home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 13:45:17 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23298
  0 Brugere, 750 Gæster Online.

Indlæg: 1132689 over 31364 Emner
Nyeste Bruger: thinktwice35
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Challenges
| | |-+  Club Coefficients – Challenge
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 7 Udprint
Forfatter Emne: Club Coefficients – Challenge  (Læst 33216 gange)
hoffbeck
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Club Coefficients – Challenge
« Svar #15: 04 Jan 2015, 16:59 »

jeg prøver sku også med southampton, er selv meget tilfreds med mine transfers  Thumbs Up

http://i58.tinypic.com/qq8zs5.png
Logged


TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Club Coefficients – Challenge
« Svar #16: 04 Jan 2015, 18:35 »



Så er vi nået til 1. Januar og klubben er på den godkendte 4.plads. Der er dog ikke langt op til yderligere avancement. Manchester United fører med 47 point for 18 kampe. Vi andre har spillet 19 kampe, hvor Tottenham ligger nummer 2 med 44 point. Derefter kommer City som nummer 3 med 42 point, lige som vi selv har. Der er lige nu 10 point ned til Everton på 5.pladsen. De mangler dog også en kamp mod netop Manchester United.

De største problemer, der i klubben lige nu er manglen på klubber, som gider byde på vores overskydende spillere. Jeg har adskillige spillere, som jeg sagtens kan undvære, men som jeg ikke kan komme af med. Derfor kommer der nok ingen tilgange til klubben i Januar, udover den efterhånden verdensberømte norske teenager.

Palace is marching on!




Kan da lige nævne at Sisto blev udvalgt som Golden Boy Smiley
« Seneste Redigering: 04 Jan 2015, 19:25 af TripleX9 » Logged


Svartovich
Gæst
 
Sv: Club Coefficients – Challenge
« Svar #17: 04 Jan 2015, 18:52 »

Wauw, det er jo ret så vilde resultater. Må man muligvis se nogle screenshots af din taktik? Smiley
Logged

TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Club Coefficients – Challenge
« Svar #18: 04 Jan 2015, 19:14 »

Wauw, det er jo ret så vilde resultater. Må man muligvis se nogle screenshots af din taktik? Smiley



Spiller med højt pres.... Er det derimod et hold der har scoret meget på lange bolde, eller prøver med lange bolde, så falder jeg tilbage men ændrer som regel ikke andet.

Spiller altid op fra forsvar

Begyndte først at bruge den i den anden challenge med Real Sociedad, da min 3 mandsangrebs taktik ikke længere virkede så godt, som da jeg var i storklubber. Har dog stadigt problemer med at holde en sikker føring nogen gange. Tror dog mere det er min ageren eller mangel på den under kampene, end det er selve taktikken. Her tænker jeg på teamtalks i pause eller igennem anden halvleg.
Logged


Svartovich
Gæst
 
Sv: Club Coefficients – Challenge
« Svar #19: 04 Jan 2015, 19:18 »

Tak for det. Smiley
Logged

TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Club Coefficients – Challenge
« Svar #20: 04 Jan 2015, 19:19 »

Tak for det. Smiley

 Thumbs Up så lidt da
Logged


Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Club Coefficients – Challenge
« Svar #21: 05 Jan 2015, 15:08 »

SÅ er jeg med på vognen, og holdet jeg har valgt er Eintracht Frankfurt fra den tyske bundesliga Smiley
Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Club Coefficients – Challenge
« Svar #22: 05 Jan 2015, 15:41 »

SÅ er jeg med på vognen, og holdet jeg har valgt er Eintracht Frankfurt fra den tyske bundesliga Smiley

Synes det er fedt at du er med, men kiggede selv på Frankfurt inden jeg gik i gang. Jeg vurderede dog at de ikke var tilladte efter denne 6.plads  i 12/13 sæsonen. De spillede iflg. UEFA sig frem til 16. delsfinalen, hvor de røg ud på straffe til Porto i 13/14.

Logged


TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Club Coefficients – Challenge
« Svar #23: 06 Jan 2015, 13:49 »



Det blev ikke til så meget spil i går, så er kun netop kommet ud af Januar. Det startede sgu lidt små sløjt i det nye år med nogen dumme point tab. Først en dum uafgjort i Leicester, Hvor Kasper "Plankeværk" Schmeichel var helt umuligt at passere. Derefter første nederlag i 20 kampe, mod bundholdet Swansea. Det var sgu nærmest en skandale at starte 2015 sådan. 1 sølle point mod ligaens nummer 18 og 20. Kan sgu da godt være at Crystal Palace også hører til nede i den region.

Nå helt galt er det dog ikke gået i Januar. Vi sluttede godt af mod Hull først og derefter vandt vi slaget om 2.pladsen i ligaen. 3-0 blev det til hjemme mod Manchester City, og dermed er Crystal Palace på 2.pladsen i Premier League. Manchester United er vist fløjet, så tør ikke håbe på andet en sølvmedaljer i bedste fald.

