele 10 point ned til nummer to, hvis man vandt, så selvom det ikke skulle foregå i de trykke rammer, valgte man at satse alt.
Madrid-spillerne kom også bedst fra start, da den målfarlige Emmanuel Adebayor headede bolden i mål. Størstedelen af hjemmepublikummet brokkede sig meget over målet, da mange mente at Adebayor stod offside. Real Madrid var ikke færdig med at udrydde Mourinhos tropper, for den rutinerede playmaker, Fàbregas, lavede et smukt langskud fra mange meters afstand. 0-2. Trods det flotte mål fra Cesc var Valencia ikke slået helt ud. Deres farligste mand Fred viste nemlig sin koldblodighed, da han få minutter efter målet til 0-2 sparkede bolden ind. Valencia fik blod på tanden, og de spillede meget flot fodbold, hvor at Casillas virkelig kom på prøve. En rutineret herre er dog ikke til at score bag, og slet ikke når han hedder Iker til fornavn. Valencia fik ikke scoret mere i kampen, det gjorde Real Madrid dog. Robinho fik en frispilning fra den utilfredse Ricardo Quaresma, og den spinkle brasilianer placerede sikkert bolden bag Hildebrand.

Robinho afsluttede kampen mod Valencia med en scoring, og man ville lyve hvis man sagde at han ikke forsatte imod Sevilla. Kampen var knap nok fløjtet i gang, før at den flyvende brasser sendte Real Madrid foran. Kampen fløj lidt frem og tilbage, men det der fløj mest var nu Pato, da han blev slagtet af Senderos. Pato fik heldigvis ingen skade, Senderos blev dog udvist og fik derefter tre-spilledages karantæne for hans mord på Pato. Man fik et frispark på kanten af feltet, som Robinho fik lov at tage sig af. Han lagde bolden på stedet, målte sit tilløb, satte af og sparkede til bolden, der på smuk vis ramte stolpen og røg i kassen. Bernabeu brød ud i glæde, og glæden forsatte hele aftenen, for hjemmebaneholdet var slet ikke færdig med at knuse Sevilla. Et ægte-hattrick blev det til, da Robinho efter 47 minutter heldigt fik prikket bolden ind med det yderste af tåen. En ypperlig indsats for den loyale Robinho. Sæsonens farligste mand, der altid starter inde og scorer i de fleste kampe, Adebayor, lavede årets sidste mål, da han med et langskud gjorde det til 4-0. At kører for Real Madrid – og man rider på en bølge for tiden, men den stopper?


Logged

motZ
Gæst
 
Sv: Kings Of Spain
« Svar #1358: 05 Aug 2008, 22:52 »

Virkelig en fantastic update.
Bare skrevet så flot og dit gode layout er der som altid.
Denne blog er legendarisk. Smiley
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: Kings Of Spain
« Svar #1359: 05 Aug 2008, 23:07 »

Virkelig en fantastic update.
Bare skrevet så flot og dit gode layout er der som altid.
Denne blog er legendarisk. Smiley

Mange tak skal du have motZ. Er glad for at du læser med. (:

Der er en angriber på vej. Han er fra Frankrig.
Logged

motZ
Gæst
 
Sv: Kings Of Spain
« Svar #1360: 05 Aug 2008, 23:08 »

Uuuuhhhh. Gætter på Benzema. Wink
Logged

dasmessi
Gæst
 
Sv: Kings Of Spain
« Svar #1361: 05 Aug 2008, 23:08 »

Mange tak skal du have motZ. Er glad for at du læser med. (:

Der er en angriber på vej. Han er fra Frankrig.
Gætter på Gomis, eller Saivet.
Logged

Schytte
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Kings Of Spain
« Svar #1362: 05 Aug 2008, 23:12 »

Tror også det er saivet eller gomis, da benzema nok er ret dyr Opstemt
Logged


motZ
Gæst
 
Sv: Kings Of Spain
« Svar #1363: 05 Aug 2008, 23:12 »

Han har vel pengene til det. Wink
Logged

vondracek
Gæst
 
Sv: Kings Of Spain
« Svar #1364: 05 Aug 2008, 23:13 »

Fantastisk, Cesc!

Virkelig lækkert at se dig, og et super spillende Real Madrid mandskab, tilbage. Ganske imponerende, at dine unge stjerner formår at spille uafgjort mod Sporting. Det lover jo bare godt for fremtiden.

Kan jeg forresten ikke lokke et screenshot af Pato ud ad dig? Keep it up, og se så at få hentet mesterskabet uden et nederlag ;-)
« Seneste Redigering: 05 Aug 2008, 23:17 af vondracek » Logged

Sider: 1 ... 89 90 [91] 92 93 ... 95 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010