home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
05 Maj 2024, 16:24 Sunbao Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23296
  0 Brugere, 628 Gæster Online.

Indlæg: 1132683 over 31364 Emner
Nyeste Bruger: ginisharma
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Årets Angriber i Europa?
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 8 Udprint
Forfatter Emne: Årets Angriber i Europa?  (Læst 18058 gange)
Valverde
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Årets Angriber i Europa?
« : 08 Maj 2008, 15:44 »

Som indlægget siger, så ville jeg egentlig lige høre jer brugere på FmFreaks, hvem i synes der har været den bedste angriber i år.

Man kan selvfølgelig ikke komme udenom Cristiano Ronaldo, men jeg ved ikke rigtig om man kan kalde ham for en "rigtig" angriber. Han er jo mere hængende angriber.

Men ellers så synes jeg helt klart at Daniel Güiza er en af de bedste angribere i år. 25 mål for en klub som Mallorca er jo eminent, og det er jo stort set umuligt at gøre kundstykket efter, i en klub som ligger nr. 7 i den spanske liga.

Hvem synes i?
Logged

dasmessi
Gæst
 
Sv: Årets Angriber i Europa?
« Svar #1: 08 Maj 2008, 15:45 »

Alle siger nok C.Ronaldo, men jeg siger Cesc Fabregas
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Årets Angriber i Europa?
« Svar #2: 08 Maj 2008, 15:47 »

Alle siger nok C.Ronaldo, men jeg siger Cesc Fabregas

Fabregas er sgu da midtbane og Ronaldo er wing, selvom han i denne sæson har spillet en den på toppen.. jeg vender lige tilbage med mit svar senere.. Wink
Logged

- Veni, vidi, vici -

Valverde
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Årets Angriber i Europa?
« Svar #3: 08 Maj 2008, 15:48 »

Alle siger nok C.Ronaldo, men jeg siger Cesc Fabregas

Ikke for at sige noget ondt omkring dit indlæg, men helt ærligt så er Cesc Fabregas ikke angriber og det var mere det som indlægget var ment som.
Logged

dasmessi
Gæst
 
Sv: Årets Angriber i Europa?
« Svar #4: 08 Maj 2008, 15:49 »

Ikke for at sige noget ondt omkring dit indlæg, men helt ærligt så er Cesc Fabregas ikke angriber og det var mere det som indlægget var ment som.
Jeg retter min, og siger Adebayor som Cesc, da jeg er stolt Arsenal fan, Smiley.
Og dermed rundede jeg indlæg nummer 600. Tak Smiley
« Seneste Redigering: 08 Maj 2008, 15:53 af dasmessi » Logged

Valverde
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Årets Angriber i Europa?
« Svar #5: 08 Maj 2008, 15:50 »

Fejl af mig, men også af dig. C. Ronaldo er da heller ikke angriber. Han er da kant. Så jeg siger Owabefemi Martins istedet

Jeg nævnte også i mit første oplæg i tråden, at han jo ikk rigtig var angriber, men man ikke rigtig kunne komme udenom at nævne ham.
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: Årets Angriber i Europa?
« Svar #6: 08 Maj 2008, 15:51 »

Er der andre kandidater end Adebayor? Han får min stemme, og jeg burde ikke være den eneste. Smiley
Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Årets Angriber i Europa?
« Svar #7: 08 Maj 2008, 15:52 »

Hvorfor kan man ikke komme uden om at nævne ham når han er wing? Huh ... Jeg vil sige Torres, han bombede jo ret meget i forhold til at det var hans første sæson i England - Respekt for det.
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

naitsirhc
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Årets Angriber i Europa?
« Svar #8: 08 Maj 2008, 15:52 »

Jeg vil nok sige Drogba eller Adebayor
Logged

Valverde
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Årets Angriber i Europa?
« Svar #9: 08 Maj 2008, 15:56 »

Synes heller ikke at man skal overse en mand som Marco Borriello fra Genoa. Delt topscorer i Serie A er sku også meget pænt. Dog er "kun" blevet til 19 mål, men når man tager hans klub i betragtning, så er det sku meget imponerende Smiley
Logged

niller122
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Årets Angriber i Europa?
« Svar #10: 08 Maj 2008, 15:59 »

Jeg vil sige Torres, han bombede jo ret meget i forhold til at det var hans første sæson i England - Respekt for det.

enig! vil også sige Torres.. stor respekt for ham.
Logged

You'll Never Walk Alone! - LIVERPOOL TIL DØDEN JEG SKILLER

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Årets Angriber i Europa?
« Svar #11: 08 Maj 2008, 16:01 »

Synes heller ikke at man skal overse en mand som Marco Borriello fra Genoa. Delt topscorer i Serie A er sku også meget pænt. Dog er "kun" blevet til 19 mål, men når man tager hans klub i betragtning, så er det sku meget imponerende Smiley

Ja, rent statistiskt er det utroligt flot - Jeg kender dog intet til spilleren og hans forcer, så ham kan jeg ikke just komplimentere Wink
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Matigol
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Årets Angriber i Europa?
« Svar #12: 08 Maj 2008, 16:10 »

Fernando Torres
Logged

KongFjong
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Årets Angriber i Europa?
« Svar #13: 08 Maj 2008, 16:11 »

Fernando Torres vil være oplagt. Mange mål, omend flest på hjemmebane, men også i vigtige kampe som mod Inter og Chelsea.

Adebayor viste svaghed mod slutningen af sæsonen, omkring CL kampene mod Milan, og synes stadig han mangler at udvise stabilitet, selvom det lyder underligt med hans mange mål denne sæson.

Cristiano Ronaldo mener jeg vil være synd at tage med i denne betragtning. Han har selvfølgelig været ekstremt målfarlig, men han er altså bedst på fløjen.

Daniel Guiza fra Mallorca kunne også være en kandidat, en outsider om man vil. 25 mål i La Primera fortjener i hvert fald en eller anden form for anerkendelse Smiley
Logged

KongFjong
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Årets Angriber i Europa?
« Svar #14: 08 Maj 2008, 16:13 »

Jeg vil nok sige Drogba eller Adebayor

Synes det bærer en smule præg af det klub-valg, men jeg kan tage fejl? Synes ikke Drogba har vist nok i år, til at fortjene en pris. Han var god mod Liverpool, men otte mål i en hel sæson i PL er ikke imponerende, selv om jeg godt ved han har været skadet Smiley
Logged

Sider: [1] 2 3 ... 8 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010