I januar har vi også spillet FA og Capitol One cup. De to semifinaler i Capital One Cup var intet problem for mine reserver som slog Bournemouth samlet 8-1. Så vi har sikret os en plads på Wembley allerede i første sæson. Det er en finale mod Liverpool, som vi slog i December.

FA-cuppen bød på et møde med et af Sheffield holdene, og der var ingen slinger i valsen med en 3-0 sejr.

Så en godkendt januar måned, hvor det startede skidt med pointtab mod de små, og skader til de 3 spillere, som jeg bruger på DM-pladsen, men reserverne er trådt til.

Januar bød heller ikke på nogen transfers, da klubkassen er mere eller mindre tom, og vi fik ikke solgt nogen spillere.
Logged


Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Club Coefficients – Challenge
« Svar #24: 06 Jan 2015, 18:24 »

Dælme vilde resultater.. Flot.. Jeg går i gang med Southampton i aften. Fik et chrash på computeren, så må starte forfra men ikke meget tabt, for havde ikke spillet nogen kampe..

Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Club Coefficients – Challenge
« Svar #25: 07 Jan 2015, 12:37 »



Første sæson er overstået med Crystal Palace. Klubben fik sin bedste placering nogensinde i Premier League. Det blev til en meget meget flot 2.plads, foran Manchester City og Tottenham. Manchester United var i en klasse for sig selv denne sæson, og satte ny pointrekord med hele 98 point. Vi var et af de få eller måske eneste hold, der ikke tabte til United i løbet af sæsonen, da vi fik 0-0 hjemme, og vandt med 2-1 på Old Trafford.

Mit først besøg på Wembley blev også til en triumf. Modstanderen hed Liverpool, og efter 10 minutter stod der 2-2, efter vi havde ført med 2-0. Det var en sindsyg start på en sindsyg kamp. Vi vandt kampen fuldt fortjent med hele 8-2 med hattrick af både Bannan & Campbell. Europabilletten var dermed sikret, og ikke mindst et trofæ til klubben. Det var dog som om at efter denne triumf, så var folk mætte eller trætte, for resten af sæsonen blev en gang blandede bolcher, hvor vi tabte og vandt på skift, men heldigvis slog vi de rigtige klubber.

Økonomien er ved at være nogenlunde i klubben, da sidste sæson gav et overskud på knap 200 mill.kr. Dermed kunne klubben betale sin gæld ud, og igen forhøje min del af transfers til "hele" 45% efter det havde været nede på 30%. Det er jo helt fantastisk, og sikrer at jeg virkeligt kan forme klubben eller not. Jeg frygter et meget kedeligt transfervindue med et budget på 0 kr. og kun 45 % af eventuelle salg.

Men fuck det, for The Eagles skal spille Champions League allerede nu, så det hele skal nok lykkes Smiley





Logged


TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Club Coefficients – Challenge
« Svar #26: 07 Jan 2015, 12:38 »

Dælme vilde resultater.. Flot.. Jeg går i gang med Southampton i aften. Fik et chrash på computeren, så må starte forfra men ikke meget tabt, for havde ikke spillet nogen kampe..



Tak Wester og held og lykke. Kender det godt. Mit spil crashede efter jeg ville frigive en spiller, det var nøjagtigt 25 dage siden jeg havde gemt, og måtte derfor spille en hel måned om. Jeg kom dog ud af det med kun 1 point mindre end før Smiley
Logged


Newcastle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Club Coefficients – Challenge
« Svar #27: 07 Jan 2015, 12:57 »

Fed challenge, overvejer lidt at starte med FC Køln
Logged

Le Sygnok
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Club Coefficients – Challenge
« Svar #28: 07 Jan 2015, 16:22 »

Super god challenge Wester. Jeg skulle faktisk til at melde mig til med mit nuværende Bordeaux save, men de var desværre med i et EL gruppespil for 3-4 sæsoner tilbage, så det bliver ikke på nuværende tidspunkt jeg deltager desværre.

Jeg fik faktisk også fundet mit gamle save frem for nogle måneder siden i din Mourinho challenge, hvor jeg var kommet til trin 3. Jeg fandt dog aldrig helt motivationen til få kørt videre med klubben, men måske jeg alligevel lige skal give det et skud her snart igen.

Men lige meget hvad fortjener du stor ros. Det er uden tvivl nogen af de sjovere challenge jeg har set.
Logged

Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Club Coefficients – Challenge
« Svar #29: 07 Jan 2015, 17:44 »

Synes det er fedt at du er med, men kiggede selv på Frankfurt inden jeg gik i gang. Jeg vurderede dog at de ikke var tilladte efter denne 6.plads  i 12/13 sæsonen. De spillede iflg. UEFA sig frem til 16. delsfinalen, hvor de røg ud på straffe til Porto i 13/14.



så er det godt jeg kun har startet spillet op og kan vælge et andet hold Smiley Jeg undersøgte ellers wiki og andre steder, men der stod ikke de deltog.. finder et andet hold!
Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

Sider: 1 [2] 3 4 ... 7 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010