home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 21:34:53 Broen13 Blogkonkur... [20] Journeyman - Ende...
I går kl. 21:09:56 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
19 Maj 2024, 21:30 warmon Blogkonkur... #6 - Danish Viking War...
19 Maj 2024, 21:27 warmon Blogkonkur... 5# Hjertet banker kun ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23302
  0 Brugere, 918 Gæster Online.

Indlæg: 1132760 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: rozlily04
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Odense Boldklub
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 4 5 [6] Udprint
Forfatter Emne: Odense Boldklub  (Læst 14681 gange)
Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Odense Boldklub
« Svar #75: 30 Jul 2012, 19:59 »

Jeg spiller med 12.2.2, og jeg har ikke tidligere oplevet dette, så det er mig en gåde hvorfor det problem pludselig dukker op nu..   Huh
Logged

Ganso
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Odense Boldklub
« Svar #76: 30 Jul 2012, 20:35 »

Jeg spiller med 12.2.2, og jeg har ikke tidligere oplevet dette, så det er mig en gåde hvorfor det problem pludselig dukker op nu..   Huh
Klausulen skulle meget gerne ikke være tilstede i den version du spiller med, da fejlen netop blev rettet i opdateringen. Så har desværre ingen anelse om hvorfor fejlen åbenbart stadig er eksisterende i dit savegame.
Logged


Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Odense Boldklub
« Svar #77: 30 Jul 2012, 20:42 »

Klausulen skulle meget gerne ikke være tilstede i den version du spiller med, da fejlen netop blev rettet i opdateringen. Så har desværre ingen anelse om hvorfor fejlen åbenbart stadig er eksisterende i dit savegame.

Nej, men det er godt nok irriterende, da jeg nu er "tvunget" til at sælge ham..
Logged

Ganso
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Odense Boldklub
« Svar #78: 30 Jul 2012, 20:57 »

Nej, men det er godt nok irriterende, da jeg nu er "tvunget" til at sælge ham..
Kan jeg godt forstå. Han er jo helt klart en af de bedste spillere på OBs hold, men mon ikke du kan få en hel del penge for ham?  Smiley
Logged


Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Odense Boldklub
« Svar #79: 30 Jul 2012, 21:02 »

Kan jeg godt forstå. Han er jo helt klart en af de bedste spillere på OBs hold, men mon ikke du kan få en hel del penge for ham?  Smiley

Jo det kunne jeg godt, men jeg har opsat nogle regler for mig selv mht. til transfers, så jeg må kun sælge ham for 125% af hans værdi, hvilket svare til 15 mio. kr.

Logged

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Odense Boldklub
« Svar #80: 31 Jul 2012, 12:15 »

Pyha, havde heldigvis løbende gemt mit spil på forskellige save games, så jeg kunne heldigvis gå tilbage og tilbyde ham en ny kontrakt, før han fik svimlende 8.75 millioner om året. Så nu kan jeg nøjes med at give ham 2.1, hvilket er fint nok.

Desværre mister jeg 1/3 af sæsonen, men hellere det, end at det skal fucke hele min økonomi op..


Dog har jeg fundet ud af hvad problemet er - Godt nok har jeg installeret patch 12.2.2, men jeg har valgt "standard" som DB, da jeg ønskede at have samme udgangspunkt som OB havde før sæsonen - Altså uden spillere som Jesper Christiansen. Dog troede jeg at sådanne fejl også blev rettet, blot ved at installere patchen..   Skuffet
Logged

Ganso
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Odense Boldklub
« Svar #81: 31 Jul 2012, 12:39 »

Pyha, havde heldigvis løbende gemt mit spil på forskellige save games, så jeg kunne heldigvis gå tilbage og tilbyde ham en ny kontrakt, før han fik svimlende 8.75 millioner om året. Så nu kan jeg nøjes med at give ham 2.1, hvilket er fint nok.

Desværre mister jeg 1/3 af sæsonen, men hellere det, end at det skal fucke hele min økonomi op..


Dog har jeg fundet ud af hvad problemet er - Godt nok har jeg installeret patch 12.2.2, men jeg har valgt "standard" som DB, da jeg ønskede at have samme udgangspunkt som OB havde før sæsonen - Altså uden spillere som Jesper Christiansen. Dog troede jeg at sådanne fejl også blev rettet, blot ved at installere patchen..   Skuffet
Fedt  Smiley Rasmus Falk er guld værd for enhver Superliga klub, så den 1/3 af sæsonen gør vel ikke det store.
Desværre skal man vælge opdateringen før spillet bliver opdateret. Troede præcis det samme da jeg spillede med Lyngby, og fandt desværre først ud af det efter jeg havde spillet en hel del sæsoner..
Logged


Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Odense Boldklub
« Svar #82: 31 Jul 2012, 14:45 »

Fedt  Smiley Rasmus Falk er guld værd for enhver Superliga klub, så den 1/3 af sæsonen gør vel ikke det store.
Desværre skal man vælge opdateringen før spillet bliver opdateret. Troede præcis det samme da jeg spillede med Lyngby, og fandt desværre først ud af det efter jeg havde spillet en hel del sæsoner..

Alle andre fejl er vel forhåbentlig rettet? Det er vel kun kontrakter osv. som ikke er rettet så? Ellers er det da helt grotest, at man ikke selv kan vælge, om man ønsker at spille med transferopdateringe n..

Angående Falk, så er han en helt igennem eminent spiller i Superligaen. Ham har jeg meget glæde af, og håber på at kunne holde på ham så længe som muligt   Smiley
Logged

Ganso
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Odense Boldklub
« Svar #83: 31 Jul 2012, 15:06 »

Alle andre fejl er vel forhåbentlig rettet? Det er vel kun kontrakter osv. som ikke er rettet så? Ellers er det da helt grotest, at man ikke selv kan vælge, om man ønsker at spille med transferopdateringe n..

Angående Falk, så er han en helt igennem eminent spiller i Superligaen. Ham har jeg meget glæde af, og håber på at kunne holde på ham så længe som muligt   Smiley
Jeg tror desværre ikke fejlene er rettet, hvis ikke man spiller med opdateringen. Skuffet
Du kan bla. med OB se at når du spiller på udebane, så er trøje farven på brystet gul. Mens hvis man spiller med opdateringen, så er dette blevet ændret til den oprindelige grønne farve.
Logged


Sider: 1 ... 4 5 [6] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010