home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 16:21:02 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23459
  0 Brugere, 843 Gæster Online.

Nyeste Bruger: scarlett07071
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Årets Angriber i Europa?
0 Brugere og 10 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 8 Udprint
Forfatter Emne: Årets Angriber i Europa?  (Læst 19720 gange)
ManUtd83
Manager

Sv: Årets Angriber i Europa?
« Svar #30: 08 Maj 2008, 16:35 »

så siger jeg bare: få noget fodboldviden.

Hvor er du sød, men det er da dig der er blændet af din forelskelse i plastikklubben (Real Madrid)

Fernando Torres har jo været SÅ meget bedre end Raul i denne sæson. Har han scoret en del flere mål end Raul, og han har gjort det i en væsentligt bedre liga rent forsvarsmæssigt OG i ChL.

Raul har bare været god efter spaniens standarder.

Rossonero
Gæst

« Svar #31: 08 Maj 2008, 16:36 »

Det er en del bedre end det hollandske, men det kan i mine øjne overhovedet ikke måle sig med de italienske og engelske, hvor taktik og fysik er i højsædet - I Spanien prøver de for meget at lave tricks og finurlige ting, og det går ud over det stabile forsvar. Kig f.eks. på Barca...

100% enig i den sag.

I særdeleshed gør Italien vanvittig meget ud af det ligeledes England, mens spanierne er berygtede for deres tekniske forcer.

Yoggidk
Gæst

« Svar #32: 08 Maj 2008, 16:36 »

Hvor er du sød, men det er da dig der er blændet af din forelskelse i plastikklubben (Real Madrid)

Fernando Torres har jo været SÅ meget bedre end Raul i denne sæson. Har han scoret en del flere mål end Raul, og han har gjort det i en væsentligt bedre liga rent forsvarsmæssigt OG i ChL.

du aner intet om fodbold  funny funny

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #33: 08 Maj 2008, 16:38 »

du aner intet om fodbold  funny funny

ManUtd83 argumenterede (til sidst) for hvad han sagde. Prøv du at se om du kan gøre det samme, i stedet for den slags provokerende indlæg - Tak!

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Yoggidk
Gæst

« Svar #34: 08 Maj 2008, 16:42 »

ManUtd83 argumenterede (til sidst) for hvad han sagde. Prøv du at se om du kan gøre det samme, i stedet for den slags provokerende indlæg - Tak!

hvorfor er real en plastikklub så?

ManUtd83
Manager

« Svar #35: 08 Maj 2008, 16:51 »

hvorfor er real en plastikklub så?

Det er bare et andet ord for ulækker køberklub. For eksempel kunne man også kalde Chelsea for en plastikklub.

Schytte
Landsholdsspiller

« Svar #36: 08 Maj 2008, 16:51 »

Spaniens standarter? Torres er fra spanien og spillede i spanien? og SÅ meget er Torres jo heller ikke. Tvivler på at han har lige så meget indflydelse på en klub som Raul. Desuden scorer Raul også okay mange mål. Og ang. det med forsvar, så arbejder Raul utrolig meget defensivt og får altså opsnappet nogle bolde. Desuden er den engelske liga ikke væsentlig bedre end den spanske. Den er bedre, men ikke meget. Desuden er det svært at sammenligne ligaerne da der spilles to vidt forskellige typer fodbold! Så det er vist lidt overdrivelse at sige, at Torres er SÅ meget bedre. (Siger en Real-fan)

Zone 43
Manager

« Svar #37: 08 Maj 2008, 16:55 »

Det er bare et andet ord for ulækker køberklub. For eksempel kunne man også kalde Chelsea for en plastikklub.

Så er alle klubber, jo plastikklub Rullende Øjne

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Schytte
Landsholdsspiller

« Svar #38: 08 Maj 2008, 16:56 »

Hvad fanden gør en klub "ulækker køberklub"? Når man køber de bedste spillere fordi man har penge nok? Sådan er det jo med NÆSTEN alle storklubber

JimmyGP
Manager

« Svar #39: 08 Maj 2008, 16:58 »

Tilbage til topic.. Det handler om Europas bedste angriber..

- Veni, vidi, vici -

ManUtd83
Manager

« Svar #40: 08 Maj 2008, 16:58 »

Spaniens standarter? Torres er fra spanien og spillede i spanien?

Ja og hvad så? Nu spiller han i England.

Tvivler på at han har lige så meget indflydelse på en klub som Raul.

Ja og hvad så? Hans præsationer har været bedre end Rauls og tråden handler om den bedst præsterende angriber

Og ang. det med forsvar, så arbejder Raul utrolig meget defensivt og får altså opsnappet nogle bolde.

For det første berørte jeg slet ikke det emne i mit indlæg, og for det andet gør det ham ikke til en bedre angriber at han laver en opsnapning i hver kamp

Desuden er den engelske liga ikke væsentlig bedre end den spanske. Den er bedre, men ikke meget. Desuden er det svært at sammenligne ligaerne da der spilles to vidt forskellige typer fodbold!

Jo - den engelske liga er væsentligt bedre defensivt. Den er meget mere fysisk og taktisk i defensiven, hvilket gør det sværere for angriberne at score mål. Netop derfor er det mere imponerende det Torres har præsteret.
« Seneste Redigering: 08 Maj 2008, 17:00 af ManUtd83 » Logged

ManUtd83
Manager

« Svar #41: 08 Maj 2008, 17:00 »

Så er alle klubber, jo plastikklub Rullende Øjne

Det er på sin vis rigtigt, men jeg synes bare der er forskel på at købe de andre storholds profiler, og at købe unge spillere med fremtid fra mindre klubber rundt omkring i Europa.

Men ja tilbage til topic og glem mit lille udfald.

Tietze
Førsteholdsspiller

« Svar #42: 08 Maj 2008, 17:02 »

Og at Torres scorede så mange mål flere dette år, i forhold til sidste sætter jo bare endnu mere tvivl om den engelske liga er bedre defensivt end den spanske! Selvom jeg også mener at engelsk fodbold er bedre, defensivt!!

fc-hansen
Manager

« Svar #43: 08 Maj 2008, 17:03 »

Adebayor eller Torres

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

Schytte
Landsholdsspiller

« Svar #44: 08 Maj 2008, 17:06 »

Ja og hvad så? Nu spiller han i England.

Ja og hvad så? Hans præsationer har været bedre end Rauls og tråden handler om den bedst præsterende angriber

For det første berørte jeg slet ikke det emne i mit indlæg, og for det andet gør det ham ikke til en bedre angriber at han laver en opsnapning i hver kamp

Jo - den engelske liga er væsentligt bedre defensivt. Den er meget mere fysisk og taktisk i defensiven, hvilket gør det sværere for angriberne at score mål. Netop derfor er det mere imponerende det Torres har præsteret.

Undskyld - læste det med forsvarsmæssigt forkert... Synes ikke at den engelske liga er meget bedre forsvarsmæssigt, men ja fysisk, der er det vel den sværeste liga at spille i. Jeg siger ikke, at Torres er dårlige end Raul, du får det bare til at lyde, som som om Torres er laaangt bedre end Raul.

EDIT: Ja tilbage til topic. Ville nok sige Tevez eller Toni. Har aldrig set en arbejde så meget som Tevez.
« Seneste Redigering: 08 Maj 2008, 17:09 af Schytte » Logged

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 8 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010