home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 22:54:06 Bubbles Blogkonkur... #2 - Danish Viking War...
I dag kl. 22:06:29 warmon Blogkonkur... [3] Journeyman - Truppen
I dag kl. 20:05:55 warmon Blogkonkur... Hjertet banker kun for...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
Antal Registrerede Brugere: 23299
  3 Brugere, 739 Gæster Online.

Indlæg: 1132704 over 31367 Emner
Nyeste Bruger: myracook
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  How i met your mother!
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 8 Udprint
Forfatter Emne: How i met your mother!  (Læst 29673 gange)
TheHansibush
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: How i met your mother!
« Svar #60: 17 Maj 2011, 18:23 »

Ved ikke lige, om det har nogen betydning, men hans far dør jo, når den når 1 (eller 0). Hvis jeg lige husker rigtigt. Smiley
Det havde jeg godt nok heller ikke lagt mærke til... Men iflg. google er det en countdown til Marshalls fars død, ja. Smiley
Det må være til faderens død ja, kan der næsten ikke være tvivl om, egentlig en meget smart idé med en mere eller mindre skjult nedtælling, kunne være sjov at bruge hvis jeg lavede nogen som helst form tv/litteratur/musik.
Virker lidt logisk, nu i siger det.
Logged

Legenden
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: How i met your mother!
« Svar #61: 18 Maj 2011, 11:05 »

Så lige sæsonafslutningen på sæson 6 i dag, og jeg glæder mig virkelig til, de skyder den nye sæson i gang til september. Lige nu er jeg sgu ligeglad med, hvem moren er. Vil hellere vide, hvad der sker med Barney. Opstemt
Logged

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

TheHansibush
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: How i met your mother!
« Svar #62: 18 Maj 2011, 14:58 »

Så lige sæsonafslutningen på sæson 6 i dag, og jeg glæder mig virkelig til, de skyder den nye sæson i gang til september. Lige nu er jeg sgu ligeglad med, hvem moren er. Vil hellere vide, hvad der sker med Barney. Opstemt
Fuldstændig enig Opstemt
Logged

søgaard
Gæst
 
Sv: How i met your mother!
« Svar #63: 18 Maj 2011, 15:21 »


Var i øvrigt lidt skuffet over sæsonafslutningen, havde forventet lidt mere dramatik og videreførelse af historien end bare et kort flashforward der i virkeligheden ingen relevans havde for resten af afsnittet.
Det er vel ligeså meget for at afslutte den udvikling, som er sket i denne sæson? Jeg synes dog det er en fin cliffhanger og selvom jeg ikke sidder og hopper på stolen for at få lov til at se det næste afsnit, så åbner den jo for hvad vi har i vente og ud fra hvad man får at vide, så er det næppe kedelige ting, som sker Smiley

Jeg har egentlig været rigtig glad for denne sæson, da man har fået en del svar på tidligere spørgsmål i serien og generelt fået rundet nogle ting af, som de tidligere har vendt tilbage til flere gange. Hvilket også nogle gange har irriteret mig, nemlig den konstante tilbagevending til forskellige ting og episoder, selvom vi ikke får svar på dem. Der er kommet nogle ting frem nu, som gør at der ikke er så mange løse ender. 
Logged

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: How i met your mother!
« Svar #64: 22 Maj 2011, 03:57 »

Jeg har som ivrig fan fået set samtlige afsnit, der er udkommet indtil nu, og jeg er sgu nok næppe den eneste herinde. Det sidste afsnit i sæson 6 lægger op til så utroligt mange ting, synes jeg. Det er faktisk et af mine yndlingsafsnit i serien indtil videre.

Enorme spoiler alerts(!!!):
Var jeg den eneste, der blev snydt, da Ted sagde "and that's how I met your mother.... Psych!", da den gamle dame gav blomsterne til den forkerte tøs? Jeg nåede lige at tænke "FUCK YEAH", inden jeg tænkte "nej, vel?" hvorefter det så blev afsløret. Hvem tror I, Barney bliver gift med? Nora? Robin? Det bryllup bliver skelsættende for hele historien, da Ted jo skulle møde moderen til det bryllup, så vidt jeg husker. Iøvrigt blev jeg næsten helt glad inden i, da Lily fortæller Marshall, at hun er gravid. Jeg gættede mig faktisk selv til undervejs, at der måtte være en anden grund til at Marshall ikke blev syg, og også at Lily var gravid, da Marshall vågnede igen. Den var lidt under opsejling, synes jeg.

/Spoiler alerts!
Har lige siddet og set afsnittet igen, og så måtte jeg bare dele det med nogen. Tunge
Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: How i met your mother!
« Svar #65: 22 Maj 2011, 07:51 »

Jeg har som ivrig fan fået set samtlige afsnit, der er udkommet indtil nu, og jeg er sgu nok næppe den eneste herinde. Det sidste afsnit i sæson 6 lægger op til så utroligt mange ting, synes jeg. Det er faktisk et af mine yndlingsafsnit i serien indtil videre.

