home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23289
  0 Brugere, 455 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: hennry176
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  How i met your mother!
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 Udprint
Forfatter Emne: How i met your mother!  (Læst 29498 gange)
Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: How i met your mother!
« Svar #75: 20 Sep 2011, 21:21 »

Så var der premiere på sæson 7 i går, så både afsnit 1 og 2 kan findes på lovlige danske links Smiley
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

KrookDale
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: How i met your mother!
« Svar #76: 20 Sep 2011, 21:40 »

Lovlige? Så må du da lige skrive hvor.
Logged

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

Yessir
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: How i met your mother!
« Svar #77: 20 Sep 2011, 21:50 »

Pænt fesne afsnit dog, lad os håbe det bliver bedre Smiley
Logged


Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: How i met your mother!
« Svar #78: 20 Sep 2011, 21:55 »

Lovlige? Så må du da lige skrive hvor.

Hver gang jeg refererer til streams er de lovlige, ellers måtte jeg jo ikke skrive det herinde Wink
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: How i met your mother!
« Svar #79: 20 Sep 2011, 22:06 »

Fesne? kommer vel an på hvad man er til..

Nu er jeg mest til gruppedynamik og menneskelig udvikling med massere af humor, og der syntes jeg egentlig HIMYM stadig leverer fantastisk. At Barney så er ved at blive mere "Ted" end Ted selv, mens Ted begynder at blive mere løs på tråden nogle gange og bare kaster sig hovedløst ud i dumme ting, ofte på Barneys opfordring, er så bare som det er. Kunne sagtens se mig selv betale for at se en eventuel film, efter serien (I stil med Sex and the citys måde at afslutte det på, med 1'eren!). Syntes nemlig sagtens Teds bryllup kunne bruges til 1½ times humor, eventuelt med nogle flere events, da seriens titel jo lidt ligger op til at slutte ved mødet. Der kunne en film sagtens tage hul på hvordan de blev gift, inklusive alle de små fuckups som der kom undervejs pga. hans venner.

Jeg syntes egentlig der var engang serien var lidt for luftig og for meget Barney og sjov. Selvom Barney jo er vildt sjov og Neil Patrick er en fantastisk skuespiller, så er der bare afsnit der afviger meget fra målet efter min mening. Nyder den mere seriøse linje der er kommet de seneste sæsoner, men jeg er virkelig træt af deres små udslip af fremtidsudsigter i serien, frygter det kommer til at ødelægge serien for mig efter jeg har set hvem moren er, fordi der vil være for mange spoilers som peger på seriens afslutning, og de store events der vil opstå der. Tænker det lidt som at se en fodboldkamp du har optaget, men kigger på computeren undervejs og ser resultatet..

I starten vurderede jeg serien til en 8/10, senere en 10/10, med et formdyk omkring Stella situationen, en færdig pakke familie ville bare slet ikke passe på Ted imo, eftersom der kun er 2 børn i introen... Men den nye sæson og sidste, har absolut lagt den tilbage til 10/10 i min bog! klasse serie.
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

Tuxtla
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: How i met your mother!
« Svar #80: 20 Sep 2011, 22:13 »

Er der en der gider skrive et resume af de to foerste episoder af saeson 7 til mig i en personlig besked?, da jeg ikke har mulighed for at se det her i sydmexico Smiley
Logged

KrookDale
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: How i met your mother!
« Svar #81: 20 Sep 2011, 22:59 »

@Belthazor Helt enig i at en film sikkert vil være en god idé, de fleste serier går jo den vej i dag, det er bare så utroligt nem en måde at have et sikkert publikum til en film.

Mht. seriens niveau, så synes jeg den er blevet en kende mindre sjov de seneste sæsoner, samtidig med at de for hver sæson inddrager mere og mere sentimentalt følelsesladet pjat, hvilket jeg ikke synes klæder serien. Der skal helt sikkert være en udvikling, og det skal ikke bare være tomme hylstrer der spytter jokes ud i en lind strøm, men de påtaget smukke og følelsesladede situationer virker sjældent voldsomt godt, hvorfor jeg ville ønske at de blev udeladt.

@Geddar
Hvis du skriver om afsnittenes handling, kan folk jo nok gennemskue at de kan ses online, online streams delen forvirrer bare, så er det nemmere ikke at skrive noget som helst.

Mht. de to nye afsnit, kan jeg kun sige jeg virkelig ikke håber hun er moren, kunne ikke fordrage hende i første omgang.
Logged

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

Cactus
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: How i met your mother!
« Svar #82: 09 Okt 2011, 12:04 »

Er begyndt at se How i met your mother og er nået til slutningen af sæson 4. Synes dog at serien er gået lidt ned af bakke i denne sæson, og overvejer nu om jeg gider at fortsætte med den. Bliver serien løftet igen i sæson 5 osv.?!

Synes der har været meget ligegyldigt pjat i sæson 4. Mærkede allerede lidt ved sæson 3. Barney er dog som i nævner AWESOME!  Smiley
Logged

Søgaard
Gæst
 
Sv: How i met your mother!
« Svar #83: 09 Okt 2011, 12:09 »

Det bliver væsentlig bedre og 6. sæson, som de viser hele dagen på 3+ er rigtig god. Så jeg ville helt klart forsætte, hvis jeg var dig og få 5. og 6. sæson og selvfølgelig de kommende sæsoner, når de kommer Wink
Logged

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: How i met your mother!
« Svar #84: 09 Okt 2011, 12:13 »

Jeg elsker den serie, og især Barneys lille musical nummer i afsnit 100 er beyond priceless! The er legendarisk! Opstemt


EDIT
og meningen med denne kommentar var egentlig - ja, fortsæt med at se den! Det er i sæson 5 afsnit 100 er. Glemte lige den væsentlige detalje xD
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Cactus
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: How i met your mother!
« Svar #85: 09 Okt 2011, 12:20 »

okay guys. Fortsætter med serien  Opstemt Fandt ud af at Stacy Keibler også er med i det afsnit så det er vel et must at se  Cool

Logged

KrookDale
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: How i met your mother!
« Svar #86: 09 Okt 2011, 14:34 »

Jeg synes nu aldrig de kommer op på niveauet fra de første 2-3 sæsoner igen, men bevares det er da stadigvæk underholdende.
Logged

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

Januzaj
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: How i met your mother!
« Svar #87: 05 Dec 2011, 22:51 »

Nu er jeg også begyndt at se den absolut FANTASTISKE serie. Hold da op den har fanget mig. Havde ofte set den i fjernsynet og syntes at det var meget sjovt, men efter at jeg har fået alle afsnit, har den fanget mig helt vildt. Jeg har på en måned næsten færdiggjort 1-6 og jeg lever mig virkelig ind i det Opstemt. Og man blev jo næsten helt ked af det da Marshall's far døde! Man føler lidt man "kender" karakterene, lidt ligesom i Friends.

Men det er helt klart min yndlingsserie, nogensinde.
Logged

Manchester United

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: How i met your mother!
« Svar #88: 17 Maj 2012, 11:28 »

Det er godt nok underligt at man ikke har kommenteret sæsonafslutningen på sæson 7.

Nu vil jeg ikke ligge spoilers, men det er fedt med et dobbeltafsnit selvom jeg dog blev en hel del skuffet over slutningen på den, på flere fronter. Men den kan vi vel tage når flere folk har set den Wink
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Legenden
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: How i met your mother!
« Svar #89: 17 Maj 2012, 11:31 »

Har du da CBS, siden du har kunne se sæsonafslutningen? Hævet Øjenbryn
Logged

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010