home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 15:03:33 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
05 Sep 2025, 17:14 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23606
  0 Brugere, 771 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Odense Boldklub
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 Udprint
Forfatter Emne: Odense Boldklub  (Læst 18021 gange)
lejones
Landsholdsspiller

Sv: Odense Boldklub
« Svar #45: 03 Jan 2012, 11:02 »

Købte du så stadionet først, for derefter at udbygge det? 

Er nemlig lidt i tvivl om jeg skal vente, og så bygge helt nyt, eller om jeg bare skal gå i krig med at købe, og få det udbygget..

Men jeg ved heller ikke hvad det kræver af ens økonomi for at bygge selv..

Jeg er i starten af sæson 4 og har fået udvidet mit stadion men ikke ved at købe det.. fik bare en meddelelse om at det vil blive udbygget..
prøvede dog i spillet fra 2011 at få et helt nyt stadion efter 10-11 sæsoner.. tror bare det handler om at skabe en sund økonomi i klubben og få kørt noget af gælden..
hjælper helt klart med deltagelse i CL da det giver rigtig gode penge.. og gør at du få endnu flere tilskuer til..

lejones
Landsholdsspiller

« Svar #46: 05 Jan 2012, 00:28 »

Jeg er en rimlig stolt manager havde regnet med at endelig som nr 4 i denne gruppe og maks få point..

lejones
Landsholdsspiller

« Svar #47: 07 Jan 2012, 23:00 »

Jeg har spillet det her spil siden 2005 og har aldrig være mere stolt af et hold på noget tispunkt... Tjek det her ud

Guldbrand
Blogmester

« Svar #48: 07 Jan 2012, 23:11 »

Flotte resultater.. Kom endelig med en opdatering, om hvordan du klare dig i semifinalen   Wink

lejones
Landsholdsspiller

« Svar #49: 08 Jan 2012, 02:37 »

Flotte resultater.. Kom endelig med en opdatering, om hvordan du klare dig i semifinalen   Wink

Jeg er målløs man tror hele tiden at nu det slut men holdet overrasker virkelig hver eneste gang.. Har aldrig prøvet noget så vildt i FM og har spillet siden 2005...

Smider lige et SS. men nu skal man vel begynde at tro på det

lejones
Landsholdsspiller

« Svar #50: 08 Jan 2012, 04:36 »

Sådan forløb finalen.. Tabte desværre men det var måske også for meget at forvente man kunne slå barcelona som tog 4 titler den sæson.. Men jeg må være stolt over jeg nåede finalen selvom det er trist lige efter når man faktisk spillede op med dem i finalen og ligeså godt kunne ha vundet.. Men her er et SS

Roche
Landsholdsspiller

« Svar #51: 08 Jan 2012, 08:30 »

Kan vi også fået ss af dit hold?

lejones
Landsholdsspiller

« Svar #52: 08 Jan 2012, 14:23 »

Kan vi også fået ss af dit hold?

Har smidt et ud på glædestråden..
Holdet ligger på side 23 Thumbs Up

lejones
Landsholdsspiller

« Svar #53: 09 Jan 2012, 15:00 »

Allerede efter 4 sæson er klubben nu RIG.. ´Klubbens anslået værdi er 305 mio

lejones
Landsholdsspiller

« Svar #54: 09 Jan 2012, 20:29 »

Allerede efter 4 sæson er klubben nu RIG.. ´Klubbens anslået værdi er 305 mio

Hvordan kan superligaen rykke 3 pladser ned på ranglisten i europa når jeg nåede finalen i Cl
Ville da mene det ville give nogle gode point...

pati924
Førsteholdsspiller

« Svar #55: 10 Jan 2012, 23:24 »

Hvordan kan superligaen rykke 3 pladser ned på ranglisten i europa når jeg nåede finalen i Cl
Ville da mene det ville give nogle gode point...
Danmarks  koefficient point's udregnes ved hjælp af antal sejre og uafgjorte, fra alle hold der i danmark har spillet, Euro cup eller Champions league.
Det vil sige hvis du klare dig helt til finalen og dog ikke taber vil det tilføre DK et vis antal point, problemet er bare, hvis de andre hold, det vil efter min hukommelse være enten 4 eller 5, hold, ikke når længere end kvalifikations kampene når de ikke at indtjene nogle betydelige point.
- Men samtlige hold der har deltaget i enten Euro cup eller Champions league, skal stadig regnes med i formlen.
Hvor du først lægger alle Points sammen og derefter dividere med det antal hold der har deltaget.
Så har du det pågældende års koefficient pts, Men det der afgør hvad placering du/Danmark ligger på er de 5 seneste års  point's sammen.
Det vil derfor sige at du i flere sæsoner er nød til at præstere for at få damarks koefficient point's op i så højt antal det kan måle sig med andre store ligaer, da det også er krævet de andre hold i ligaen præstere godt.

-Point tildeling er efter min bedste hukommelse: Sejr:2 Uafgjort:1 Nederlag:0.

Håber det gav et lille billede og ikke var alt for forvirrende. :-P ellers står der garanteret en bedre beskrivelse på UEFA's hjemmeside (Dog på Engelsk) Opstemt
« Seneste Redigering: 11 Jan 2012, 00:32 af pati924 » Logged

Saviola
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #56: 10 Jan 2012, 23:37 »

Det er ikke holdets koefficient som bestemmer om man er direkte kvalificeret til CL gruppespillet eller om man skal igennem kvalifikation dertil. Det er udelukkende landets koefficient. Holdets koefficient bestemmer om man er seedet eller ej.

pati924
Førsteholdsspiller

« Svar #57: 11 Jan 2012, 00:32 »

Det er ikke holdets koefficient som bestemmer om man er direkte kvalificeret til CL gruppespillet eller om man skal igennem kvalifikation dertil. Det er udelukkende landets koefficient. Holdets koefficient bestemmer om man er seedet eller ej.
tager jeg på min kappe og er nu rettet  Thumbs Up

lejones
Landsholdsspiller

« Svar #58: 12 Jan 2012, 17:46 »

OKay mange tak for jeres forklaringer..
Lyder meget rigtig.. Fck klare sig dog også meget godt i europa og normalt når man spiller i danske liga plejer der aldrig at gå længe før man er direkte med i CL på første pladsen og det var jeg også i starten af spillet med er nu kun med i KVal.. Synes det virker mærkeligt når vi klare os godt i europa men  det må jo være landene over os der klare så bedre..

pati924
Førsteholdsspiller

« Svar #59: 07 Mar 2012, 21:17 »

Er nu i Sæson  13/14, og har med den samme opstilling i alle sæsoner (4-5-1) Fundet mig godt til rette i den danske superliga.
er blevet danske mestre alle sæsoner, og med nogle Pokal finaler, som også er blevet vundet :-P

Dog er mine Europæiske præstige ude blevet, har endnu ikke formået at Kvalificere mig videre fra CL gruppespillet, og det har indtil nu skadet min økonomi ekstremt.

Men denne sæson, er sæsonen, efter små 8 kampe i ligaen er jeg nr 1 med 5 point ned til nr 2, derudover, indledte jeg sæsonen med at slå FCK 0-5 og som resultatet siger, var det i parken, jeg havde oven i hatten 63% boldbesiddelse.

Og i CL har jeg spillet en enkelt kamp mod Porto, hvor jeg vandt 1-0

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010