Enorme spoiler alerts(!!!):
Var jeg den eneste, der blev snydt, da Ted sagde "and that's how I met your mother.... Psych!", da den gamle dame gav blomsterne til den forkerte tøs? Jeg nåede lige at tænke "FUCK YEAH", inden jeg tænkte "nej, vel?" hvorefter det så blev afsløret. Hvem tror I, Barney bliver gift med? Nora? Robin? Det bryllup bliver skelsættende for hele historien, da Ted jo skulle møde moderen til det bryllup, så vidt jeg husker. Iøvrigt blev jeg næsten helt glad inden i, da Lily fortæller Marshall, at hun er gravid. Jeg gættede mig faktisk selv til undervejs, at der måtte være en anden grund til at Marshall ikke blev syg, og også at Lily var gravid, da Marshall vågnede igen. Den var lidt under opsejling, synes jeg.

/Spoiler alerts!
Har lige siddet og set afsnittet igen, og så måtte jeg bare dele det med nogen. Tunge

SPOILER ALERT!! ... Also..
Heh, ja jeg må indrømme at jeg ikke blev snydt af det i caféen.. Det ville have været lidt et anti-klimax, og når man trods alt ved at der stadig er 2 sæsoner igen, regner jeg ikke med at møde moren foreløbig. Jeg er dog glad for at det ikke blev Zoey, hun var lidt af en kælling, hehe.. Det med graviditeten sagde kæresten første gang Lily kastede op, så den var også lidt ude af vejen på forhånd. Synes stadig der er en del ting hvor de har sagt at de vender tilbage uden at have gjort det endnu - hvilket i øvrigt er det fedeste ved serien, netop de mange forbindelser som de laver imellem afsnittene og sæsonerne. Men det er et godt spørgsmål hvem Barney bliver gift med. Mit umiddelbare gæt er også Robin, men det kan lige så nemt være Nora, eller en helt 3. person. Spændende 7. sæson vi skal se til efteråret! Smiley
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

patrick J
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: How i met your mother!
« Svar #66: 07 Jul 2011, 00:50 »

Nogle som ved hvornår det bliver muligt at købe 6. sæson med danske undertekster? :-)
Logged

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

Søgaard
Gæst
 
Sv: How i met your mother!
« Svar #67: 07 Jul 2011, 01:06 »

Nogle som ved hvornår det bliver muligt at købe 6. sæson med danske undertekster? :-)
Jeg tror sagtens du kan komme til at vente lidt tid på at den bliver udgivet i DK.

Mit umiddelbare gæt vil være omkring juletid, måske endda først i januar.
Logged

patrick J
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: How i met your mother!
« Svar #68: 07 Jul 2011, 01:08 »

Jeg tror sagtens du kan komme til at vente lidt tid på at den bliver udgivet i DK.

Mit umiddelbare gæt vil være omkring juletid, måske endda først i januar.
Håber jeg da godt nok ikke..Men tak for svaret i hvert fald. Smiley
Logged

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

Thebarber
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: How i met your mother!
« Svar #69: 07 Jul 2011, 01:08 »

Nu når i er igang kan jeg fortælle at jeg er begyndt at tage hul på HIMYM igen og er lige nu nået til sæson 4 afsnit 9 Smiley
Logged

Jeg får aldrig råd til et nyt FMF navn.......

patrick J
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: How i met your mother!
« Svar #70: 07 Jul 2011, 01:09 »

Nu når i er igang kan jeg fortælle at jeg er begyndt at tage hul på HIMYM igen og er lige nu nået til sæson 4 afsnit 9 Smiley
Helt sikkert noget du ikke fortryder. Min helt klart all-time favorit serie ! Opstemt
Logged

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

Thebarber
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: How i met your mother!
« Svar #71: 07 Jul 2011, 01:11 »

Helt sikkert noget du ikke fortryder. Min helt klart all-time favorit serie ! Opstemt
Har set det hele engang før, plus nogen gange set afsnittende i tv'et. Så nogen afsnit har jeg set 1 gang andre helt op til 4-5 gange Thumbs Up
Logged

Jeg får aldrig råd til et nyt FMF navn.......

patrick J
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: How i met your mother!
« Svar #72: 07 Jul 2011, 01:16 »

Har set det hele engang før, plus nogen gange set afsnittende i tv'et. Så nogen afsnit har jeg set 1 gang andre helt op til 4-5 gange Thumbs Up
God stil. Har selv set alle afsnittene midst 5-6 gange. Kald mig bare dum, men jeg løber simpelthen aldrig træt i den serie ! Smiley
Logged

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

Thebarber
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: How i met your mother!
« Svar #73: 07 Jul 2011, 02:14 »

God stil. Har selv set alle afsnittene midst 5-6 gange. Kald mig bare dum, men jeg løber simpelthen aldrig træt i den serie ! Smiley
Den er fantatisk kunne ikke lade vær, så lige 2 afsnit mere, specielt det 10'ende var meget sjovt, der hvor de lader som op de har været i slåskamp Grin
Logged

Jeg får aldrig råd til et nyt FMF navn.......

lassenedergaard
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: How i met your mother!
« Svar #74: 07 Jul 2011, 04:05 »

She had a nice face,
her booty was in place,
but Barney don't chase!
Logged

West Ham!
no. 16 Mark Noble <3

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 8 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010